Pokec E30 pozitivních lidí - aneb to, co se jinam nevejde.
-
samiq
- Akademik
- Příspěvky: 500
- Registrován: 27. 02. 2003 20:31
- Bydliště: obcas Praha
Příspěvek
od samiq » 28. 03. 2012 18:06
mel jsem je, zkousel jsem v M40 pred par lety serii LGS a fungovalo to dobre.
Ted jsem nahodou objevil, ze BRISK ma lepsi jmeno za velkou louzi nez doma.
http://www.briskusa.com/about-us/history/
V pujcenem aute mam (Ford Crown Victoria no takova ta policejni kara, co vsichni zname z filmu) je V8 4.6L Ford Modular motor s dvouventilovou technikou a pravdepodobne BRISK svicky. Nepolezu do toho se presvedcit, preci jen to neni uplne pristupne.
http://en.wikipedia.org/wiki/Ford_Modular_engine#4.6
V poslednim odstavci se pise o BRISKracing.
kara:
http://en.wikipedia.org/wiki/Ford_Crown_Victoria
Tak mne to prekvapilo
pozdrav z destiveho Stanfordu do oslunenych lanu ceskoslovenskych
pristi tyden to muzeme se znamymi probrat doma u piva.
-
ALA E30
- člen E30.cz
- Příspěvky: 1553
- Registrován: 09. 07. 2007 15:44
- Bydliště: Krásná Hora(Příbramsko)
Příspěvek
od ALA E30 » 28. 03. 2012 22:25
BRISK ani do sekačky.Moje zkušenost jen špatná.
90´- E30sedan-316i(M42) /// 88´- E30cabrio-318i(M40) /// 91´- E30touring-324td(M21) /// 99´ - E46sedan - 318i(M43) /// 03´- E46sedan-330d(M57N)
-
Ondráš
- Příspěvky: 589
- Registrován: 15. 01. 2008 20:01
Příspěvek
od Ondráš » 29. 03. 2012 14:47
ALA E30 píše:BRISK ani do sekačky.Moje zkušenost jen špatná.
Záleží jakej typ takový ty za 120,- to opravdu žádná lábuž neni a některý motory je rádi nemaj.
Co sem dělal na servise tak sme si tam dělali prdel a vymysleli sme takovej slogan že: Chceš-li míti větší zisky montuj zákazníkum do aut brisky....
-
ALA E30
- člen E30.cz
- Příspěvky: 1553
- Registrován: 09. 07. 2007 15:44
- Bydliště: Krásná Hora(Příbramsko)
Příspěvek
od ALA E30 » 30. 03. 2012 02:56
90´- E30sedan-316i(M42) /// 88´- E30cabrio-318i(M40) /// 91´- E30touring-324td(M21) /// 99´ - E46sedan - 318i(M43) /// 03´- E46sedan-330d(M57N)
-
Koloděj
- Příspěvky: 517
- Registrován: 17. 01. 2007 18:34
- Bydliště: Beroun
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Koloděj » 30. 03. 2012 10:46
Pro Amíky dostačující.

-
samiq
- Akademik
- Příspěvky: 500
- Registrován: 27. 02. 2003 20:31
- Bydliště: obcas Praha
Příspěvek
od samiq » 31. 03. 2012 21:32
Ja Brisk nepropaguji, pouzivam uz asi 5let vyhradne NGK a neminim menit.
Ale prekvapuje mne, co lidi rika, ze jsou BRISK shit. Vzhledem k tomu, ze se to pouziva v lodnich motorech (spolehlivost) a i v race karach.
Jen mi neni jasny co je na nich tak spatny. Vlastni zkusenost mam celkem malou, jen asi 2 sady v M40. A jak jsem psal minule, byly bez problemu.
Muzu se zeptat ze zvedavosti, v cem jsou problematicke? Preci jen lidi ze servisu maji velkou statistiku.
-
DVORIS
- Příspěvky: 6423
- Registrován: 21. 12. 2005 21:01
- Bydliště: Agip
Příspěvek
od DVORIS » 01. 04. 2012 12:06
NGK taky žádná výhra,pár upálených "knotků" které pohltily spalovací prostory válců už jsem taky viděl.

-
Venca
- Příspěvky: 3497
- Registrován: 04. 04. 2004 08:09
Příspěvek
od Venca » 01. 04. 2012 12:10
DVORIS píše:NGK taky žádná výhra,pár upálených "knotků" které pohltily spalovací prostory válců už jsem taky viděl.

A příčinou byl určitě nekvalitní materiál svíček?
-
mikin88
- Příspěvky: 1882
- Registrován: 08. 08. 2008 11:55
- Bydliště: Haná
Příspěvek
od mikin88 » 01. 04. 2012 12:57
Ze své zkušenosti mohu doporučit pouze a pouze BOSCH. BRISK velice špatné NGK o něco lepší, ale taky nic moc. Zlaté BOSCHe a klidně z Ruska.
-
DVORIS
- Příspěvky: 6423
- Registrován: 21. 12. 2005 21:01
- Bydliště: Agip
Příspěvek
od DVORIS » 01. 04. 2012 19:45
Venca píše:DVORIS píše:NGK taky žádná výhra,pár upálených "knotků" které pohltily spalovací prostory válců už jsem taky viděl.

