Repas trmenu

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Uživatelský avatar
Finky iS
Příspěvky: 699
Registrován: 29. 08. 2010 19:32
Bydliště: Praha/Jesenice a okolí

Příspěvek od Finky iS » 29. 02. 2012 20:08

Se starejma to je dobrej napad,ja si udelal drevene koliky,z kulatiny,aby se neposkodil vnitrek.
E 30 1.8iS a E 30 1.8iS

Uživatelský avatar
pragdejf
Příspěvky: 760
Registrován: 25. 06. 2010 18:38
Bydliště: prágl

Příspěvek od pragdejf » 29. 02. 2012 20:09

opiskovat, prece se s tim nechces jebat, kdyz to zmaknou za dve stovky do naprostyho bezvedomi ocistit piskem. ja je pak ucpal silikonovejma spuntama a nechal i pozinkovat, staci jenom zinek a pak do bravy.

pistek sem osobne vyrval ve sveraku sikovkama, ale chce to odhodlani. nasadit to zpatky na brzdovou hadici a vystrelit ho pedalem mi prijde snazsi. pistek je ojebanej, pokud je porusena vrstva tvrdochromu na funkcni plose, staci i drobnost a je na vyhozeni. pistky na E30, jak tady reasil gabo nejsou k sehnani. vyrobit to poradne nejde, protoze je to randal technologickejch postupu a kdyz jich zrovna nedelas kamion, tak je to pistek za litr jenom na benalu. i kdyz mozna, ze by sel tvrdochrom nahradit pvd povlakem, jaak tady kdosi nabizel. ale to je na sirsi diskusi odborny komise...

jinak pistky je dobry lehce prelestit hadrovym kotoucem ve vrtacce a velmi jemnou pastou, stejne jako vodici čepy.

opravna sada stoji par kacek, hledej jinde, elit je drahej jak prase. popripade se ozvi, neco vycaruju.
E34 525iT. ale je to nekonecnej pribeh. sekery koupeny, hura na renovaci, opraveno, jde se lakovat. M50B30TU stroker v pozvolné výrobě...

Uživatelský avatar
honzabiker1
člen E30.cz
Příspěvky: 254
Registrován: 08. 02. 2010 14:05
Bydliště: Kladno

Příspěvek od honzabiker1 » 29. 02. 2012 23:17

Kde je mozny si nechat nejaky veci opiskovat, popr. pozinkovat? Nejlip nekde okolo Kladna, nebo Prahy? Dela se to na pockani, nebo se tam veci nechavaji? Diky
E30 320i Saloon 89' Diamantschwarz
E36 328i Coupe 95' Moreagrun
E36 328i Touring 95' Dunkelblau
E39 520i Touring 01' Cosmosschwarz

Uživatelský avatar
pragdejf
Příspěvky: 760
Registrován: 25. 06. 2010 18:38
Bydliště: prágl

Příspěvek od pragdejf » 01. 03. 2012 16:52

obvykle si to nechavaj, ja jezdim na piskovani na sporilov k jizni spojce, je to tady:

50°3'5.654"N, 14°28'35.927"E

takovej skaredej vjezd, kde te upozornujou, ze tam nemas co delat. po panelce podjedes viadukt, pak doprava a si tam. myslim, ze uz jim zacala sezona. jinak umej i zarovej nastrik zinku, ale ja mam radsi galvanickej, predevsim u malejch dilu.

a zinkovna? jezdim sem:

http://www.galvanovnaomega.cz/
ceny malejch zakazek na dohode a sou tam rozumny lidi.

ale tohle je prej taky dobry:

http://www.tkgalvanoservis.cz/

tam sem nikdy nebyl, ale kvalita prej taky dobra.
E34 525iT. ale je to nekonecnej pribeh. sekery koupeny, hura na renovaci, opraveno, jde se lakovat. M50B30TU stroker v pozvolné výrobě...

Gabo
člen E30.cz
Příspěvky: 4292
Registrován: 20. 02. 2006 18:51
Bydliště: Nížkov (ZR)

Příspěvek od Gabo » 02. 03. 2012 16:20

Ano, pistky jsem resil. A predni pisky jsou velice tezko k sehnani. Nakonec se zadarilo, ale uz nevim kde. Vim ze jsem prolejzal internet horem dolem, hledal jsem to podle cisel z opravnejch sad, nekde jsem to nasel, vsude ale meli ze maj vyprodano a dalsi nebudou . Ja vsude psal maily nebo volal jestli by nesli sehnat a v jednom shopu se zadarilo. Nebyly ani drahy, oba i s postou vysly myslim do 500 Kc.

Jinak co se tyce barvy mam dobrou ykusenost i s Alkytonem. Dobre vypada, dobre se s nim pracuje ale chce to kvalitne pripravit povrch. Navic i Alkyton vydrzi kratkodobe pusobeni brzdovky, takze za me jasna volba. Jinak ta cervena vazelina na brzdy je opravdu duper vec, idealni je s ni maznout i zavity odvzdusnovaku.
EX: E36 318i 4/94, e30 325iT LPG 8/88, Favo 7/90, Golf II 1.8 GT 1986, Škoda 120 M1 1984
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA

safry
Příspěvky: 83
Registrován: 26. 05. 2007 22:53

Příspěvek od safry » 03. 03. 2012 12:19

Pistky jdou i vyklepat v ruce kladivkem,vzal jsem brzdic do ruky a zespodu klepal...vsechny krasne pomalu vylezly...

