pokud bude třeba, motor vyndám, není to takový problém

já měl za to, že pokud seženu dost malý posilovač s průmerem sedm palců(golf, p205, clio,..), tak to bude plug&play, uvidím až ho budu mít v ruce a zkusím dopasovat
jinak další aktualizace, převařená kulisa řazení je na místě, řadička je pěkně veprostřed tunelu, držák kulisy zůstal původní
dál jsem zkusmo usadil kardan a mám otázky -> předpokládám že středové ložisko mám nasazené obráceně a proto je kardan takto prohnutý do strany....ložisko z M40 mi nešlo sundat, tak jsem sundal jen gumový držák ložiska a nalisoval ho na ložisko kardanu E36, ale neuvědomil jsem si že u M40 bylo ložisko na druhém dílu kardanu, tudíž obráceně než na kardanu E36 -> rád bych ložisko koupil celé nové, staré vyřízl/vylisoval a nahradil novým, koukal jsem do ETK a jsou asi dva nebo tři druhy středových ložisek pro E30, které jste při zástavbě použili?
dál se chci zeptat jak poznám že mám kardan správně délkově "nastavený" pomocí té otočné matky na konci prvního dílu kardanu E36, má tam být nějaká vůle dopředu/dozadu, nebo to má být našponované natěsno aby se kardan ani nehnul?
