otevrena 2,7

Cokoliv o čem se dá psát v souvislosti s BMW.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Macek
Příspěvky: 4100
Registrován: 12. 02. 2003 06:11
Bydliště: Psáry
Kontaktovat uživatele:

otevrena 2,7

Příspěvek od Macek » 01. 11. 2004 22:37

Maly pruzkum... kdo ma a motor stale v pohode? Pripadne v jake konfiguraci....

A kdo mel a vylagroval...jako ja :cry: Kde asi byla chyba? Pripadne jak to napravit....
Naposledy upravil(a) Macek dne 02. 11. 2004 07:30, celkem upraveno 1 x.
tel. 777595357
GPS: 49°56'13.208"N, 14°31'2.521"E
Nic neposílám poštou, prosím nežádejte mě o to. Díky

Uživatelský avatar
Francis
člen E30.cz
Příspěvky: 3445
Registrován: 11. 02. 2003 11:06
Bydliště: Lánov
Kontaktovat uživatele:

Re: otevrena 2,7

Příspěvek od Francis » 01. 11. 2004 23:26

Macek píše:...Kde asi byla chyba? Pripadne jak to napravit....
Prasecka komprese a posunuty omezovac?
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition

Uživatelský avatar
Macek
Příspěvky: 4100
Registrován: 12. 02. 2003 06:11
Bydliště: Psáry
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Macek » 02. 11. 2004 19:38

Omezovac mam standartni - origo 2.5 ridici jednotka, komprese mi prisla tez v pohode... motor neklepal ani na natural 95...
tel. 777595357
GPS: 49°56'13.208"N, 14°31'2.521"E
Nic neposílám poštou, prosím nežádejte mě o to. Díky

Uživatelský avatar
Stepan
Příspěvky: 950
Registrován: 14. 02. 2003 05:26
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Stepan » 02. 11. 2004 20:05

Sorry Macku, trochu OT, ale nebyl na to 3.45 diferák trochu krátkej??
Dala mi ultimátum: "Buď já nebo to auto".
Bude mi chybět, byla to dobrá žena :twisted:

Uživatelský avatar
Macek
Příspěvky: 4100
Registrován: 12. 02. 2003 06:11
Bydliště: Psáry
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Macek » 02. 11. 2004 20:33

Jak se to vezme, na dalnici jo, pac 200km/h (realnych z digi tacho) tam bylo hned a pak uz tam bylo jen prebytek otacek a vykonu- pac omezovac byl velmi blizko :roll: . No a na blbnuti na mensich silnicich a okreskach fakt zuzo. 8)
tel. 777595357
GPS: 49°56'13.208"N, 14°31'2.521"E
Nic neposílám poštou, prosím nežádejte mě o to. Díky

Uživatelský avatar
Mrca Martin
Příspěvky: 126
Registrován: 25. 02. 2003 20:13
Bydliště: Vrchlabí
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mrca Martin » 02. 11. 2004 22:29

Já mam totálně otevřenou ETU, jak bez omezovače (maximum řadim v economěru na 20l :twisted: ) tak jiná vačka, tak sání a místo výfuku dvě 55mm roury spojené pouze jedním sdruženým rezonátorem , ze začátku sem tam měl difer 4.10 to bylo fakt dost krátký protože jsem pálil gumy na 3 r. stupeň teď mam 3.64 a je to dle mého úsudku tak akorát (převodovka je 2.5i),
Hlavu jsem ještě nechal snížil na body opracování ( 0.75mm) – zatím musím říct že jsem najel jenom cca 2000km většinou po místních srazech a dvakrát dálku a motor zatím v pohodě. Před přestavbou měl namotáno podle budíku 250 000km. Necvaká, olej se neztrácí.
Přestavba ještě není dokončená, mam ještě nějaké věci v záloze a myslím že z něho vyždímu ještě víc než je teď. :twisted:
PS: na místních vše srazech mě ještě nic nepředjelo :D
EASY RIDER - Forever e30 - první v r. 1999

Uživatelský avatar
voTon
Příspěvky: 1028
Registrován: 27. 02. 2003 21:20
Bydliště: Ceske Budejovice

Re: otevrena 2,7

Příspěvek od voTon » 03. 11. 2004 12:19

Macek píše:Maly pruzkum... kdo ma a motor stale v pohode? Pripadne v jake konfiguraci....