Uživatelský avatar
člen E30.cz
Příspěvky: 4253
Registrován: 15. 04. 2008 15:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od » 04. 03. 2012 12:19

Díky za radu hoši, mkrnu na ně.

Třmeny se mi válej na ponku, jelikož sem je koupil, že si je zrenovuju a vyměním s těma co mam na káře (vraku).

PS: Jak se jmenuje ta vazelína na brzdy, případně nějaká podobná ?
Strká se jen na vodicí čep nebo i na pístek ?

Dík.

Uživatelský avatar
Ondráš
Příspěvky: 589
Registrován: 15. 01. 2008 20:01

Příspěvek od Ondráš » 04. 03. 2012 12:48

Tu vazelínu znám pod pojmem měděná vazelína měla by vydržet nějaký větší teploty. Dával sem jí jenom na vodící čepy a pístek sem lehce pomazával silikonovu vazelínou + je takovej montážní olej dávaj ho většínou k těm repas sadám v takový plastový malý lahvičce.

Uživatelský avatar
paveld
Příspěvky: 2726
Registrován: 23. 09. 2005 18:12
Bydliště: Mníšek pod Brdy (Kytín)

Příspěvek od paveld » 04. 03. 2012 12:53

Pokud jsou ty pístky záměnný s e36, tak zde http://www.voton.cz/cz/e-shop/625369/c4 ... redni.html

Netušim co to je za výrobce nebo odkud to bere, ale taky jsem je kdysi na e36 nemohl nikde sehnat... tady je mám v plánu časem objednat.
BMW 323i E36



Mikka.M5
Příspěvky: 766
Registrován: 01. 11. 2005 21:28
Bydliště: Moravské Budějovice

Příspěvek od Mikka.M5 » 23. 03. 2012 10:48

Měl bych dotaz k vypalovací barvě, budu natírat třmeny a středy kotoučů touto barvou http://hammerite.akzonobel.cz/products/ ... renka.html chtěl bych se zeptat co se stane, když barvu nevypálím? Nebo dá se vypalít horkovzdušnou pistolí? Něbo me napadla trouba, teda pokud to nebude moc smrdět při vypalování?
e30 325i M-technik I -> e36 320i -> e30 323i M-technik I - > E36 323i M-technik = ekologické vozy

Uživatelský avatar
adam320
Příspěvky: 4565
Registrován: 26. 08. 2004 16:28
Bydliště: mt. Blanc

Příspěvek od adam320 » 24. 03. 2012 05:25

do trouby to nedavej, smrdi to jak krava i se z toho pekne kouri, ale horkovzduskou neni problem
smyk prekvapi pouze toho kdo v nem neni

Uživatelský avatar
člen E30.cz
Příspěvky: 4253
Registrován: 15. 04. 2008 15:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od » 25. 03. 2012 12:53

Šel sem nakonec do ATE těsnění, tak snad sem udělal dobře :wink:

Uživatelský avatar
ICO TD
Příspěvky: 138
Registrován: 12. 06. 2004 23:18
Bydliště: Komárno Slovensko

Příspěvek od ICO TD » 10. 04. 2012 12:28

Dnes som bol v obchode informovať sa ohľadne repas sady na zadnú kotúčovú brzdu,pýtal som sa na prachovku a boli na výber dve prevedenia vraj s priemerom 33 a 38 ako zistím že ktorá je vhodná na 324td r.v.89.Odmerať som to nevedel,k tomu by som musel brzdy rozobrať....
Aj pokazené hodiny ukazujú dvakrát denne správny čas

Spolecnik
sponzor E30.cz
Příspěvky: 2440
Registrován: 08. 10. 2007 10:18

Příspěvek od Spolecnik » 10. 04. 2012 15:33

No dalo by se to poznat podle tvaru zadniho trmenu . Pokud ma takove dva vystupky tak je to s vetsim prumerem .

Uživatelský avatar
ICO TD
Příspěvky: 138
Registrován: 12. 06. 2004 23:18
Bydliště: Komárno Slovensko

Příspěvek od ICO TD » 10. 04. 2012 20:28

Obchodník bol ústretový a objednal oba priemery, zajtra to budem mať a potom dám vedieť ktorá bola správna,zatiaľ dík...
Aj pokazené hodiny ukazujú dvakrát denne správny čas

Uživatelský avatar
ICO TD
Příspěvky: 138
Registrován: 12. 06. 2004 23:18
Bydliště: Komárno Slovensko

Příspěvek od ICO TD » 11. 04. 2012 15:17

Tak výmenu mám za sebou,správna repas sada gumičiek bola s priemerom prachovky 33mm...
Aj pokazené hodiny ukazujú dvakrát denne správny čas

Odpovědět