
BMW - spotřeba. Pouze fundovaně prosím
- aristoloser
- člen E30.cz
- Příspěvky: 1312
- Registrován: 20. 01. 2008 14:52
- Bydliště: nový knín
- Kontaktovat uživatele:
nebo nemakej vůbec.... 

e21_1994-1995ex/e30_2004-2009 2x ex/e39_2009-2014-nikdy více!ex/e30_2012-2016tour 313i arbeiter wagen ex/ e36_2014-tour 318i frauen wagen,e38_allte father wagen 730i v8
http://www.filmcarsrent.cz
Fair Trade-Ardo,Konyyy,Jan Kučera,Wild,Semry, Tumage,
http://www.filmcarsrent.cz
Fair Trade-Ardo,Konyyy,Jan Kučera,Wild,Semry, Tumage,
Já neřikám, že je špatně mít nějaké supermini třeba právě k M5, ale znáš to... Nakonec ti to stejně nedá a tu péči i tomu dennímu autu dáš, protože by tě štvala nefunkční stahovačka, nefunící klimatizace, pískající brzdy...hulda píše:
2x pojistka... platim za 318is a za M5 ročně 4400Kč -> Za obě dohromady. 2x STK budiž to je investice jednou za 2 roky, na kterou vyděla diky nizke spotřebě druheho auta, 2x mytí - nikdo tě nenutí a už vubec ne daily car, 2x vice oprav..... budiž.. zaleží co zvolí za vůz a jake bude mít štestí, hlavně auto které nejezdí se asi podělá hůř, než které jezdí. Kdyby jezdil s oběma stejně - OK.
Ale tak tragicky bych to nevidělToyota Yaris muže byt v klidu
A než se naděješ, tak se staráš rovnocenně o dvě auta a je to najednou mnohem víc peněz a starostí, než mít jeden (možná trochu kompromisní) vůz. Toť můj názor.
už sem to tady někomu psal, ale reseni je snadny. kup si filetu, treba hezkou 1,6, sezen do toho nakej jetej sekvencni plyn, dej ji dokupy a uzivej si jezdeni za smesny prachy. felici na plyn je genialni auto pro budoucnost, nic to nestoji, dily za hubicku, kdyz se to posere, tak jak to rika kamos, opravis to s prachama, kery nosis bezne po kapsach, ani nemusis k bankomatu.
E34 525iT. ale je to nekonecnej pribeh. sekery koupeny, hura na renovaci, opraveno, jde se lakovat. M50B30TU stroker v pozvolné výrobě...
priklad 21 let stary citroen Xm,2,1td najeto 762 000km
porizovaci naklady 8000,-
zakladni udrzba(rozvody,olej,filtry,nemrzka,lhm)5000,-
spotreba 6l nafty,naftu kupuji za 20kc
velky ,prostorny,zatim spolehlivy,odvezu vse,kocarek,pleny,bordel plny kufru atd atd.
zatim js najel s nim 12tis,od brezna
porizovaci naklady 8000,-
zakladni udrzba(rozvody,olej,filtry,nemrzka,lhm)5000,-
spotreba 6l nafty,naftu kupuji za 20kc
velky ,prostorny,zatim spolehlivy,odvezu vse,kocarek,pleny,bordel plny kufru atd atd.
zatim js najel s nim 12tis,od brezna
Citroen Xm 2,1td 780 500km
e34 525tds touring 258 500km
e30 325tds rekonstruktion-new motor pripraven
e34 525tds touring 258 500km
e30 325tds rekonstruktion-new motor pripraven
Jo ale praskne ti hydro a můžeš to hodit ze skály.
Ty rozvody a filtry počítáš ty nejlevnější, normálně stojí ty rozvody s prací 12tis.
Ideál neexustuje. Pokud to má nízký náklady, má to výkon vrtačky. A naopak.
Ta 1.6-2.0 VW s plynem bude asi taky moje další volba. Cena novýho zaplynování se vrátí do dvou let. Akorát budu shánět auto do 125tkm.
Ale k tématu - ta spotřeba je na to auto krásná ale kdyby přes to nejel vlak, taky bych to zaplynoval. Žádný podobný auto nemůže jezdit do 2kč/km, s tím má problém i TDi pokud nemáš kradenou naftu.
Ty rozvody a filtry počítáš ty nejlevnější, normálně stojí ty rozvody s prací 12tis.
Ideál neexustuje. Pokud to má nízký náklady, má to výkon vrtačky. A naopak.
Ta 1.6-2.0 VW s plynem bude asi taky moje další volba. Cena novýho zaplynování se vrátí do dvou let. Akorát budu shánět auto do 125tkm.
Ale k tématu - ta spotřeba je na to auto krásná ale kdyby přes to nejel vlak, taky bych to zaplynoval. Žádný podobný auto nemůže jezdit do 2kč/km, s tím má problém i TDi pokud nemáš kradenou naftu.

