


tady je par obrazku z opravy, regulator jsem vyndal bez sundani alternatoru z auta když stojite u auta nachazi se z prave strany alternatoru pod plastovym krytem se dvěma šrouby dal od vas bliž k motoru, samotny regulator taky drži na dvou šroubech, než se do toho pustite ale radši sundejte negativni svorku z baterky. Vizualně jsem se řidil timhle navodem i když je to jiny alternator http://www.audizine.com/forum/showthrea ... 28Valeo%29
tady jsou nějaka fota ode mě
start

nejřiv jsem se snažil roztavit tyhle "beďary" jelikož je to něco jako prořizla trubice ve ktere je zapajen ten drat

po 10 minutach marneho snaženi jsem je dohajzlu ulomil kleštěmi


stare vs nove

zahřat a rychle propichnout dirku jehlou nebo něčim podobnym

natahnout pružinu a prostrčit do dirky

držte drat tak aby samotny uhlik byl vytlačen pružinou maximalně ven ale aby se nezasek až se stoči t.z. uhlik musi koukat z diry vice meně rovně.. nevim jestli to dava smysl prostě nesmi se zlomit až ho bude zbyvat malo


hotovo zbytek dratu odřiznout

tadaaa

tohle je postup jak jsem to udělal u sebe, jestli toho využijete nebo ne je na vas, pokud něco zpackate mužete za to sami

komentaře a postřehy jsou vitany, dělal jsem s pajkou naposledy 20 let zpatky ve šklole
