Jako amater

Cokoliv o čem se dá psát v souvislosti s BMW.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Akmall
Příspěvky: 1457
Registrován: 09. 09. 2004 08:41
Bydliště: Praha

Jako amater

Příspěvek od Akmall » 14. 10. 2004 10:02

316iM40 je 4valec. :oops:

Uživatelský avatar
DAN
Věčně nespokojený
Příspěvky: 3683
Registrován: 24. 07. 2003 11:35
Bydliště: Mrdákov
Kontaktovat uživatele:

Re: Jako amater

Příspěvek od DAN » 14. 10. 2004 10:04

Akmall píše:316iM40 je 4valec. :oops:
8) co blbneš, co by to mělo bejt jinýho 8)
4 vál 8 ventil
BMW The Ultimate Driving Machine

Uživatelský avatar
Akmall
Příspěvky: 1457
Registrován: 09. 09. 2004 08:41
Bydliště: Praha

Příspěvek od Akmall » 14. 10. 2004 10:14

Omlouvam se jen pro jistotu ! :oops: :oops: :oops: !!! Diky Dane

Pak se musime dohodnout na CCM ale asi az trochu prituhne kolem zacatku listopadu. Bude cas.

Uživatelský avatar
Akmall
Příspěvky: 1457
Registrován: 09. 09. 2004 08:41
Bydliště: Praha

Příspěvek od Akmall » 14. 10. 2004 10:18

proc se ptam? Jsem se docet ve starejch diskusich ze nejde udelat ofiko prestavba motoru. Kdyz tam ma bejt m40 1.6 kat(podle VINu) v papirech je m20 2.0i a v aute je M20 2.0i.

Uživatelský avatar
DAN
Věčně nespokojený
Příspěvky: 3683
Registrován: 24. 07. 2003 11:35
Bydliště: Mrdákov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DAN » 14. 10. 2004 10:55

Akmall píše:proc se ptam? Jsem se docet ve starejch diskusich ze nejde udelat ofiko prestavba motoru. Kdyz tam ma bejt m40 1.6 kat(podle VINu) v papirech je m20 2.0i a v aute je M20 2.0i.
Takže karoserie je 316i ( podle VINu ) a někdo tam napral dvoulitr M20.

Oficiální přestavba motoru 1.6i M40 na 2.0i M20 normálně existuje.
Rozdíl je: přestavba / použití náhradního dílu
použití ND stojí 1675,-
přestavba koštuje, nevim přesně cca 2600,- :roll:

Takže když v TP není motor s KATem tak 4 válce a 6válce za stejnej počet válců je použití ND - JINAK je to přestavba

Pak je ještě přestavba Ety za cokoli jinýho.
KAT to komplikuje čecko - je-li v TP zmíněn motor s KATem a máš motor bez KATu, tak to NEJDE. - je-li to obráceně - v TP není motor z KATem, tak tam katovej motor můžeš dát ( přestavba/použ. ND-podle okolností výše zmíněných 8) )

Máš-li v TP zapsanej VIN odpovídající 316i a v CZ TP zapsanej jako 320i a je tam motor 2.0i, tak je to asi nějaká oficiální přestavba a moc bych se tím netrápil.
Celkově je to asi nějaká zprcanina odpovídající zemi ve který je toto možný :twisted:
Nějaká zmínka o přestavbě by v TP být, podle mě, měla.
BMW The Ultimate Driving Machine

Uživatelský avatar
Akmall
Příspěvky: 1457
Registrován: 09. 09. 2004 08:41
Bydliště: Praha

Příspěvek od Akmall » 14. 10. 2004 11:07

Diky moc.
Tak proc v tom TP nekdo neprepsal i typ motoru? :evil:
A TP je zmena pouze karoserie a to oficialni. :D

Uživatelský avatar
Jirka325
Příspěvky: 2335
Registrován: 20. 06. 2003 01:36
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jirka325 » 14. 10. 2004 13:02

Protoze ourednici jsou kokoti.

Jinak cenovka ty prestavby je tusim vyssi, 3 litry a nejaky drobny, ale to uz tak velkou roli nehraje.

A prestavba z Ety na cokoliv jinyho jde i vymenou dilu - viz. moje auto prestavene na papiry prave z Ety a za tu nizsi sazbu, tedy vymena dilu.
Stehlik prespsal vykon, kroutak, objem a hotovo.
Oboje byly coupe.

Uživatelský avatar
Spooky-0987
Příspěvky: 2232
Registrován: 29. 07. 2003 04:07
Bydliště: západní čechy - KV kraj

Příspěvek od Spooky-0987 » 14. 10. 2004 17:23

nejlrpsi bordel v papirech mam asi ja, kdysy se delal oprava vymenou celeho cumaku, asi 10 let zpatky, a od te doby mam podle cisla 87/M10-1,
8/4Dv, ale auto bylo je a bude 2dv,M20-2,0-tenkrát 85ka bez katu, ale s katem v TP. Mno a diky tomuhle cislovani sem a tam, mi kdysy jeden nejmenovany blb v sokolove nechtel udelat prestavbu. az ted pres autec to komene slo, schvála bud nekonecna panu stehlikovi
e30/320i rv 88

Odpovědět