E30 325i ako prvé auto ?
PÁREK píše:Vzdyt ted prodaval Fantomas tusim krasnyho toura 1,6 za necelejch 30. Jasne je to o 5 tisic vejs ale to uz zase takovou roli nehraje.
Nebo Dvorisuv tour. Prace na nem samozrejme je, ale s historii kterou mel...
Souhlasim s Parkem

Freude am Fahren
BMW 325i e30 1986 Diamantschwarz M-Technik 1 Sedan-V renovaci
						BMW 325i e30 1986 Diamantschwarz M-Technik 1 Sedan-V renovaci
A to si vem, ze ISO je mrdtka jeste ...Dzitro píše:kamarade, podle me Te bude 2.5 neskutecne skolitpokud to mas jako prvni auto nebo prvni auto s pohonem na zadek
tak bych s Tim krotil asi trosku.. mam iso jako prvni svoje auto
a je to neskutecnej mazec, ale obcas sem taky uz na hrane
takze bych asi prvni auto na 2.5 nechtel..
viz
search,mode,results.html
a do Klíčová slova: zadej MRDTKA .... a nestačíš se divit ...
Prej ISO a neskutecnej mazec
 
   
   ... poserte mě
 ... poserte mě  
------------------------
e39 530d
e39 525TDS touring
KTM EXC 520
						e39 530d
e39 525TDS touring
KTM EXC 520
osobne si myslim ze to je ciste o tom jestli to mas v hlave v poradku   
  
Ja mel jako prvni e30 taky 325i , a zadnou bouracku atd. jsem nemel, chce to mit respekt k tomu , skusit nekde co to umi ,a nevidel bych v tom uplnej problem ale vytrestat zacatecnika to dokaze až až !
 ale vytrestat zacatecnika to dokaze až až !  
 
a nez naky narazniky atd bych prvne resil udrzbu a zakladni veci !
			
									
									 
  Ja mel jako prvni e30 taky 325i , a zadnou bouracku atd. jsem nemel, chce to mit respekt k tomu , skusit nekde co to umi ,a nevidel bych v tom uplnej problem
 ale vytrestat zacatecnika to dokaze až až !
 ale vytrestat zacatecnika to dokaze až až !  
 a nez naky narazniky atd bych prvne resil udrzbu a zakladni veci !

I love oversteering..fuck understeering  
 
ex: e30 325i sedan,e30 325i cupe,e30 320i cupe .e34 525i sedan,e30 316i cupe ,e30 323i sedan ,e30 318i cupe ,e 30 325iAT ,e36 325i ///mpaket
NoW: e30 335 cupe chrom
						 
 ex: e30 325i sedan,e30 325i cupe,e30 320i cupe .e34 525i sedan,e30 316i cupe ,e30 323i sedan ,e30 318i cupe ,e 30 325iAT ,e36 325i ///mpaket
NoW: e30 335 cupe chrom
Záchvat píše:A to si vem, ze ISO je mrdtka jeste ...Dzitro píše:kamarade, podle me Te bude 2.5 neskutecne skolitpokud to mas jako prvni auto nebo prvni auto s pohonem na zadek
tak bych s Tim krotil asi trosku.. mam iso jako prvni svoje auto
a je to neskutecnej mazec, ale obcas sem taky uz na hrane
takze bych asi prvni auto na 2.5 nechtel..
viz
search,mode,results.html
a do Klíčová slova: zadej MRDTKA .... a nestačíš se divit ...
Prej ISO a neskutecnej mazec

... poserte mě
 ja to beru tak ze kdyz se jedu svezt, ze mi to opravdu staci
 ja to beru tak ze kdyz se jedu svezt, ze mi to opravdu staci  ze bych asi uz v tomhle vic nechtel
 ze bych asi uz v tomhle vic nechtel  je mi 18nact, tak to tak ber
 je mi 18nact, tak to tak ber  diky
 diky  preci jen je jine svezeni v brachovy impreze
 preci jen je jine svezeni v brachovy impreze  ale to je uplne jina a to bych to nerozebiral nebo si me budete zase dobirat!
 ale to je uplne jina a to bych to nerozebiral nebo si me budete zase dobirat! 
Tel. : 725952979
						Re: E30 325i ako prvé auto ?
A už to chápu, prej možná od slova candle (svíce) vrtalo mi to hlavou.Venca píše:Kandelábr = sloup pouličího osvětlení, jak už správně psáno výše.Semry píše: Prosím o vysvětlení slova "kandelábr" děkuji.
Ale věřim, žes to chtěl přímo ode mně, bo sem ten prudič....

- - -
Mimochodem, už jsem několikrát slyšel tady v ČR výraz "kantilévr".
To je u tý pouliční lampy ten vodorovnej nosník/držák, občas to někdo užívá i pro nosník u trolejových či návěstních stožárů nebo i pevný výložník různých strojů.
Rezavějící stodvacetštyry, zinkovaná 996, W211 type RAL 1015 v astronomickym nájezdu, hrdý majitel fichtla
						Záchvat píše: A to si vem, ze ISO je mrdtka jeste ...
viz
search,mode,results.html
a do Klíčová slova: zadej MRDTKA .... a nestačíš se divit ...
Prej ISO a neskutecnej mazec

... poserte mě
 
   
  
No smoke, no fun...

