zejtra se mam jet mrknou na plasťaka za docela přijatelné peníze a je v tom 2.0 95kW chci od vás nějake to moudro jestli stimhle motorem mate nějáke zkušenosti nejlepe kladné
2.O 95kw DOBRA VOLBA ?
-
Maly,jarin
- Příspěvky: 43
- Registrován: 10. 05. 2011 13:51
- Bydliště: Havířov
2.O 95kw DOBRA VOLBA ?
už nějaky ten měsíc scháním něco do garaže ,ale stále je to marné no a když už na něco pěkného narazim , má to v sobě nějakou zhnilou 1.6.
zejtra se mam jet mrknou na plasťaka za docela přijatelné peníze a je v tom 2.0 95kW chci od vás nějake to moudro jestli stimhle motorem mate nějáke zkušenosti nejlepe kladné
myslite že je to dobra volba ? Díík M.J
zejtra se mam jet mrknou na plasťaka za docela přijatelné peníze a je v tom 2.0 95kW chci od vás nějake to moudro jestli stimhle motorem mate nějáke zkušenosti nejlepe kladné
já mám 2.0 v kábru a na takový to normální ježdění to celkem i stačí. pokud nechceš závodit a chceš nižší pojistku tak ti to určitě bude vyhovovat. Samozřejmě gumovat se s tím dá taky. Motor je to jednoduchej a když se o něj postaráš a nemá se snad pomalu ani co pokazit. Hydroštěly to nemá jako M40 takže když budeš mít seřízený ventily nebude nic ťukat. Vyměnit tu gumovou kšandu na rozvodech je taky hračka takže bych se toho motoru nebál. Samozřejmě jde o to jakej kanec to měl předtím.
-
Maly,jarin
- Příspěvky: 43
- Registrován: 10. 05. 2011 13:51
- Bydliště: Havířov
no ted jsi mě dostal ja z mechanyčinou moc praxe nemam ja spíše elekřina zapalovaní a tak. takže říkaš že je to karburatorouvej agregat? žadnej vstřik přímo do sání.BigFish píše:já mám 2.0 v kábru a na takový to normální ježdění to celkem i stačí. pokud nechceš závodit a chceš nižší pojistku tak ti to určitě bude vyhovovat. Samozřejmě gumovat se s tím dá taky. Motor je to jednoduchej a když se o něj postaráš a nemá se snad pomalu ani co pokazit. Hydroštěly to nemá jako M40 takže když budeš mít seřízený ventily nebude nic ťukat. Vyměnit tu gumovou kšandu na rozvodech je taky hračka takže bych se toho motoru nebál. Samozřejmě jde o to jakej kanec to měl předtím.
kdyžtak mrkni na foto toho motoru:
http://auto.bazos.cz/inzerat/10363851/BMW-E30-320i.php
Jezdím kolem bazaru kde to stálo/stojí a je tam už + - 2roky a nikdo ho nekoupil http://sauto.cz/detail-inzeratu/osobni/ ... -3/8677454
nemá to žadnou výbavu a ani servo
nemá to žadnou výbavu a ani servo
jestli myslis ten bazar za Dubinou smerem na Mosnov tak tu uz tam vidam taky nejaky ten patek... nikdy jsem si ji teda nebyl prohlidnout ale z cesty vypada hodne slusne... ale tak z dalky zeMaly,jarin píše:no ted jsi mě dostal ja z mechanyčinou moc praxe nemam ja spíše elekřina zapalovaní a tak. takže říkaš že je to karburatorouvej agregat? žadnej vstřik přímo do sání.BigFish píše:já mám 2.0 v kábru a na takový to normální ježdění to celkem i stačí. pokud nechceš závodit a chceš nižší pojistku tak ti to určitě bude vyhovovat. Samozřejmě gumovat se s tím dá taky. Motor je to jednoduchej a když se o něj postaráš a nemá se snad pomalu ani co pokazit. Hydroštěly to nemá jako M40 takže když budeš mít seřízený ventily nebude nic ťukat. Vyměnit tu gumovou kšandu na rozvodech je taky hračka takže bych se toho motoru nebál. Samozřejmě jde o to jakej kanec to měl předtím.
kdyžtak mrkni na foto toho motoru:
http://auto.bazos.cz/inzerat/10363851/BMW-E30-320i.php
http://www.cardiagova.cz
[b][url=http://www.bimmer-tech.cz]htt ... er-tech.cz[/b]
FB: Róbert CabrioLetec Dunička
E30 328iC - dráždidlo debilů
E65 745i
E39 525iA
[b][url=http://www.bimmer-tech.cz]htt ... er-tech.cz[/b]
FB: Róbert CabrioLetec Dunička
E30 328iC - dráždidlo debilů
E65 745i
E39 525iA
aaaha tak to bude asi jinaBMW CSL píše:Já to vyděl Ostrava-Hulvaky na Hulváckém kopci vodárna směr centrum
http://www.cardiagova.cz
[b][url=http://www.bimmer-tech.cz]htt ... er-tech.cz[/b]
FB: Róbert CabrioLetec Dunička
E30 328iC - dráždidlo debilů
E65 745i
E39 525iA
[b][url=http://www.bimmer-tech.cz]htt ... er-tech.cz[/b]
FB: Róbert CabrioLetec Dunička
E30 328iC - dráždidlo debilů
E65 745i
E39 525iA
Maly,jarin píše:no ted jsi mě dostal ja z mechanyčinou moc praxe nemam ja spíše elekřina zapalovaní a tak. takže říkaš že je to karburatorouvej agregat? žadnej vstřik přímo do sání.BigFish píše:já mám 2.0 v kábru a na takový to normální ježdění to celkem i stačí. pokud nechceš závodit a chceš nižší pojistku tak ti to určitě bude vyhovovat. Samozřejmě gumovat se s tím dá taky. Motor je to jednoduchej a když se o něj postaráš a nemá se snad pomalu ani co pokazit. Hydroštěly to nemá jako M40 takže když budeš mít seřízený ventily nebude nic ťukat. Vyměnit tu gumovou kšandu na rozvodech je taky hračka takže bych se toho motoru nebál. Samozřejmě jde o to jakej kanec to měl předtím.
kdyžtak mrkni na foto toho motoru:
http://auto.bazos.cz/inzerat/10363851/BMW-E30-320i.php
Nee karbec ne. Má to vstřikování ale není to nic složitýho žádný EWS a td co by tě mohli trestat. jen jsem ti tim chtěl říc že bych se toho motoru nebál a nic složitýho bych v tom nehledal.
Ono je vcelku jedno, jestli to viděl v tom prvním bazaru, nebo druhém.. Majitelé jsou propojení a stěhují ty auta jak AAA..Nebo je mezi sebou prokšeftovávají, pak si je nechá na place u toho druhého a inzeruje mu to ještě úplně jiný bazar.. Vím kdo je majitel (bazarista) těch aut (e30 320i, MB CL500, Jaguar XJR atd.), pořádně bych si to auto prohlídnul, jelikož prodávají samé vraky.BobbySD píše:jestli myslis ten bazar za Dubinou smerem na Mosnov tak tu uz tam vidam taky nejaky ten patek... nikdy jsem si ji teda nebyl prohlidnout ale z cesty vypada hodne slusne... ale tak z dalky zeMaly,jarin píše:no ted jsi mě dostal ja z mechanyčinou moc praxe nemam ja spíše elekřina zapalovaní a tak. takže říkaš že je to karburatorouvej agregat? žadnej vstřik přímo do sání.BigFish píše:já mám 2.0 v kábru a na takový to normální ježdění to celkem i stačí. pokud nechceš závodit a chceš nižší pojistku tak ti to určitě bude vyhovovat. Samozřejmě gumovat se s tím dá taky. Motor je to jednoduchej a když se o něj postaráš a nemá se snad pomalu ani co pokazit. Hydroštěly to nemá jako M40 takže když budeš mít seřízený ventily nebude nic ťukat. Vyměnit tu gumovou kšandu na rozvodech je taky hračka takže bych se toho motoru nebál. Samozřejmě jde o to jakej kanec to měl předtím.
kdyžtak mrkni na foto toho motoru:
http://auto.bazos.cz/inzerat/10363851/BMW-E30-320i.phpjinak karbec to neni je to prime vstrikovani
Cituji pouze jeden tvuj "vejžblept", ale bohate to staci. Od Tebe bych si nechal rozhodne poradit ve veci techniky...BigFish píše:Má to vstřikování ale není to nic složitýho žádný EWS a td co by tě mohli trestat. jen jsem ti tim chtěl říc že bych se toho motoru nebál a nic složitýho bych v tom nehledal.
Napr. by mne treba zajimalo v cem by me melo EWS "vytrestat"???(pokud teda vubec vis co EWS je a jak funguje a neorientujes se podle mouder na vetsine for kde se uvadi: "jak to ma EWS tak je to v pici"). EWS neni nic vic nez forma imobilizeru ktery na funkci, chod motoru, jeho vykon a spolehlivost nema zadny vliv. Jeho jedinou funkci je rici RJ motoru: "Mila ridici jednotko, klidne tech 150kg zeleza nastartuj, protoze ten kdo chce jet ma klic ktery k tomuhle autu patri".