A příčinou byl určitě nekvalitní materiál svíček?
Je pravda že byly z hliníku asi.Neboj odtrh v pořádku a směs taky.Prostě sráče.Jak píše Mikin s Bosch no problema
-
Venca
- Příspěvky: 3497
- Registrován: 04. 04. 2004 08:09
Příspěvek
od Venca » 01. 04. 2012 19:48
DVORIS píše:Venca píše:
A příčinou byl určitě nekvalitní materiál svíček?
Je pravda že byly z hliníku asi.Neboj odtrh v pořádku a směs taky.Prostě sráče.Jak píše Mikin s Bosch no problema
Odtrh a směs nejsou jediný faktory.
.
Naposledy upravil(a)
Venca dne 01. 04. 2012 19:51, celkem upraveno 1 x.
-
DVORIS
- Příspěvky: 6423
- Registrován: 21. 12. 2005 21:01
- Bydliště: Agip
Příspěvek
od DVORIS » 01. 04. 2012 19:50
Venca píše:DVORIS píše:Venca píše:
A příčinou byl určitě nekvalitní materiál svíček?
Je pravda že byly z hliníku asi
Ale no tak.....!

--------------------
No nic

-
Venca
- Příspěvky: 3497
- Registrován: 04. 04. 2004 08:09
Příspěvek
od Venca » 01. 04. 2012 19:52
DVORIS píše:
No nic

No jo!
A jestli je vše ostatní v cajku kontoloval někdo znalej?
-
DVORIS
- Příspěvky: 6423
- Registrován: 21. 12. 2005 21:01
- Bydliště: Agip
Příspěvek
od DVORIS » 01. 04. 2012 20:11
Venca píše:DVORIS píše:
No nic

No jo!
A jestli je vše ostatní v cajku kontoloval někdo znalej?
Jestli je tenhle
www.odetun.cz znalej či ne nevím,ale stalo se to u Mpower na jednom s válců,načež majitel servisu svíčky ngk vůbec nedoporučil.Moje zkušenost taky nic moc,moje m10 se po pár tisících km chovala minimálně na volnoběh jak bych řekl "neklidně",po instalaci Bosch problémy zmizely,m20 v další E30 na NGK,dlouhý starty,sem tam si některý z válců vynechal + taky jedna svíčka znehodnocena způsobem viz výše,tak nevím co na to říct.Svíčky koupeny od osvědčeného dodavatele v kamenném obchodě-problem s reklamací nebyl,ale je možný že mám já + lidi v mém okolí prostě jen smůlu
-
Venca
- Příspěvky: 3497
- Registrován: 04. 04. 2004 08:09
Příspěvek
od Venca » 01. 04. 2012 20:22
DVORIS píše:Jestli je tenhle
www.odetun.cz znalej či ne nevím,ale stalo se to u Mpower na jednom s válců,načež majitel servisu svíčky ngk vůbec nedoporučil.Moje zkušenost taky nic moc,moje m10 se po pár tisících km chovala minimálně na volnoběh jak bych řekl "neklidně",po instalaci Bosch problémy zmizely,m20 v další E30 na NGK,dlouhý starty,sem tam si některý z válců vynechal + taky jedna svíčka znehodnocena způsobem viz výše,tak nevím co na to říct.Svíčky koupeny od osvědčeného dodavatele v kamenném obchodě-problem s reklamací nebyl,ale je možný že mám já + lidi v mém okolí prostě jen smůlu
Jen na jednom z válců...
Nemusí to bejt stejnej případ, ale přícuc falešnýho vzduchu, kterej způsobil na jednom válci přežhavení svíčky a následně samozápaly jsem viděl.
Taky nelze vyloučit padělky, od jakýkoli značky.
Sám jsem používal NGK jen v na dvoudobý motorce, nikdy nebyl problém.
-
DVORIS
- Příspěvky: 6423
- Registrován: 21. 12. 2005 21:01
- Bydliště: Agip
Příspěvek
od DVORIS » 01. 04. 2012 20:33
Uhodl jsi,padělky

Ptal jsem se na svíčku BOSCH origo co doporučuje výrobce pro M10 L jetronic a po několikaterém se ujištění ze strany prodejce že ji opravdu chci na mě vybalil sumu něco přes 4kila/ks.Vzdal jsem to a koupil NGK

.Údajně 90% na našem trhu je Polsko apod a tam je zdroj veškerých problémů.Proto jsem se po čase vrátil k Bosch svíčkám a problémy ustaly.
Jinak když je to tu o BRISK svíčkách.Kdysi jsem do is motoru na zkoušku narval Brisky bez elektrody-měly na konci jen takovou špičku jako jiskřiště,označení už nevím a na to jak na ně všici nadávají-li tak u mně hodně dobrý,oproti jiným svíčkám byl rozdíl v chování-"pálení" motoru opravdu znát.
-
Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
Příspěvek
od Max-Max » 01. 04. 2012 21:03
a to ja zase osadil do M20 6ks Bosch dle specifikace (nicmene zda to bylo Germany nebo Poland uz fakt nevim) a skoncilo to tak, ze po ujeti cca kilometru odesli 3ks.
za sebe rikam, ze s NGK nemam problem, a to ani v M20, ani v M30 a ani v motorce.
Stejne vsak mam dojem, ze zakoupim li kvalitni Brisky, urcite nic nezkazim, nelze ovsem brat v potaz tovar primarne urcenej pro hundrta za 50Kc/ks.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
-
DonSalieri
- Příspěvky: 144
- Registrován: 22. 07. 2006 10:21
Příspěvek
od DonSalieri » 01. 04. 2012 21:08
Já můžu doporučit svíčky Denso... Jsou to nejlepší svíčky, který jsem vyzkoušel, nejlepší je připlatit a koupit řadu iridium power..Jsou sice dražší, ale stojí to za to..

Vyráběny jsou pouze v Japonsku, což samo o sobě svědčí o kvalitě...

NGK nejsou špatný, ale Denso je prostě top...
-
Pinki
- Příspěvky: 1788
- Registrován: 12. 05. 2005 06:37
- Bydliště: Ostrava-Bartovice
Příspěvek
od Pinki » 02. 04. 2012 07:31
Já mám ve svojem turbo-krámu Brisk extra a zatím spokojenost
