
co by jste řídili, neexistovat BMW?
Jo tak na Scirroco jsem úplně zapoměl. Měl jsem koupit jedničkové jako svoje první auto které mělo papíry a měl jsem v plánu s ním i jezdit legálně po silnici. Byl jsem do něj neskutečně zamilovaný a chodil se na něj dívat skoro každý den do bazaru, kde stálo, pak jsem měl peníze a hned jsem do toho bazaru utíkal, nicméně bylo (naštěstí) prodané, tak jsem si za ty prachy koupil první E28 a už mi to zůstaloChuck47 píše:dvojkový Sciro



No smoke, no fun...


Právě o tom jsem myslel že to tu je. Ale jak jsem tu četl ty příspěvky o Skylinech a podobných věcech, tak jsem si řikal, že jsem byl trochu skromný...icecold píše:ono je to pěkný jak si tady někteří jedinci spíše sní o tom že by to mělinapř MB 190e 2.5 16v která tu už padla by se dálá víceméně cenově srovnávát s m3 kterou tady má jen pár jedinců
![]()
zajimala by mě spíš skutečnost![]()

No smoke, no fun...


No co, já to beru třeba místo toho, abych koupil osmu, stavěl kábro atd...
Což Sky R32/3 za ty prachy sehnatelnej je (např: http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=1), Fairlady ještě míň... Uznávám, že za Vette C4 bych stejný prachy jako za 8mu nedal, takže spíš C3 nebo C5, což je jiná cenovka, tak to je trochu spíš sen.
Akorát přemýšlím, jestli bych si místo sedmy koupil konkureční MB S nebo ne... S airmaticem jsem se sice svezl, proti tomu nemám výhrady, ale to je jediné plus té novější gen., a pokud beru mamuta, tak to mě teda neláká... To bych spíš asi jezdil v podobnější Audi A8 4,2 kolem 96.
Pokud bych to teda bral podle výběru prvního auta, tak v nejužším výběru spolu s třícou byla zmíněná Calibra 2.0T 4x4 (malý problém, v ČR funkční nesehnatelná a obyčejnou jsem po svezení zavrhnul), CRX 2.gen, tak holt neexistovat BMW, tak bych byl možná Hondař, co začal CRXem, zkusil Accorda, pokračoval k Legendu a k tomu si pořídil Integru a snil o S2000 a NSX...hm, možná by mi takhle bylo líp
Což Sky R32/3 za ty prachy sehnatelnej je (např: http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=1), Fairlady ještě míň... Uznávám, že za Vette C4 bych stejný prachy jako za 8mu nedal, takže spíš C3 nebo C5, což je jiná cenovka, tak to je trochu spíš sen.
Akorát přemýšlím, jestli bych si místo sedmy koupil konkureční MB S nebo ne... S airmaticem jsem se sice svezl, proti tomu nemám výhrady, ale to je jediné plus té novější gen., a pokud beru mamuta, tak to mě teda neláká... To bych spíš asi jezdil v podobnější Audi A8 4,2 kolem 96.
Pokud bych to teda bral podle výběru prvního auta, tak v nejužším výběru spolu s třícou byla zmíněná Calibra 2.0T 4x4 (malý problém, v ČR funkční nesehnatelná a obyčejnou jsem po svezení zavrhnul), CRX 2.gen, tak holt neexistovat BMW, tak bych byl možná Hondař, co začal CRXem, zkusil Accorda, pokračoval k Legendu a k tomu si pořídil Integru a snil o S2000 a NSX...hm, možná by mi takhle bylo líp

E31 850i '92 & E38 740i '01 & trocha vysněné rejže k tomu...
=> WildWerke
- MattyX
- Příspěvky: 12535
- Registrován: 06. 07. 2008 17:31
- Bydliště: Zatáčka před Wídňou - Štatl - Vopičí hory
jo ještě sem zapomněl na sierru
ideálně v cosworthu 2.9
2.0turbo to je jak e30 m3 no
z novějších aut by mě lákal nějakej šestiválcovej golf (3.2) ono si člověk dycky na něco ještě vzpomene 




Strongflex - E30,E36,E46,E90 a i jiné značky ! pro info o cenách a dodání SZ

http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8

http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8
Ony ty 190ky v 16v nejsou zas tak drahé jen člověk musí vědět kde hledat. Taky se mi líbí a jednou přibude plečka jedna. Ale na normál ježdění rozhodně Volvo V70 2,5 TDI po face. A všechny zhnilé bawory poslat do kostiček.
Nevím jak je tomu dnes, ale do e46 mám potvrzené, že BMW nedokázalo žádný svůj model pozinkovat. Větší ostudu si prémiová značka ani utrhnout nemůže. K čemu jsou krásné staré baworáky, když stejně zhnijí pokud se s nimi bude normálně celoročně fungovat. I žabožrouti to pochopili a můj kdysi dialy car z roku mám dojem 88" Peugeot 405 neměl ba sobě slzu rzi. Ti z vás co si myslí, že pro Švýcarsko a podobně to bylo jinak si lžou sami sobě (máme 2 bawory ze Švýcarska a zinkovnu to nevidělo ani z vlaku). Neznám model od BMW, který by byl pozinkovaný a dost mě to sere. Proto mám velice vřelí vztah k vozům Porsche a Volvo, které pokud nejsou bourané vydrží věčně. Tak proto tedy Volvo.
Nevím jak je tomu dnes, ale do e46 mám potvrzené, že BMW nedokázalo žádný svůj model pozinkovat. Větší ostudu si prémiová značka ani utrhnout nemůže. K čemu jsou krásné staré baworáky, když stejně zhnijí pokud se s nimi bude normálně celoročně fungovat. I žabožrouti to pochopili a můj kdysi dialy car z roku mám dojem 88" Peugeot 405 neměl ba sobě slzu rzi. Ti z vás co si myslí, že pro Švýcarsko a podobně to bylo jinak si lžou sami sobě (máme 2 bawory ze Švýcarska a zinkovnu to nevidělo ani z vlaku). Neznám model od BMW, který by byl pozinkovaný a dost mě to sere. Proto mám velice vřelí vztah k vozům Porsche a Volvo, které pokud nejsou bourané vydrží věčně. Tak proto tedy Volvo.