Alois - Stany

Pokec E30 pozitivních lidí - aneb to, co se jinam nevejde.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Stany
Příspěvky: 3989
Registrován: 10. 02. 2004 21:42
Bydliště: Praha 9

Příspěvek od Stany » 07. 09. 2011 13:51

Naše m70ka papinká 1litr oleje na 100km (slovy sto kilometrů) :lol:
podle bývalého majitele je to u m70 v pořádku :roll:

Alois
Příspěvky: 1387
Registrován: 04. 09. 2009 11:49
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Alois » 08. 09. 2011 16:18

Stany píše:Naše m70ka papinká 1litr oleje na 100km (slovy sto kilometrů) :lol:
podle bývalého majitele je to u m70 v pořádku :roll:
To myslíš vážně? Já ti někdy něco takového řekl??

A proč jsi mi někdy něco takového neřekl??? Nepamatuji si že bych na cestě Ostrava - Brno dolíval 2L oleje :roll:

Já být tebou, tak raději řeším jinou e38 která je podle bývalého majitele 740i, přitom 730i (překlepané číslo motoru), kde byl přidřený motor o kterém p.kritik/mechanik něvěděl jelikož se měnil olej v autorizáku :roll: pak vlastně měnil a asi teda tušil (cca 22.000,-Kč investice a ujetých 3.000km cca od koupě), odešel automat (ujetých 8.000km cca? investice teprve bude) a dále to raději nebudu rozvádět...

Byl bych rád, kdyby jsi se mnou dořešil ty peníze, co mi slibuješ víš sám jak dlouho.

PS: Podle mě je normální 1L/1000km.. a těm 100km bych moc nevěřil, navíc podotýkám u auta které jezdí a jezdilo na LPG kde je spotřeba oleje většinou vyšší... Ale 100km/litr určitě ne..

Uživatelský avatar
Stany
Příspěvky: 3989
Registrován: 10. 02. 2004 21:42
Bydliště: Praha 9

Příspěvek od Stany » 08. 09. 2011 19:06

Alois píše:
Stany píše:Naše m70ka papinká 1litr oleje na 100km (slovy sto kilometrů) :lol:
podle bývalého majitele je to u m70 v pořádku :roll:
To myslíš vážně? Já ti někdy něco takového řekl??

A proč jsi mi někdy něco takového neřekl??? Nepamatuji si že bych na cestě Ostrava - Brno dolíval 2L oleje :roll:

Já být tebou, tak raději řeším jinou e38 která je podle bývalého majitele 740i, přitom 730i (překlepané číslo motoru), kde byl přidřený motor o kterém p.kritik/mechanik něvěděl jelikož se měnil olej v autorizáku :roll: pak vlastně měnil a asi teda tušil (cca 22.000,-Kč investice a ujetých 3.000km cca od koupě), odešel automat (ujetých 8.000km cca? investice teprve bude) a dále to raději nebudu rozvádět...

Byl bych rád, kdyby jsi se mnou dořešil ty peníze, co mi slibuješ víš sám jak dlouho.

PS: Podle mě je normální 1L/1000km.. a těm 100km bych moc nevěřil, navíc podotýkám u auta které jezdí a jezdilo na LPG kde je spotřeba oleje většinou vyšší... Ale 100km/litr určitě ne..
A pozor potrefená husa :lol:
Nikde jsem tě nejmenoval :lol:
Moc dobře si vzpomínám jak si mě upozorňoval na vyšší spotřebu oleje a že to je normální.
Na LPG jsem nejezdil protože to vždy odpálilo váhu vzduchu.
Motor jsem dal k Petrovi do servisu,zítra k němu jedu a se dozvím se co z motorem přesně je.
Auto jsem ti dal v pojízdném a řadícím stavu co jsi s ním 5 000 kilometrů dělal je tvoje věc :!:
Já jsem ti ze SLUNOSTI slíbil finanční odškodnění.
Nic jsem ti neříkal protože nejsem žádný škemral a vím že si beru staré auto.
Ještě jsem zvědavý až půjdu přepisovat auto a budu po ně chtít zaplacenou ekologickou dan. A Já jim řeknu pan Alois říkal že je zaplacená a jestli mi nevěříte tak si zavolejte na tahle čísla :roll: oni padnou na prdel a dopíšou to tam.
Tak se nediv že se zdráhám ti doplatit zbytek,protože jestli mi nebude ta dan uznána budu ji muset zaplatit

