záměnost dílů mezi E30 a jinými auty

Pokec E30 pozitivních lidí - aneb to, co se jinam nevejde.
Uživatelský avatar
Kubajz von Odry
člen E30.cz
Příspěvky: 3689
Registrován: 25. 05. 2004 13:22
Bydliště: Odry

záměnost dílů mezi E30 a jinými auty

Příspěvek od Kubajz von Odry » 01. 08. 2011 21:04

dívám se po bazarech na Z4 a všiml jsem si jedné věci která mě docela pobavila. - tak tedy ještě jednou soutěžní otázka:

co mají společného Z4M a e30 318i ?

- je myšleno jeden konkrétní díl RealOEM.com mi potvrdil že je to skutečně totožný díl
Naposledy upravil(a) Kubajz von Odry dne 03. 08. 2011 12:28, celkem upraveno 2 x.
Obrázek

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 01. 08. 2011 21:30

ty vole, ferrari F430 a Punto maji spolecnej plynovej pedal
MC12 a Punto maji stejnej pant dveri.

M40 ma ty same vstriky co 850CSi.

atd atd :lol:
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
ARMAN
člen E30.cz
Příspěvky: 8549
Registrován: 24. 07. 2004 14:55
Bydliště: Praha

Příspěvek od ARMAN » 01. 08. 2011 21:47

hmmm... znak na kapotě? :P
Obrázek

Uživatelský avatar
Kubajz von Odry
člen E30.cz
Příspěvky: 3689
Registrován: 25. 05. 2004 13:22
Bydliště: Odry

Příspěvek od Kubajz von Odry » 01. 08. 2011 22:04

je to vidět na první pohled po otevření kapoty - víčko olejového filtru

E85 Z4 M3.2
04 Víko olejového filtru 1 11421711075 $26.45

E30 318i
04 Víko olejového filtru 1 11421711075 $26.45

pobavilo mě, že je mezi těmi auty cca 15 let a přesto se najde taková věc, která je stejná. - a jak vidno, cena pro e30 i pro Z4M je stejná
Obrázek

Uživatelský avatar
MattyX
Příspěvky: 12535
Registrován: 06. 07. 2008 17:31
Bydliště: Zatáčka před Wídňou - Štatl - Vopičí hory

Příspěvek od MattyX » 01. 08. 2011 22:46

nebo trebas taky odvzdusnovak na chladic je uz dvacet let stejnej :lol:
Strongflex - E30,E36,E46,E90 a i jiné značky ! pro info o cenách a dodání SZ
Obrázek

http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8

lubeec
Příspěvky: 496
Registrován: 24. 12. 2009 14:07
Bydliště: Brno

Příspěvek od lubeec » 01. 08. 2011 23:06

loziska klikove hridele jsou taky stejna :D
e39 528i touring
e83 x3 3.0ia
e85 Z4 2.5i Merlot rot
e32 740ia Alpina look
e30 328i coupe M-Technik II m20b28
R1100s Mandarin
R1150gs twin spark

Uživatelský avatar
MattyX
Příspěvky: 12535
Registrován: 06. 07. 2008 17:31
Bydliště: Zatáčka před Wídňou - Štatl - Vopičí hory

Příspěvek od MattyX » 02. 08. 2011 06:22

lubeec píše:loziska klikove hridele jsou taky stejna :D
jj ale jen myslim hlavni 60mm , jelikoz 3.2 e36 a novejsi emkový motory nemaji prumer cepu ojnicního 45mm ale 50mm :)
Strongflex - E30,E36,E46,E90 a i jiné značky ! pro info o cenách a dodání SZ
Obrázek

http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8

Venca
Příspěvky: 3497
Registrován: 04. 04. 2004 08:09

Příspěvek od Venca » 02. 08. 2011 07:50

Kubajz von Odry píše:je to vidět na první pohled po otevření kapoty - víčko olejového filtru

E85 Z4 M3.2
04 Víko olejového filtru 1 11421711075 $26.45

E30 318i
04 Víko olejového filtru 1 11421711075 $26.45

pobavilo mě, že je mezi těmi auty cca 15 let a přesto se najde taková věc, která je stejná. - a jak vidno, cena pro e30 i pro Z4M je stejná
Jistě by se i nějakej shodnej šroubek našel.... :lol:

Proč dělat provozem vyzkoušenej odlitek jinej, když vyhovuje?

.

Uživatelský avatar
Zavarenec
Brázdim Škarpovič
Příspěvky: 7772
Registrován: 23. 09. 2005 12:59
Bydliště: P9

Příspěvek od Zavarenec » 02. 08. 2011 11:20

No spíš je třeba zajímavý, že M20 to tak nemá a M50 jo, stejně jako třeba M54 to nemá a S54 jo
E30 327i MK M Cabrio MTechII
E30 325i kupé MTechII
E36 318IS Motorsport International coupe
E36 323Ti Kompost power
E36 kabrio ACS3
E36 Hartge H3 2.6 Touring
E36 ALPINA B6 2.8/2
E36 M3 3.2 Individual
E46 Clubsport kupé

Venca
Příspěvky: 3497
Registrován: 04. 04. 2004 08:09

Příspěvek od Venca » 02. 08. 2011 11:55

Zavarenec píše:No spíš je třeba zajímavý, že M20 to tak nemá a M50 jo, stejně jako třeba M54 to nemá a S54 jo
Protože se zrovna nehodil rozměr, nebo je ten konkrétní díl už řešenej jinak díky návaznosti na další konstrukční část.

* * *
Stály kdysi na stavbě dvě UNC, každý jinej roky výroby. A tomu jednomu jako napotvoru se porád a porád ztrácely přední světla.
Proč?
Protože starší typ je měl shodný s rozšířeným motocyklem Jawa Mustang.

No a kdysi v armádě byl takovej vozejček k minometu s malýma kolečkama.
A kolečka byly stejný jako příďový kolo podvozku dvoumachový stíhačky.

Jó, jo, tak už to holt na světě chodí, že se někdá stejná věc vobjeví i jinde, než odkaď ji prvotně znáš....

:lol:

Uživatelský avatar
Fusion
Sponzor Prodejce $$
Příspěvky: 904
Registrován: 14. 11. 2004 23:11
Bydliště: Brno

Příspěvek od Fusion » 02. 08. 2011 12:15

Mě se spíš líbí jakej bastardek vznikl ze zbytků v případě 1M :)
Obrázek
Sleeper status advocate

Uživatelský avatar
Zavarenec
Brázdim Škarpovič
Příspěvky: 7772
Registrován: 23. 09. 2005 12:59
Bydliště: P9

Příspěvek od Zavarenec » 02. 08. 2011 12:39

Fusion píše:Mě se spíš líbí jakej bastardek vznikl ze zbytků v případě 1M :)
318is E30 :lol: :lol: ne dělám si srandu... :oops:
E30 327i MK M Cabrio MTechII
E30 325i kupé MTechII
E36 318IS Motorsport International coupe
E36 323Ti Kompost power
E36 kabrio ACS3
E36 Hartge H3 2.6 Touring
E36 ALPINA B6 2.8/2
E36 M3 3.2 Individual
E46 Clubsport kupé

Uživatelský avatar
Jan Kučera
Příspěvky: 1694
Registrován: 03. 01. 2006 15:49
Bydliště: Klanowitz

Příspěvek od Jan Kučera » 02. 08. 2011 13:29

tak to by ste se pánové divili jak a co bylo používáno v socialistickém Škoda rallye-motorsportu 60-90léta ,dílů z náklaďáků , zemědělskejch strojů, a jiných vyfikundací jako třeba kombajny a traktory - kolikrát se opravdu člověk musel smát.
Pláťákoslužby 608528957

524TdA RULEZZ

WRX Sti

..........................asi sem se posral,ale chci TURBO ... a klid

Obrázek

Uživatelský avatar
Kubajz von Odry
člen E30.cz
Příspěvky: 3689
Registrován: 25. 05. 2004 13:22
Bydliště: Odry

Příspěvek od Kubajz von Odry » 02. 08. 2011 15:34

tak tak v socialistickém československu na to byl člověk tak nějak zvyklý - třeba nedávno jsem viděl tatru 613 upravenou púro papaláše do "luxusní" výbavy, a na přihrádce pro flašky byl použit takový ten magnet jak býval na skříních (býval v barvě slonové kosti).

nemám nic proti improvizaci a používání stejných prvků na různé stroje, jen mi to právě tak nějak víc evokuje to ČSSR :D

na druhou stranu je to však pochopitelné, na co dělat zbytečně jiný a přece stejný odlitek (to je myšleno hned k tomu prvnímu víčku olejového filtru)
Obrázek

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 02. 08. 2011 17:05

Kubajz von Odry píše:tak tak v socialistickém československu na to byl člověk tak nějak zvyklý - třeba nedávno jsem viděl tatru 613 upravenou púro papaláše do "luxusní" výbavy, a na přihrádce pro flašky byl použit takový ten magnet jak býval na skříních (býval v barvě slonové kosti).

nemám nic proti improvizaci a používání stejných prvků na různé stroje, jen mi to právě tak nějak víc evokuje to ČSSR :D

na druhou stranu je to však pochopitelné, na co dělat zbytečně jiný a přece stejný odlitek (to je myšleno hned k tomu prvnímu víčku olejového filtru)
mimochodem, T613 ma central z bmw :lol:
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
MarfyE34
Příspěvky: 1144
Registrován: 01. 05. 2007 12:58
Bydliště: //MILOVICE und //MORDOR-Libeň :-)

Příspěvek od MarfyE34 » 02. 08. 2011 17:16

........a ještě detailíček, vodící kladka plochého drážkovaného řemenu u motoru M50B25 je naprosto identická s kladkou pro automobil Škoda Felicia Combi 1.3 MPI 50kw s posilovačem řízení r.v. 2001 !!! Včera jsem jí na Feldě měnil a čuměl jako vokoun při výlovu !!!

PS: u E34 je kladka včetně řemenu vyměněna za cca 30min u Felcky jsem to měnil cca 3 hodiny vzhledem k tomu jak je ten podělanej pidimotor namáčklej na karoserii !!! dementi z Boleslavi fakt! :twisted:
Má EX nejvíc nejlepší 34:
muj-milasek-e34-t46558.html
Obrázek

Uživatelský avatar
pavel1164
Příspěvky: 369
Registrován: 19. 08. 2007 16:56
Bydliště: Chomutov

Příspěvek od pavel1164 » 03. 08. 2011 11:32

co takhle přední světla čočky e30 a světla Karosy LC 936 XE

Obrázek

Uploaded with ImageShack.us

Uživatelský avatar
Kubajz von Odry
člen E30.cz
Příspěvky: 3689
Registrován: 25. 05. 2004 13:22
Bydliště: Odry

Příspěvek od Kubajz von Odry » 03. 08. 2011 12:27

o těch světlech jsem už uvažoval, že bych je strčil na e30 - nakonec z toho sešlo protože sjem přišel k docela ucházejícím BOSCH (i když by to chtělo sklo nějak přeleštit od kamínků)

P.S: dovolil jsem si upravit název topicu :)
Obrázek

Uživatelský avatar
pragdejf
Příspěvky: 760
Registrován: 25. 06. 2010 18:38
Bydliště: prágl

Příspěvek od pragdejf » 03. 08. 2011 19:56

hehe si schvalne najdete, kde vsude je pouzity tohle, pak si sednete na prdel.

26117526611

cumite, co? nedavno sem se prohraboval dilama, kery budu potrebovat na prestavbu a tohle me docela vykolejilo..
E34 525iT. ale je to nekonecnej pribeh. sekery koupeny, hura na renovaci, opraveno, jde se lakovat. M50B30TU stroker v pozvolné výrobě...

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 03. 08. 2011 20:13

pavel1164 píše:co takhle přední světla čočky e30 a světla Karosy LC 936 XE
az na to, ze to nejsou svetla z e30
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Odpovědět