e30 cabrio- brzdy GALFER

Cokoliv o čem se dá psát v souvislosti s BMW.
Uživatelský avatar
Syrup
Příspěvky: 1387
Registrován: 21. 07. 2010 17:59

e30 cabrio- brzdy GALFER

Příspěvek od Syrup » 24. 05. 2011 10:57

Zdar lidi, resim nejaky lepsi brzdy do cabria, jelikoz ty moje stavajici jsou sice pekny na pohled, ale ucinek je totalne naprd. Aby taky ne, kdyz jsem zjistil ze set techto 2 kotoucu dopredu a 2 kotoucu dozadu vyjde na ebay na 150 liber za vsechno! :twisted: :mad:

Takze chapete ze na ultralevnych brzdach se mi ani nechce moc jezdit. Pominu-li ze pri brzdeni mam pocit ze slapu do pytliku s gumovyma medvidkama a modlim se at to zabrzdi, tak to neustaly piskani mi taky rve usi, hlavne v popojizdeni po meste v kolone.

Resim tudiz nejaky "lepsi" brzdy. Original by byly samozrejme fajn, ale jelikoz si pohravam s myslenkou lehciho swapu do budoucna, tak bych tam chtel hodit uz lehce naddimenzovany, ktery by ubrzdily alespon tech 200 koni z moderni 2,8icky a ne vydechlych 170 z puvodni 2,5ky :)

K veci. Docela dost se mi libi tyhle 2 sety

- http://tuning.autodoplnky.cz/brzdy/galf ... t-s2349546

- http://tuning.autodoplnky.cz/brzdy/galf ... i-s2360388

plus k tomu samozrejem desticky Galfer, ktery se prodavaji pak s tim v baliku.


Otazka ted zni, zda-li radsi nejit cestou ne-velkyho reseni zadnich brzd (nahozeni treba ATE jetych kotoucu z netu) a nenalit penize do lepsich brzd prednich.

Nemam to auto na okruhy, ale sem tam se rad projedu a tak bych uz radsi neco co bych za rok zase nemusel resit, proto tahkle obsahly dotaz :-)

Diky za napady
e46 330i EX, e34 ///M5 EX, e91 320d Mpaket EX |…| e38 740iA & e30 325i Cabrio Mtech II & Kia Ceed SW & Iveco Daily 35S13

Uživatelský avatar
Slezo
člen E30.cz
Příspěvky: 1758
Registrován: 13. 08. 2009 10:03
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Slezo » 24. 05. 2011 21:44

Ja su za original. Ale matty urcite nieco odporuci
EB91811

Uživatelský avatar
Syrup
Příspěvky: 1387
Registrován: 21. 07. 2010 17:59

Příspěvek od Syrup » 24. 05. 2011 22:17

Slezo píše:Ja su za original. Ale matty urcite nieco odporuci
Original je original, to je mi jasny, jenze hledam nejaky produkt kterymu nebude vadit nejakej ten kun navic, coz origo brzdy pry zrovna moc nejsou...
e46 330i EX, e34 ///M5 EX, e91 320d Mpaket EX |…| e38 740iA & e30 325i Cabrio Mtech II & Kia Ceed SW & Iveco Daily 35S13

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 24. 05. 2011 22:29

kup originaly dle specifikace Textar, Jurid, a doporucuju vymenit brzdovku a osadit pancerove hadice. Samozrejmosti je peclivej stav podtalkove sekce brzd a posilovace a hlavniho brzd. valce.

auto z fabriky urcite nevyjelo jako nebrzdici a jeho opotrebeni vekem se leci ruzne, napr i tuzingovymi brzdami, ale pokud to mas na radost a obcas tomu nalozis, originalem urcite neudelas krok vedle.

Uživatelský avatar
Iwan
Příspěvky: 4111
Registrován: 01. 02. 2004 20:36
Bydliště: Praha

Příspěvek od Iwan » 24. 05. 2011 22:32

Bohuzel u trici zrovna ani original neni ta spravna volba..
spis bych jeste neco nasetril a sel do brzd z 725tds, fiat turbo, nebo rovnou http://www.mdcomponents.cz/CZ/sady_cenik_index.html
nic levnejsiho/ucinnejsiho neporidis...
B ílo M odrá W rtule
To sem zvedavej, jak dlouho to vydrzi tentokrat..14372km
Opravy, upravy, G.O... :arrow: nepotrebujete-pomoc-plati-stale-t53547.html

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 24. 05. 2011 22:45

Iwan píše:Bohuzel u trici zrovna ani original neni ta spravna volba..
spis bych jeste neco nasetril a sel do brzd z 725tds, fiat turbo, nebo rovnou http://www.mdcomponents.cz/CZ/sady_cenik_index.html
nic levnejsiho/ucinnejsiho neporidis...
tak zajiste, lze to resit swapem na 5 diru, ja nastinil zatim relativne puvodni reseni. Pac pokud pujde do 5 diry, brzdy z e46 330i urcite neutavi.

prosim, zdrzme se technickych reseni, na to je jina sekce, zustaneme jen u obecneho pokecu. Diky.

Uživatelský avatar
Iwan
Příspěvky: 4111
Registrován: 01. 02. 2004 20:36
Bydliště: Praha

Příspěvek od Iwan » 24. 05. 2011 23:23

ja jsem se ale o 5ti doure nezminoval :wink:

melo tam bejt spis + nez ,
ale to je fuk...

MD a jim podobne vyjdou nejlip a jsou bez prace...prineses tehlici, pripadne nejakej svuj brzdic a oni to zkompletujou, aby se ti to veslo do auta..
B ílo M odrá W rtule
To sem zvedavej, jak dlouho to vydrzi tentokrat..14372km
Opravy, upravy, G.O... :arrow: nepotrebujete-pomoc-plati-stale-t53547.html

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 24. 05. 2011 23:52

Iwan píše:ja jsem se ale o 5ti doure nezminoval :wink:

melo tam bejt spis + nez ,
ale to je fuk...

MD a jim podobne vyjdou nejlip a jsou bez prace...prineses tehlici, pripadne nejakej svuj brzdic a oni to zkompletujou, aby se ti to veslo do auta..
725tds ma 4 diru? :)

rejpu :-)

Uživatelský avatar
MattyX
Příspěvky: 12535
Registrován: 06. 07. 2008 17:31
Bydliště: Zatáčka před Wídňou - Štatl - Vopičí hory

Příspěvek od MattyX » 25. 05. 2011 06:27

Iwan píše: http://www.mdcomponents.cz/CZ/sady_cenik_index.html
nic levnejsiho/ucinnejsiho neporidis...
no zrovna kábrtovi bych se už vyhnul obloukem , jeden kluk ze svitav si tam nechal dělat tedka (pul roku zpet) brzdy na e46 , a od montáže hážou kotouče , při rychlosti vic jak 80 pri brzdeni neovladatelny auto ... a reklamace ? pan uz neexistuje :) tak ono více pistkovej brzdič a plovoucí uložení by bylo asi nejjednodušší + upravit hlavně chlazení brzd ;)

při seriovém rozměru bych provedl kompletní opravu celyho brzdovyho traktu (hadicky všechny + zrenovovani trmenu atd) z kotoučů mě lákají tedka OMP nebo TAR-OX kotuče co jezdí Nkový miciny , pár lidís s něma má docela dobrý zkušenosti ale cenově dražší trochu ... záleží jaký sou prostě plány dál a podle toho by se meli odvíjet i brzdy ...
Strongflex - E30,E36,E46,E90 a i jiné značky ! pro info o cenách a dodání SZ
Obrázek

http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8

Uživatelský avatar
Syrup
Příspěvky: 1387
Registrován: 21. 07. 2010 17:59

Příspěvek od Syrup » 25. 05. 2011 22:18

MD Components vypadaj fakt fajn, JENZE... nebudu davat pouze za predni brzdy 30k + dalsich 5 za upravu, nejsem blazen! Swapovat motor stejne ted aktualne nechci, Galfery vyjdou na 15 i s deskama, takze nejspis pujdu touhle cestou.