Alois
Příspěvky: 1387
Registrován: 04. 09. 2009 11:49
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Alois » 08. 09. 2011 22:02

Já jsem snad v Jiříkově vidění... pořád jsem nechtěl věřit že můžeš být taková povaha... :(

Kde začnem... třeba:

Nevím jestli jsem nadprůměrný blb, že mi dojde že tvůj jediný M70 je má bývalá 750i a že bývalý majitel jsem já, ale ano došlo mi, že tím myslíš mě... Tak řeči o potrefené huse mi příjdou jako špatný vtip.
Je to další tvá LEŽ, protože jsem ti v životě neřekl že spotřeba 1L/100km je normální spotřeba oleje, dále to auto takovou spotřebu oleje nemá..

Z doslechu vím že 750i e32 olej žere, tolerance od výrobce taky nejsou pro srandu, navíc v provozu na LPG kde je jsem slyšel několikrát že se spotřeba oleje zvyšuje..

Dodnes od tebe nemám proklamovanou fakturu za 6.000,-Kč za odborné vytáhnutí plynu...na který nejezdíš a který, jak si věděl je v autě načerno. Řekl jsem ti o všech problémech které jsem věděl, dal ti náhradní váhu vzduchu, náhradní EML které nakonec ani nebylo špatné, volant který jsis vyžádal, rádio které jsi chtěl, snad všechny díly na víc o kterých jsem věděl že k autu mám a doplatil ti 10.000,-Kč za nebourané funkční auto na e32jku v dobré stavu. Dodnes jezdíš...

Já najel 2.000 nebo necelé 3000km, ne 5000km a začal mi klepat motor . S tím že jsem se tě ptal jako odborníka na motory od BMW, který je zastavuje do e30 a má zkušenosti, jestli není z motorem nějaký problém....: "Ne neboj, bude to ten vstřik, s motorem opravdu nic není..." na můj dotaz, jestli to nemůže být načaté těsnění pod hlavou, atd. reaguji na to, jak jsi mi říkal o tom, že má auto za studena chod na 7 válců a je bez 100% výkonu. Tak samo, jak když jsme se jeli projet a ty jsi mi sám od sebe řekl že ať mě ten výkon nezklame že je to ti to připadá zhnilé, že to musím točit, říkám, OK, dobře.. Věřil jsem ti..

Po koupi nového (jiného) vstřiku za cca 1000,- - 1500,- (to už nevím přesně to ví T613 od kterého jej mám), se to nijak nezlepšilo..

Problém jsem řešil u Pinkiho, vše ví... (né že bych ho do toho chtěl zatahovat, bohužel to viděl a zkušenosti má velké) tak jsme se snažili zjistit, co je s motorem, že ve vyšších otáčkách začal klepat..

Zjištění Pinkiho bylo takové: Motor těsně před smrtí, přidřený, je uvolněné olejové čerpadlo a šrouby ve vaně (znalí ví..)..
Ptám se, to jsem zavinil já? Ne, nemohl jsi za tak krátkou dobu, ty měděné piliny všude po motoru je to dlouhodobá záležitost. Kdo mě zná, ví že jsem měl kupu aut a nikdy krom tvého jsem nemusel řešit nic na motoru, že bych něco způsobil, kromě tohoto auta/před nedávnem vraku..

Tak jsem sehnal motor za dobře, díky jednoho kamaráda a druhého = T613 mě výměna i s motorem a náplněma a cestování s tím spojené vyšla jen nějakých 21.000,-Kč, drahá sranda u auta bez hodnoty, v tom stavu po tobě.....

No a díky pár nesedícím věcem, jako chybějící kontakt plus na motoru pro nabíjení a pár nesedícím dílům, jsem zjistili s T613 ješdnu věc....:

Motor v autě je M60B30 z e34 místo M60B40 který by 740i měla mít... :shock: :shock: :shock:

Přebroušené a přebodované číslo motoru a na bloku, B30 :shock:

Tak jsem po tom, co jsi mě slušně poslal do prdele, že jsi to nevěděl, že se mnou nic řešit nemůžeš, že tě stálo "vymontování plynu odbornou firmou stálo 6.000,-Kč" a "namontování rezonátorů, místo totálně ucpaných katů další odbornou firmou stálo dalších 6.000,-kč a měl jsi taky investice"...

