Měření propustnosti skel

Pokec E30 pozitivních lidí - aneb to, co se jinam nevejde.
Uživatelský avatar
Semry
Příspěvky: 2164
Registrován: 07. 04. 2007 11:19
Bydliště: Vinohrady
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Semry » 30. 12. 2011 11:27

Jediný co mi doporučil tinter, je přední okna vynadat a dát místo nich netonovaná a ty pak zatmavit, u W124 se to dá sehnat. Pak by to bylo legal. Mám černou folii kromě předních a jsem velice spokojen.
Rezavějící stodvacetštyry, zinkovaná 996, W211 type RAL 1015 v astronomickym nájezdu, hrdý majitel fichtla

Uživatelský avatar
Albert
Příspěvky: 5307
Registrován: 26. 02. 2004 20:27
Bydliště: Praha

Příspěvek od Albert » 30. 12. 2011 18:07

Semry píše:Jediný co mi doporučil tinter, je přední okna vynadat a dát místo nich netonovaná a ty pak zatmavit, u W124 se to dá sehnat. Pak by to bylo legal.
Tohle jsem nějak nepochopil.... :wink:
e28 525i, e83 X3

EX : e28 528i, e34 535i, e34 530i, e34 525tds, e46 318ci, e39 523i

Uživatelský avatar
DVORIS
Příspěvky: 6423
Registrován: 21. 12. 2005 21:01
Bydliště: Agip

Příspěvek od DVORIS » 30. 12. 2011 19:38

Albert píše:
Semry píše:Jediný co mi doporučil tinter, je přední okna vynadat a dát místo nich netonovaná a ty pak zatmavit, u W124 se to dá sehnat. Pak by to bylo legal.
Tohle jsem nějak nepochopil.... :wink:
Myslel to tak,že x aut má skla zatmavené od výrobce a x aut je má čiré.Tudíž kdyby tvoje E39 vyjela z fabriky s totál čirýma sklama můžeš si ty přední oficielně zafoliovat na propustnost 70%. :wink:
Obrázek

Dzitro
Příspěvky: 885
Registrován: 17. 10. 2010 18:50
Bydliště: Kutná hora

Příspěvek od Dzitro » 30. 12. 2011 20:47

Míšánek píše:
thinksonix píše: apple324D:

to je hezké, ale co řekne zá pár dní na větu "dle zákona XX máme právo vás poslat na technickou kontrolu, takže tady si beru váš technický průkaz a po provedení technické prohlídky se dostavte s protokolem na stanici"
Počkej počkej, to tě snad nemůžou poslat na nějakou stk a vzít ti přitom techničák (v tom případě se tam jaksi nebudeš mít jak dostat) jenom na základě nějaké jejich doměnky, ne?
to vis ze muzou :)) ptali jsme se na to kamarada, kdyz bracha mel v integrale ram, tak se ptal co z toho muze bejt, a on nam ten borec rekl ze prinejmensim 5tis pokuta a prinejhrosim Ti veme technicak posle te na stk a kdyz neprojdes tak si bez nej :)
Tel. : 725952979

Uživatelský avatar
Albert
Příspěvky: 5307
Registrován: 26. 02. 2004 20:27
Bydliště: Praha

Příspěvek od Albert » 30. 12. 2011 21:06

DVORIS píše:
Albert píše:
Semry píše:Jediný co mi doporučil tinter, je přední okna vynadat a dát místo nich netonovaná a ty pak zatmavit, u W124 se to dá sehnat. Pak by to bylo legal.
Tohle jsem nějak nepochopil.... :wink:
Myslel to tak,že x aut má skla zatmavené od výrobce a x aut je má čiré.Tudíž kdyby tvoje E39 vyjela z fabriky s totál čirýma sklama můžeš si ty přední oficielně zafoliovat na propustnost 70%. :wink:
Takže ale výsledný efekt by byl nula, buď bych měl skla origo tmavší z fabriky a nebo čirý s foliema.. :D
e28 525i, e83 X3

EX : e28 528i, e34 535i, e34 530i, e34 525tds, e46 318ci, e39 523i

Uživatelský avatar
DVORIS
Příspěvky: 6423
Registrován: 21. 12. 2005 21:01
Bydliště: Agip

