skoda octavia II combi 1,9 tdi vs BMW E46 330D tour poface
- pecaBMWE34
- člen E30.cz
- Příspěvky: 363
- Registrován: 12. 12. 2007 22:54
- Bydliště: Buchlovice
skoda octavia II combi 1,9 tdi vs BMW E46 330D tour poface
aneb co vzit na dlouhe cesty - spolehlivost
(Ex E34 525i)
BMW E38 728i a E39 touring 540i Topasblau
BMW E38 728i a E39 touring 540i Topasblau
- pecaBMWE34
- člen E30.cz
- Příspěvky: 363
- Registrován: 12. 12. 2007 22:54
- Bydliště: Buchlovice
mas pravdu a proto tady bych se snad mohl dockat toho rozumnejsiho pro a proti kdezto na skodaforu bych se dozvedel asi hovno mam blizko k bmw ale aby aby naklady na nej vychazeli takrka rozumne a potreba vedet i jakou motorizaci ale 3.0d se mi zda co se tyce spolehlivosti ok
(Ex E34 525i)
BMW E38 728i a E39 touring 540i Topasblau
BMW E38 728i a E39 touring 540i Topasblau
Myslim, že jen samotný sedadla jsou úplně o něčem jiném.
Oktávka je má totálně nahov.... kor v kůži. To je lavička jak na zahrádce u hospody...
Oktávka je má totálně nahov.... kor v kůži. To je lavička jak na zahrádce u hospody...
E30 327i MK M Cabrio MTechII
E30 325i kupé MTechII
E36 318IS Motorsport International coupe
E36 323Ti Kompost power
E36 kabrio ACS3
E36 Hartge H3 2.6 Touring
E36 ALPINA B6 2.8/2
E36 M3 3.2 Individual
E46 Clubsport kupé
E30 325i kupé MTechII
E36 318IS Motorsport International coupe
E36 323Ti Kompost power
E36 kabrio ACS3
E36 Hartge H3 2.6 Touring
E36 ALPINA B6 2.8/2
E36 M3 3.2 Individual
E46 Clubsport kupé
Ja Ti reknu jak to funguje u mne...
Kdyz ta auta maji odpovidajici servis, jsou v dobrem stavu tak je jedno co si na dlouhou cestu vezmes - v rovine spolehlivosti. Nehlede na to, ze pokud uz nekam daleko jedes tak by jsi mel mit sebou prostredky na pripadnou opravu predmetneho vehiklu.
Obecne lze prohlasit, ze Octavia neni spatne auto a lze s tim dojet "az na konec" sveta, ale zaroven lze prohlasit, ze jet s tim nekam dal nez 200km je vopruz. A to nemluvim pouze o tom, ze sedacky nejsou dobry ani na kratky film do kina. Proste to auto nebavi, me osobne temer nejak svym zpusobem i otravuje.
Proto tim nejezdim (z velke casti take diky benevolenci zamestnavatele, ktery ac me nadelil novou Octavii II, mi pres me slusne protesty po roce rekl: tak to dej sekretarce a kup si co chces. Na jezdeni 20km denne domu a zpet ji "modla ceskych manazeru" bohate staci).
A ted k tomu co bych si vybral na "dlouhou" cestu... Pokud jezdim sam (CR, SK, Evropa) tak jezdim 330d a jsem spokojen. Na letosni cestu k mori (Chorvatsko) jsem kapituloval, vyhovel me zene a vzal si Octavii. Duvod byl prosty - proste jsme se do E46 Touringa NEVESLI. To byl jediny duvod. Dovezla nas tam a zpet, ale to bylo tak vse co nam nabidla. Nevim jestli je to moc nebo malo za bratru 400-500 kilo korun???
Kdyz ta auta maji odpovidajici servis, jsou v dobrem stavu tak je jedno co si na dlouhou cestu vezmes - v rovine spolehlivosti. Nehlede na to, ze pokud uz nekam daleko jedes tak by jsi mel mit sebou prostredky na pripadnou opravu predmetneho vehiklu.
Obecne lze prohlasit, ze Octavia neni spatne auto a lze s tim dojet "az na konec" sveta, ale zaroven lze prohlasit, ze jet s tim nekam dal nez 200km je vopruz. A to nemluvim pouze o tom, ze sedacky nejsou dobry ani na kratky film do kina. Proste to auto nebavi, me osobne temer nejak svym zpusobem i otravuje.
