
Autokelly - "reklamace"
- Chvalda 318iS
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3731
- Registrován: 28. 06. 2005 09:53
- Bydliště: Poděbrady
- DAN
- Věčně nespokojený
- Příspěvky: 3683
- Registrován: 24. 07. 2003 11:35
- Bydliště: Mrdákov
- Kontaktovat uživatele:
Já už kupuju věci jen podle značek. Tohle jsem chtěl kotouče Powerdisc a v chaosssu, kterej tam byl, ( za mnou fronat asi 10 lidí - prodejna projektovaná tak pro 20 lidí - celkem jich tam bylo tak 60 ) jsem zazmatkoval, zasockoval a vybral o cca 200,- levnější destičky s tím, že to prej výjde +/ - nastejno. Posral jsem to, ušetřil jsem.
Na podvozek bych už asi nic horšího než Meyle HD nedal, brzdy origo, filtry Fram, Mann, Bosch, ... hlavně ne Filtron.
Dřív se mi občas nákup levnějšího komponentu vyplatil. Myslím si dodnes, že pokud se kotouče nezkroutí, tak je jedno co je to za značku- nejvíc záleží na deskách. Kotouče jsou levnej materiál - šedá litina.
Tohle dobře vím a jednou jsem se toho nedržel. Prej drážkovaný kotouče umravní i horší destičky - strhnou z nich sklovitou hmotu,... pěkný hovno. Destičky Ferodo SL ( Target !!! ) neumravní ani dávka z kulometu.

Na podvozek bych už asi nic horšího než Meyle HD nedal, brzdy origo, filtry Fram, Mann, Bosch, ... hlavně ne Filtron.
Dřív se mi občas nákup levnějšího komponentu vyplatil. Myslím si dodnes, že pokud se kotouče nezkroutí, tak je jedno co je to za značku- nejvíc záleží na deskách. Kotouče jsou levnej materiál - šedá litina.
Tohle dobře vím a jednou jsem se toho nedržel. Prej drážkovaný kotouče umravní i horší destičky - strhnou z nich sklovitou hmotu,... pěkný hovno. Destičky Ferodo SL ( Target !!! ) neumravní ani dávka z kulometu.
BMW The Ultimate Driving Machine
- Chvalda 318iS
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3731
- Registrován: 28. 06. 2005 09:53
- Bydliště: Poděbrady
Co já mám zkušenost, tak všude stejný. Všichni tyhle prodejci berou od stejnýho zdroje, takže kvalita všude stejná. Navíc mi přijde, že u všech výrobních značek se najdou zmetky, třeba ohledně kotoučů, snad u všech druhů značek lze najít zkušenosti se zkroucenými kotouči.
Například s MJauto mám jen jednu zkušenost, objednal jsem ložiska a středový uložení. Přišlo potvrzení objednávky, že všechno OK. Další den telefonát, že ložiska co jsem chtěl nemají a můžou nabídnout jinou značku, tu jsem odmítnul, tak ložiska stornovaly, jinak prý vše OK. Tak přišel balíček a nestačil jsem se divit. Objednal jsem Lemforder a bez jakýhokoliv varování přišlo středový uložení Febi, sice bylo dražší a přišlo mi za cenu levnějšího Lemforderu, ale ten princip, že bez předchozího varování dodají díl od jiného výrobce, mi moc košér teda nepřijde.
Například s MJauto mám jen jednu zkušenost, objednal jsem ložiska a středový uložení. Přišlo potvrzení objednávky, že všechno OK. Další den telefonát, že ložiska co jsem chtěl nemají a můžou nabídnout jinou značku, tu jsem odmítnul, tak ložiska stornovaly, jinak prý vše OK. Tak přišel balíček a nestačil jsem se divit. Objednal jsem Lemforder a bez jakýhokoliv varování přišlo středový uložení Febi, sice bylo dražší a přišlo mi za cenu levnějšího Lemforderu, ale ten princip, že bez předchozího varování dodají díl od jiného výrobce, mi moc košér teda nepřijde.
E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power

SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7

Taky přispěju svojí troškou do mlýna.
V úterý, po zjištění, že mi zdroj dodal špatný desky na auto - seknul se s rokem, a u japonce docela problém, jsem vzhledem k časovému presu vyrazil směr žluté zlo s úsměvem na tváři pro pasující díly. Cestou jsem konstatoval totální smrt brzdné soustavy na firemním tranzitu, takže jsem se rozhodl vyřešit to komplet. Přijedu na Slatinu, týpek, říkejme mu třeba Zmrd si mě odchytil už u dveří. Hlásím, že potřebuji desky na kojotu, oka, není problém, vytiskne fakturu, ZAPLATÍM, a zmíním se, že potřebuju ještě na druhý papír kotouče a desky plus filtry na Tranzita. Zaplatím, a týpek mi připomene, že bych měl zaplatit i tu první fakturu. Oznámím, že již je placena, on na to že ne, že si to nepamatuje. A že bude muset počítat celou kasu, a že to je prostě špatně. Vyzvu ho k vyhledání kamerového záznamu, případně k přepočítání, nehodlám mu dávat tácek jen tak, že si řekne. Povzdechnul si, že jako nic, ale že si není jistý, a odejde pro zboží. Vrátí se, má kotouče na tranzita, filtry na Tranzita a destičky na toyotu. Říkám, a co ty desky na tranzita? Aha, já zapomněl, demonstrativně vzdychne po druhé, a za chvíli mám objednávku komplet. Ani mi neřekl nashledanou.
Celá situace mě přivádí k myšlence, kolik lidí se jim asi daří průměrně ojebat? jako nechat se od kloučka zkusit obložit dvakrát za pár minut, mě vůbec nebaví. Jak vůbec můžou fungovat?
V úterý, po zjištění, že mi zdroj dodal špatný desky na auto - seknul se s rokem, a u japonce docela problém, jsem vzhledem k časovému presu vyrazil směr žluté zlo s úsměvem na tváři pro pasující díly. Cestou jsem konstatoval totální smrt brzdné soustavy na firemním tranzitu, takže jsem se rozhodl vyřešit to komplet. Přijedu na Slatinu, týpek, říkejme mu třeba Zmrd si mě odchytil už u dveří. Hlásím, že potřebuji desky na kojotu, oka, není problém, vytiskne fakturu, ZAPLATÍM, a zmíním se, že potřebuju ještě na druhý papír kotouče a desky plus filtry na Tranzita. Zaplatím, a týpek mi připomene, že bych měl zaplatit i tu první fakturu. Oznámím, že již je placena, on na to že ne, že si to nepamatuje. A že bude muset počítat celou kasu, a že to je prostě špatně. Vyzvu ho k vyhledání kamerového záznamu, případně k přepočítání, nehodlám mu dávat tácek jen tak, že si řekne. Povzdechnul si, že jako nic, ale že si není jistý, a odejde pro zboží. Vrátí se, má kotouče na tranzita, filtry na Tranzita a destičky na toyotu. Říkám, a co ty desky na tranzita? Aha, já zapomněl, demonstrativně vzdychne po druhé, a za chvíli mám objednávku komplet. Ani mi neřekl nashledanou.
Celá situace mě přivádí k myšlence, kolik lidí se jim asi daří průměrně ojebat? jako nechat se od kloučka zkusit obložit dvakrát za pár minut, mě vůbec nebaví. Jak vůbec můžou fungovat?
Budapest Bamako 2015 - completed
Budapest Bamako 2016 - in progress
fcb: Team Chochi
momentálně e28 524td, e28 520i, t4 multivan a kdo ví co ještě

Budapest Bamako 2016 - in progress

fcb: Team Chochi
momentálně e28 524td, e28 520i, t4 multivan a kdo ví co ještě