Měření propustnosti skel
Jediný co mi doporučil tinter, je přední okna vynadat a dát místo nich netonovaná a ty pak zatmavit, u W124 se to dá sehnat. Pak by to bylo legal. Mám černou folii kromě předních a jsem velice spokojen.
Rezavějící stodvacetštyry, zinkovaná 996, W211 type RAL 1015 v astronomickym nájezdu, hrdý majitel fichtla
Myslel to tak,že x aut má skla zatmavené od výrobce a x aut je má čiré.Tudíž kdyby tvoje E39 vyjela z fabriky s totál čirýma sklama můžeš si ty přední oficielně zafoliovat na propustnost 70%.Albert píše:Tohle jsem nějak nepochopil....Semry píše:Jediný co mi doporučil tinter, je přední okna vynadat a dát místo nich netonovaná a ty pak zatmavit, u W124 se to dá sehnat. Pak by to bylo legal.

to vis ze muzouMíšánek píše:Počkej počkej, to tě snad nemůžou poslat na nějakou stk a vzít ti přitom techničák (v tom případě se tam jaksi nebudeš mít jak dostat) jenom na základě nějaké jejich doměnky, ne?thinksonix píše: apple324D:
to je hezké, ale co řekne zá pár dní na větu "dle zákona XX máme právo vás poslat na technickou kontrolu, takže tady si beru váš technický průkaz a po provedení technické prohlídky se dostavte s protokolem na stanici"


Tel. : 725952979
Takže ale výsledný efekt by byl nula, buď bych měl skla origo tmavší z fabriky a nebo čirý s foliema..DVORIS píše:Myslel to tak,že x aut má skla zatmavené od výrobce a x aut je má čiré.Tudíž kdyby tvoje E39 vyjela z fabriky s totál čirýma sklama můžeš si ty přední oficielně zafoliovat na propustnost 70%.Albert píše:Tohle jsem nějak nepochopil....Semry píše:Jediný co mi doporučil tinter, je přední okna vynadat a dát místo nich netonovaná a ty pak zatmavit, u W124 se to dá sehnat. Pak by to bylo legal.

e28 525i, e83 X3
EX : e28 528i, e34 535i, e34 530i, e34 525tds, e46 318ci, e39 523i
EX : e28 528i, e34 535i, e34 530i, e34 525tds, e46 318ci, e39 523i
Přesně takAlbert píše:Takže ale výsledný efekt by byl nula, buď bych měl skla origo tmavší z fabriky a nebo čirý s foliema..DVORIS píše:Myslel to tak,že x aut má skla zatmavené od výrobce a x aut je má čiré.Tudíž kdyby tvoje E39 vyjela z fabriky s totál čirýma sklama můžeš si ty přední oficielně zafoliovat na propustnost 70%.Albert píše: Tohle jsem nějak nepochopil....
Tak to mi přijde fakt jako 3,14čovina. Jenom tak ti přece nikdo nemůže zrušit techničák na auto...Dzitro píše:to vis ze muzouMíšánek píše:Počkej počkej, to tě snad nemůžou poslat na nějakou stk a vzít ti přitom techničák (v tom případě se tam jaksi nebudeš mít jak dostat) jenom na základě nějaké jejich doměnky, ne?thinksonix píše: apple324D:
to je hezké, ale co řekne zá pár dní na větu "dle zákona XX máme právo vás poslat na technickou kontrolu, takže tady si beru váš technický průkaz a po provedení technické prohlídky se dostavte s protokolem na stanici") ptali jsme se na to kamarada, kdyz bracha mel v integrale ram, tak se ptal co z toho muze bejt, a on nam ten borec rekl ze prinejmensim 5tis pokuta a prinejhrosim Ti veme technicak posle te na stk a kdyz neprojdes tak si bez nej
No smoke, no fun...