						
- LampionakE30
- Příspěvky: 83
- Registrován: 21. 02. 2011 20:05
- Bydliště: Ostrožská Nová Ves
Za ty prachy, no nevím. Třeba budeš mít štěstí a seženeš slušnej kousek, ale 325i to určitě nebude. Sháněj 1,6 nebo 1,8. Třeba seženeš starýho chromáka, do kterýho už někdo nasypal prachy. Nebo 320 6válec, ten tak moc nejede a vzhledem ke stáří a km, by měl být všeobecně v lepší kondici jako 4 válec. Myslím tím motorově...
			
									
									RADOST Z JÍZDY
surová síla M20B25 - sedánek E30
sametový chod M54B22 - touring E39
						surová síla M20B25 - sedánek E30
sametový chod M54B22 - touring E39
Re: E30 325i ako prvé auto ?
angl.Venca píše: Mimochodem, už jsem několikrát slyšel tady v ČR výraz "kantilévr".
To je u tý pouliční lampy ten vodorovnej nosník/držák, občas to někdo užívá i pro nosník u trolejových či návěstních stožárů nebo i pevný výložník různých strojů.
cantilever => vetknutý nosník
- 
				rozbrus ix
- Příspěvky: 1
- Registrován: 29. 01. 2012 19:32
- Bydliště: Příbor
Čos jak se tak divam tak se tady honde resi proc ix jako prvni auto...mam taky ix a muzu jenom rikat samou chvalu pac lepsi motokaru jsem nikdy neridil....mel jsem jako prvni auto Audi A6 2,5 V6 kocar pekny na svezeni a na kundy dobre ale byla to audi....pak jsem 46 bramboraka a to uz bylo uplne o necem jinem ale pokud ma clove koule a zkusenosti tak proc to ix nebrat ale vec nazoru...ale je to prdel....  
  
			
									
									
						 
  
- Kubajz von Odry
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3689
- Registrován: 25. 05. 2004 13:22
- Bydliště: Odry
Tazatel sám musí vědět, jestli má všech 5 pohromadě, pakliže jo a nemá hluboko do kapsy, tak proč by 325i nebyla supr jako první auto? Naprosto souhlasím se Skuknem, když se při řízení použije ta věc v hlavě, tak no problemo 
Takový to že 2.5l na prdeli se svorem neni na vyježdění se ideální, kde ste na to přišli? Každej to má v hlavě srovnaný jinak, někdo je retard a holt jde do provozu zkoušet co to auto umí, aniž by dokázal odhadnout chování, a někdo se do toho dostane a není cesty zpět. A tim, že se toho bude ze začátku bát jedině dobře, lepší než když mladej týpek z nadopovanáho, přeplňovanejma kamnama poháněnýho GIV sedne do papírově stejně silnýho zadohrabu bez elekroniky s tím, že na tu sílu je zvyklej a umí a v první zatáče to otočí kolem lampy 
 
Kámoš se ve 20 ti rozhod, že přejde z dvoustopy na jednostopu a jako první motorku si koupil otevřenou ZX9R - mluvil o 140 koních na 250kg. Taky do něj každej hučel, ať začne na něčem jinym, gs500 apod, ale šel si za snem a lítá na ní už pár let v pohodě. (předtim motorku nikdy neměl, možná tak v 15ti fichtla na krosení po vesnici)
Pokud se do toho auta zamiluješ, tak se připrav na vítr v peněžence, ale zážitkama se ti to vrátí.
Co se toho nákupu týče, tak do 25 koupíš stroj, do kterýho se pak vysypeš tak, že z toho zmodráš. Btw z vlastní zkušenosti - už nikdy bych nejel pro auto bez kompresiometru a trochy oleje... Jinak e30 fakt neni auto na spotřebu, je to auto na zážitky a požitek z jízdy a každá sranda něco stojí no.
			
									
									
Takový to že 2.5l na prdeli se svorem neni na vyježdění se ideální, kde ste na to přišli? Každej to má v hlavě srovnaný jinak, někdo je retard a holt jde do provozu zkoušet co to auto umí, aniž by dokázal odhadnout chování, a někdo se do toho dostane a není cesty zpět. A tim, že se toho bude ze začátku bát jedině dobře, lepší než když mladej týpek z nadopovanáho, přeplňovanejma kamnama poháněnýho GIV sedne do papírově stejně silnýho zadohrabu bez elekroniky s tím, že na tu sílu je zvyklej a umí a v první zatáče to otočí kolem lampy
 
 Kámoš se ve 20 ti rozhod, že přejde z dvoustopy na jednostopu a jako první motorku si koupil otevřenou ZX9R - mluvil o 140 koních na 250kg. Taky do něj každej hučel, ať začne na něčem jinym, gs500 apod, ale šel si za snem a lítá na ní už pár let v pohodě. (předtim motorku nikdy neměl, možná tak v 15ti fichtla na krosení po vesnici)
Pokud se do toho auta zamiluješ, tak se připrav na vítr v peněžence, ale zážitkama se ti to vrátí.
Co se toho nákupu týče, tak do 25 koupíš stroj, do kterýho se pak vysypeš tak, že z toho zmodráš. Btw z vlastní zkušenosti - už nikdy bych nejel pro auto bez kompresiometru a trochy oleje... Jinak e30 fakt neni auto na spotřebu, je to auto na zážitky a požitek z jízdy a každá sranda něco stojí no.
"Popelka" 325iX '89
"Millennium Falcon" E39 530i '00
"Karkulka" - Golf1 '78

ex: 325iX'87,325iX'88,Golf1'81,Escort'96,AudiA6'96,Octavia'06,Polo'94
						"Millennium Falcon" E39 530i '00
"Karkulka" - Golf1 '78

ex: 325iX'87,325iX'88,Golf1'81,Escort'96,AudiA6'96,Octavia'06,Polo'94


