(jen tak mimochodem jsem po tobě chtěl nascanované kopie faktur, KTERÉ DODNES NEMÁM.. To odbrné firmy nedávají faktury, živnostníkovi, který si je může dát do odpisu???? :shock: )

A že jsi na autě V ŽIVOTĚ OLEJ NEMĚNIL, ŽE TO DĚLAL POUZE AUTORIZOVANÝ SERVIS BMW BOHM...........................................takže jsi na můj dotaz odpověděl, že nevíš jaký byl olej, nebo jestli v ně byly měděné špony...

....No, tak jsem ti volal, jaký tam je typ motoru, tedy polomrtvý 3.0 V8 z e34 místo 4.0 V8 z e38, no a pak že jsi LHAL...:

Úplnou náhodou, mi Wild nahrál, při dotazu, jestli tam bude sedět motor z e32....:

"Však momentálně tam máš snad motor z E34, pokud se pamatuju..."

Na dotaz jak to ví atd:

"Ahoj,
no, když jsem já koupil svou E38, tak jsem byl nějak u Stanyho a kecali jsme taky o té E38 jeho táty a nepamatuju si moc, ale vím, že jsme řešili, že už je tam jednou měněnej motor. A pokud vím, tak jsme došli k tomu, že by měl být z E34ky, protože, když si stoupneš před auto, tak na levé straně je klasicky víčko na olej u obou typů ale na pravé je u E38 plus pól na baterku a u E34 ne a u něj to tak právě bylo... A myslím, že mi to říkal sám. Ale to je tak vše, co si pamatuju. Pak tuším říkal, že když vzal olejovej filtr z Kellyny prvně, tak mu tam nepasoval a měl tam nějakej jinej typ, ale teď nevím, jestli to bylo kvůli tomu, že motor z E34ky nebo Kanadská verze...
To je asi tak vše...sice to bylo info cirka ještě rok před Vaší výměnou, ale už se ke mně nedoneslo, že by se motor ještě měnil..."

Promiň Wilde, to jen na objasnění situace... :oops:

Tak zaprvé, tohle mi Stany nikdy neřekl.. za druhé olej prý neměnil :shock: Do Autokelly nechodí :shock:

Tak po dotazu Stanyho jestli měnil ten olej, proč lhal, tak jsem dostal odpověď: "že asi ano.. že no a co že jsem kecal, je to důležité? Tak jsem to neřekl, to je toho :shock: :shock: A v oleji nic nebylo, asi, jezdil jsem na něho přece Transitem (rozuměj jako na palivo :shock: )

Tohle mě rozsekalo :shock:

"No a že teda něco tušil, ale jistě to nevěděl a schválně to neudělal, že by mi nacpal auto se špatným (rozuměj přidřený 3.0 V8) motorem nevyměnil... :shock:

Tak jsem se rozčiloval, proč lhal a bylo mi řečeno na můj dotaz jestli mi to nějak kompenzuje, že se rozmyslí.. "nad ode mě nechceš stanovisko hned" :? Říkám, ne promysli si to..

Po několika nepřečtených SZ a volání mi bylo řečeno že mi vrátí můj doplatek 10.000,- za tu e38 proti e32...a že to nebude za týden..

Čekal jsem cca 2 měsíce, už nevím přesně, s tím že už mi nebral telefon, nečetl mé SZ, sem chodil, kupoval skla na mlhovky, jel na BIG... :evil:

Po volání z čísla přítelkyně mi to konečně zvedl, jelikož nevěděl že jsem to já, s tím že ho uhání banka, telefon už nenávidí a že když mi to slíbil, že to zaplatí, že mu ta ostuda za to nestojí.... Tak jsem čekal asi měsíc a přišlo 5.000,-Kč místo 10.000,-kč které jsem dopácel... :shock: :shock:

Tak volám proč? A bylo mi řečeno že prostě nemá.... že to další týden pošle, čekal jsem další dva týdny, napsal dvě SZ bez odpovědi, tak samo dvě sms bez odpovědi (nevolal jsem, jelikož nemám žaludek pořád poslouchat jaký je to chudák)... :roll: :evil:

A teď s tím že se mnou nekomunikuje, se DOZVÍM ŽE SE ČEKÁ NA TO, jestli bude muset platit ekodaň......... :shock: :shock:

tak ještě k ekodani.... Když jsem auto koupil, bylo mi řečeno, že se platit nemusí, že je vyřešené přes ZTP.. V TP ale nebylo a když o 750i projevil zájem kamarád "Ferda" zde z fóra, byl si to zjistit a donesl mi i telefon na příslušný úřad, kde to zapoměli do TP napsat.... A že se ekodaň neplatí...