A kdo mel a vylagroval...jako ja :cry: Kde asi byla chyba? Pripadne jak to napravit....
kdyz to udelas peclive ze zdravych dilu, nemel by v tom bejt problem.
DIAGNOSTIKA, DILY, SERVIS v Ceskych Budejovicich
HTTP://WWW.VOTON.CZ
e36 323Ti

Uživatelský avatar
GeRoX
Příspěvky: 2113
Registrován: 12. 03. 2003 14:09
Bydliště: Praha

Re: otevrena 2,7

Příspěvek od GeRoX » 03. 11. 2004 12:29

Macek píše:Maly pruzkum... kdo ma a motor stale v pohode? Pripadne v jake konfiguraci....

A kdo mel a vylagroval...jako ja :cry: Kde asi byla chyba? Pripadne jak to napravit....
no nevim...muj motor krome tesneni (z duvodu shit znacky jeste prej porad drzi)... 8)
Obrázek

Uživatelský avatar
Rotten
Příspěvky: 436
Registrován: 13. 03. 2003 15:10
Bydliště: Ostrov

Příspěvek od Rotten » 04. 11. 2004 17:43

Takže já: blok 2,7+hlava 2,0i+parohy 2,5i. Hlava po 20.000km odešla - voda v oleji. Podle mý teorie to bylo tím, že jsem to moc podtáčel. Po městě otáčky nešly nad 2tis - jezdil jsem na spotřebu a furt jsem tomu dupal už od volnoběhu a ta hlava to nevydržela. Teď tam mám jinou hlavu 2,0i, má najeto zatím cca 20.000km a drží. Nepodtáčím, nešlapu tomu když je to studený. Motor po nastartování zaklepe (ložiska na klice) - cca 2 sekundy a jak se natlakuje olej, tak už neklepe. Tohle jsem slyšel na každý etě, která měla přes 200.000km. Spotřeba oleje (15W) cca 1l/3tis km.

Uživatelský avatar
voTon
Příspěvky: 1028
Registrován: 27. 02. 2003 21:20
Bydliště: Ceske Budejovice

Příspěvek od voTon » 04. 11. 2004 18:37

Rotten píše:Takže já: blok 2,7+hlava 2,0i+parohy 2,5i. Hlava po 20.000km odešla - voda v oleji. Podle mý teorie to bylo tím, že jsem to moc podtáčel. Po městě otáčky nešly nad 2tis - jezdil jsem na spotřebu a furt jsem tomu dupal už od volnoběhu a ta hlava to nevydržela. Teď tam mám jinou hlavu 2,0i, má najeto zatím cca 20.000km a drží. Nepodtáčím, nešlapu tomu když je to studený. Motor po nastartování zaklepe (ložiska na klice) - cca 2 sekundy a jak se natlakuje olej, tak už neklepe. Tohle jsem slyšel na každý etě, která měla přes 200.000km. Spotřeba oleje (15W) cca 1l/3tis km.
dovoluju si upozornit ze plnej tlak oleje bys mel mit az od 2000 RPM a u staryho srace jeste pozdec pokud si tedy jezdil pod 2000 a motor si zatezoval, pruskou akceleraci nebo pri jizde do kopce tak bych se ani nedivil dybys mel tu kliku naclou vic nez malo.
DIAGNOSTIKA, DILY, SERVIS v Ceskych Budejovicich
HTTP://WWW.VOTON.CZ
e36 323Ti

Uživatelský avatar
Macek
Příspěvky: 4100
Registrován: 12. 02. 2003 06:11
Bydliště: Psáry
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Macek » 04. 11. 2004 20:05

Tak ja jsem mel z kraje hlavu, sani, parohy z 2.5, po par stovkach km jsem zjistil, ze jde voda do oleje, tak jsem tam hodil hlavu co byla origo s eta blokem, jen s vackou z 2litra, potreboval jsem jezdit....
Rozdil byl dost markantni, s etackou hlavou se to vubec netocilo...
Motor mel najeto kolem 80.000km a rozhodne jsem ho nepodtacel :twisted: Mno, pristi motor jedine s merakem tlaku oleje...
tel. 777595357
GPS: 49°56'13.208"N, 14°31'2.521"E
Nic neposílám poštou, prosím nežádejte mě o to. Díky

