Jámychal píše:chlapi nad tím ještě nejeden z nás zabrečí, ruku na srdce, kdo z vás má doma kupní smlouvy od VŠECH aut co kdy vlastnil
kdo nemáte rádi Českou kancelář pojistitelů !!!
-
thinksonix
- Příspěvky: 1221
- Registrován: 07. 08. 2010 15:26
Je to podle meho cele spatne postavene. Podle me je lepsi varianta pojisteni ridice . Aspon by konecne lidi co maji vice aut nemuseli za kazde platit. Preci pokud mam dve auta tak nejsem schopen obe ridit tim padem provozovat . A za dalsi nekomu auto pujcite a za ninejsich podminek doplacite i na tom kdyz dotycny naboura. Pokud by byl pojisten ridic slo by to z jeho pojisteni.
Hezkej nápad.Spolecnik píše:Je to podle meho cele spatne postavene. Podle me je lepsi varianta pojisteni ridice . Aspon by konecne lidi co maji vice aut nemuseli za kazde platit. Preci pokud mam dve auta tak nejsem schopen obe ridit tim padem provozovat . A za dalsi nekomu auto pujcite a za ninejsich podminek doplacite i na tom kdyz dotycny naboura. Pokud by byl pojisten ridic slo by to z jeho pojisteni.
Pojištěnej řidič.
A co ten, kdo má sice ŘP, ale nemá ani vozidlo a nejezdí ani cizím? Co bude platit, za co, komu?
.
Tohle bych viděl jako nejmenší problém - princip tramvajenek. Můžeš vlastnit tramvajenku (=řp), ale pokud chceš mhd jezdit tak si kup kupón.. když tě chytnou revizoři a máš zaplaceno, vše ok, když ne, tak máš problém.Venca píše:A co ten, kdo má sice ŘP, ale nemá ani vozidlo a nejezdí ani cizím? Co bude platit, za co, komu?
Prostě vím že budu autem jezdit jen od dubna do října, tak se nechám pojistit jen na tuhle dobu.. jestli mě pak chytnou za volantem v prosinci, je to moje blbost.
e28 525i, e83 X3
EX : e28 528i, e34 535i, e34 530i, e34 525tds, e46 318ci, e39 523i
EX : e28 528i, e34 535i, e34 530i, e34 525tds, e46 318ci, e39 523i
- Adam Lipský
- Příspěvky: 141
- Registrován: 01. 07. 2007 20:31
- Bydliště: Týn n/Vlt.
Moje story (omlouvám se za rozvláčnost):
V dubnu 2005 jsem koupil Škodu 110 L. Tu jsem opravil, udělal STK a hned druhý den mi ji vytunil traktor. Došlo k finančnímu vyrovnání a auto jsem další den (tedy 2 dny po STK) rozsekal na kusy řeznickým sekáčkem. Pojištění bylo zaplacené ještě od původní majitelky, nechal jsem to být. Pak jsem na to zapomněl, doklady zůstaly v krabici u příbuzných. Mezitím (2007) majitelka zemřela. V roce 2008 jsem emigroval do jiného státu EU, avšak mám stále platné občaství ČR, vlastním nemovitost, vůz má českou registraci, jsem tedy stále čechem. V roce 2009 v lednu jsem přijel, našel ty doklady (a ještě troje jiné, které jsem dokázal odhlásit), šel na registr mot. vozidel v Táboře, kam registrace spadá, tam mi řekli, že nejdřív musím doložit, že na auto mám nárok, a to buď kupní smlouvou, nebo smlouvou o povinném ručení. Tak jsem zaplatil u ČKP "pojištění na neexistující auto na jeden měsíc" a šel tam zpátky. Tam mi řekli, že litují, ale vůz byl zahrnut do dědického řízení a jediný, kdo s ním teď může manipulovat, je dědic. Kdo to je, nevěděli. Na soudu se se mnou vůbec nebavili, vůbec mi nic neřekli. Dotazem v místě, kde jsem vůz původně koupil, jsem zjistil, že dědička se vdala do Rakouska, nikdo neví, kam přesně, ani jak se teď jmenuje. ČKP mezitím začala bombardovat matku, žijící v ČR, složenkami a výhružkami o exekuci. Momentální dlužná částka činí asi 50 000 (2009-2012).
No, a co mám dělat teď? Maminka na tom není zdravotně dobře a tohle jí vyčerpává psychicky i fyzicky. Zatím zaplatila ČKP ze svého asi 5000. Také jsem uzavřel nové povinné ručení (735,- ročně).
Co mám teď dělat? Všechno řeším dálkově, v ČR se prakticky nevyskytuji.
V dubnu 2005 jsem koupil Škodu 110 L. Tu jsem opravil, udělal STK a hned druhý den mi ji vytunil traktor. Došlo k finančnímu vyrovnání a auto jsem další den (tedy 2 dny po STK) rozsekal na kusy řeznickým sekáčkem. Pojištění bylo zaplacené ještě od původní majitelky, nechal jsem to být. Pak jsem na to zapomněl, doklady zůstaly v krabici u příbuzných. Mezitím (2007) majitelka zemřela. V roce 2008 jsem emigroval do jiného státu EU, avšak mám stále platné občaství ČR, vlastním nemovitost, vůz má českou registraci, jsem tedy stále čechem. V roce 2009 v lednu jsem přijel, našel ty doklady (a ještě troje jiné, které jsem dokázal odhlásit), šel na registr mot. vozidel v Táboře, kam registrace spadá, tam mi řekli, že nejdřív musím doložit, že na auto mám nárok, a to buď kupní smlouvou, nebo smlouvou o povinném ručení. Tak jsem zaplatil u ČKP "pojištění na neexistující auto na jeden měsíc" a šel tam zpátky. Tam mi řekli, že litují, ale vůz byl zahrnut do dědického řízení a jediný, kdo s ním teď může manipulovat, je dědic. Kdo to je, nevěděli. Na soudu se se mnou vůbec nebavili, vůbec mi nic neřekli. Dotazem v místě, kde jsem vůz původně koupil, jsem zjistil, že dědička se vdala do Rakouska, nikdo neví, kam přesně, ani jak se teď jmenuje. ČKP mezitím začala bombardovat matku, žijící v ČR, složenkami a výhružkami o exekuci. Momentální dlužná částka činí asi 50 000 (2009-2012).