No na těch kontrolách na které by eventuelně měli posílat příslušníci auta by asi proběhly jenom klasické zkoušky brzd, vůlí, možná emise atd...adam320 píše:nechci vam do toho srat ale pokud vim tak na stk se jezdi s velkym tp, bez nej nevim co byste tam delalli a ten vam nejspis nevemou protoze ho mate doma v supliku z toho jasne vychazi ze je to uplne zbytecna debata
No smoke, no fun...


hoši, a jak nejjednodušeji sundat folie? Loni mi vadily na uspěsném absolvování vet testace, a ted ještě toto, tak bych je sundal 

E30...a sny se plní
koroze na voze? opravíme, nalakujeme
renovace-karoserii-veteranu-a-youngtimeru-t94960.html
koroze na voze? opravíme, nalakujeme
renovace-karoserii-veteranu-a-youngtimeru-t94960.html
Teoreticky by to v podstatě taky mohlo nastat a porovnávat skutečný typ motoru s typem motoru vyraženým na štítku. Otázka ale je, jak velkou by to mělo vypovídající hodnotu bez velkého TPCubrd píše:A kontrola typu motoru ne? To by asi položilo mě


No smoke, no fun...


-
- Příspěvky: 1221
- Registrován: 07. 08. 2010 15:26
jo to je dost mizerná práce. to si připrav nervy, nehty a spoustu trpělivosti. v zásadě platí, že nejjednodušší je vyměnit skla ( u třícy bych to vyděl jako rozumnější řešení, než je sundávat, ale odrazovat nebudu). Záležé na typu fólie. ideální však je parní čistič (solac, zepter, jiffy steamer), ale tyhle parní kachny jsou často mimo dostupnost. jak cenovou tak trhovou. například jiffy steamer se u nás běžně prodává v řádu od 5.000 do 10.000 kč (záleží na příkonu), ale koupíš i za pár stovek "na jedno použítí" z aukra. na sundání folií stačí 1500W - 2500W. stačí napařit parním čističem, lepidlo změkne a PLASTOVOU škrabkou zbytky lepidla odstranit. musíš si dát hodně velkej pozor na to, až budeš dělat zadní okno tam je velká pravděpodobnost, že plastovou škrabkou sundáš i výhřev zadního okna (ty hnědo-zlaté proužky z vnitřní strany okna), ale při nejhorším prodávají opravnou sadu od loctite. napaříš folii, opatrně jí strhneš, seškrábneš zbytky lepidla (můžeš si pomoct odstranovacem lepidla jako je offka nebo adhesive remover od fa 3M) a pak okno vyleštit. další varianta méně úspěšná je horkovzduška místo napařovače a nejhorší variana počkat si na hodně parné letní dny, z vnitřní stranu skla dát černý rozřízlý igelit a nechat pár hodin na slunci. lepidlo trochu změkne, ale stejně ho tam kvanta zůstanou. Nicméně lahůdka je dostávat lepidlo ze skla v tom "sametovém těsnění" kolem okna. tam když lepidlo zůstane, tak se za pár chvil přilepí k sametce a pokud máš el okna, tak spálíš motorek. za mě doporučuju ten "steamer" ukázka zde: http://www.youtube.com/watch?v=GTprbsGGt48Apple324D píše:hoši, a jak nejjednodušeji sundat folie? Loni mi vadily na uspěsném absolvování vet testace, a ted ještě toto, tak bych je sundal
http://www.novinky.cz/domaci/255553-maf ... i-stk.html
Diskuze ke článku na novinkách opět nezklamala..
Diskuze ke článku na novinkách opět nezklamala..
e28 525i, e83 X3
EX : e28 528i, e34 535i, e34 530i, e34 525tds, e46 318ci, e39 523i
EX : e28 528i, e34 535i, e34 530i, e34 525tds, e46 318ci, e39 523i
Pokud jde o nějakýho joudu, co jenom čumí na štítek a ví prd, nepozná, že je nápis přeraženej, pak možná jo.Míšánek píše:Teoreticky by to v podstatě taky mohlo nastat a porovnávat skutečný typ motoru s typem motoru vyraženým na štítku. Otázka ale je, jak velkou by to mělo vypovídající hodnotu bez velkého TPCubrd píše:A kontrola typu motoru ne? To by asi položilo měKaždopádně si myslim, že neni nic jednoduššího, než si typ motoru na tom aktuálním "změnit"
Značná sranda může nastat při vyšetřování nehody, kde bude těžkej úraz nebo něco horšího.
Byli by tmavší, tonování má dneska všechno člověk si to ani neuvědomí, já mám na MB všechno lehce dozelena. Na třícu jsem to neřešil, kdysi jsem to ale chtěl.Albert píše:Takže ale výsledný efekt by byl nula, buď bych měl skla origo tmavší z fabriky a nebo čirý s foliema..DVORIS píše:Myslel to tak,že x aut má skla zatmavené od výrobce a x aut je má čiré.Tudíž kdyby tvoje E39 vyjela z fabriky s totál čirýma sklama můžeš si ty přední oficielně zafoliovat na propustnost 70%.Albert píše: Tohle jsem nějak nepochopil....
Rezavějící stodvacetštyry, zinkovaná 996, W211 type RAL 1015 v astronomickym nájezdu, hrdý majitel fichtla
Samozřejmě, to už se tu několikrát řešilo. Jinak já jsem myslel přežení typu motoru přímo na tom motoru zastavěném, nikoliv na štítku, aby sme si rozuměliVenca píše:Pokud jde o nějakýho joudu, co jenom čumí na štítek a ví prd, nepozná, že je nápis přeraženej, pak možná jo.Míšánek píše:Teoreticky by to v podstatě taky mohlo nastat a porovnávat skutečný typ motoru s typem motoru vyraženým na štítku. Otázka ale je, jak velkou by to mělo vypovídající hodnotu bez velkého TPCubrd píše:A kontrola typu motoru ne? To by asi položilo měKaždopádně si myslim, že neni nic jednoduššího, než si typ motoru na tom aktuálním "změnit"
Značná sranda může nastat při vyšetřování nehody, kde bude těžkej úraz nebo něco horšího.


