no jenom aby. Co ještě můžeš vyzkoušet jen pro vlastní informaci tak pokud máš napojenou elektriku dobře, tak nevím jestli to dělá všem. ale při seplém zapalování slyšíš takové bzučení jako kdyby , dělá to volnoběžný ventil.MAREČEK píše:Jinak vačky jsou nastaveny dobře
M 50 v e30 elektrika
Re: ...
Bmw e30 318i coupé m10
Teď e30 325i coupé 24V
Teď e30 325i coupé 24V
...
Problém vyřešen a vše funguje jak má.Chyba byla né v elektrice,jak jsem se domníval,ale v úplném nesmyslu,který jsem nepobral.Bylo to jinou řemenicí na klice.Motor byl původně vanos,ale vše bylo vyměněno za věci z nevanose,jen ta řemenice zůstala.Teď nezbývá nic jiného,než to pod kapotou pořádně urovnat.Díky všem za vaše rady,byly užitečné.
- kopecek.e30
- Příspěvky: 646
- Registrován: 17. 02. 2010 17:09
- Bydliště: Mělník
m50 v e30
potřebuju poradit mam oszaenou m50 v e30 puvodní motor m20. všechno šlape motor točí akorát palivové čerpadlo nedá ani kapku kde je problém?? pin 13 (zelono fialovej drát) nejde do něj vubec proud....kde mam začít hledat nebo podle čeho mam jít
e36/e30
Čaute pánové, jsem tu nový a nemohu nikde tento problém najít, tak mi prosím neutrhněte hlavu. Mám e30 a udělanou zástavbu z e36 m50b25 vanos, motor jsem rozběhl podle schéma co tu je, ale nejde mi dopojit ABS a zbívá mi asi 7 drátů. Liší se schéma e34 a e36?A ještě mi nejde pravý blinkr, může to mít spojitost?
Pánové potřeboval bych oživit tohle téma, m50b25 z e36 v e30 rv 89
Motor běží, ale nedaří se mi pořád dopojit ABS a check control, nemáte někdo prosím Vás nějaké jasné schéma? už jsem viděl asi 5 a každé se něčím liší. A když nechám baterku v autě tak je za týden mrtvá, takže tam bude jěště asi něco špatně že? Mám tam ještě asi 6 volných drátů, potřeboval bych co kterej drát je podle barev nebo pinů a kam ho zapojit. Předem díky!
Motor běží, ale nedaří se mi pořád dopojit ABS a check control, nemáte někdo prosím Vás nějaké jasné schéma? už jsem viděl asi 5 a každé se něčím liší. A když nechám baterku v autě tak je za týden mrtvá, takže tam bude jěště asi něco špatně že? Mám tam ještě asi 6 volných drátů, potřeboval bych co kterej drát je podle barev nebo pinů a kam ho zapojit. Předem díky!
- jardajuzik
- Příspěvky: 603
- Registrován: 06. 10. 2011 11:43
- Bydliště: Čistá city, u Litomyšle
Vášo, píšeš že pro rozchození motoru je potřeba zapojit v zásuvce:Vasa píše:Neber si to osobne, nemyslim to zle a uz vubec bych si nedovolil hodnotit jaky jsi mechanik. Dokazu ocenit snahu lidi si zastavbu "rozchodit" sami, ale zase na druhou stranu je potreba alespon trochu vedet "jak co funguje" a mit na to vybaveni. Mimochodem, to ze nikdo z okoli nema pristup k zakladnim mericim pristrojum jako je napr. osciloskop svedci o jistem stupni diletantsvi. To se na me muzes zlobit jak chces. V dnesni dobe je toto vybaveni nezbytnost vzhledem ke slozitosti modernich aut a s tim pouzite soucastkove zakladne. Proste "halluv snimac" zarovkou nezmeris.
Pokud jevi snimac znamky mechanickeho poskozeni a nemas cim ho zmerit tak ho vymen za jiny. Pro start M50 potrebujes zapojit v motorove zasuvce trvale +12, +12V pres klicek pro sepnuti rele napajeni RJ a starter. Palivovou pumpu si sepni pro pokus trvale rucne. Pokud takto motor chytne tak pozapojuj zbytek (mazani, teplotu vody, palivove cerpadlo, otackomer, ekonomer, ABS). Pokud nechytne tak res jinou RJ, halluv snimac na klice. M50 chytne bez problemu bez vahy vzduchu za predpokladu, ze snimac na skrtici klapce je v poradku.
+12V
+12V přes klíček
Startér
Palivovou pumpu
mám zastavěnou v E30 M52B28, EWS mám zapojeno a funkční, ale nesepnou mi po otočení klíčkem relé jednotky(motorové elektriky) a pumpy, pokud relé sepnu ručně tak fungují, chyba v nich není, v motorové zásuvce mám zapojeno:
+12V přes klíček (nejištěno)
Startér
Odlehčující relé startéru
Palivovou pumpu
...ale nikde tam nemám těch +12V jak píšeš, můžeš mi to prosím objasnit?
pojistkovku mám napájenou 12V od baterky, po otočení klíčkem mi sepne relé v EWS a povolí start odesláním povelu do jednotky, cvakne mi jedno relátko v pojistkovce ale dál se nic neděje, relé jednotky(motorové elektriky) ani pumpy nesepne. Startér vesele točí, protože je propojen nezávisle ale nejde mi jiskra ani vstřiky, ani nebzučí volnoběžný ventil, protože motor není napájen.
odkaz na moje téma o zástavbě M52 do E30 zde:
zastavba-m52b28-do-e30-proble-se-starte ... rt,60.html
OO=[][]=OO E34 518i sedan, M40B18
E28 524td žralok
E34 525i sedan, M50B25
E30 318IS coupe
E30 324TD sedan chrom
E30 318i coupe
E30 328i M52B28 coupe
E28 524d žralok
E28 524TD žralok
E28 524td žralok
E34 525i sedan, M50B25
E30 318IS coupe
E30 324TD sedan chrom
E30 318i coupe
E30 328i M52B28 coupe
E28 524d žralok
E28 524TD žralok
- Crazytony
- Příspěvky: 1420
- Registrován: 13. 05. 2006 20:01
- Bydliště: Cheb+Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
čau všude se válí zapojení motorové zásuvky na m50 vanos s 25 pinama nemáte někdo obsazení 20 pinové zásuvky z m50 nevanos z e34?
Dali jsme motor m50 nevanos do e34 kde byl původně vanos a čekal jsem že zásuvka bude stejná a ono kulový...
Navíc je ještě jiná převodovka, spojkovej váleček, škrtící klapka atd...
Dali jsme motor m50 nevanos do e34 kde byl původně vanos a čekal jsem že zásuvka bude stejná a ono kulový...
Navíc je ještě jiná převodovka, spojkovej váleček, škrtící klapka atd...
Nejkrásnější pohled na svět je z BMW
325ic
325ic
E36 v E30 M52b20vanos
E36 v E30 M52b20vanos Lidi nevýte někdo jak je to s el. když to budu dávat do 1.8 ? Poradte mi někdo dík