Příspěvek od DVORIS » 30. 12. 2011 21:19

Albert píše:
DVORIS píše:
Albert píše: Tohle jsem nějak nepochopil.... :wink:
Myslel to tak,že x aut má skla zatmavené od výrobce a x aut je má čiré.Tudíž kdyby tvoje E39 vyjela z fabriky s totál čirýma sklama můžeš si ty přední oficielně zafoliovat na propustnost 70%. :wink:
Takže ale výsledný efekt by byl nula, buď bych měl skla origo tmavší z fabriky a nebo čirý s foliema.. :D
Přesně tak
Obrázek

Uživatelský avatar
Míšánek
Příspěvky: 3495
Registrován: 12. 09. 2005 13:33
Bydliště: Uherský Brod

Příspěvek od Míšánek » 30. 12. 2011 21:34

Dzitro píše:
Míšánek píše:
thinksonix píše: apple324D:

to je hezké, ale co řekne zá pár dní na větu "dle zákona XX máme právo vás poslat na technickou kontrolu, takže tady si beru váš technický průkaz a po provedení technické prohlídky se dostavte s protokolem na stanici"
Počkej počkej, to tě snad nemůžou poslat na nějakou stk a vzít ti přitom techničák (v tom případě se tam jaksi nebudeš mít jak dostat) jenom na základě nějaké jejich doměnky, ne?
to vis ze muzou :)) ptali jsme se na to kamarada, kdyz bracha mel v integrale ram, tak se ptal co z toho muze bejt, a on nam ten borec rekl ze prinejmensim 5tis pokuta a prinejhrosim Ti veme technicak posle te na stk a kdyz neprojdes tak si bez nej :)
Tak to mi přijde fakt jako 3,14čovina. Jenom tak ti přece nikdo nemůže zrušit techničák na auto...
No smoke, no fun...
Obrázek

Uživatelský avatar
Míšánek
Příspěvky: 3495
Registrován: 12. 09. 2005 13:33
Bydliště: Uherský Brod

Příspěvek od Míšánek » 30. 12. 2011 21:35

adam320 píše:nechci vam do toho srat ale pokud vim tak na stk se jezdi s velkym tp, bez nej nevim co byste tam delalli a ten vam nejspis nevemou protoze ho mate doma v supliku z toho jasne vychazi ze je to uplne zbytecna debata
No na těch kontrolách na které by eventuelně měli posílat příslušníci auta by asi proběhly jenom klasické zkoušky brzd, vůlí, možná emise atd...
No smoke, no fun...
Obrázek

Uživatelský avatar
Cubrd
Příspěvky: 706
Registrován: 13. 07. 2008 13:31
Bydliště: Liberec

Příspěvek od Cubrd » 30. 12. 2011 22:57

A kontrola typu motoru ne? To by asi položilo mě :(

Uživatelský avatar
Apple324D
Sponzor e30.cz
Příspěvky: 2181
Registrován: 06. 02. 2008 20:14
Bydliště: Čáslav/ Praha

Příspěvek od Apple324D » 30. 12. 2011 23:23

hoši, a jak nejjednodušeji sundat folie? Loni mi vadily na uspěsném absolvování vet testace, a ted ještě toto, tak bych je sundal :?
E30...a sny se plní


koroze na voze? opravíme, nalakujeme
renovace-karoserii-veteranu-a-youngtimeru-t94960.html

Uživatelský avatar
Míšánek
Příspěvky: 3495
Registrován: 12. 09. 2005 13:33
Bydliště: Uherský Brod

Příspěvek od Míšánek » 30. 12. 2011 23:38

Cubrd píše:A kontrola typu motoru ne? To by asi položilo mě :(
Teoreticky by to v podstatě taky mohlo nastat a porovnávat skutečný typ motoru s typem motoru vyraženým na štítku. Otázka ale je, jak velkou by to mělo vypovídající hodnotu bez velkého TP :roll: Každopádně si myslim, že neni nic jednoduššího, než si typ motoru na tom aktuálním "změnit" :wink:
No smoke, no fun...
Obrázek

