Ale je tu pár problémů. Propouští pod svodama a nevím jak nahradit ty dva třmeny co držely dohromady k sobě dva díly vejfuku. Nešly povolit zarezlé šrouby tak sem říznul šrouby že je odvrtám, to se taky nepovedlo tak sem říznul ty třmeny a ted přemýšlím jak nahradit to pružné spojení. Někdo nějaké návrhy?
Swap - 1,6 M40 to M42 - problémy s elektrikou + vodou
- marlin
- Příspěvky: 2059
- Registrován: 17. 02. 2007 22:37
- Bydliště: Nový Bor/Okrouhlá
- Kontaktovat uživatele:
tak story pokračuje. dneska se zkoušelo poprvé startovat a..... motor vrčí 
Ale je tu pár problémů. Propouští pod svodama a nevím jak nahradit ty dva třmeny co držely dohromady k sobě dva díly vejfuku. Nešly povolit zarezlé šrouby tak sem říznul šrouby že je odvrtám, to se taky nepovedlo tak sem říznul ty třmeny a ted přemýšlím jak nahradit to pružné spojení. Někdo nějaké návrhy?
Ale je tu pár problémů. Propouští pod svodama a nevím jak nahradit ty dva třmeny co držely dohromady k sobě dva díly vejfuku. Nešly povolit zarezlé šrouby tak sem říznul šrouby že je odvrtám, to se taky nepovedlo tak sem říznul ty třmeny a ted přemýšlím jak nahradit to pružné spojení. Někdo nějaké návrhy?
BMW E30 318iS - Musta Kissa,
BMW E3O 316i touring - mrtvola, rozpordej na díly
BMW E34 525i - Bělásek - již není
Subaru Impreza - kvalita z japonska
BMW E3O 316i touring - mrtvola, rozpordej na díly
BMW E34 525i - Bělásek - již není
Subaru Impreza - kvalita z japonska
- Jirkoj
- člen E30.cz
- Příspěvky: 2029
- Registrován: 12. 02. 2010 08:29
- Bydliště: Kolín
- Kontaktovat uživatele:
Zvířátko ještě žije?marlin píše:tak story pokračuje. dneska se zkoušelo poprvé startovat a..... motor vrčí
Ale je tu pár problémů. Propouští pod svodama a nevím jak nahradit ty dva třmeny co držely dohromady k sobě dva díly vejfuku. Nešly povolit zarezlé šrouby tak sem říznul šrouby že je odvrtám, to se taky nepovedlo tak sem říznul ty třmeny a ted přemýšlím jak nahradit to pružné spojení. Někdo nějaké návrhy?
Autodiagnostika, převozy na platě, opravy - Kolín, Kutná Hora, Poděbrady, Nymburk a okolí - Tel.:+420 703 494 595
Cyklo servis, prodej kol, elektro kol, koloběžek atd.... www.cyklogaraz.cz
Cyklo servis, prodej kol, elektro kol, koloběžek atd.... www.cyklogaraz.cz
- marlin
- Příspěvky: 2059
- Registrován: 17. 02. 2007 22:37
- Bydliště: Nový Bor/Okrouhlá
- Kontaktovat uživatele:
tak story pokračuje, motor sice vrčí, ale. Servo nějak nechce natáhnout olej a pořád skučí. za boha to nemůžu odvzdušnit (pumpa jak se zdá, tak funguje) neukazuje mi teplotu vody a olej a nevím proč (zdá se, že čidla jsou dobře zapojené) a nesvítí světla. A nevím proč. Někdo nějaké nápady?
BMW E30 318iS - Musta Kissa,
BMW E3O 316i touring - mrtvola, rozpordej na díly
BMW E34 525i - Bělásek - již není
Subaru Impreza - kvalita z japonska
BMW E3O 316i touring - mrtvola, rozpordej na díly
BMW E34 525i - Bělásek - již není
Subaru Impreza - kvalita z japonska
- marlin
- Příspěvky: 2059
- Registrován: 17. 02. 2007 22:37
- Bydliště: Nový Bor/Okrouhlá
- Kontaktovat uživatele:
jo jinak, c o se týká teploty vody, tak při otočení klíčku do první polohy vylítne ručička na budíku na max a po nastartování spadne na minimum a pak se už dále nehýbá. Přemýšlím jestli je ko čidlo nebo to je něčím jiným
BMW E30 318iS - Musta Kissa,
BMW E3O 316i touring - mrtvola, rozpordej na díly
BMW E34 525i - Bělásek - již není
Subaru Impreza - kvalita z japonska
BMW E3O 316i touring - mrtvola, rozpordej na díly
BMW E34 525i - Bělásek - již není
Subaru Impreza - kvalita z japonska
Když budeš přemýšlet, možná vymyslíš perpetuum mobile.marlin píše:jo jinak, c o se týká teploty vody, tak při otočení klíčku do první polohy vylítne ručička na budíku na max a po nastartování spadne na minimum a pak se už dále nehýbá. Přemýšlím jestli je ko čidlo nebo to je něčím jiným
Ale když vezmeš měřák, zjistíš nejen, že to není vadné teplotní čidlo, ale také máš šanci odhalit příčinu závady.
.
- marlin
- Příspěvky: 2059
- Registrován: 17. 02. 2007 22:37
- Bydliště: Nový Bor/Okrouhlá
- Kontaktovat uživatele:
logicky to napovídá tomu, že jsou přehozený kabely k čidlům. a ono to i odpovídá protože ten teploměr se chová jak kontrolka oleje....
Jenom sem vůl že sem přišel až včera na to, že čidlo k budíkům je to zadní a ne to modré dvoupinové, které jsem si myslel že je k budíkům. Takže asi fakt bude přehozenej olej a voda.
Jenom sem vůl že sem přišel až včera na to, že čidlo k budíkům je to zadní a ne to modré dvoupinové, které jsem si myslel že je k budíkům. Takže asi fakt bude přehozenej olej a voda.
BMW E30 318iS - Musta Kissa,
BMW E3O 316i touring - mrtvola, rozpordej na díly
BMW E34 525i - Bělásek - již není
Subaru Impreza - kvalita z japonska
BMW E3O 316i touring - mrtvola, rozpordej na díly
BMW E34 525i - Bělásek - již není
Subaru Impreza - kvalita z japonska