Věřím, že to Ferda potvrdí...

To jse i Stanymu řekl, mysím že telefon na úřad dal (je to už půl roku) a ještě jako debil po týdnu volal, jestli to tak opravdu je ať jsem ho neuvedl v omyl. Bylo mi řečeno "že to nemám řešit, že až to půjde přepsat, zavolá"

Dodnes auto není přepsané a najednou na mě někdo vytáhne, jestli, tak pak ti to dám, taková lež..... Další lež je, proč jsi mi po půl roce neposlal ještě zbylých 5.000,-Kč, když mé investice byly už doteď do auta cca 35.000,- celkem a do toho mi odešel po najetých 5000km automat, takže investice bude dalších 15.000,- Kč.. To nikomu nevyčítám, to samotné bych překousl a přežil, ale ty sračky kolem mě vytáčí doběla, takové lži a podvody.... :evil: O automatu mi bylo řečeno, že "po výměně oleje v autorizovaném servise je hlučnější, šlo slyšet nejspíš čerpadlo a pak z ničeho nic na nejvyšší stupeň v snad 1500 otáčkách při pomalé jízdě z ničeho nic odešel.. Jak říkám, automat neřeším, to je jen takový bonus k tomu všemu a i když dnes té výměně oleje v autorizovaném servise ani za boha nevěřím.. podotýkám, oleje bylo dost, kontroloval ho Pinki....

Nikdy jsi mi žádné pochybnosti o ekodani neřekl. Celkově tvá reakce je pro mě novinka. V telefonu jsi se choval diametrálně jinak, já čekám stále až budeš mít peníze. A ty tady začneš vytahovat jak je to můj problém, co jsem z motorem dělal nějakých 5000km, což není pravda, stalo se to po 2000-3000km a vše bylo opředeno mlžením a jednou obrovskou lží z tvé strany. A já mám číst, jak "bývalý majitel tvé/tátové M70 ti tvrdí že je normální spotřeba 1L/100km???????

V době kdy tě uháním o zbylé peníze, které jsem uletěl (cca 21.000,-) bez automatu který mě čeká) tvojí lží, jelikož bych si s informacema o autě, které jsem se dozvěděl postupem času tu výměnu setsakra rozmyslel, ze takový vrak......

JE MI Z TEBE NA BLITÍ a velice mě mrzí celá ta situace co jsem s tebou a tvým lhaním zažil :(

Do toho nebudu míchat, jak jsem skoro půl roku čekal a ž po urgencích, kdy mi pošleš rádio které jsem ti půjčil na cestu, aby jsi nemuse jet do Prahy bez rádia.. když to co jsem ti dal navíc bylo zablokované kódem které jsem tak koupil a řekl ti to...

Kecy o tom, jestli mi má nějaká úřednice volat, ty si nechej pro nějoho jiného. Měl jsem zájem ti s tím pomoct, kdyby byl problém, neřešil jsi to, an když jsem se tě na to ptal.... A věřím bývalému majiteli a Ferdovi, nejsou to lháři ulhaní, jako ty. A mě se kdykoliv, jako každý dovoláš na telefon:

777 841 836 který máš

tak nevím, na které čísla by mi měl někdo volat. Mám jedno. Ty máš dvě, jedno ti jsi říkal operátor vypnul a je problém se na něj dovolat, tak samo ja na druhý telefon táty, který jsi mi dal a který od jisté doby nikdo nebere....

Peníze jsi mi řekl, že mi pošleš z důvodu, že ti ta ostuda za to nestojí, ne z DOBRÉ VŮLE... tu projevuji já, tou půl roční tahanicí, za kterou se celou dobu chovám slušně a čekám a čekám a čekám.... Už jen na 5000,-Kč polovinu z toho, co jsem ti doplatil za vrak, proti dobrému a staršímu, typově problémovějšímu autu.. Je to ani né polovina mé investice do výměny motoru za dnepřidřený a za takový který tam PATŘÍ, místo toho paskvilu přeraženého co tam byl.....