thinksonix
Příspěvky: 1221
Registrován: 07. 08. 2010 15:26

Příspěvek od thinksonix » 31. 12. 2011 00:10

Apple324D píše:hoši, a jak nejjednodušeji sundat folie? Loni mi vadily na uspěsném absolvování vet testace, a ted ještě toto, tak bych je sundal :?
jo to je dost mizerná práce. to si připrav nervy, nehty a spoustu trpělivosti. v zásadě platí, že nejjednodušší je vyměnit skla ( u třícy bych to vyděl jako rozumnější řešení, než je sundávat, ale odrazovat nebudu). Záležé na typu fólie. ideální však je parní čistič (solac, zepter, jiffy steamer), ale tyhle parní kachny jsou často mimo dostupnost. jak cenovou tak trhovou. například jiffy steamer se u nás běžně prodává v řádu od 5.000 do 10.000 kč (záleží na příkonu), ale koupíš i za pár stovek "na jedno použítí" z aukra. na sundání folií stačí 1500W - 2500W. stačí napařit parním čističem, lepidlo změkne a PLASTOVOU škrabkou zbytky lepidla odstranit. musíš si dát hodně velkej pozor na to, až budeš dělat zadní okno tam je velká pravděpodobnost, že plastovou škrabkou sundáš i výhřev zadního okna (ty hnědo-zlaté proužky z vnitřní strany okna), ale při nejhorším prodávají opravnou sadu od loctite. napaříš folii, opatrně jí strhneš, seškrábneš zbytky lepidla (můžeš si pomoct odstranovacem lepidla jako je offka nebo adhesive remover od fa 3M) a pak okno vyleštit. další varianta méně úspěšná je horkovzduška místo napařovače a nejhorší variana počkat si na hodně parné letní dny, z vnitřní stranu skla dát černý rozřízlý igelit a nechat pár hodin na slunci. lepidlo trochu změkne, ale stejně ho tam kvanta zůstanou. Nicméně lahůdka je dostávat lepidlo ze skla v tom "sametovém těsnění" kolem okna. tam když lepidlo zůstane, tak se za pár chvil přilepí k sametce a pokud máš el okna, tak spálíš motorek. za mě doporučuju ten "steamer" ukázka zde: http://www.youtube.com/watch?v=GTprbsGGt48

Uživatelský avatar
Albert
Příspěvky: 5307
Registrován: 26. 02. 2004 20:27
Bydliště: Praha

Příspěvek od Albert » 07. 01. 2012 09:05

http://www.novinky.cz/domaci/255553-maf ... i-stk.html

Diskuze ke článku na novinkách opět nezklamala..
e28 525i, e83 X3

EX : e28 528i, e34 535i, e34 530i, e34 525tds, e46 318ci, e39 523i

Venca
Příspěvky: 3497
Registrován: 04. 04. 2004 08:09

Příspěvek od Venca » 07. 01. 2012 09:15

Míšánek píše:
Cubrd píše:A kontrola typu motoru ne? To by asi položilo mě :(
Teoreticky by to v podstatě taky mohlo nastat a porovnávat skutečný typ motoru s typem motoru vyraženým na štítku. Otázka ale je, jak velkou by to mělo vypovídající hodnotu bez velkého TP :roll: Každopádně si myslim, že neni nic jednoduššího, než si typ motoru na tom aktuálním "změnit" :wink:
Pokud jde o nějakýho joudu, co jenom čumí na štítek a ví prd, nepozná, že je nápis přeraženej, pak možná jo.

Značná sranda může nastat při vyšetřování nehody, kde bude těžkej úraz nebo něco horšího.

Uživatelský avatar
Semry
Příspěvky: 2164
Registrován: 07. 04. 2007 11:19
Bydliště: Vinohrady
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Semry » 07. 01. 2012 10:28

Albert píše:
DVORIS píše:
Albert píše: Tohle jsem nějak nepochopil.... :wink:
Myslel to tak,že x aut má skla zatmavené od výrobce a x aut je má čiré.Tudíž kdyby tvoje E39 vyjela z fabriky s totál čirýma sklama můžeš si ty přední oficielně zafoliovat na propustnost 70%. :wink:
Takže ale výsledný efekt by byl nula, buď bych měl skla origo tmavší z fabriky a nebo čirý s foliema.. :D
Byli by tmavší, tonování má dneska všechno člověk si to ani neuvědomí, já mám na MB všechno lehce dozelena. Na třícu jsem to neřešil, kdysi jsem to ale chtěl.
Rezavějící stodvacetštyry, zinkovaná 996, W211 type RAL 1015 v astronomickym nájezdu, hrdý majitel fichtla

Uživatelský avatar
Míšánek
Příspěvky: 3495
Registrován: 12. 09. 2005 13:33
Bydliště: Uherský Brod

Příspěvek od Míšánek » 07. 01. 2012 11:03

Venca píše:
Míšánek píše:
Cubrd píše:A kontrola typu motoru ne? To by asi položilo mě :(
Teoreticky by to v podstatě taky mohlo nastat a porovnávat skutečný typ motoru s typem motoru vyraženým na štítku. Otázka ale je, jak velkou by to mělo vypovídající hodnotu bez velkého TP :roll: Každopádně si myslim, že neni nic jednoduššího, než si typ motoru na tom aktuálním "změnit" :wink:
Pokud jde o nějakýho joudu, co jenom čumí na štítek a ví prd, nepozná, že je nápis přeraženej, pak možná jo.

