Samozřejmě jsem použil funkci hledat
Pomozte mi s výběrem E30
Pomozte mi s výběrem E30
Čau,chtěl bych od vás pomoc s výběrem E30.Chci buď 1.6 nebo 1.8.Ještě do teď jsem byl rozhodlej pro 1.8 M10 ale jak na to koukám tak většina jich nemá servo a to už nechci protože jsem do teď jezdil s autama který to servo neměly takže už si chci přilepšit.No a když jsem koukal na 1.6 M40 tak ty se zase údajně kazej...Takže teď nevim.Jedině snad ještě ta M40B18.
Samozřejmě jsem použil funkci hledat
a prolezl jsem to tady ale byl bych radši kdyby jste mi s tim výběrem pomohly.Nechci to na nějakej tuning nebo tuzing.Nejdřív jsem chtěl MB 190 ale to není úplně ono.Chci benzín kterej bude při "důkladný" péči spolehlivej
Tak mi prosím poraďte ať vim po čem se můžu poohlídnout.Jo a IS nechci a po 2.0 šestiválci jsem taky koukal a dočetl jsem se že celkem žere takže to taky a 2.5 už je moc (bydlim v Praze).
Samozřejmě jsem použil funkci hledat
- Kubajz von Odry
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3689
- Registrován: 25. 05. 2004 13:22
- Bydliště: Odry
Re: Pomozte mi s výběrem E30
Ty auta jsou starý 18- 30let.Petr.87 píše:Čau,chtěl bych od vás pomoc s výběrem E30.Chci buď 1.6 nebo 1.8.Ještě do teď jsem byl rozhodlej pro 1.8 M10 ale jak na to koukám tak většina jich nemá servo a to už nechci protože jsem do teď jezdil s autama který to servo neměly takže už si chci přilepšit.No a když jsem koukal na 1.6 M40 tak ty se zase údajně kazej...Takže teď nevim.Jedině snad ještě ta M40B18.
Samozřejmě jsem použil funkci hledata prolezl jsem to tady ale byl bych radši kdyby jste mi s tim výběrem pomohly.Nechci to na nějakej tuning nebo tuzing.Nejdřív jsem chtěl MB 190 ale to není úplně ono.Chci benzín kterej bude při "důkladný" péči spolehlivej
Tak mi prosím poraďte ať vim po čem se můžu poohlídnout.Jo a IS nechci a po 2.0 šestiválci jsem taky koukal a dočetl jsem se že celkem žere takže to taky a 2.5 už je moc (bydlim v Praze).
Pokud je E30 tvůj sen, neřeš nějaký servo ale koukej na tech. stav - tzn. hlavně koroze kastle.
.
E30 se mi fakt líbí a chtěl jsem něco do Prahy a tady bych ten výkon IS nebo šestiválce nevyužil.Spíš chci něco jako show car chápete
když jsem třeba měl Felcku tak první co bylo,nový tlumiče,oleje,filtry,svíčky,pak mi táta vyvařil kastli a postupně jsem jí krášlil a byla fakt pěkná...Zatímco kámoši do svejch sháněly různý svítící řadící páky tak já nakupoval fakt potřebný věci.Jenže postupem času už mi to auto vadilo,protože hned po ránu posilka jako prase
no hrůza,chvilku vám to nevadí ale když jedete do Prahy nebo někam a furt musíte točit točit tak už to taková zábava není.Hned jak jsem se rozhodl pro E30 tak jsem chtěl 1.6 M40 ale bojim se aby mi neodešla.A hlavně mi jde spíš o to jestli jsou ty 1.6 samy od sebe "kazový" nebo jestli při dobrý starosti nebo péči o motor můžou bejt spolehlivý.
- Kubajz von Odry
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3689
- Registrován: 25. 05. 2004 13:22
- Bydliště: Odry
1. m40 (ať už 1,6 nebo 1.
žere stejně jako Iso - to jest od 7,5 do 10l podle těžké nohy.
2. stokrát opakovaná pravda. - motory nemají důvod odcháet, pokud se jim věnuje péče jakou potřebují - včasné výměny olejů, dostatečné zahřátí atd.
3. M40 má problém s vačkou a jejím mazáním - hodně motorů hůř maže, vačky se sjíždí a motor pak nejde vytáčet a vubec umírá.. - náprava je jen ve výměně komponent za nové (nebudu vypisovat další řešeníkteré vyžaduje záahy do motoru...) navíc má m40 rozvody řemenm... - iso tohle vše má vyřešeno jinak, lépe a rozvody má řetězem
2. stokrát opakovaná pravda. - motory nemají důvod odcháet, pokud se jim věnuje péče jakou potřebují - včasné výměny olejů, dostatečné zahřátí atd.
3. M40 má problém s vačkou a jejím mazáním - hodně motorů hůř maže, vačky se sjíždí a motor pak nejde vytáčet a vubec umírá.. - náprava je jen ve výměně komponent za nové (nebudu vypisovat další řešeníkteré vyžaduje záahy do motoru...) navíc má m40 rozvody řemenm... - iso tohle vše má vyřešeno jinak, lépe a rozvody má řetězem
Naposledy upravil(a) Kubajz von Odry dne 27. 04. 2012 23:21, celkem upraveno 1 x.
Dobře děkuju,asi budu hledat 1.6 M40 a budu se snažit sehnat co nejlepší a starat se o ní co nejvíc to jde.Potom ještě jedna věc,když si budu chtít do E30 přidat třeba el. stahování oken tak kabeláž už má připravenou nebo jak?Některý auta už to tak maj,že z výroby maj připravenou kabeláž na dodatečnou montáž oken,klimy a tak...Má to i BMW?
Pokud řešíš spotřebu, seženi si třícu s LPG. Nebo si ho tam nech dodělat. M8m na E30 325 s lpg najeto mezi 50 - 60 000 km a jsem naprosto spokojenej a jezdim za stejný peníze jako s Favoritem na benzín.
EX: E36 318i 4/94, e30 325iT LPG 8/88, Favo 7/90, Golf II 1.8 GT 1986, Škoda 120 M1 1984
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA
Ok děkuju.Budu se teda snažit a nejspíš teda změnim názor a když už E30 a 4 válec tak ISo.Jede pěkně a asi se ani moc nese*e
ještě jedna věc,má E30 přípravu kabelů pro dodatečnou montáž výbavy?Dejme tomu že si koupil úplně holou E30 a nebude mít okna v elektrice můžu si je tam časem přidat?Některý auta už to tak maj že maj z výroby připravenou kabeláž kdyby náhodou někdo chtěl něco časem přidat...
E30 je lego pro velký,tam jde všechno.Servo tam namontuješ během půl dne. 
E28 524d daily car, E30 318is weekend car www.pneuservisvzatacce.cz
- Sau
- Příspěvky: 65
- Registrován: 29. 03. 2012 23:49
- Bydliště: Východní Slovácko
- Kontaktovat uživatele:
Nevím za kolik jezdí čtyřválce, ale ten můj 2.5 jede na dálky při pohodové klidné jízdě pod 8 na sto. Samozřejmě, taky klidně za 12, aj vícPetr.87 píše:Jako klidně bych měl 2.5 kdyby to stejně žralo ale ta pojistka je hrozná.To bych musel mít jistotu že to někde levnějc pojistim.Protože kolik by stálo tohle na rok?Radši ani nepočítám.
A k pojistce, já sem si auto kvůli nutnosti platit ekovýpalné napsal na otca (je invalida) a ten sa dostal na cenu 1850 Kč za rok (mně samému nabízali ceny nějak 2500 Kč, to je ale taky přijatelná cena), což je na dva a půl litr super cena. Kdyby sis to vyřešil obdobně...
Říct lidem, že jezdíte v Audi je jako sdělit jim, že máte virus eboly, a chystáte se kýchnout.


