mlácení v motoru - známe výherce
- marlin
- Příspěvky: 2059
- Registrován: 17. 02. 2007 22:37
- Bydliště: Nový Bor/Okrouhlá
- Kontaktovat uživatele:
mlácení v motoru - známe výherce
Takže konečně dneska motor začal fungovat ja má, ale asi po 20km se ozvalo šílené mlácení z oblasti v motoru. Má to zvuk jako traktor a jde to jako z motoru (někde mezi 2-3 válcem, případně pod klapkou.
Dělá to volnoběh, ale kolem 1500 - 2000 otáček to je v klidu a výše je to šílený zvuk. Když sešlápnu spojku, je to trošku lepší a cítím vibrace v pedálu. Nepřijde mi že je to pravidelný zvuk. Za jízdy pod plynem to nedělá ale při bržděním motorem ano, a když řadím tak se to ozve při šešlápnuté spojce. Podlě mě je to spojkové ložiško, ale chci jít na jistotu a doufám že to není něco na motoru, třeba přidřená šála nebo něco takového.
A jestliže je to ta spojka, jak moc se s tím dá jezdit?
Když lehnu pod auto tak zvuk jde z převodovky. Kdyby to byla skutečně spojka, co tam mohlo kiksnout?
Jinak zvuk je takovýhle
http://www.youtube.com/watch?v=9OwG7suhHIU
Dělá to volnoběh, ale kolem 1500 - 2000 otáček to je v klidu a výše je to šílený zvuk. Když sešlápnu spojku, je to trošku lepší a cítím vibrace v pedálu. Nepřijde mi že je to pravidelný zvuk. Za jízdy pod plynem to nedělá ale při bržděním motorem ano, a když řadím tak se to ozve při šešlápnuté spojce. Podlě mě je to spojkové ložiško, ale chci jít na jistotu a doufám že to není něco na motoru, třeba přidřená šála nebo něco takového.
A jestliže je to ta spojka, jak moc se s tím dá jezdit?
Když lehnu pod auto tak zvuk jde z převodovky. Kdyby to byla skutečně spojka, co tam mohlo kiksnout?
Jinak zvuk je takovýhle
http://www.youtube.com/watch?v=9OwG7suhHIU
Naposledy upravil(a) marlin dne 09. 05. 2011 19:32, celkem upraveno 2 x.
BMW E30 318iS - Musta Kissa,
BMW E3O 316i touring - mrtvola, rozpordej na díly
BMW E34 525i - Bělásek - již není
Subaru Impreza - kvalita z japonska
BMW E3O 316i touring - mrtvola, rozpordej na díly
BMW E34 525i - Bělásek - již není
Subaru Impreza - kvalita z japonska
- marlin
- Příspěvky: 2059
- Registrován: 17. 02. 2007 22:37
- Bydliště: Nový Bor/Okrouhlá
- Kontaktovat uživatele:
řazení funguje a spojka funguje jak má. jako vše funguje a nikde problém není, až na zvuk. Jaká je šance, že je něco ko v motoru?
I kdyby to byl některý z problémů, který popisuješ, tak si myslím, že by to mělo dělat furt. Mě spíše zaráží, co tam může být ko, že když je motor v záběru tak to nedělá (plus těch 1500 - 2000 otáček)
I kdyby to byl některý z problémů, který popisuješ, tak si myslím, že by to mělo dělat furt. Mě spíše zaráží, co tam může být ko, že když je motor v záběru tak to nedělá (plus těch 1500 - 2000 otáček)
BMW E30 318iS - Musta Kissa,
BMW E3O 316i touring - mrtvola, rozpordej na díly
BMW E34 525i - Bělásek - již není
Subaru Impreza - kvalita z japonska
BMW E3O 316i touring - mrtvola, rozpordej na díly
BMW E34 525i - Bělásek - již není
Subaru Impreza - kvalita z japonska
- marlin
- Příspěvky: 2059
- Registrován: 17. 02. 2007 22:37
- Bydliště: Nový Bor/Okrouhlá
- Kontaktovat uživatele:
ee, převodovka z M40 tam nejde, protože špajzka má silnější trn do ložiška kliky (Tak mě napadá, původně sme chtěly tu převodku tam hodit, ale nešla tam a decentntně sme otlačily ložisko na klice, a doufám že to není tím, nebo co to je, do čeho leze trn převodovky) A je tam právě daná isová převodovka. Takže to, co tam má být.