Značná sranda může nastat při vyšetřování nehody, kde bude těžkej úraz nebo něco horšího.
Samozřejmě, to už se tu několikrát řešilo. Jinak já jsem myslel přežení typu motoru přímo na tom motoru zastavěném, nikoliv na štítku, aby sme si rozuměli :wink: Každopádně to i tak nepopírá tvoje tvrzení. Holt máme se ještě co učit od okolních států :?
No smoke, no fun...
Obrázek

Uživatelský avatar
Míšánek
Příspěvky: 3495
Registrován: 12. 09. 2005 13:33
Bydliště: Uherský Brod

Příspěvek od Míšánek » 07. 01. 2012 11:04

Albert píše:http://www.novinky.cz/domaci/255553-maf ... i-stk.html

Diskuze ke článku na novinkách opět nezklamala..
No hlavně kodoliv má na autě něco trochu jinak je hned automaticky mafián, že... Redaktor co toto psal by si měl nacpat svoji hlavu pěkně hluboko do prdele :roll:
No smoke, no fun...
Obrázek

Uživatelský avatar
Kubajz von Odry
člen E30.cz
Příspěvky: 3689
Registrován: 25. 05. 2004 13:22
Bydliště: Odry

Příspěvek od Kubajz von Odry » 07. 01. 2012 12:07

Míšánek píše:
Albert píše:http://www.novinky.cz/domaci/255553-maf ... i-stk.html

Diskuze ke článku na novinkách opět nezklamala..
No hlavně kodoliv má na autě něco trochu jinak je hned automaticky mafián, že... Redaktor co toto psal by si měl nacpat svoji hlavu pěkně hluboko do prdele :roll:
no mě už pobavilo to ilustrační foto kde je naprosto mafiánský ofroad který ovšem splňuje vše dle zákona (co se zatmavení skel píše) - novinky to je prostě k uzoufání
Obrázek

thinksonix
Příspěvky: 1221
Registrován: 07. 08. 2010 15:26

Příspěvek od thinksonix » 07. 01. 2012 12:37

co vím, tak fólie na skla byly původně určené výhradně pro účely typu vláda, mafie,... postupem času se tento "trend" rozšířil do široké veřejnosti a dnes je to běžná součást motoristického světa, ale i dalších užití jako je např kancelář nebo ty pozorovatelny v metru (speciální bezpečnostní fólie, kterou se dá koukat jen z jedné strany)

Uživatelský avatar
Cubrd
Příspěvky: 706
Registrován: 13. 07. 2008 13:31
Bydliště: Liberec

Příspěvek od Cubrd » 07. 01. 2012 22:01

Míšánek píše:
Venca píše:
Míšánek píše:Teoreticky by to v podstatě taky mohlo nastat a porovnávat skutečný typ motoru s typem motoru vyraženým na štítku. Otázka ale je, jak velkou by to mělo vypovídající hodnotu bez velkého TP :roll: Každopádně si myslim, že neni nic jednoduššího, než si typ motoru na tom aktuálním "změnit" :wink:
Pokud jde o nějakýho joudu, co jenom čumí na štítek a ví prd, nepozná, že je nápis přeraženej, pak možná jo.

Značná sranda může nastat při vyšetřování nehody, kde bude těžkej úraz nebo něco horšího.
Samozřejmě, to už se tu několikrát řešilo. Jinak já jsem myslel přežení typu motoru přímo na tom motoru zastavěném, nikoliv na štítku, aby sme si rozuměli :wink: Každopádně to i tak nepopírá tvoje tvrzení. Holt máme se ještě co učit od okolních států :?
Tak já mám číslo hluboko pod sáním, jen na hlavách bych musel ubrousit nápisy ale každýmu asi dojde že dvoulitr nebude mít osum vlců do V :(

Odpovědět