Uživatelský avatar
Mrca Martin
Příspěvky: 126
Registrován: 25. 02. 2003 20:13
Bydliště: Vrchlabí
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mrca Martin » 04. 11. 2004 21:24

PS: hlavu mam odvrtanou 2.7ETU, sání 2.7 ETA, vačka 2.0i, olej 10W-40 Global,
jo a nefunguje mi tak do cca 3000 ot/min sprchování vačky zatim jsem to nijak neřešil protože to budu přes zimu znova rozkládat (není to harzdičkou - je nová)
EASY RIDER - Forever e30 - první v r. 1999

Uživatelský avatar
voTon
Příspěvky: 1028
Registrován: 27. 02. 2003 21:20
Bydliště: Ceske Budejovice

Příspěvek od voTon » 05. 11. 2004 18:26

Mrca Martin píše:PS: hlavu mam odvrtanou 2.7ETU, sání 2.7 ETA, vačka 2.0i, olej 10W-40 Global,
jo a nefunguje mi tak do cca 3000 ot/min sprchování vačky zatim jsem to nijak neřešil protože to budu přes zimu znova rozkládat (není to harzdičkou - je nová)
tlak oleje? :)
DIAGNOSTIKA, DILY, SERVIS v Ceskych Budejovicich
HTTP://WWW.VOTON.CZ
e36 323Ti

Uživatelský avatar
Macek
Příspěvky: 4100
Registrován: 12. 02. 2003 06:11
Bydliště: Psáry
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Macek » 08. 11. 2004 18:07

Tak jsem narazil ne jeden inzerat: BMW 325E coupe, r. v. 86, super motor, úpravy motoru, přes 200 koní, čip tuning, sport. tlumiče, samosvor, Al kola, krátké řazení, velmi rychlý, jen přetěsnit hlavu, nemám na to čas, jen vážní a seriozní zájemci, cena 30.000 Kč, dohoda

By me zajimalo, jestli je to opravdu pretesnit hlavu nebo je tam naznak problemu a majitel uz ma motoru pokrk :lol: :lol:
tel. 777595357
GPS: 49°56'13.208"N, 14°31'2.521"E
Nic neposílám poštou, prosím nežádejte mě o to. Díky

Uživatelský avatar
And
Všechno vím, všechno znám... ;-)
Příspěvky: 1707
Registrován: 14. 03. 2004 00:28

Příspěvek od And » 08. 11. 2004 20:41

BMW 325E coupe, r. v. 86, super motor, úpravy motoru, přes 200 koní, čip tuning, sport. tlumiče, samosvor, Al kola, krátké řazení, velmi rychlý, jen přetěsnit hlavu, nemám na to čas, jen vážní a seriozní zájemci, cena 30.000 Kč, dohoda.

Tento inzerát najdete v tištěné ANNONCI dne 12.11.2004

neni to neco podobnyho? :)
----------------------:)

Uživatelský avatar
And
Všechno vím, všechno znám... ;-)
Příspěvky: 1707
Registrován: 14. 03. 2004 00:28

Příspěvek od And » 08. 11. 2004 20:41

aha vidim ze du pozde :lol:
----------------------:)

Uživatelský avatar
Luter
Příspěvky: 1029
Registrován: 10. 10. 2003 15:58
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvek od Luter » 14. 12. 2004 23:26

Má někdo zkušenost spodek 2.7eta hlava vačka 2.3 + elektrika + počítač taky 2.3 , převodovka 2.3 a diferák 3.46 ? jak by to mohlo jet nebo jak to jede ? popř. co změnit ? díky.....

Uživatelský avatar
GeRoX
Příspěvky: 2113
Registrován: 12. 03. 2003 14:09
Bydliště: Praha

Příspěvek od GeRoX » 15. 12. 2004 08:56

ja mel komplet hlavu s rj z 2,3....jelo to slusne ale s etackou halvou ale neetackou rj se mi zdalo ze to litalo lip...
Obrázek

Odpovědět