NFS Shift 2 unleashed

Cokoliv o čem se dá psát v souvislosti s BMW.
Uživatelský avatar
ECKI
člen E30.cz
Příspěvky: 268
Registrován: 18. 06. 2009 11:25
Bydliště: Blackfield Brno

Příspěvek od ECKI » 20. 04. 2011 16:23

Luboš_325i - polechtal bych procesor,koupil novejší grafiku,kterou můžeš dát pak do novýho stroje a zahraješ si ....

Já mám taky starej šrot (C2D 3.20GHZ,4GB ram,HD4870 + malinkatý OC) a jede mi to bez AA na plno.

Na šipky to opravdu není,ikdyž se dá v nastavení ladit citlovost.Auto bez asistentů při vysokých rychlostech prostě "odletí" a s asistentama mě to nebaví.Proto to skoro nehraju ikdyž jsem to konečně rozhejbal ...
Tak různě ....
Ex:E30 kupátko M40B18
Ex:E30 kupé M40B16
Nissan Sunny 1.6 16v GA16DE

Uživatelský avatar
budha
člen E30.cz
Příspěvky: 1391
Registrován: 16. 04. 2006 13:28
Bydliště: Kladno/Praha

Příspěvek od budha » 01. 05. 2011 16:52

Nordschleife......M3E30, index 741, čas: 8:30:xx, musím to dopilovat, ale už jsem vychytal nastavení, chce to jezdit bez asistence úplně..killnul jsem i ABS :twisted: :twisted:
Ex 316i coupe, jetzt kombajn driver mit 318i touring....
muj plne pojizdny stroj: viewtopic.php?f=22&t=45091&p=344990#p344990

Uživatelský avatar
Kubajz von Odry
člen E30.cz
Příspěvky: 3689
Registrován: 25. 05. 2004 13:22
Bydliště: Odry

Příspěvek od Kubajz von Odry » 01. 05. 2011 21:01

no na šipkých bez asistentů bych toho mc nenajezdil
Obrázek

paffen
Příspěvky: 159
Registrován: 21. 02. 2011 14:12

Příspěvek od paffen » 07. 05. 2011 00:48

ta hra je povedená co se týče ovladatenosti a to i na šípkách ale grafika hry ??? je příšerná na dnešní dobu hodně pod průměrem :-) shift 1 byl na tom o dost lépe grafický a když to mám porovnat třeb s gridem tak prostě to nejde ... já vždy kukám na grafiku takže u mě nespokojenost za ty peníze :)

Uživatelský avatar
budha
člen E30.cz
Příspěvky: 1391
Registrován: 16. 04. 2006 13:28
Bydliště: Kladno/Praha

Příspěvek od budha » 07. 05. 2011 22:43

já vidím problém grafiky jen v tom,že když to valím, tak se mi rozmaže obraz a nevidím na budíky...stejně tak když je proti slunce, nevidím na otáčkoměr, protože palubka je podsvícená pouze v nočních závodech..(hraju pouze z pohledu řidiče, tudíž grafika znamená pouze trať přede mnou a na tý není co zlepšovat dle mýho..)
Ex 316i coupe, jetzt kombajn driver mit 318i touring....
muj plne pojizdny stroj: viewtopic.php?f=22&t=45091&p=344990#p344990

Uživatelský avatar
Tom-e30
Příspěvky: 387
Registrován: 12. 02. 2010 15:14

Příspěvek od Tom-e30 » 10. 05. 2011 11:37

Konecne dali i youngtimery, super e30- Swap M6 V10 + Works upravy. To je raketa, potesili i Alpinou B6, a zbytkem z Mnichova
Freude am Fahren

BMW 325i e30 1986 Diamantschwarz M-Technik 1 Sedan-V renovaci

Uživatelský avatar
Kubajz von Odry
člen E30.cz
Příspěvky: 3689
Registrován: 25. 05. 2004 13:22
Bydliště: Odry

Příspěvek od Kubajz von Odry » 10. 05. 2011 11:49

Tom-e30 píše:Konecne dali i youngtimery, super e30- Swap M6 V10 + Works upravy. To je raketa, potesili i Alpinou B6, a zbytkem z Mnichova
tak tak ta e30 po works upravě nemá pomalu ve své třídě konkurenci... - na rovinkách rozhodně. v zatáčkáchj je sice pomalejší ale jak příjde rovinka tak akceleruje rychlostí vystřelené kulky a tahá konstatně až po Vmax. ale přeci jen raději jezdím jen v lehkých upravach nebo i s origo autama §- v tom woeks paketu už je to trošku unreal
Obrázek

Uživatelský avatar
budha
člen E30.cz
Příspěvky: 1391
Registrován: 16. 04. 2006 13:28
Bydliště: Kladno/Praha

Příspěvek od budha » 10. 05. 2011 16:53

souhlas..já tomu dám podvozek, gumy, výfuk, sání, prostě takový věci, který bych si mohl dovolit nacpat do svýho auta a jezdim..ono stejně soupeře ti to namíchá z kategorie, ve který máš upravený auto a +/- se stejnejma úpravama..zatim se na mě nechytaj..