Dalsi blud - v cem by mel majitele trestat motor "TD" (predpokladam, ze myslis elektronicky rizeny M21B24). Krome praskajicich hlav - hlavne vinou prasackeho zachazeni cca 10ti predchozich majitelu, 20ti leteho stari a najezdu okolo 500t km, nevykazuje tento motor vyraznejsich vad. Opotrebovane vstriky, turbo a cerpadlo nepocitam do zavad - je to spotrebak a zivotnost se nelisi od bezneho diesloveho motoru jinych vyrobcu te doby. Proste to holt neni stary MB200D - ale to uz zadny motor.
Motor M20B20 (95kW) ma nepravem cejch "srace" a to hlavne proto, ze jede vyrazne hure nez M20B25 (125kW) a ma dost podobnou spotrebu. Technicky je stejny jako vetsi braska vcetne elektroniky (bavime se verzi DME - Motronic, existuje jeste starsi verze rizena systemem Jetronic). Nejvetsi bolesti je zanedbana udrzba - netesnosti motoru, derave podtlaky, vydrena skrtici klapka apd. Samotna elektonika (nechapu proc se lidi tohoto nejvice boji kdyz daleko vetsi problemy prinasi mechanicke veci) je verzi Motronic 1.3. Rozepisovat se nebudu, jak to funguje jsem psal jiz nespocetnekrat, staci hledat.
Osobne proti R6 2.0 (M20B20) nic nemam, ma prijemny zvuk a na pohodovou jizdu bohate staci. Navic - nikdo ho nechce a vsude se jich vali "tuny" za smesny penize.
90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm
-
Maly,jarin
- Příspěvky: 43
- Registrován: 10. 05. 2011 13:51
- Bydliště: Havířov
No tak ja si toho srače pujdu projed a uvidím. zkrátka chci něco co bude svižné i ze 17´kama zvuk je taky duležity.no a to mi stačíí každopadně děkuji za par dobrjech mouder. PomohloVasa píše: Motor M20B20 (95kW) ma nepravem cejch "srace" a to hlavne proto, ze jede vyrazne hure nez M20B25 (125kW) a ma dost podobnou spotrebu. Technicky je stejny jako vetsi braska vcetne elektroniky (bavime se verzi DME - Motronic, existuje jeste starsi verze rizena systemem Jetronic). Nejvetsi bolesti je zanedbana udrzba - netesnosti motoru, derave podtlaky, vydrena skrtici klapka apd. Samotna elektonika (nechapu proc se lidi tohoto nejvice boji kdyz daleko vetsi problemy prinasi mechanicke veci) je verzi Motronic 1.3. Rozepisovat se nebudu, jak to funguje jsem psal jiz nespocetnekrat, staci hledat.
Osobne proti R6 2.0 (M20B20) nic nemam, ma prijemny zvuk a na pohodovou jizdu bohate staci. Navic - nikdo ho nechce a vsude se jich vali "tuny" za smesny penize.
-
Maly,jarin
- Příspěvky: 43
- Registrován: 10. 05. 2011 13:51
- Bydliště: Havířov
Tak ten Pán co to do toho bazaru prodal si to po 2-3 letech koupil zpět tak před mesicem řikal že dal do kupi celej motor už to běži jak má. Posilovač kde nic tu nic . Tim bych se chtel zeptat bude to složité ? vim jak takove servo funguje ale kam je napojene netušim dělali jste to někdo ? Dik za oT
-
Maly,jarin
- Příspěvky: 43
- Registrován: 10. 05. 2011 13:51
- Bydliště: Havířov
no tak sem tady našel v jine sekci navod na servo na E3O skvělíMaly,jarin píše:Tak ten Pán co to do toho bazaru prodal si to po 2-3 letech koupil zpět tak před mesicem řikal že dal do kupi celej motor už to běži jak má. Posilovač kde nic tu nic . Tim bych se chtel zeptat bude to složité ? vim jak takove servo funguje ale kam je napojene netušim dělali jste to někdo ? Dik za oT
Amen. Pod to nezbejva než se podepsat a je to při shánění auto opravdu to nejdůležitější. I koroze se dá odstranit kvalitně, nicméně to není nic levného ... Ale zas je koroze a koroze, shnilý dveře se daj vyměnit ...Max-Max píše:koukej na korozi, vse ostatni se da resit levne a kvalitne. Jak je to shnily na sracku a zamaskovano, zahucis do toho mnohem vic.
EX: E36 318i 4/94, e30 325iT LPG 8/88, Favo 7/90, Golf II 1.8 GT 1986, Škoda 120 M1 1984
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA


