tak jsem včera chtěl odemknout auto a nic, centrál nezabral..
-zámky fungujou, pojistky OK..
-dnes jsem vyndal RJ centralu - je v pohode, ALE do ní jsem nenaměřil žádný napětí. Tam kde má být 12V bylo 2,2 V a pomalu to rostlo..
-pak jsem zkoušel jestli mám správnou zem a na rádiu krásných 5V (to vede do panelu, takže OK)
-zásuvka měla před těmito pokusy normálně 12,6V ale jakmile jsem začal víc a víc měřit už jsem je tam nechyt, ukazovalo to 8-9V a podobný nesmysly
-v pojistkové skříni vše OK, na pojistkách, který jsou pod napětím je 12,6
- na baterii je i při zátěži (světla, rádio) 11,xx V
- vše měřeno 2x i jiným multimetrem!
DOTAZ: kde by mohlo dojít ke svodu napětí? jsou mezi pojistkovkou a uvedenými spotřebiči konektory?
- je fakt že auto stálo od Neděle do úterý v tej bouřce, že by někam zateklo?
nefunkční centrál + svod na napětí k zásuvce 12V - vyřešeno!
nefunkční centrál + svod na napětí k zásuvce 12V - vyřešeno!
Naposledy upravil(a) budha dne 16. 07. 2011 18:04, celkem upraveno 1 x.
Ex 316i coupe, jetzt kombajn driver mit 318i touring....
muj plne pojizdny stroj: viewtopic.php?f=22&t=45091&p=344990#p344990
muj plne pojizdny stroj: viewtopic.php?f=22&t=45091&p=344990#p344990
všichni ste se na mě vys***i takže jsem to dnes úspěšně odhalil sám...svod na zásuvce způsobovala zoxidovaná pojistka..no a k centrálu ŘJ byl zoxidovanej PIN v zásuvce dveří, kterej jsem při demontáži ulomil, takže jsem natáhl novej kabel skrz konektor dveří a za ním jsem ho napojil čokoládou.
Velký dík patří taťkovi, kterej to vlastně všechno odhalil po prostudování xx pdfek s el. schématy.

Ex 316i coupe, jetzt kombajn driver mit 318i touring....
muj plne pojizdny stroj: viewtopic.php?f=22&t=45091&p=344990#p344990
muj plne pojizdny stroj: viewtopic.php?f=22&t=45091&p=344990#p344990
oo pane, děkuji za opravení, špatně jsem se vyjádřil..pojistka č. 28 - 25A.
- já měl právě odklopenou i pojistkovou skříňku, abych jí zchecknul ze spodu, tam naštěstí žádná oxidace nebyla..
- já měl právě odklopenou i pojistkovou skříňku, abych jí zchecknul ze spodu, tam naštěstí žádná oxidace nebyla..
Ex 316i coupe, jetzt kombajn driver mit 318i touring....
muj plne pojizdny stroj: viewtopic.php?f=22&t=45091&p=344990#p344990
muj plne pojizdny stroj: viewtopic.php?f=22&t=45091&p=344990#p344990
- nnoorrbbii
- Příspěvky: 135
- Registrován: 06. 01. 2010 11:04
- Bydliště: Kosice
zdravim,
prestal mi fungovat central na spolujazdcovych dverach (ridicove dvere, kufor, dvierka na nadrz funguju).
rozobral som tapec zo spolujazdcovych dveri, ale tam je vsetko v poriadku, nakolko som nemal k dispozici merak, nevedel som ist dalej.
kde by sa mal nachadzat RJ centralu ?
hladal som pod volantom, aj pod lavym deklom predneho repraku, ale nebol tam.
poistky su OK, takze zrejme to bude na kabli od dveri po RJ.
prestal mi fungovat central na spolujazdcovych dverach (ridicove dvere, kufor, dvierka na nadrz funguju).
rozobral som tapec zo spolujazdcovych dveri, ale tam je vsetko v poriadku, nakolko som nemal k dispozici merak, nevedel som ist dalej.
kde by sa mal nachadzat RJ centralu ?
hladal som pod volantom, aj pod lavym deklom predneho repraku, ale nebol tam.
poistky su OK, takze zrejme to bude na kabli od dveri po RJ.
- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
pod lavym reprakom dolu do stlpika.nnoorrbbii píše:zdravim,
prestal mi fungovat central na spolujazdcovych dverach (ridicove dvere, kufor, dvierka na nadrz funguju).
rozobral som tapec zo spolujazdcovych dveri, ale tam je vsetko v poriadku, nakolko som nemal k dispozici merak, nevedel som ist dalej.
kde by sa mal nachadzat RJ centralu ?
hladal som pod volantom, aj pod lavym deklom predneho repraku, ale nebol tam.
poistky su OK, takze zrejme to bude na kabli od dveri po RJ.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
- nnoorrbbii
- Příspěvky: 135
- Registrován: 06. 01. 2010 11:04
- Bydliště: Kosice