No smoke, no fun...


No hlavně kodoliv má na autě něco trochu jinak je hned automaticky mafián, že... Redaktor co toto psal by si měl nacpat svoji hlavu pěkně hluboko do prdeleAlbert píše:http://www.novinky.cz/domaci/255553-maf ... i-stk.html
Diskuze ke článku na novinkách opět nezklamala..

No smoke, no fun...


- Kubajz von Odry
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3689
- Registrován: 25. 05. 2004 13:22
- Bydliště: Odry
no mě už pobavilo to ilustrační foto kde je naprosto mafiánský ofroad který ovšem splňuje vše dle zákona (co se zatmavení skel píše) - novinky to je prostě k uzoufáníMíšánek píše:No hlavně kodoliv má na autě něco trochu jinak je hned automaticky mafián, že... Redaktor co toto psal by si měl nacpat svoji hlavu pěkně hluboko do prdeleAlbert píše:http://www.novinky.cz/domaci/255553-maf ... i-stk.html
Diskuze ke článku na novinkách opět nezklamala..
-
- Příspěvky: 1221
- Registrován: 07. 08. 2010 15:26
co vím, tak fólie na skla byly původně určené výhradně pro účely typu vláda, mafie,... postupem času se tento "trend" rozšířil do široké veřejnosti a dnes je to běžná součást motoristického světa, ale i dalších užití jako je např kancelář nebo ty pozorovatelny v metru (speciální bezpečnostní fólie, kterou se dá koukat jen z jedné strany)
Tak já mám číslo hluboko pod sáním, jen na hlavách bych musel ubrousit nápisy ale každýmu asi dojde že dvoulitr nebude mít osum vlců do VMíšánek píše:Samozřejmě, to už se tu několikrát řešilo. Jinak já jsem myslel přežení typu motoru přímo na tom motoru zastavěném, nikoliv na štítku, aby sme si rozuměliVenca píše:Pokud jde o nějakýho joudu, co jenom čumí na štítek a ví prd, nepozná, že je nápis přeraženej, pak možná jo.Míšánek píše:Teoreticky by to v podstatě taky mohlo nastat a porovnávat skutečný typ motoru s typem motoru vyraženým na štítku. Otázka ale je, jak velkou by to mělo vypovídající hodnotu bez velkého TPKaždopádně si myslim, že neni nic jednoduššího, než si typ motoru na tom aktuálním "změnit"
Značná sranda může nastat při vyšetřování nehody, kde bude těžkej úraz nebo něco horšího.Každopádně to i tak nepopírá tvoje tvrzení. Holt máme se ještě co učit od okolních států
