volnoběžný ventil na pohled funguje když jsem na kontakty přímo přivedl 12V tak cvakal a přepínal se. bohužel v autě nedostává ani ťuk elektriky


Kdo zná hodnotu, o kolik pootevřít škrtící klapku dorazovým šroubem?milo píše:... vyřešit prasecky dorazovým šroubem nastavený volnoběh...
tato hodnota je nadstavena na rozmer 0,05.....sparove mierky ...das ju do klapky a nedstavis srob aby sla primerane tazko von ta mierka......Francis píše:Aby vše fungovalo jak má, má se při sestavení klapkostroje po výrobě / po repasi dorazovým šroubkem o jistou hodnotu pootevřít klapka. Zajímá mě tato hodnota.
Reguluje průtok - při pootáčení mění průřez kanálku.Sámo píše:Jak ten ventil vubec funguje? Je tam servo ktery ridi prutok vzduchu, nebo se to proste otevre naplno? Zajima me jak ventil M20 tak M40...??? Mam dojem ze na M40 je tam pruzinka... Díky
Jestli se nepletu, u regulátoru se 3-pinovým konektorem jsou uvnitř dvě cívky. Bez napětí je kanálek otevřen napůl, ty dvě cívky to šoupátko přetahujou do krajních poloh (zavřeno/otevřeno) podle pulsů z ŘJ.Sámo píše:Jasny, takze to je nejakej servomotorek. Ja jen ze jsem mel rozdelanej ventil z M20 (B25) a je to tam takovy zvlastni. 3 jazycky tam tusim byly a kdyz jsem to napojoval natvrdo na 12V zdroj, tak jsem prisel jen na 3 kombinace. Zavreno / otevreno / napul otevreno... Tak jestli to RJ ridi stylem ze prepina mezi temahle trema polohama, nebo jestli je to nejaka vyssi divci regulace... Nevim... Kazdopadne kdyz je hlavni klapka zavrena a ventil taky zavrenej (odpojenej) tak tam nejde luft a teoreticky by to nemelo chytit jo? Chapu to dobre?