Proto tim nejezdim (z velke casti take diky benevolenci zamestnavatele, ktery ac me nadelil novou Octavii II, mi pres me slusne protesty po roce rekl: tak to dej sekretarce a kup si co chces. Na jezdeni 20km denne domu a zpet ji "modla ceskych manazeru" bohate staci).
A ted k tomu co bych si vybral na "dlouhou" cestu... Pokud jezdim sam (CR, SK, Evropa) tak jezdim 330d a jsem spokojen. Na letosni cestu k mori (Chorvatsko) jsem kapituloval, vyhovel me zene a vzal si Octavii. Duvod byl prosty - proste jsme se do E46 Touringa NEVESLI. To byl jediny duvod. Dovezla nas tam a zpet, ale to bylo tak vse co nam nabidla. Nevim jestli je to moc nebo malo za bratru 400-500 kilo korun???
90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm
Já bych to řekl takhle....:
1.Octavia I TDi
2.Bmw 330d touring
3.
4.
kupa hoven
a pak až Octavia II TDi....
Je to poruchové auto, celkově naprd a jednoduchostí a kvalitou Ičky nemá moc společného a pořád je to nudná škodovka. Jedničková octávie po liftu byl bestseller...
Sám mám 6 let e46 touringa a na e46 nedám dopustit, i když už hodně zestárla, OI jsem v kombíku ani ropě neměl, ale v RSu jo a je to velice spolehlivé, nezničitelné auto s minimálníma nákladama ve všech ohledech.. E46 je pohodlnější, je to BMW.. je zábavnější.. nevýhody BMW ti vypisovat snad nemusím..
Záleží jen na tvém gustu.. (jsem trochu ovlivněný tím že OII nesnáším
)
1.Octavia I TDi
2.Bmw 330d touring
3.
4.
kupa hoven
a pak až Octavia II TDi....
Je to poruchové auto, celkově naprd a jednoduchostí a kvalitou Ičky nemá moc společného a pořád je to nudná škodovka. Jedničková octávie po liftu byl bestseller...
Sám mám 6 let e46 touringa a na e46 nedám dopustit, i když už hodně zestárla, OI jsem v kombíku ani ropě neměl, ale v RSu jo a je to velice spolehlivé, nezničitelné auto s minimálníma nákladama ve všech ohledech.. E46 je pohodlnější, je to BMW.. je zábavnější.. nevýhody BMW ti vypisovat snad nemusím..
Záleží jen na tvém gustu.. (jsem trochu ovlivněný tím že OII nesnáším

- marlin
- Příspěvky: 2059
- Registrován: 17. 02. 2007 22:37
- Bydliště: Nový Bor/Okrouhlá
- Kontaktovat uživatele:
teda nevím, ale točím s OII celkem dost francii a nikdy jsem si na sedačky nestěžoval. Pro mě docela pohodlné, kvalitní a spolehlivé auto.
Ale o BMW začínám dost v poslední době pochybovat.
Ale o BMW začínám dost v poslední době pochybovat.
BMW E30 318iS - Musta Kissa,
BMW E3O 316i touring - mrtvola, rozpordej na díly
BMW E34 525i - Bělásek - již není
Subaru Impreza - kvalita z japonska
BMW E3O 316i touring - mrtvola, rozpordej na díly
BMW E34 525i - Bělásek - již není
Subaru Impreza - kvalita z japonska
Jestli za tímhle nározem stojí 30 let starej 12V motor M20 tak potěš...marlin píše:
Ale o BMW začínám dost v poslední době pochybovat.
Raději než oktávii bych raději volil nové mondeo. Co mě dost solidně překvapilo i když má dízl od Francouzů.... (ale i tak lepší než od koncernu).