už mám i M1 Procar...má malou maximálku, ale sedí jak přibitá!
Ex 316i coupe, jetzt kombajn driver mit 318i touring....
muj plne pojizdny stroj: viewtopic.php?f=22&t=45091&p=344990#p344990

rixo
Příspěvky: 17
Registrován: 02. 05. 2011 14:26

Příspěvek od rixo » 16. 05. 2011 16:00

wKILLERw píše:Po tom co jsem chvíli hrál Shift I a musím řict že tak špatně už mi ze hry dlouho nebylo. To ovládání těch aut a celkově ta "simulace" byla hrozná nezbývá mi nic jiného říci než zlatá Forza Motorsport 3. To je pravá simulace a E30 tam je taky + pár dalších zajímavých kousků jako npř: Lancia Delta Integrale, Audi Quattro, Renault 5 Turbo nebo Datsun 510...

Kdyby někoho ty moje kecy zajímaly tak se o tom klidně rozepíšu.
a čo tak live for speed ? :) síce tam niesú origo značky, ale je to najlepší simulátor a ak máš volant.... :)

Uživatelský avatar
petas.kejdz
člen E30.cz
Příspěvky: 360
Registrován: 15. 12. 2008 08:37
Bydliště: Praha východ

Příspěvek od petas.kejdz » 21. 05. 2011 08:46

rixo píše:
wKILLERw píše:Po tom co jsem chvíli hrál Shift I a musím řict že tak špatně už mi ze hry dlouho nebylo. To ovládání těch aut a celkově ta "simulace" byla hrozná nezbývá mi nic jiného říci než zlatá Forza Motorsport 3. To je pravá simulace a E30 tam je taky + pár dalších zajímavých kousků jako npř: Lancia Delta Integrale, Audi Quattro, Renault 5 Turbo nebo Datsun 510...

Kdyby někoho ty moje kecy zajímaly tak se o tom klidně rozepíšu.
a čo tak live for speed ? :) síce tam niesú origo značky, ale je to najlepší simulátor a ak máš volant.... :)
na lfs je tu samostaný topic :)

Uživatelský avatar
Jech
Příspěvky: 1070
Registrován: 18. 05. 2008 13:46
Bydliště: Východní Čechy
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jech » 09. 06. 2011 09:52

Tak jsme si to včera taky zapařil a docela to jde. K simulaci to má sice hodně daleko (srovnávám např. s GTR2 nebo Richard Burns Rally, což jsou vyložene hardcore hry) ale člověk se u toho aspoň víc pobaví.

Trochu mě štvou soupeři, zejména když do mě v posledním kole drknou a skončím zadkem ve směru jízdy :-/. Tak jezdím radši na easy (ale s vypnutými asistenty) :lol:

E30 mě mile potěšila (hrál jsem kariéru dokud jsem nevybojoval E30 :-D), řídí se krásně. (je hodně znát, když se nějaké auto nedá moc řídit, za mě třeba Lotus Elise). Líbí se mi taky možnost nacpat V10 z M6 do E30 M3 :twisted: sice to pak není origo M3, ale rozhodně zábava ...

Takže můžu doporučit ;).
e46 330d, e46 325i cabrio, e46 320i LPG
ex E30 316i Touring, 14" BBS, jechuv-touring-316i-bbs-14-foto-3-6-2012-t74431.html

Uživatelský avatar
Tweety
Příspěvky: 6122
Registrován: 16. 07. 2004 17:52
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tweety » 09. 06. 2011 21:00

Na mém 8 let starém Athlonu 1700 s neustále svítící ikonkou "máte málo místa na disku" to asi nedám...no nic, až budu menší, budu po tom toužit :)

Uživatelský avatar
Jech
Příspěvky: 1070
Registrován: 18. 05. 2008 13:46
Bydliště: Východní Čechy
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jech » 09. 06. 2011 21:01

Tweety píše:Na mém 8 let starém Athlonu 1700 s neustále svítící ikonkou "máte málo místa na disku" to asi nedám...no nic, až budu menší, budu po tom toužit :)
na to ti mohu doporučit konzoli, minimální investice, maximální zábava ;).
e46 330d, e46 325i cabrio, e46 320i LPG
ex E30 316i Touring, 14" BBS, jechuv-touring-316i-bbs-14-foto-3-6-2012-t74431.html

Uživatelský avatar
Tweety
Příspěvky: 6122
Registrován: 16. 07. 2004 17:52
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tweety » 09. 06. 2011 21:15

Ta mi leží vedle TV a jaksi není vidět ovladač přes vrstvu prachu...já ti čoveče nevim, ale nějak na to nění čas a když je čas, tak není chuť :)

Uživatelský avatar
Jech
Příspěvky: 1070
Registrován: 18. 05. 2008 13:46
Bydliště: Východní Čechy
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jech » 09. 06. 2011 21:37