MattyX zadny brzdy ze zavodni miciny nechci, co bych s tim delal?! :D ... potrebuju proste normalni brzdy ktery normalne brzdej, coz si myslim ze ty galfery snad budou. Navic jeste uprava na petidiru mi taky uplne nevoni, nemam na to kola a tyhle tam chci urcite par let nechat...

Tudiz az to bude financne mozny objednam tyhle 2 sady plus pancerovy hadicky, protoze vse okolo brzd by melo byt ve velice slusnym stavu (trmeny atd)....


Proste ze sebe udelam pokusnyho kralika, kdy se zkroutej, alespon budete vedet ze to nemate kupovat :D
e46 330i EX, e34 ///M5 EX, e91 320d Mpaket EX |…| e38 740iA & e30 325i Cabrio Mtech II & Kia Ceed SW & Iveco Daily 35S13

Ada_CZ
člen E30.cz
Příspěvky: 758
Registrován: 13. 10. 2006 20:06
Bydliště: Havířov

Příspěvek od Ada_CZ » 25. 05. 2011 22:31

A myslíš, že ty brzdy budou při stejných parametrech skutečně o tolik lepší než třeba originální ATE?

Brzdná účinnost u e30 je spíše limitována těmi parametry (velikost styčné plochy), tak ať nevyhodíš zbytečně peníze za "značku", i když je investice do brzd chvályhodná..

Uživatelský avatar
Iwan
Příspěvky: 4111
Registrován: 01. 02. 2004 20:36
Bydliště: Praha

Příspěvek od Iwan » 25. 05. 2011 22:48

Syrup: vidim tam 22.100 sada...to mi tak strasnej rozdil neprijde...ale zalezi, co od toho cekas a na co to mas..

Max- 725 brzdicu + kotouce z toho turba :wink:

MattyX: vim min o 2lidech co je maj a ok, tak je to 2:1 :lol:
B ílo M odrá W rtule
To sem zvedavej, jak dlouho to vydrzi tentokrat..14372km
Opravy, upravy, G.O... :arrow: nepotrebujete-pomoc-plati-stale-t53547.html

Uživatelský avatar
MattyX
Příspěvky: 12535
Registrován: 06. 07. 2008 17:31
Bydliště: Zatáčka před Wídňou - Štatl - Vopičí hory

Příspěvek od MattyX » 25. 05. 2011 22:54

Iwan píše:MattyX: vim min o 2lidech co je maj a ok, tak je to 2:1 :lol:
Marek tady z fora je mel na trice , 330mm , uvařili se taky po 5ti kolech a zvlnili se :lol: 2:2 :)
Strongflex - E30,E36,E46,E90 a i jiné značky ! pro info o cenách a dodání SZ
Obrázek

http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8

Uživatelský avatar
Syrup
Příspěvky: 1387
Registrován: 21. 07. 2010 17:59

Příspěvek od Syrup » 26. 05. 2011 09:22

Iwan píše:Syrup: vidim tam 22.100 sada...to mi tak strasnej rozdil neprijde...ale zalezi, co od toho cekas a na co to mas..

Max- 725 brzdicu + kotouce z toho turba :wink:

MattyX: vim min o 2lidech co je maj a ok, tak je to 2:1 :lol:
Je tam 22.100 bez DPH, s dphckem je to nejakejch 28-30 s praci, jen za predni brzdy... coz oproti patnacti za galfery dopredu i dozadu vc. pancerovych hadicek je proste 2x tolik, no :-) vyzkousim ty Gcka, preci jen neni problem je pripadne vzdy prodat ...

Az budu swapovat, uvidim vubec ktery motor a podle toho se pak uvidi.. :-)
e46 330i EX, e34 ///M5 EX, e91 320d Mpaket EX |…| e38 740iA & e30 325i Cabrio Mtech II & Kia Ceed SW & Iveco Daily 35S13

Uživatelský avatar
Syrup
Příspěvky: 1387
Registrován: 21. 07. 2010 17:59

Příspěvek od Syrup » 26. 05. 2011 09:24

Ada_CZ píše:A myslíš, že ty brzdy budou při stejných parametrech skutečně o tolik lepší než třeba originální ATE?

Brzdná účinnost u e30 je spíše limitována těmi parametry (velikost styčné plochy), tak ať nevyhodíš zbytečně peníze za "značku", i když je investice do brzd chvályhodná..
Necekam zs budou o moc lepsi, ale o kouda snad jo, navic znacce ATE neverim, slysel jsem a cetl o velkym mnozstvi zkroucenych kotoucu...
e46 330i EX, e34 ///M5 EX, e91 320d Mpaket EX |…| e38 740iA & e30 325i Cabrio Mtech II & Kia Ceed SW & Iveco Daily 35S13

Uživatelský avatar
DOEMIXXX
Příspěvky: 1192
Registrován: 18. 07. 2006 00:54
Bydliště: PRAHA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DOEMIXXX » 26. 05. 2011 12:14

Urcite s Galfery chybu neudelas a nebo bych jeste treba zkusil scekovat Zimmermany jak na tom cenove budou :wink: Zimm. tady nekdo z fora umel za dobre...

Uživatelský avatar
BMWHanz
Příspěvky: 1177
Registrován: 08. 10. 2008 16:03
Bydliště: Jihlava

Příspěvek od BMWHanz » 26. 05. 2011 14:01

zimmermany jsou na hovno, daval jsem to na 3 auta (Mondeo ST, e36 328 a OII RS TDi) a u vsech praskly
Vyprdl bych se na predrazeny Galfery a dal tam radsi Ate powerdisc nebo Brembo Max s destickama Ferodo Thermoquiet nebo Ate ceramic

Uživatelský avatar
Syrup
Příspěvky: 1387
Registrován: 21. 07. 2010 17:59

Příspěvek od Syrup » 26. 05. 2011 15:00

Ate powerdisc- po par stovkach km na kamoaovo alpine b3 kotouce jak osmicka :D
e46 330i EX, e34 ///M5 EX, e91 320d Mpaket EX |…| e38 740iA & e30 325i Cabrio Mtech II & Kia Ceed SW & Iveco Daily 35S13

Uživatelský avatar
MattyX
Příspěvky: 12535
Registrován: 06. 07. 2008 17:31
Bydliště: Zatáčka před Wídňou - Štatl - Vopičí hory

Příspěvek od MattyX » 26. 05. 2011 15:35

ježis ate powerdisk to je parodie na sportovní kotouče ... :? :lol:
Strongflex - E30,E36,E46,E90 a i jiné značky ! pro info o cenách a dodání SZ
Obrázek

http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8

Uživatelský avatar
DVORIS
Příspěvky: 6423
Registrován: 21. 12. 2005 21:01
Bydliště: Agip

Příspěvek od DVORIS » 26. 05. 2011 20:50

Z vašich diskuzí vychází že vše je pomalu na hovno :lol: Bavíte se jak kdyby jste brzdili raketoplány,uvědomte si že nebrzdíte koně ale hmotu vozidla z dané rychlosti a pochybuju že ty naše vrány byť s nějakým swapem pod kapotou lícou víc jak 100km/h.předevčírem jsem testnul fest origo komponenty(ATE obyč nedrážkovaný),asi 10x po sobě jsem je zadupnul natvrdo do podlahy ze 140-160km/h a pouze se zbarvily kotouče.Žádný zvlnění ani úbytek brzdného účinku.Dej tam ty Gaflery nebo kup origo,dej do cajku trubky,hadice,kostky a podtlak s posilovačem a bude to fajn pokud nebudeš lítat dnes a denně po okruhu na doraz.
Obrázek

Odpovědět