Dále mě fascinuje styl, kterým tady píšeš, nikdy jsi se se mnou takto nebavil, ani v reálu, ani v SZ, ani v telefonu....

Takže dále čekám na 5000,-Kč, (polovinu mého doplatku) ať se mi aspoň z minimální části vrátí investice do vraku, ketré to auto bylo s nesedícím typem motoru, který byl tak, jako tak přidřený..

Moc jsi mě zklamal, naučil jsi mě si dávat pozor na lidi na klubech, i dlouholeté členy, kterří rozumí bmw a hodně mě to zklamalo, krom toho kolik mě to stálo peněz.

Na veškeré situace mám svědky, kamaráda který se mnou auto s tebou měnil, přitelkyni která vše slyšela, Pinkiho který většinu a to hlavní viděl který je opravdu mechanik, uložení SZ, včetně tvé a především T613 který ví úplně vše, můžeš se ho zeptat, nebo něco třeba vyvrátit, jestli lžu..

Ano, na spotřebu oleje jsem tě varoval, ale CCA na 1000km/ 1L... A s autem jsem najel něco kolem 1500km, to mohu i dokázat.. Takže zase tak přesně, jako ty, za několik let ho vysledované nemám. Ale řekl jsem ti OPRAVDU VŠE, NA CO JSEM PŘIŠEL, veškeré vady jsem ti několikrát vyjmenoval, popři to... Upozorňuji tě, že na to mám taky svědka... Žádný vrak to nebyl a co bylo špatné a věděl jsem o tom, to jsem ti dal k autu, Například v autě byly dvě "nové" váhy vzduchu po 1000/Kč kus které jsem kupoval, plus další za 1000,-Kč jsem ti dal k autu. Tak jako další EML za dalších 1000,-kč a to ani špatné nebylo....... Investoval jsem do auta a snažil se ať jsi spokojený v rámci klubu, tak jako každý, ketrému jsem kdy cokoliv prodal, nebo koupil. Nikdy jsem s nikým takto na klubu nenaletěl, jako tobě. Každému, komu jsem prodal něco špatného, tomu jsem věc vzal zpět, nebo vrátil peníze. Kdokoliv komu jsem prodal auto, nikdo mi nevolal zpět, že se mu posralo, že jsem někoho někdy nějakým obchodem nasral, nebo podvedl. Chovám se naprosto férově, ty ne...

A není to první případ, jak jsem se doslechl od dlouholetých členů... :?

Na mne si nikdo stěžovat nemůže, pokud ano, ať se ozve...

Znova opakuji, je mi z tebe, tvého jednání, lží zle, na blití.... :roll:

Alois
Příspěvky: 1387
Registrován: 04. 09. 2009 11:49
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Alois » 08. 09. 2011 22:23

Tady nějaké fotky původně "740i" teda 730i od T613 na jeho rajčeti při výměně motoru:

http://chose007.rajce.idnes.cz/e38_zirafing/

Tady z původního M60B30 přepadělané číslo motoru :

Obrázek

A tady zvláštní označení u 740tky a motoru M60B40:

Obrázek

A zde číslo z vyměněného motoru "opravdu M60B40" z e32:


Obrázek


Pokud by vznikla nějaká pochybnost, ten přidřený B30 s přebroušeným a znova amatérsky vyrytým číslem je stále v garáži u T613.....

Uživatelský avatar
T613
člen E30.cz
Příspěvky: 593
Registrován: 13. 03. 2006 01:07
Bydliště: Zlín

Příspěvek od T613 » 09. 09. 2011 03:44

co resite po tom je mi hovno

tu e32 750 jsem trochu znal jeste dva majitele zpet, ktery byl ZTP takze ekodan by mela byt vyresena (co je v TP ted a na koho odhlasene-prihlasene nevim)

K te e38: v aute byl opravdu motor M60 3.0 a to jeste nejspis z E34. Dalsi dulezita vec byla, ze byl chyceny na klice nejakou dobu a postupne se to zhorsovalo, az to mlatilo jak sici stroj = vydrena klika na sracku. Rozebral jsem ho na atomy ze zajimavosti, a dusledek pridreni nebyl asi v povolenem retezu pumpy, ale vylomeny nalitek zevnitr na prsach u pastorku kliky, nevim jak se to mohlo stat, ale tahle cast tam chybela a byla rozemleta ve vane ... Jo jeste jeden pist byl olamany na spodni hrane, to jsem taky doted jeste nevidel :shock: :lol: asi ho nekdo ochutnaval, ale kupodivu stena valce vydrena nijak nebyla.

Tento puvodni motor (tedy 3.0) byl amatersky rucne prebodovany (prejiskreny) jakoze na 4.0 (viz foto), ale jen na predni strane, vzadu na tom nalitku se sachovnici zustalo 3.0 a na hlavach samozrejme taky 3.0 ... jeste bych dodal, ze jsem to poznal, az byl venku. V aute je to prakticky nemozne poznat, respektive poznat to jde podle vahy vzduchu, ktera je jina. Jenze vtip byl v tom, ze vaha i cele sani bylo preskladane taky ze 4.0 (asi puvodniho original motoru) ...

Takze jsem menil tento pridreny 3.0 za 4.0, auto potom jelo ikdyz ne jak melo, ale to se pak vyresilo (pretesneni sani atd) to uz ale neni tady dulezite ...

To je asi tak vse co bych k tomu rekl, kdo s tim co delal nebo nedelal nez to koupil Alois nevim a neni muj problem, ja jen menil motor (viz ty fotky) :-)
prodavam ND z techto aut: E38 730iA M60 V8, 730iL piste SZ nebo ICQ
prodavam ND z techto aut: E32 750iL 740iL 735i 730i, piste SZ nebo ICQ

Uživatelský avatar
aula
člen E30.cz
Příspěvky: 1924
Registrován: 26. 11. 2005 13:44
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od aula » 09. 09. 2011 12:21

To číslo motoru a hlavně ten typ to je teda dobrej lolek.
325iC: LSD, StarTec, semi M-Technic I, Smoked Hella

Venca
Příspěvky: 3497
Registrován: 04. 04. 2004 08:09

Příspěvek od Venca » 09. 09. 2011 14:21

aula píše:To číslo motoru a hlavně ten typ to je teda dobrej lolek.
Normálně jsem na chvíli ztuhnul, ani se nezmůžu na smích.
Co to sakra je za tvora, bere do řachny kladivo, do druhý důlčík a . . .
Něco podobnýho jsem viděl u žáka blbšulky před xx lety na nějakým pionýru...

:lol:

Uživatelský avatar
Vajpr
Příspěvky: 566
Registrován: 02. 12. 2008 16:14
Bydliště: Třinec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vajpr » 09. 09. 2011 14:40

Venca píše:
aula píše:To číslo motoru a hlavně ten typ to je teda dobrej lolek.
Normálně jsem na chvíli ztuhnul, ani se nezmůžu na smích.
Co to sakra je za tvora, bere do řachny kladivo, do druhý důlčík a . . .
Něco podobnýho jsem viděl u žáka blbšulky před xx lety na nějakým pionýru...

:lol:
+1
:D :D :D
Obrázek

Alois
Příspěvky: 1387
Registrován: 04. 09. 2009 11:49
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Alois » 09. 09. 2011 15:33

No co by to bylo... překlepané číslo způsobem, že si myslím, že kdyby tam byl kód m10ky od výrobce, tak to ve finále vyjde lépe..

Jen nevím, jestli si toho místní guru na motory a BMW všobecně za roky vlastnictví nevšiml, nebo umí tak pěkne tesat... :?

A kdyby ten někdo, kdo byl takový šupák a nacpal do té e38 ten nejlevnější a nejvylítanější M60 dal aspoň nějaký který jede... Tak jasně, můžu být rád že tam není třeba ta vzpomínaná M10..


A nebo, jak bylo řečeno: "nevím, co jsi s tím těch 5000km dělal, to není moje věc" Tak jsem se, v garáži plné aut nudil a místo rozebírání, renovování jsem si hrál s dulčíkem..

Ještě horší je, že ten někdo "TUŠIL" nebo měl "TUŠENÍ" že je motor přidřený/před smrtí a na olej plný měděných šupin ještě jezdí....