Tweety píše:Ta mi leží vedle TV a jaksi není vidět ovladač přes vrstvu prachu...já ti čoveče nevim, ale nějak na to nění čas a když je čas, tak není chuť :)
jo, znám oba stavy - když je chuť a není čas a když je čas a není chuť. Teď trpím tím prvním ...
Každopádně jsem si včera hnul se zádama, takže hraní z gauče je zatraceně dobrym relaxem ... aspoň na dobu, dokud nebude vlastní M3 :lol:
e46 330d, e46 325i cabrio, e46 320i LPG
ex E30 316i Touring, 14" BBS, jechuv-touring-316i-bbs-14-foto-3-6-2012-t74431.html

Uživatelský avatar
budha
člen E30.cz
Příspěvky: 1391
Registrován: 16. 04. 2006 13:28
Bydliště: Kladno/Praha

Příspěvek od budha » 10. 06. 2011 08:24

mě se podařilo trochu přemotorovat 135i...tam je taky swap za V8 z M3 E92, no a já tomu ještě dal šnek, protože tam v kariéře byla nějaká úzká trať a potřeboval jsem rychle vyjíždět z ostrých zatáček..chyba, teď 135i hrabe i na 4ku.. :twisted:
Ex 316i coupe, jetzt kombajn driver mit 318i touring....
muj plne pojizdny stroj: viewtopic.php?f=22&t=45091&p=344990#p344990

Uživatelský avatar
ruffus
Příspěvky: 496
Registrován: 18. 09. 2005 16:26
Bydliště: Od Kolína

Příspěvek od ruffus » 24. 05. 2012 21:55

Tak jsem se taky konečně dopracoval k železu a g27, abych si tohle zajezdil a vzpomněl jsem si na tenhle topic. Jezdíte ještě někdo? Zajímalo by mě jestli jste taky zkoušeli Nordschleife s neupravenou E30 (kategorie D 400) bez asistentů. Všude na netu jsou jen časy přemotorovaných potvor na slickách :lol: Já se zatím dostal na 8:24.9
Jinak v základu to sice simulátor není, ale když se s vylepšeníma šetří, dá se mu celkem přiblížit. S touhle upravenou M3 http://www.youtube.com/watch?v=gOw7zFkd95Q se základníma pneu a brzdama jsem zajel cca. 7:40 a celkem se mi povedlo docílit podobného pocitu z jízdy jako např. v rFactoru, díky vhodnýmu nastavení auta.
325i '90 -> 325i '88 -> 318iS '90 -> 535i '89 -> 318iS '91 -> e36 325i '92 + Mitsubishi Pajero 3.5 V6 '95 206hp
Obrázek

Uživatelský avatar
Jech
Příspěvky: 1070
Registrován: 18. 05. 2008 13:46
Bydliště: Východní Čechy
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jech » 26. 05. 2012 16:50

ruffus píše:Tak jsem se taky konečně dopracoval k železu a g27, abych si tohle zajezdil a vzpomněl jsem si na tenhle topic. Jezdíte ještě někdo? Zajímalo by mě jestli jste taky zkoušeli Nordschleife s neupravenou E30 (kategorie D 400) bez asistentů. Všude na netu jsou jen časy přemotorovaných potvor na slickách :lol: Já se zatím dostal na 8:24.9
Jinak v základu to sice simulátor není, ale když se s vylepšeníma šetří, dá se mu celkem přiblížit. S touhle upravenou M3 http://www.youtube.com/watch?v=gOw7zFkd95Q se základníma pneu a brzdama jsem zajel cca. 7:40 a celkem se mi povedlo docílit podobného pocitu z jízdy jako např. v rFactoru, díky vhodnýmu nastavení auta.
teda hodně slušnej výkon, mě se se silnějším autem nedaří na Nordschleife vůbec dojet, vždycky to někde opřu. Časy se základní m3 jsem netestoval, zkusím.
e46 330d, e46 325i cabrio, e46 320i LPG
ex E30 316i Touring, 14" BBS, jechuv-touring-316i-bbs-14-foto-3-6-2012-t74431.html

Uživatelský avatar
Kubajz von Odry
člen E30.cz
Příspěvky: 3689
Registrován: 25. 05. 2004 13:22
Bydliště: Odry

Příspěvek od Kubajz von Odry » 26. 05. 2012 17:32

tak vyzkouším za kolik to s origo e30 bez uprav pujde...

edit: tak zatím první pokus s pevnám startem a 8:46 - ale byly tam minimálně 3 horzné boty
Obrázek

Uživatelský avatar
Jech
Příspěvky: 1070
Registrován: 18. 05. 2008 13:46
Bydliště: Východní Čechy
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jech » 26. 05. 2012 22:08

Kubajz von Odry píše:tak vyzkouším za kolik to s origo e30 bez uprav pujde...

edit: tak zatím první pokus s pevnám startem a 8:46 - ale byly tam minimálně 3 horzné boty
tak to seš dobrej, já dal se základní M3 (D 400) čas 9:12. Ale okruh v podstatě neznám, tak se snad zlepším.
e46 330d, e46 325i cabrio, e46 320i LPG
ex E30 316i Touring, 14" BBS, jechuv-touring-316i-bbs-14-foto-3-6-2012-t74431.html

Odpovědět