E30 327i MK M Cabrio MTechII
E30 325i kupé MTechII
E36 318IS Motorsport International coupe
E36 323Ti Kompost power
E36 kabrio ACS3
E36 Hartge H3 2.6 Touring
E36 ALPINA B6 2.8/2
E36 M3 3.2 Individual
E46 Clubsport kupé
E30 325i kupé MTechII
E36 318IS Motorsport International coupe
E36 323Ti Kompost power
E36 kabrio ACS3
E36 Hartge H3 2.6 Touring
E36 ALPINA B6 2.8/2
E36 M3 3.2 Individual
E46 Clubsport kupé
- pecaBMWE34
- člen E30.cz
- Příspěvky: 363
- Registrován: 12. 12. 2007 22:54
- Bydliště: Buchlovice
- pecaBMWE34
- člen E30.cz
- Příspěvky: 363
- Registrován: 12. 12. 2007 22:54
- Bydliště: Buchlovice
na vw klubu visi treba tato http://auto.bazos.cz/inzerat/10985250/S ... -103kw.php
-
- Příspěvky: 21
- Registrován: 18. 04. 2010 14:40
Stridam dvojkovou octavii 1,9 tdi docela casto s e46 320d a nemůžu o octavii tvrdit, ze je vylozene spatna. Sice jak uz nekdo napsal nepobavi, ale to ani neni jeji ukol. To neni auto na zabavu ale na to, ze provoz toho stoji temer nula nula nic- mam ji od novy, dnes ma najeto 165 tisic km a za celou tu dobu byla pouze s jednou prkotinou v servise, coz se bohuzel o 320d rici neda..
Nepobavi, ale doveze a na pohodli sem si v ni nikdy nestezoval. A i vykon te 1,9 staci na to, aby clovek dojel tam a zpet. Kdybys chtel vedet neco konkretniho, staci napsat..
Nepobavi, ale doveze a na pohodli sem si v ni nikdy nestezoval. A i vykon te 1,9 staci na to, aby clovek dojel tam a zpet. Kdybys chtel vedet neco konkretniho, staci napsat..
no ja jsem v tom koncernovem verglu najel za rok 80tkm (nez jsem prenechal kolegyni na vozeni "domu/kancl/domu" a rozhodne nemohu rici, ze by byla bezudrzbova. Ve 30tkm se vysralo predni lozisko, v 50tkm se odporoucel chladic klima (zadny pruraz - rozlepil se a koncern to stejne neuznal na zaruku), v 70tkm kotouce a desky (ano, da se rici, ze je to spotrebak).ModraObloha píše:provoz toho stoji temer nula nula nic- mam ji od novy, dnes ma najeto 165 tisic km a za celou tu dobu byla pouze s jednou prkotinou v servise, coz se bohuzel o 320d rici neda..
PS: hlavne, ale je trochu zcestny srovnavat spolehlivost noveho auta s 10 let starym ojetym... Uvidime az bude mit Kokta II 10 let a najeto 300tkm

90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm
Par kluku ma O2 na tagu a co rikaj, tak uz nikdy vic, vetsina z nich presla z O1 a naklady na provoz nekolikanasobne vetsi nez u jednickovy.
Co si jen vzpomenu tak jeden delal kolem 120 tkm starter, spojka sla do kopru taky v cca: stejnych km. Ted ma najeto cca 200tkm a zacal mu vynechavat valec, tak s tim byl v servise a odeslo naky cidlo a dalsi drobnosti.....
Dalsi ted resi asi v 90tkm silentblok, vychcanej tlumic a jeste naky "drobnosti". Ze udelal v asi 40tkm vdtrikx neresim, neb bych to spis na vrub spatny nafte.....
Takze cela kokta taky neni bezproblemova.
Ale jestli operujes s rozpoctem 140 tisic, tak za to nic kloudnyho stejne nesezenes.
Co si jen vzpomenu tak jeden delal kolem 120 tkm starter, spojka sla do kopru taky v cca: stejnych km. Ted ma najeto cca 200tkm a zacal mu vynechavat valec, tak s tim byl v servise a odeslo naky cidlo a dalsi drobnosti.....
Dalsi ted resi asi v 90tkm silentblok, vychcanej tlumic a jeste naky "drobnosti". Ze udelal v asi 40tkm vdtrikx neresim, neb bych to spis na vrub spatny nafte.....
Takze cela kokta taky neni bezproblemova.
Ale jestli operujes s rozpoctem 140 tisic, tak za to nic kloudnyho stejne nesezenes.
MB S212 E350 BlueTec 4-matic
Děfka pro fsechno f autobazaru
Děfka pro fsechno f autobazaru
- pecaBMWE34
- člen E30.cz
- Příspěvky: 363
- Registrován: 12. 12. 2007 22:54
- Bydliště: Buchlovice
- pecaBMWE34
- člen E30.cz
- Příspěvky: 363
- Registrován: 12. 12. 2007 22:54
- Bydliště: Buchlovice