Ale olej neměnil ("NO TAK MĚNIL NO... ZÁLEŽÍ NA TOM?"), to mi připomína tak trochu Chucka Norisse :roll:

Uživatelský avatar
T613
člen E30.cz
Příspěvky: 593
Registrován: 13. 03. 2006 01:07
Bydliště: Zlín

Příspěvek od T613 » 09. 09. 2011 18:07

Nevim taky jsem to nepochopil, clovek co to delal musel mit beztak sundane sani, vodni pumpu + trubky, aby se tam dostal, coz je prace pekne na saska. Proc to delal "rucne", kdyz se to dalo proste vybouchnout obyc raznici. Kdyz uz bych to delal a mel sundane sani tak vemu dreml a zacistim oznaceni vzadu i na hlavach, vybouchnu to taky ... (sice to nebude nalite jako origo ale kdo to pozna). Vsadil bych se ze 95 ze 100 lidi by to nepoznalo, ja mel to stesti ze mam v garazi dalsi dve M60/62 takze jsem lehce porovnal jak vypada styl original znaceni.

Ono to z fotky neni tak dobre poznat, ale neni to udelane dulcikem "do minusu" ale je to nabodovane "do plusu" ... samozrejme ta ploska je prebrousena taky dost amatersky - jsou tam videt krasne cary od nejake brusky nebo dremlu. Fuserina No. 1

Samozrejme bych to nidky nedelal ani nenavadim jak to delat :lol: :lol: :lol: Spis je to navod pro ty co kupuji tento motor nebo auto a ted vi kam se presne divat a jak co ma vypadat ... uz jednou se mi stalo, ze mi volal clovek co chtel koupit sedmu ze to je 740 a chtel vedet na co se ma divat atd a po telefonu se zjistilo ze to je 3.0 ... ty motory jsou na prvni pohled naprosto stejne, bezny smrtelnik nepozna ani M60 od M62 natoz jestli je to 3.0 4.0 nebo 3.5 4.4 ...
prodavam ND z techto aut: E38 730iA M60 V8, 730iL piste SZ nebo ICQ
prodavam ND z techto aut: E32 750iL 740iL 735i 730i, piste SZ nebo ICQ

Uživatelský avatar
1flip1
Příspěvky: 488
Registrován: 22. 01. 2008 14:40
Bydliště: zlínský kraj

Příspěvek od 1flip1 » 10. 09. 2011 23:25

Alois píše:Já jsem snad v Jiříkově vidění... pořád jsem nechtěl věřit že můžeš být taková povaha... :(
na blití.... :roll:
musim samo stat pri aloisovi....


fer jednani,nic nezamlcel....treba k ekodani - taky sem ji nemel zapsanou - rekl je zaplacena dal mi nejakej papirek a ejhle ja ji neplatil....zavady ktere auto melo treba jen blbosti - vse rekl

alois +1
E28 2,0 i
E38-730D -EX
ford sierra RS
hyundai lantra - EX
BMW E36 M3 - coupe - EX
Hyundai accent -EX
BMW E30 325i CABRO -EX
FABIA RS -EX
HYUNDAI COUPE GK -EX
FIAT BRAVO -EX
HYUNDAI LANTRA 2.0 -EX
FORD TAURUS -EX

Uživatelský avatar
aristoloser
člen E30.cz
Příspěvky: 1312
Registrován: 20. 01. 2008 14:52
Bydliště: nový knín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od aristoloser » 11. 09. 2011 17:48

support ALOIS :!:
e21_1994-1995ex/e30_2004-2009 2x ex/e39_2009-2014-nikdy více!ex/e30_2012-2016tour 313i arbeiter wagen ex/ e36_2014-tour 318i frauen wagen,e38_allte father wagen 730i v8
http://www.filmcarsrent.cz
Fair Trade-Ardo,Konyyy,Jan Kučera,Wild,Semry, Tumage,

Alois
Příspěvky: 1387
Registrován: 04. 09. 2009 11:49
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Alois » 13. 09. 2011 13:58

Děkuji za podporu..

Dnes mi došla na účet zbylá část mého doplatku, tzn,. 5000,-Kč, takže za mne vyřešeno a klidně smazat...

Děkuji.

Uživatelský avatar
kouBaMW
Příspěvky: 7094
Registrován: 09. 03. 2007 22:35
Bydliště: Vsetín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kouBaMW » 13. 09. 2011 18:43

se spis divim ze to resite "tak nahodne" diky jednomu prispevku

Odpovědět