http://www.facebook.com/event.php?eid=211203848913295
Zdravím všechny příznivce motoristického sportu

Mám pro vás dobrou zprávu. Jak si užít trochu vzrušení a ještě pobrat nějakou tu korunu. Staří matadoři se mohou divit, že se ozývám již na jaře a ne až v létě na naši již tradiční Rallye Železné hory (potažmo Pardubická rally), která se platí a počítejte s ní v datu 13.8.2011. Hned vše vysvětlím... Byli jsme osloveni ze strany pořadatelů Rallye Orlické hory, která se letos pořádá poprvé. Takže kopírují celý náš systém i ohodnocování, formou smluv o provedení díla za stejných podmínek. A my jim vycházíme vstříc a jedeme jim ukázat jak se to dělá. (Nemáme na starost celé dění,takže není třeba 90 pořadatelů z našich řad jak je tomu při pardubické, ale polovina postačí).
Je to otevřené,pozvěte ty kteří by mohli mít zájem.
Tak a zde opět důležité
...........::::::::::::::::::::::::::::INFO::::::::::::::::::::::::....................
pěšák - (člověk jednotlivec, dopravu zajistím) bude mu přidělen úsek na hlídání, v kterém nesmí v době uzavření trati nikdo na ní vstoupit a ukázňovat diváky, aby nelezly kam nemají. Odměna 400Kč
řidič - člověk co bere auto naložené pěšáky(jeho či mnou doplněnými). Dostane přidělen větší úsek, který bude rozčleněn pro jednotlivé pěšáky. Odměna 500kč + pohoné hmoty na dopravu (max. délka Pce-RZ).
Všichni vyfasují vestu, píšťalu, vlaku. Někteří na důležitých bodech vysílačky a lidi u retardéru i tabulky na zapisování.
Občerstvení především své, bude polední pauza, možnost skočit do hospody, a bude ze strany orličáků zajištěna bageta či párek, jak tomu bylo u nás. Stejně jako odměny berte zatím +- , ještě je nemám 100% z Orlicka, ale na 99% by měli zůstat zachovány. Případně bych za v času informoval.
Všichni kdo se aktivně zúčastní nechť zde kliknou a na zeď napíší na jakou pozici a případný počet lidí (+volných míst ve voze).
Pozn.pro řidiče- jakou komunikaci se svými lidmi budete mít je na vás. Min.jeden s vašich bude mít vysílačku a každý budete mít telefoní spojení na mne.
ALE OBECNĚ PLATÍ - TRAŤ JE UZAVŘENA PO PROJETÍ UZAVÍRACÍHO VOZU A OTEVŘENA OTVÍRACÍM VOZEM. JINAK STÁLE UZAVŘENA. Případné mezery a prodlevy vznikají v případě nehod a civilistů na trati. díky rozlehlosti RZ je vše časově náročnější, ale nemůžeme dovolit ohrozit někoho na zdraví či na životě. Proto případné mezery vydržte, pořád je to lepší jak čekání na vlak ČD. Ale v bezproblémovém průběhu jde vše jak po másle.
mapy RZ:
