EDIT: samozrejme by se to dalo napsat na otce, verim ze bysme se pod 3000 dostali, jenze to bych mel porad napsany na nekoho jineho a kdy bych zacal sbirat bonusy ze
Dilema s E30
- Chuck47
- E30.cz mecenáš
- Příspěvky: 2076
- Registrován: 13. 05. 2007 20:52
- Bydliště: Drnovice Bk, JM kraj
ja mam 2.5 a platim 4800 za rok... je mi 24, ridicak i prvni auto psane na sebe mam od 18 
EDIT: samozrejme by se to dalo napsat na otce, verim ze bysme se pod 3000 dostali, jenze to bych mel porad napsany na nekoho jineho a kdy bych zacal sbirat bonusy ze
EDIT: samozrejme by se to dalo napsat na otce, verim ze bysme se pod 3000 dostali, jenze to bych mel porad napsany na nekoho jineho a kdy bych zacal sbirat bonusy ze
Naposledy upravil(a) Chuck47 dne 02. 06. 2011 12:54, celkem upraveno 1 x.
- swaczynad
- Příspěvky: 1472
- Registrován: 09. 10. 2006 13:04
- Bydliště: Střítež - Severní Morava tel:737444644
- Kontaktovat uživatele:
tohle téma jsem si musel přečíst celé 
já platil na svou E30 325i pojistku 3600kč (ostatně stejně jako teď na 320d), je třeba si to jen zařídit...
dál bych se vyjádřil ke KAčku - měli jsme ho doma, nedělal se na něm žáden servis (jen olej), moc s láskou se s ním nejezdilo a najezdilo desítky tisíc bez problému, byl to rok 97... měl jsem ho rád
no a jakou třícu? za mě určitě R6 a když už tak 2,5 a to i na běžné ježdění, měl jsem to v touru a když člověk chtěl trochu šetřit tak se dostal i na 9l/100km, dálkově ještě trochu míň...
a jak tady několikkrát padala otázka na rozdíl v motoru 1,8i a 1,8is tak se zkus skutečně podívat zde na foru na rozdíly mezi motory M10, M40 a M42... jsou celkem podstatné...
já platil na svou E30 325i pojistku 3600kč (ostatně stejně jako teď na 320d), je třeba si to jen zařídit...
dál bych se vyjádřil ke KAčku - měli jsme ho doma, nedělal se na něm žáden servis (jen olej), moc s láskou se s ním nejezdilo a najezdilo desítky tisíc bez problému, byl to rok 97... měl jsem ho rád
no a jakou třícu? za mě určitě R6 a když už tak 2,5 a to i na běžné ježdění, měl jsem to v touru a když člověk chtěl trochu šetřit tak se dostal i na 9l/100km, dálkově ještě trochu míň...
a jak tady několikkrát padala otázka na rozdíl v motoru 1,8i a 1,8is tak se zkus skutečně podívat zde na foru na rozdíly mezi motory M10, M40 a M42... jsou celkem podstatné...

drobné kódování NCS Expert, denní svícení US DRL pro:
3er: E46, E9x
5er: E39, E6x
6er: E63
7er: E38
Z4: E85
X3: E83
X5: E53
ceny symbolické
další požadavky na dotaz
2,5le 2160 rocne
akce cpp do 30.6.
http://www.cardiagova.cz
[b][url=http://www.bimmer-tech.cz]htt ... er-tech.cz[/b]
FB: Róbert CabrioLetec Dunička
E30 328iC - dráždidlo debilů
E65 745i
E39 525iA
[b][url=http://www.bimmer-tech.cz]htt ... er-tech.cz[/b]
FB: Róbert CabrioLetec Dunička
E30 328iC - dráždidlo debilů
E65 745i
E39 525iA
Hale hoši hodili ste mi docela velkýho brouka do hlavi jestli 1.8IS nebo 2.5, 6vál je lepší hukot to každopádne,já snat ješte půjdu do té 2.5 i kdybych nemel na benzín tak alespon ten pocit že mi stojí ve stodole 2.5 6VÁL (a využiju ten posranej průkaz)
JEŠTE OTÁZKA CABRIOLET NEBO CUPÉ.?
Já jezdím autem už 5 let ale auto bylo psaný na babku protože tam na tom byl bonus že dali babce za to že má ZTP/P asi okolo 7 na benzín každej rok . a kevšemu to blbý auto babka vyhrála od firmy BECK já to od ní odkoupil s reklamou auto jsem nechal postupne přestříkat protože tam byli nápisi BECK pod lakem na každé straně nápis kterej přesahoval až na kasli střik me vyšel asi na 16 T mel jsem auto 5 let, úplne nové 06 a nejvíc se to sralo nebudu ani psát co jsem všechno musel vymenit, chyba že sme tohle auto kupovali chtel jsem tenkrát původne nejakého BMW a myslím že sme udelali chybu že sem do toho BMW nešel hnetka
Jen chci ješte dodat ktomu mímu průkazu
Nechci se ani chlubit jo ale u me je škoda že mi nechybý neco jiného před 10lety jsem přišel o levou ruku a dostal jsem nedádávno akorád posranej TP-průkaz o kterej jsem žádal a myslel jsem že dostanu alespon ZTP s kterým bych mohl využít alespon víc možností jako tyhle bonusi cio mela babka, můžu se odvolat jo ale myslím si že mi to stejne zamítnout prej by mi musela chybet ješte noha
blbci fakt., a ten průkaz co mám já je mi úplne k hovnu protože tímhle průkazem můžu tak akorád otravovat lidi v autobusu nebo ve vlaku aby me pustili sednout což je úplne nelogický a ješte já kterej nejel vlakem ani posranou MHD 5 let
SORRY ZA TY CHYBY
JEŠTE OTÁZKA CABRIOLET NEBO CUPÉ.?
Já jezdím autem už 5 let ale auto bylo psaný na babku protože tam na tom byl bonus že dali babce za to že má ZTP/P asi okolo 7 na benzín každej rok . a kevšemu to blbý auto babka vyhrála od firmy BECK já to od ní odkoupil s reklamou auto jsem nechal postupne přestříkat protože tam byli nápisi BECK pod lakem na každé straně nápis kterej přesahoval až na kasli střik me vyšel asi na 16 T mel jsem auto 5 let, úplne nové 06 a nejvíc se to sralo nebudu ani psát co jsem všechno musel vymenit, chyba že sme tohle auto kupovali chtel jsem tenkrát původne nejakého BMW a myslím že sme udelali chybu že sem do toho BMW nešel hnetka
Jen chci ješte dodat ktomu mímu průkazu
Nechci se ani chlubit jo ale u me je škoda že mi nechybý neco jiného před 10lety jsem přišel o levou ruku a dostal jsem nedádávno akorád posranej TP-průkaz o kterej jsem žádal a myslel jsem že dostanu alespon ZTP s kterým bych mohl využít alespon víc možností jako tyhle bonusi cio mela babka, můžu se odvolat jo ale myslím si že mi to stejne zamítnout prej by mi musela chybet ješte noha
SORRY ZA TY CHYBY
No 100 jsem dal za ten svůj trapnej pekáč Ford Ka před temi 5 lety když bylo úplne nové 06 a ješte jsem do toho tak 20 i s opravama postupem času vrazil. tet ho prodávám a prodám ho tak maximalně za 60tisíc což budu mít na tu E30 doufám
tady je odkaz jak na ten Pekáč jinak jezdilo super dal jsem mu jen otevřenej výfuk a filtr od simoty v karbonu za nesmysl a jelo to parádně a trošku jsem si sním pohrál chtel bych jsem dát foto ale nevím jak,jen jak vypadalo před a potom, už ho nechci chci neco co se mí líbí a vypadáto jako auto
http://www.tipcars.com/ford-ka/13i-serv ... 00762.html
tady je odkaz jak na ten Pekáč jinak jezdilo super dal jsem mu jen otevřenej výfuk a filtr od simoty v karbonu za nesmysl a jelo to parádně a trošku jsem si sním pohrál chtel bych jsem dát foto ale nevím jak,jen jak vypadalo před a potom, už ho nechci chci neco co se mí líbí a vypadáto jako auto
http://www.tipcars.com/ford-ka/13i-serv ... 00762.html
Tak tady je alespon odkaz jak vypadal můj krasavec a né jako zdechlí Káčko
http://fordka.xf.cz/recenzemarcel.html
http://fordka.xf.cz/recenzemarcel.html
- marlin
- Příspěvky: 2059
- Registrován: 17. 02. 2007 22:37
- Bydliště: Nový Bor/Okrouhlá
- Kontaktovat uživatele:
iso sem uzavíral před 4 lety, od té doby jsem na to nešahal. 525 tenhle týden. Jinak papíry 9 let a vše v pohodě.... viz jak psali kluci.pirates píše:marlin píše:Na iSo mám povinné 5500 a na 2,5 platím 4600....pirates píše:No a co poviný r. to je skoro o 2500 víc než za tu 1.8IS co má víc než ten 2litr sice jen o 5Kw ale znát to bude jak na spotřebe tak i na tom ručením??
To není možné ? kde sto vzal to máš psaný na nekoho kdo už má víc jak 20 let řidičák ne.? to bych mohl taky udelat nad tím jsem přemýšlel ale když jsem počítal povinný na tu 1.8IS tak mi vyšel pravej opak IS 3800 a ta 2.5na 5800 a to jsem to ješte srovnával s ostatníma pojištovnama. potřeboval bych to vedet jiste jak to přesne je stím povinným kdyby tomu tak bylo tak du do radči do té 2.5 to je jasný tech je na netu hodne i za dobrou cenu
BMW E30 318iS - Musta Kissa,
BMW E3O 316i touring - mrtvola, rozpordej na díly
BMW E34 525i - Bělásek - již není
Subaru Impreza - kvalita z japonska
BMW E3O 316i touring - mrtvola, rozpordej na díly
BMW E34 525i - Bělásek - již není
Subaru Impreza - kvalita z japonska
Kua to je čtení
Čekal jsem ještě někde na konci armana se svým smajlíkem
Podle mě nevíš moc co chceš,nejdřív se ptáš jestli 2,5 nebo IS,pak jestli kupé nebo kabrio,ale na první stránce píšeš že to chceš na denní ježdění což kábro nejspíš moc není..
To snad musíš vědět sám,jak to auto budeš využívat atd...
Nepotřebuješ hlavně taky automat,kvůli tej ruce?
Čekal jsem ještě někde na konci armana se svým smajlíkem
Podle mě nevíš moc co chceš,nejdřív se ptáš jestli 2,5 nebo IS,pak jestli kupé nebo kabrio,ale na první stránce píšeš že to chceš na denní ježdění což kábro nejspíš moc není..
To snad musíš vědět sám,jak to auto budeš využívat atd...
Nepotřebuješ hlavně taky automat,kvůli tej ruce?
Jestli chces slusny auto na denni jezdeni s rozumnou spotrebou, kup myho toura s plynem, plyn se teda musi doresit a mas aeto se sestivalcem 2,5 co jezdi na spotrebu za mensi penize nez 318. Ted aktualne mi vychazi spotreba po prepoctu mezi 7-8 litrtrama benzinu a to jezdim hlavne kratke trasy a nejezdim usporne. Do kufru se da nacpat lecos, vezl jsem tam treba predni kapotu. Ale prace na nem je ...
Vice viz tu: e30-325it-lpg-t90023.html
Vice viz tu: e30-325it-lpg-t90023.html
EX: E36 318i 4/94, e30 325iT LPG 8/88, Favo 7/90, Golf II 1.8 GT 1986, Škoda 120 M1 1984
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA
vím co chci cupe ale i cabro chtel bych obe jen jsem se ptal na názory kdo co mi odpoví cabrio má své klady ale i protiklady ale zase je to unikát, každopádne bych stím nejezidil v zime pokavad by nebylo sucho,a stím povinným na 2.5 TO BUDU MÍT DRAHÝ když nemám bonus jako vy.Teddy píše:Kua to je čtení![]()
Čekal jsem ještě někde na konci armana se svým smajlíkem![]()
Podle mě nevíš moc co chceš,nejdřív se ptáš jestli 2,5 nebo IS,pak jestli kupé nebo kabrio,ale na první stránce píšeš že to chceš na denní ježdění což kábro nejspíš moc není..
To snad musíš vědět sám,jak to auto budeš využívat atd...
Nepotřebuješ hlavně taky automat,kvůli tej ruce?
Seš blázen automat nikdy to bych nebyl řidič ale vejkendák a to nejsem, a zvolantem jsem se narodil v krvi mi koluje benzín a místo mozku mám palivovou nádrž a srdce mi pohání motor, motory jsou můj život jinak bych tu nebyl, už jsem řídil masakrovejší stroje a není co bych neuřídil ale to mi nikdo neuveří když neuvidíš pořídil jsem si 4kolku 4čento abych uspokojil svůj drenalin na silnici pro nic jiného nežiju klidne se v té E30 zabiju rakev dobrá nic elegeántnejšího si přát ani nemůžu je těžký vám o tom povyprávet ale E30 chci už fakt hrozne dlouho i kdyby mi mela stát ve stodole depozitu a já mel jezdit busem tak jí prote musím mít. Škoda že jsem nejde vložit ta liazka ve který jsem se rosekal s Tátou ale co ber život jakej je a ser na lidi co na tebe serou a ber ty co ti za to stojej
Live in PEACE E30
Neber to zle, ale zdá se mi že jsi tak trochu šašekpirates píše: vím co chci cupe ale i cabro chtel bych obe jen jsem se ptal na názory kdo co mi odpoví cabrio má své klady ale i protiklady ale zase je to unikát, každopádne bych stím nejezidil v zime pokavad by nebylo sucho,a stím povinným na 2.5 TO BUDU MÍT DRAHÝ když nemám bonus jako vy.
Seš blázen automat nikdy to bych nebyl řidič ale vejkendák a to nejsem, a zvolantem jsem se narodil v krvi mi koluje benzín a místo mozku mám palivovou nádrž a srdce mi pohání motor, motory jsou můj život jinak bych tu nebyl, už jsem řídil masakrovejší stroje a není co bych neuřídil ale to mi nikdo neuveří když neuvidíš pořídil jsem si 4kolku 4čento abych uspokojil svůj drenalin na silnici pro nic jiného nežiju klidne se v té E30 zabiju rakev dobrá nic elegeántnejšího si přát ani nemůžu je těžký vám o tom povyprávet ale E30 chci už fakt hrozne dlouho i kdyby mi mela stát ve stodole depozitu a já mel jezdit busem tak jí prote musím mít. Škoda že jsem nejde vložit ta liazka ve který jsem se rosekal s Tátou ale co ber život jakej je a ser na lidi co na tebe serou a ber ty co ti za to stojej
Live in PEACE E30

Nemožný hned a zázraky na počkání...
To byli slova řidiče to mám rád.UŽ NIKDY TAKHLE SKABÉ AUTO fakt radči budu jezdit autobusem, okruhy mám nejradči kámoš mi půjčil 2.5 36 nebyla špatná ale nemel samosvor ale šlo to v pohodě do zataček,ale když jsem mel půjčný 3 cupé 3.5twinturbo v diselu to bylo teprv žihadlo ale E30 liboví klasika, je fak že zatím moc kecám když v sobe mám ruma a nikoho to ani neba ale určite dám vedet až bude BMW mám rád oživený témata, Takže všici teda doporučujou 2.5 6 HRNEC v cupé je má volba jinak sorry za to kecání
Stejně všichni víme, že si tenhle člověk e30 nekoupí. Bud skočí někam do VW nebo při nejlepším do totálně vylítaný e36 325, kterou uvidí jako první...
E30 327i MK M Cabrio MTechII
E30 325i kupé MTechII
E36 318IS Motorsport International coupe
E36 323Ti Kompost power
E36 kabrio ACS3
E36 Hartge H3 2.6 Touring
E36 ALPINA B6 2.8/2
E36 M3 3.2 Individual
E46 Clubsport kupé
E30 325i kupé MTechII
E36 318IS Motorsport International coupe
E36 323Ti Kompost power
E36 kabrio ACS3
E36 Hartge H3 2.6 Touring
E36 ALPINA B6 2.8/2
E36 M3 3.2 Individual
E46 Clubsport kupé
Ono neím kolik kolega vydělává nebo jaké jsou jeho priority,ale já si moc b25 na denní ježdění jakožto dělník ve stavebnictví nedokážu moc představitTeddy píše:Kua to je čtení![]()
Čekal jsem ještě někde na konci armana se svým smajlíkem![]()
Podle mě nevíš moc co chceš,nejdřív se ptáš jestli 2,5 nebo IS,pak jestli kupé nebo kabrio,ale na první stránce píšeš že to chceš na denní ježdění což kábro nejspíš moc není..
To snad musíš vědět sám,jak to auto budeš využívat atd...
Nepotřebuješ hlavně taky automat,kvůli tej ruce?
Tak, tak, jak jsem psal... podle stylu psaní mi trochu příjde jako mladej kluk, co se právě zapsal do autoškoly a nemá vůbec páru jaký auto a strašně by se chtěl vytahovat před ostatníma, že má BMWZavarenec píše:Stejně všichni víme, že si tenhle člověk e30 nekoupí. Bud skočí někam do VW nebo při nejlepším do totálně vylítaný e36 325, kterou uvidí jako první...

Nemožný hned a zázraky na počkání...

