

Takze chapete ze na ultralevnych brzdach se mi ani nechce moc jezdit. Pominu-li ze pri brzdeni mam pocit ze slapu do pytliku s gumovyma medvidkama a modlim se at to zabrzdi, tak to neustaly piskani mi taky rve usi, hlavne v popojizdeni po meste v kolone.
Resim tudiz nejaky "lepsi" brzdy. Original by byly samozrejme fajn, ale jelikoz si pohravam s myslenkou lehciho swapu do budoucna, tak bych tam chtel hodit uz lehce naddimenzovany, ktery by ubrzdily alespon tech 200 koni z moderni 2,8icky a ne vydechlych 170 z puvodni 2,5ky

K veci. Docela dost se mi libi tyhle 2 sety
- http://tuning.autodoplnky.cz/brzdy/galf ... t-s2349546
- http://tuning.autodoplnky.cz/brzdy/galf ... i-s2360388
plus k tomu samozrejem desticky Galfer, ktery se prodavaji pak s tim v baliku.
Otazka ted zni, zda-li radsi nejit cestou ne-velkyho reseni zadnich brzd (nahozeni treba ATE jetych kotoucu z netu) a nenalit penize do lepsich brzd prednich.
Nemam to auto na okruhy, ale sem tam se rad projedu a tak bych uz radsi neco co bych za rok zase nemusel resit, proto tahkle obsahly dotaz

Diky za napady