Předem bych chtěl říct, že jsem tu odpovědi přímo na tyto otázky nenašel, proto nové téma.
O co jde? Chci dávat klimu z M20 na M42. Po prolezení ETK jsem zjistil, že M42 měla jiný kompresor (resp. pravděpodobně průměr řemenice na elmg. spojce nebo kvůli rozdílnému uchycení kompresoru a tudíž jinému napínání řemene), než všechny ostatní motorizace včetně M3; nebo netuším, v čem je rozdíl. Toť prvá otázka.
Držák kompresoru asi vytvořím železný, nechce se mi kupovat nový originál, ale co mě zajímá, je ještě průměr řemenice na klice.
Jinak samozřejmě vím, že hadice pasovat nebudou, ale ostatní by snad tedy mělo sedět.
e30 - Klimatizace v motorizaci M42
e30 - Klimatizace v motorizaci M42
E30 318is
- marlin
- Příspěvky: 2059
- Registrován: 17. 02. 2007 22:37
- Bydliště: Nový Bor/Okrouhlá
- Kontaktovat uživatele:
lepší bybylo sehnat z M40. Jinak já mám připravenou klimu z M40, ale potřebji kompresor a držák na něj. Jinak co jsem koukal, tak řemenici na klimu bych měl mít.
BMW E30 318iS - Musta Kissa,
BMW E3O 316i touring - mrtvola, rozpordej na díly
BMW E34 525i - Bělásek - již není
Subaru Impreza - kvalita z japonska
BMW E3O 316i touring - mrtvola, rozpordej na díly
BMW E34 525i - Bělásek - již není
Subaru Impreza - kvalita z japonska
Zase tak moc o klime nevim ale treba do 325 se davalo myslim 4 nebo 5 druhu kompresoru, jiny hadice (uchyceni), jiny drzaky, a trochu i jina eletrika - bud jeden nebo 3 kabliky aspon co sem videl tady, mozna by stacilo najit jen ten jeden vhodnej co by te pasoval na hadice aby sji to nemusel menit cele. Spojky by mohli bejt zamenny ale nejsem si jistej.
Ale nevim jak je to u M40. Pokud je to stejny s M42 muzu ti to omrknout jak to vypada.
Ale nevim jak je to u M40. Pokud je to stejny s M42 muzu ti to omrknout jak to vypada.
Manželka homosexuála s pláčem vypráví:
"Pak se svlékl, já se taky svlékla, on si oblékl moje šaty a od té doby jsem ho už neviděla."
"Pak se svlékl, já se taky svlékla, on si oblékl moje šaty a od té doby jsem ho už neviděla."
Zkus ji prosím nějak naměřit, jestli budeš mít chvilku. Díky. Při výrobě bych asi počítal s vyššími max. otáčkami M42, tzn. menším průměrem řemenice.marlin píše:řemenici na klimu bych měl mít.
Dle ETK jsou jiné: M42: 11231721204, M40: 11231717717
M40 a M42 mají držáky řešeny rozdílně:lucky325i píše:Ale nevim jak je to u M40. Pokud je to stejny s M42 muzu ti to omrknout jak to vypada.
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=64&fg=50
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=64&fg=50
BTW: Kompresor mám jednokablíkový.
E30 318is
Teď jsem vymontoval komplet klimu z isa. Bohužel bez kompresoru
, držák mám
. Ještě mám komplet funkční klimu v M40, ale ta je zatím v autě. Chci to dát do svého isa, tak doufám, že kompresor z M40 nějak půjde bez větších problémů do M42.
Koukam Paris asi nebudeš daleko, tak můžem hodit pokec
Jinak doma jsem měl 5x motor iso a všechny již měli řemenici, se divim, že ty jí nemáš...
Michal


Koukam Paris asi nebudeš daleko, tak můžem hodit pokec

Michal
Pokud budeš chtít, tu řemenici s tebou vyměnim, abys měl origo E30. Klimu budu mít jednu funkční,motory tři, tak mi jedna z E36 nevaParis píše:To bude tím, že mám M42 z E36 s tím širokým řemenovým rozvodem (asi 05/95)Miky píše:Jinak doma jsem měl 5x motor iso a všechny již měli řemenici, se divim, že ty jí nemáš...
Michal
Určitě můžeme pokecnout, to se domluvíme.

Miky píše:Pokud budeš chtít, tu řemenici s tebou vyměnim, abys měl origo E30. Klimu budu mít jednu funkční,motory tři, tak mi jedna z E36 nevaParis píše:To bude tím, že mám M42 z E36 s tím širokým řemenovým rozvodem (asi 05/95)Miky píše:Jinak doma jsem měl 5x motor iso a všechny již měli řemenici, se divim, že ty jí nemáš...
Michal
Určitě můžeme pokecnout, to se domluvíme.

E30 318is