Jedna FL tam je, ale je zrezlá jako kráva.. Jako jak už jsou na e24ce viditelné prorezlé díry, tak bych to do kupy dávat nechtěl, protože bych mohl hodinu jmenovat místa která jsou taky v prdeli..

Dávám do kupy 635csi v lepším stavu, krom snad té jedné nejlepší a je to maras. Do těch ostatních aut někdo škaredě zahučí a zabrečí, pokud se to nekuchne.. Což by se majiteli určitě vyplatilo víc.
Jinak bych určitě neřekl že před FL je cenově jinde, vůbec, jsou na stejné úrovni.. Moc žádané nejsou a levnější první 630CS karbec a pak ještě 633csi ale už je jinde.. 635csi je na tom cenově stejně ať je to 79ka nebo 86ka, jde především o stav a původní stav.. A to neříkám proto že mám 81čku, poslední před FL takový mezityp, tak to fakt je.
Nejcenější je a teprve bude 628csi a myslím že především před FL jelikož jich je naprosté minimum, i FL 628csi bude dražší, jelikož jich byla desetina 635csi.... Taky jsem to nevěděl, ale je to tak...

Co je bezcené je angličan, to je pravda.. to je tak na díly... ale jak každý ví, každá e24 už je těď drahá a teprve bude, co budou starší a bude jich ubývat..