No, a co mám dělat teď? Maminka na tom není zdravotně dobře a tohle jí vyčerpává psychicky i fyzicky. Zatím zaplatila ČKP ze svého asi 5000. Také jsem uzavřel nové povinné ručení (735,- ročně).
Co mám teď dělat? Všechno řeším dálkově, v ČR se prakticky nevyskytuji.
podnět pro šetření zasílá registr řidiču, mělo by stačit skočit do jungmanky a nechat si za kolek(50kč) udělat výpis k vozu. 1 vůz 1 žádost 1 kolek...., výpis dorazí na adresu do 14dnů, většinou za týden.
Spíš by mě zajímalo jak je to s proplacením nákladů, např. letenka z půl roční dovolené, proplacení nákladů za benzín, za kolek, ztráta cenného času, na telefonu mi řekli jen že to mám poslat písemně k posouzení.
Případně nějaká žaloba, za pokus o neoprávněné obohacování či něco podobného? má stím někdo nějaké zkušenosti?
Spíš by mě zajímalo jak je to s proplacením nákladů, např. letenka z půl roční dovolené, proplacení nákladů za benzín, za kolek, ztráta cenného času, na telefonu mi řekli jen že to mám poslat písemně k posouzení.
Případně nějaká žaloba, za pokus o neoprávněné obohacování či něco podobného? má stím někdo nějaké zkušenosti?
ex e34 525i Diamondschwarz
ex e34 525i Delphinmetallic
ex e34 525i Silvermetallic
now e36 323i Cupe Carbonschwarz M-paket, Bilstein B8 Sprint + LOWTEC, Debaffled Airbox + Simota, Brembo MAX
+ VW Golf 1.9TDi
ex e34 525i Delphinmetallic
ex e34 525i Silvermetallic
now e36 323i Cupe Carbonschwarz M-paket, Bilstein B8 Sprint + LOWTEC, Debaffled Airbox + Simota, Brembo MAX
+ VW Golf 1.9TDi
po mě chtejí kompletní údaje jiné osoby, včetně rč(před koupí auta), na což podle mě stejně nemají právo..
B ílo M odrá W rtule
To sem zvedavej, jak dlouho to vydrzi tentokrat..14372km
Opravy, upravy, G.O...
nepotrebujete-pomoc-plati-stale-t53547.html
To sem zvedavej, jak dlouho to vydrzi tentokrat..14372km
Opravy, upravy, G.O...
- Adam Lipský
- Příspěvky: 141
- Registrován: 01. 07. 2007 20:31
- Bydliště: Týn n/Vlt.
j3ykobim píše:podnět pro šetření zasílá registr řidiču, mělo by stačit skočit do jungmanky a nechat si za kolek(50kč) udělat výpis k vozu. 1 vůz 1 žádost 1 kolek...., výpis dorazí na adresu do 14dnů, většinou za týden.
Udělal jsem výpis (mamina tam zaběhla). Na jedno auto to už stojí 100,-, ne pade, zdražili. Měl jsem/mám za 12 let osm aut, maminu to stálo 800. A teď to nejlepší: ČKP to neuznali jako důkaz! Prostě když jsem byl poslední plátce povinného ručení, tak mě mají za držitele a zodpovědnou osobu. Nemají nikoho jiného, nežli mě, tak prostě jdou po mě.Jakto ze bombardujou tebe kdyz auto na sebe nemas ani napsane a probiha dedicke rizeni? Jak se k tobe dostali?
Konzultoval jsem, právník si s tím neví rady, že je dvojznačný výklad zákona a tak radši abych zaplatil, než v červenci vyjde novela a pak prý se s tím bude dát něco dělat (vyřazení z moci úřední, nebo co).Řeš to přes právníka, pochybuju že tady na foru se ti dostane nějaký opravdu konstruktivní rady jak z tohodle ven
V Irsku/UK se to řeší tak, že smlouva o povinném ručení se vztahuje na 1 auto + 1 řidič a jeho manžel/ka. Takže nikomu nemůžeš půjčit svoje auto, musel by si na něj udělat svoje povinné ručení. Samozřejmě jsou zvláštní smlouvy (půjčovny, firmy s nádeníky apod.), kde se to řeší jinak. Taky si můžeš udělat smlouvu, která Tě kryje na jakékoliv UK/IRL auto, a pojišťovny mají svá pravidla (např. do 26 let věku max. 45 kW, váhové omezení, zákaz přívěsu apod.). Jo a přívěsy nemají svoji registraci, šoupne se na ně značka z tažného auta.A řešila by se situace, kdy člověk udělá škodu při řízení cizího vozidla. Zodpovědný za škodu je přece řidič a ne auto???