Sleeper status advocate
jak vydis tak hydro funguje uz trictvrte mega,to asi svedci o spolehlivosti,a kdyz se to posere tak se to posere,vyhodim to a koupim neco jineho,je to prece auto za 8!!!! ne za 80tis,rozvody 12tis,kde jsi na to prisel?z brna umite nejak setrit ne?vykon vrtacky?81kw staci bohate do provozu,brzda rohodne nejsem,Fusion píše:Jo ale praskne ti hydro a můžeš to hodit ze skály.
Ty rozvody a filtry počítáš ty nejlevnější, normálně stojí ty rozvody s prací 12tis.
Ideál neexustuje. Pokud to má nízký náklady, má to výkon vrtačky. A naopak.
.
z5 k tematu,uvedl jsem to jen jako priklad,jestli ti staci jedno auto do rodiny a planujes si to nechat delsi dobu ,tak asi plyn
Citroen Xm 2,1td 780 500km
e34 525tds touring 258 500km
e30 325tds rekonstruktion-new motor pripraven
e34 525tds touring 258 500km
e30 325tds rekonstruktion-new motor pripraven
Měl sem 605, byly to dobrý auta ale v žádným případě bych to dneska nedoporučoval na denní ježdění (neříkám že to nejde).zahy píše:jak vydis tak hydro funguje uz trictvrte mega,to asi svedci o spolehlivosti,a kdyz se to posere tak se to posere,vyhodim to a koupim neco jineho,je to prece auto za 8!!!! ne za 80tis,rozvody 12tis,kde jsi na to prisel?z brna umite nejak setrit ne?vykon vrtacky?81kw staci bohate do provozu,brzda rohodne nejsem,
z5 k tematu,uvedl jsem to jen jako priklad,jestli ti staci jedno auto do rodiny a planujes si to nechat delsi dobu ,tak asi plyn
Já si myslím, pokud má dobrý fuknční auto, do kterýho už padly investice, vyměňovat za jiný je docela riziko.
Proto bych do něj dal ten plyn.

Sleeper status advocate
ja mam z kocpe 0 na 100 jinak prumer 8 na stokouBaMW píše:chipnuto nemam, ale je po prvnim majiteli ktery jezdil sam pracovne treba 4tkm na otocku atd, takze streky, jedine co menil je spojka, takze cekam kdy prijde na radu turbo, ale zatim taha dobre.. tech 3.8 bylo po rovinkach, dlouhodobou mam 4.5, to jezdim porad pres kopce..
jinak promin za OT

E28 2,0 i
E38-730D -EX
ford sierra RS
hyundai lantra - EX
BMW E36 M3 - coupe - EX
Hyundai accent -EX
BMW E30 325i CABRO -EX
FABIA RS -EX
HYUNDAI COUPE GK -EX
FIAT BRAVO -EX
HYUNDAI LANTRA 2.0 -EX
FORD TAURUS -EX
E38-730D -EX
ford sierra RS
hyundai lantra - EX
BMW E36 M3 - coupe - EX
Hyundai accent -EX
BMW E30 325i CABRO -EX
FABIA RS -EX
HYUNDAI COUPE GK -EX
FIAT BRAVO -EX
HYUNDAI LANTRA 2.0 -EX
FORD TAURUS -EX