Podarilo se mi vyresit kolisani volnobeznych otacek motoru.
Priznaky: kolisani volnobehu mezi cca 600 - 800/min, pri otevreni vicka pro nalevani oleje (a tedy umozneni prisavani falesneho vzduchu prostrednictvim odvetrani motoru) nenastala zadna velka zmena (coz by nastat mela - spravne by se ten volnobeh mel rozhoupat).
Z toho jsem usoudil, ze to nekde prisava falesny vzduch, po prohlidce hadic zbyla jedina moznost: ventil, ktery uzavira hadici propojujici sani s nadobkou s aktivnim uhlim (dal pokracuje tusim do nadrze). Ten ventil je zasunuty v hadici, ktera usti do sani u skrtici klapky, pri bezicim motoru by mel byt uzavreny. Na motoru je presne pod skrtici klapkou. Jeste by nekdo mohl doplnit cenu noveho, ja jsem pouzil starsi.
Po vymene drzi volnobeh, bezi pravidelne cca 650/min.
Asi by se tady ten problem nasel ve starsich diskuzich, ale opakovani je matka moudrosti...
Kolisani volnobeznych otacek u M20
- Francis
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3445
- Registrován: 11. 02. 2003 11:06
- Bydliště: Lánov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kolisani volnobeznych otacek u M20
V AuTecu 1418,8 Kc bez DPH, p/n 13 90 1 726 705Boban píše:... Jeste by nekdo mohl doplnit cenu noveho, ja jsem pouzil starsi...
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition