záměnost dílů mezi E30 a jinými auty
- Kubajz von Odry
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3689
- Registrován: 25. 05. 2004 13:22
- Bydliště: Odry
záměnost dílů mezi E30 a jinými auty
dívám se po bazarech na Z4 a všiml jsem si jedné věci která mě docela pobavila. - tak tedy ještě jednou soutěžní otázka:
co mají společného Z4M a e30 318i ?
- je myšleno jeden konkrétní díl RealOEM.com mi potvrdil že je to skutečně totožný díl
co mají společného Z4M a e30 318i ?
- je myšleno jeden konkrétní díl RealOEM.com mi potvrdil že je to skutečně totožný díl
Naposledy upravil(a) Kubajz von Odry dne 03. 08. 2011 12:28, celkem upraveno 2 x.
- Kubajz von Odry
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3689
- Registrován: 25. 05. 2004 13:22
- Bydliště: Odry
je to vidět na první pohled po otevření kapoty - víčko olejového filtru
E85 Z4 M3.2
04 Víko olejového filtru 1 11421711075 $26.45
E30 318i
04 Víko olejového filtru 1 11421711075 $26.45
pobavilo mě, že je mezi těmi auty cca 15 let a přesto se najde taková věc, která je stejná. - a jak vidno, cena pro e30 i pro Z4M je stejná
E85 Z4 M3.2
04 Víko olejového filtru 1 11421711075 $26.45
E30 318i
04 Víko olejového filtru 1 11421711075 $26.45
pobavilo mě, že je mezi těmi auty cca 15 let a přesto se najde taková věc, která je stejná. - a jak vidno, cena pro e30 i pro Z4M je stejná
- MattyX
- Příspěvky: 12535
- Registrován: 06. 07. 2008 17:31
- Bydliště: Zatáčka před Wídňou - Štatl - Vopičí hory
nebo trebas taky odvzdusnovak na chladic je uz dvacet let stejnej 

Strongflex - E30,E36,E46,E90 a i jiné značky ! pro info o cenách a dodání SZ

http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8

http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8
- MattyX
- Příspěvky: 12535
- Registrován: 06. 07. 2008 17:31
- Bydliště: Zatáčka před Wídňou - Štatl - Vopičí hory
jj ale jen myslim hlavni 60mm , jelikoz 3.2 e36 a novejsi emkový motory nemaji prumer cepu ojnicního 45mm ale 50mmlubeec píše:loziska klikove hridele jsou taky stejna

Strongflex - E30,E36,E46,E90 a i jiné značky ! pro info o cenách a dodání SZ

http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8

http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8
Jistě by se i nějakej shodnej šroubek našel....Kubajz von Odry píše:je to vidět na první pohled po otevření kapoty - víčko olejového filtru
E85 Z4 M3.2
04 Víko olejového filtru 1 11421711075 $26.45
E30 318i
04 Víko olejového filtru 1 11421711075 $26.45
pobavilo mě, že je mezi těmi auty cca 15 let a přesto se najde taková věc, která je stejná. - a jak vidno, cena pro e30 i pro Z4M je stejná

Proč dělat provozem vyzkoušenej odlitek jinej, když vyhovuje?
.
No spíš je třeba zajímavý, že M20 to tak nemá a M50 jo, stejně jako třeba M54 to nemá a S54 jo
E30 327i MK M Cabrio MTechII
E30 325i kupé MTechII
E36 318IS Motorsport International coupe
E36 323Ti Kompost power
E36 kabrio ACS3
E36 Hartge H3 2.6 Touring
E36 ALPINA B6 2.8/2
E36 M3 3.2 Individual
E46 Clubsport kupé
E30 325i kupé MTechII
E36 318IS Motorsport International coupe
E36 323Ti Kompost power
E36 kabrio ACS3
E36 Hartge H3 2.6 Touring
E36 ALPINA B6 2.8/2
E36 M3 3.2 Individual
E46 Clubsport kupé
Protože se zrovna nehodil rozměr, nebo je ten konkrétní díl už řešenej jinak díky návaznosti na další konstrukční část.Zavarenec píše:No spíš je třeba zajímavý, že M20 to tak nemá a M50 jo, stejně jako třeba M54 to nemá a S54 jo
* * *
Stály kdysi na stavbě dvě UNC, každý jinej roky výroby. A tomu jednomu jako napotvoru se porád a porád ztrácely přední světla.
Proč?
Protože starší typ je měl shodný s rozšířeným motocyklem Jawa Mustang.
No a kdysi v armádě byl takovej vozejček k minometu s malýma kolečkama.
A kolečka byly stejný jako příďový kolo podvozku dvoumachový stíhačky.
Jó, jo, tak už to holt na světě chodí, že se někdá stejná věc vobjeví i jinde, než odkaď ji prvotně znáš....

318is E30Fusion píše:Mě se spíš líbí jakej bastardek vznikl ze zbytků v případě 1M



E30 327i MK M Cabrio MTechII
E30 325i kupé MTechII
E36 318IS Motorsport International coupe
E36 323Ti Kompost power
E36 kabrio ACS3
E36 Hartge H3 2.6 Touring
E36 ALPINA B6 2.8/2
E36 M3 3.2 Individual
E46 Clubsport kupé
E30 325i kupé MTechII
E36 318IS Motorsport International coupe
E36 323Ti Kompost power
E36 kabrio ACS3
E36 Hartge H3 2.6 Touring
E36 ALPINA B6 2.8/2
E36 M3 3.2 Individual
E46 Clubsport kupé
- Jan Kučera
- Příspěvky: 1694
- Registrován: 03. 01. 2006 15:49
- Bydliště: Klanowitz
tak to by ste se pánové divili jak a co bylo používáno v socialistickém Škoda rallye-motorsportu 60-90léta ,dílů z náklaďáků , zemědělskejch strojů, a jiných vyfikundací jako třeba kombajny a traktory - kolikrát se opravdu člověk musel smát.
Pláťákoslužby 608528957
524TdA RULEZZ
WRX Sti
..........................asi sem se posral,ale chci TURBO ... a klid

524TdA RULEZZ
WRX Sti
..........................asi sem se posral,ale chci TURBO ... a klid

- Kubajz von Odry
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3689
- Registrován: 25. 05. 2004 13:22
- Bydliště: Odry
tak tak v socialistickém československu na to byl člověk tak nějak zvyklý - třeba nedávno jsem viděl tatru 613 upravenou púro papaláše do "luxusní" výbavy, a na přihrádce pro flašky byl použit takový ten magnet jak býval na skříních (býval v barvě slonové kosti).
nemám nic proti improvizaci a používání stejných prvků na různé stroje, jen mi to právě tak nějak víc evokuje to ČSSR
na druhou stranu je to však pochopitelné, na co dělat zbytečně jiný a přece stejný odlitek (to je myšleno hned k tomu prvnímu víčku olejového filtru)
nemám nic proti improvizaci a používání stejných prvků na různé stroje, jen mi to právě tak nějak víc evokuje to ČSSR

na druhou stranu je to však pochopitelné, na co dělat zbytečně jiný a přece stejný odlitek (to je myšleno hned k tomu prvnímu víčku olejového filtru)
- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
mimochodem, T613 ma central z bmwKubajz von Odry píše:tak tak v socialistickém československu na to byl člověk tak nějak zvyklý - třeba nedávno jsem viděl tatru 613 upravenou púro papaláše do "luxusní" výbavy, a na přihrádce pro flašky byl použit takový ten magnet jak býval na skříních (býval v barvě slonové kosti).
nemám nic proti improvizaci a používání stejných prvků na různé stroje, jen mi to právě tak nějak víc evokuje to ČSSR![]()
na druhou stranu je to však pochopitelné, na co dělat zbytečně jiný a přece stejný odlitek (to je myšleno hned k tomu prvnímu víčku olejového filtru)

325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
- MarfyE34
- Příspěvky: 1144
- Registrován: 01. 05. 2007 12:58
- Bydliště: //MILOVICE und //MORDOR-Libeň :-)
........a ještě detailíček, vodící kladka plochého drážkovaného řemenu u motoru M50B25 je naprosto identická s kladkou pro automobil Škoda Felicia Combi 1.3 MPI 50kw s posilovačem řízení r.v. 2001 !!! Včera jsem jí na Feldě měnil a čuměl jako vokoun při výlovu !!!
PS: u E34 je kladka včetně řemenu vyměněna za cca 30min u Felcky jsem to měnil cca 3 hodiny vzhledem k tomu jak je ten podělanej pidimotor namáčklej na karoserii !!! dementi z Boleslavi fakt!
PS: u E34 je kladka včetně řemenu vyměněna za cca 30min u Felcky jsem to měnil cca 3 hodiny vzhledem k tomu jak je ten podělanej pidimotor namáčklej na karoserii !!! dementi z Boleslavi fakt!

- Kubajz von Odry
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3689
- Registrován: 25. 05. 2004 13:22
- Bydliště: Odry
hehe si schvalne najdete, kde vsude je pouzity tohle, pak si sednete na prdel.
26117526611
cumite, co? nedavno sem se prohraboval dilama, kery budu potrebovat na prestavbu a tohle me docela vykolejilo..
26117526611
cumite, co? nedavno sem se prohraboval dilama, kery budu potrebovat na prestavbu a tohle me docela vykolejilo..
E34 525iT. ale je to nekonecnej pribeh. sekery koupeny, hura na renovaci, opraveno, jde se lakovat. M50B30TU stroker v pozvolné výrobě...