BMW E30 318iS - Musta Kissa,
BMW E3O 316i touring - mrtvola, rozpordej na díly
BMW E34 525i - Bělásek - již není
Subaru Impreza - kvalita z japonska
BMW E3O 316i touring - mrtvola, rozpordej na díly
BMW E34 525i - Bělásek - již není
Subaru Impreza - kvalita z japonska
- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
v zaberu se vetsinou vibrace a tah prenasi skrz hridel a pripadne rezonance se "umrtvi" v soustavemarlin píše:řazení funguje a spojka funguje jak má. jako vše funguje a nikde problém není, až na zvuk. Jaká je šance, že je něco ko v motoru?
I kdyby to byl některý z problémů, který popisuješ, tak si myslím, že by to mělo dělat furt. Mě spíše zaráží, co tam může být ko, že když je motor v záběru tak to nedělá (plus těch 1500 - 2000 otáček)
- marlin
- Příspěvky: 2059
- Registrován: 17. 02. 2007 22:37
- Bydliště: Nový Bor/Okrouhlá
- Kontaktovat uživatele:
takže to může být cosi v setrváku co sme otlačily, nebo spojka, nebo setrvák. Otázka je, jestli s tím mohu jezdit. Další věc je, že když sem s tím jel klidně, tak nic a až sem najel asi 10 celkem ostrých km (motor cca 5000rpm) tak to začalo dělat.
BMW E30 318iS - Musta Kissa,
BMW E3O 316i touring - mrtvola, rozpordej na díly
BMW E34 525i - Bělásek - již není
Subaru Impreza - kvalita z japonska
BMW E3O 316i touring - mrtvola, rozpordej na díly
BMW E34 525i - Bělásek - již není
Subaru Impreza - kvalita z japonska
- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
obavam se, ze tenhle typ poruch se pres monitor tezce detekuje. Zkus zajit za nekym, necht to alespon slysi.marlin píše:takže to může být cosi v setrváku co sme otlačily, nebo spojka, nebo setrvák. Otázka je, jestli s tím mohu jezdit. Další věc je, že když sem s tím jel klidně, tak nic a až sem najel asi 10 celkem ostrých km (motor cca 5000rpm) tak to začalo dělat.
Mimochodem, presne takhle zvukove se mi choval skocenej rozvod na M20B20. Tim nerikam, ze je to to same co ty. Motor ma tah? Jede jak ma?
- marlin
- Příspěvky: 2059
- Registrován: 17. 02. 2007 22:37
- Bydliště: Nový Bor/Okrouhlá
- Kontaktovat uživatele:
motor právě že jede jak má. Řadit jde naprosto v klid, spojka funguje. Vše chová jak má. Motor táhne a nepocituji ztrátu výkonu. Zítra to ještě projedu a pak vlezu pod auto. Sundám ventil dekl a mrknu zezhora na rozvody plus na vačky jestlit o je oka. Jinak, nevím jestli je možné aby řetěz skočil. Protože ono mi to udělal při první projížďce, když jsem brzdil motorem, tak se to na chvilku ozvalo a pak byl asi na 20 km klid a potom co to prohnal tak to dělá furt. Ale myslím si, že kdyby byl skočenej rozvod, tak to bude dělat furt a motor nepojede.
BMW E30 318iS - Musta Kissa,
BMW E3O 316i touring - mrtvola, rozpordej na díly
BMW E34 525i - Bělásek - již není
Subaru Impreza - kvalita z japonska
BMW E3O 316i touring - mrtvola, rozpordej na díly
BMW E34 525i - Bělásek - již není
Subaru Impreza - kvalita z japonska
- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
tak rozvod mozna je ok, ale zkontroluj, pokud si ho kontroloval pred zastavbou, retez by skocit nemel.marlin píše:motor právě že jede jak má. Řadit jde naprosto v klid, spojka funguje. Vše chová jak má. Motor táhne a nepocituji ztrátu výkonu. Zítra to ještě projedu a pak vlezu pod auto. Sundám ventil dekl a mrknu zezhora na rozvody plus na vačky jestlit o je oka. Jinak, nevím jestli je možné aby řetěz skočil. Protože ono mi to udělal při první projížďce, když jsem brzdil motorem, tak se to na chvilku ozvalo a pak byl asi na 20 km klid a potom co to prohnal tak to dělá furt. Ale myslím si, že kdyby byl skočenej rozvod, tak to bude dělat furt a motor nepojede.
napadlo mne, zda se neodtrhl nakej silac nebo uchyceni motoru/vyfuku/prevodovky a cela soustava je o neco oprena a drnci.
- marlin
- Příspěvky: 2059
- Registrován: 17. 02. 2007 22:37
- Bydliště: Nový Bor/Okrouhlá
- Kontaktovat uživatele:
no, sundal jsem ventil dekl a když točím motorem, tak mi přijde že to jde fakt od napínací lišty. Schodím kryty a mrknu jestli to není ona. Taky mě to napadlo.
BMW E30 318iS - Musta Kissa,
BMW E3O 316i touring - mrtvola, rozpordej na díly
BMW E34 525i - Bělásek - již není
Subaru Impreza - kvalita z japonska
BMW E3O 316i touring - mrtvola, rozpordej na díly
BMW E34 525i - Bělásek - již není
Subaru Impreza - kvalita z japonska
- marlin
- Příspěvky: 2059
- Registrován: 17. 02. 2007 22:37
- Bydliště: Nový Bor/Okrouhlá
- Kontaktovat uživatele:
no, rzovody to nejsou. Napínák je oka, řetez taky. Ale přišly jsme na to, že je někde sakra velká vůle, ale nevíme kde. Co jsem ležel po autem, tak mi přijde, že to jde jako z převodovky, nebo spíše na spojení mezi motorem a špajzkou ale jakoby z přostředka...
Hlavně to je cítít v klice, když točím motorem rukou přes trhák, tak to je v něm cítit.
Napadá mě volný setrvák, nebo něco v motoru, ale to nevím co. Hlava je oka.
Hlavně to je cítít v klice, když točím motorem rukou přes trhák, tak to je v něm cítit.
Napadá mě volný setrvák, nebo něco v motoru, ale to nevím co. Hlava je oka.
BMW E30 318iS - Musta Kissa,
BMW E3O 316i touring - mrtvola, rozpordej na díly
BMW E34 525i - Bělásek - již není
Subaru Impreza - kvalita z japonska
BMW E3O 316i touring - mrtvola, rozpordej na díly
BMW E34 525i - Bělásek - již není
Subaru Impreza - kvalita z japonska
- marlin
- Příspěvky: 2059
- Registrován: 17. 02. 2007 22:37
- Bydliště: Nový Bor/Okrouhlá
- Kontaktovat uživatele:
jo tak to tam není stopro. Jaký jiný problém by mohl být se setrvákem, případně se spojkou, že to dělá takovýhle brajgl. Přišlo mi, že to dělá co každou půl otáčky klikové hřídele. A bojím se toho aby třeba nebyla uvolněna ojnice na klice, nebo něco takové. Jinak když to bouchne, tak to má tendenci to vrátit tu kliku o kousek zpátky.
BMW E30 318iS - Musta Kissa,
BMW E3O 316i touring - mrtvola, rozpordej na díly
BMW E34 525i - Bělásek - již není
Subaru Impreza - kvalita z japonska
BMW E3O 316i touring - mrtvola, rozpordej na díly
BMW E34 525i - Bělásek - již není
Subaru Impreza - kvalita z japonska
- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
zkusme tomu dat zakladni ramec -
motor si videl rozebranej?
rozvody a jejich kontrolu si delal ty?
remenice nehazou, vcetne velke remenice?
prevodovka byla ta sama k motoru i pred tim?
spojka je dotazena poradne?
silentbloky jsou vsechny OK?
vyfuk kompletne, spravne upevnen pevne od svodu na hlave az po konec?
abys nasel vuli, asi ti nezustane nic jineho nez odpojit skrin od motoru a vuli zkouset takhle. Tak zjistis zda je to v motoru nebo v spajzce.
motor si videl rozebranej?
rozvody a jejich kontrolu si delal ty?
remenice nehazou, vcetne velke remenice?
prevodovka byla ta sama k motoru i pred tim?
spojka je dotazena poradne?
silentbloky jsou vsechny OK?
vyfuk kompletne, spravne upevnen pevne od svodu na hlave az po konec?
abys nasel vuli, asi ti nezustane nic jineho nez odpojit skrin od motoru a vuli zkouset takhle. Tak zjistis zda je to v motoru nebo v spajzce.