e39 pokukuju
e39 pokukuju
Měl bych takovou prosbu.., je tu někdo ze Svitav? prodává se tam e39 za celkem rozumné peníze s klasickými hláškami: bez koroze, super motor, max. výbava na daný rok
Byl by někdo ochotný se na ní dojet podívat?
Jde mi hlavně o to, aby auto bylo bez koroze, jaký je stav motoru, podvozku, aby to nebyla nějaká bouraná skládačka či utopenec. Odměna jistá.
Díky
Více info pošlu po SZ
Byl by někdo ochotný se na ní dojet podívat?
Jde mi hlavně o to, aby auto bylo bez koroze, jaký je stav motoru, podvozku, aby to nebyla nějaká bouraná skládačka či utopenec. Odměna jistá.
Díky
Více info pošlu po SZ
Naposledy upravil(a) j3ykobim dne 14. 04. 2011 06:52, celkem upraveno 1 x.
ex e34 525i Diamondschwarz
ex e34 525i Delphinmetallic
ex e34 525i Silvermetallic
now e36 323i Cupe Carbonschwarz M-paket, Bilstein B8 Sprint + LOWTEC, Debaffled Airbox + Simota, Brembo MAX
+ VW Golf 1.9TDi
ex e34 525i Delphinmetallic
ex e34 525i Silvermetallic
now e36 323i Cupe Carbonschwarz M-paket, Bilstein B8 Sprint + LOWTEC, Debaffled Airbox + Simota, Brembo MAX
+ VW Golf 1.9TDi
BigFish: díky, škoda...se nedivim, že za tu cenu byla hned pryč
jinak sem se včera byl podívat na tuto
http://sauto.cz/detail-inzeratu/osobni/ ... -5/8762208
Po příjezdu jsem byl překvanen, jelikož auto vzhedově vypadá lépe než na fotkach(i v interieru). Bazárník vyběh, hned jaký je to top stav na jeho věk, že nikde nebylo bouraný..., že má jen 2 malé puchýřky na kufru u značky a jediná věc která byla lakována, byla haubna kvůli kamínkům.
Tak sme s kámošem začali auto obcházet, pripojili diagnostiku a hledat chyby a případné investice. Po zvednutí kapoty nás čekal nečekaně, čistej motorovej prostor bez rezy a špíny. Trochu prokousané izolace kabelů, ale nic hrozného.., spíše mě zajímal stav a proč sou tam nové světla. Auto bylo určitě bourané na čumák ale nic velkého, zlomené úchyty, lakovaný nárazník, blbě se otvírající haubna, jelikož páčka u mřížek nechtěla vyskočit..., nic hrozného. Na víčku ojlu byla hrozná emulze, olej v chladící papalině nebyl. Dignostika vyhodnotila vše ok, krom světel. Motor celkově vypadal moc zachovale, serviska byla vyplněna 240km+ . Tak sme začali prohlížet detajly, gumy kolem oken a plasty atd. , chybý pár věcí jako, kryt motoru, koberečky v kufru, ulámané držáky na pití. Když sme si všili, že se jedna půlka auta leskne decentně více než druhá.., po bedlivějším pátrání sme zjistili, že půlka auta byla stříkána skoro až po kufr, ale fakt pěkná práce, jen guma na střeše od laku a decentní hrbolky ve spáru prozradili, že bazarník lhal(jeho brygádník to přiznal že věděl o lakování. Jen sme nepřišli proč to bylo stříkané, všechny skla, dveře, gumy a plasty origo, žádná skládačka. To mě trochu znérvoznilo, ale vydali jsme se na projíždku. Kde z TOP stavu, už byl obyčejný auták, ramena KO, zadní brzdy KO, asi načnutý diferák, auto se lehce chvělo(prý nevyvážené kola), jinak za plynem šlo krásně, motor velice kultivovaný chod. Ale moc sme se neprojeli, jelikož v autě bylo málo benzínu. Po návratu jsem jen bazarníkovi nabýdl 60tis, jelikož si hned řekne o 25-30tis na servis podvozku a mot, prostoru. O tom nechtěl ani slyšet, že je to na svuj věk TOP STAV, ze serviskou
sry za chyby, nejsem žádnej pisálek
jinak sem se včera byl podívat na tuto
http://sauto.cz/detail-inzeratu/osobni/ ... -5/8762208
Po příjezdu jsem byl překvanen, jelikož auto vzhedově vypadá lépe než na fotkach(i v interieru). Bazárník vyběh, hned jaký je to top stav na jeho věk, že nikde nebylo bouraný..., že má jen 2 malé puchýřky na kufru u značky a jediná věc která byla lakována, byla haubna kvůli kamínkům.
Tak sme s kámošem začali auto obcházet, pripojili diagnostiku a hledat chyby a případné investice. Po zvednutí kapoty nás čekal nečekaně, čistej motorovej prostor bez rezy a špíny. Trochu prokousané izolace kabelů, ale nic hrozného.., spíše mě zajímal stav a proč sou tam nové světla. Auto bylo určitě bourané na čumák ale nic velkého, zlomené úchyty, lakovaný nárazník, blbě se otvírající haubna, jelikož páčka u mřížek nechtěla vyskočit..., nic hrozného. Na víčku ojlu byla hrozná emulze, olej v chladící papalině nebyl. Dignostika vyhodnotila vše ok, krom světel. Motor celkově vypadal moc zachovale, serviska byla vyplněna 240km+ . Tak sme začali prohlížet detajly, gumy kolem oken a plasty atd. , chybý pár věcí jako, kryt motoru, koberečky v kufru, ulámané držáky na pití. Když sme si všili, že se jedna půlka auta leskne decentně více než druhá.., po bedlivějším pátrání sme zjistili, že půlka auta byla stříkána skoro až po kufr, ale fakt pěkná práce, jen guma na střeše od laku a decentní hrbolky ve spáru prozradili, že bazarník lhal(jeho brygádník to přiznal že věděl o lakování. Jen sme nepřišli proč to bylo stříkané, všechny skla, dveře, gumy a plasty origo, žádná skládačka. To mě trochu znérvoznilo, ale vydali jsme se na projíždku. Kde z TOP stavu, už byl obyčejný auták, ramena KO, zadní brzdy KO, asi načnutý diferák, auto se lehce chvělo(prý nevyvážené kola), jinak za plynem šlo krásně, motor velice kultivovaný chod. Ale moc sme se neprojeli, jelikož v autě bylo málo benzínu. Po návratu jsem jen bazarníkovi nabýdl 60tis, jelikož si hned řekne o 25-30tis na servis podvozku a mot, prostoru. O tom nechtěl ani slyšet, že je to na svuj věk TOP STAV, ze serviskou

sry za chyby, nejsem žádnej pisálek
ex e34 525i Diamondschwarz
ex e34 525i Delphinmetallic
ex e34 525i Silvermetallic
now e36 323i Cupe Carbonschwarz M-paket, Bilstein B8 Sprint + LOWTEC, Debaffled Airbox + Simota, Brembo MAX
+ VW Golf 1.9TDi
ex e34 525i Delphinmetallic
ex e34 525i Silvermetallic
now e36 323i Cupe Carbonschwarz M-paket, Bilstein B8 Sprint + LOWTEC, Debaffled Airbox + Simota, Brembo MAX
+ VW Golf 1.9TDi
Vypadá hezky, ale je vidět z fotek že to bouraný a lakovaný (min. teda předek).
Nadruhou stranu 69 není tolik, na tu třetí stranu se divím, že za 60 to nedal
Na tu čtvrtou stranu to raději prodá někomu kdo to hned odveze a nebude se vracet s tím, co vše tam je v prdeli apod... S diagnostikou apod. většinu bazárníků vyplašíte a cenou smlouvat nebudou...
Nadruhou stranu 69 není tolik, na tu třetí stranu se divím, že za 60 to nedal

Na tu čtvrtou stranu to raději prodá někomu kdo to hned odveze a nebude se vracet s tím, co vše tam je v prdeli apod... S diagnostikou apod. většinu bazárníků vyplašíte a cenou smlouvat nebudou...
E30 327i MK M Cabrio MTechII
E30 325i kupé MTechII
E36 318IS Motorsport International coupe
E36 323Ti Kompost power
E36 kabrio ACS3
E36 Hartge H3 2.6 Touring
E36 ALPINA B6 2.8/2
E36 M3 3.2 Individual
E46 Clubsport kupé
E30 325i kupé MTechII
E36 318IS Motorsport International coupe
E36 323Ti Kompost power
E36 kabrio ACS3
E36 Hartge H3 2.6 Touring
E36 ALPINA B6 2.8/2
E36 M3 3.2 Individual
E46 Clubsport kupé
Prave proto v bazaru nevyjednas ani hovno. Kdyz vidi, ze tomu rozumis a nenechas se ojebat, tak se zadny slevnovani nedeje. Proste si pockaji na nekoho, kdo tomu rozumet nebude. Kurvy zasrany.Zavarenec píše: Na tu čtvrtou stranu to raději prodá někomu kdo to hned odveze a nebude se vracet s tím, co vše tam je v prdeli apod...
- Kubajz von Odry
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3689
- Registrován: 25. 05. 2004 13:22
- Bydliště: Odry
o 39 se výhledově taky zajímám. - má představa je kombi, diesel, manuál, m paket
co se naft týč máte nějaké obecné postřehy u motoru montovaných do 39? - viděl jsem 2,5 litry s cca 105kw pak 3litry s cca 135kw a pak 3 litry s 142kw -
takový ideálek by bylo něco takového
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... abNumber=2
co se naft týč máte nějaké obecné postřehy u motoru montovaných do 39? - viděl jsem 2,5 litry s cca 105kw pak 3litry s cca 135kw a pak 3 litry s 142kw -
takový ideálek by bylo něco takového
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... abNumber=2
Schoda náhod asi chtěla, dnes se jedu podívat na tu prodanou z prvního odkazu.
Dan td: Shánim 525i, 528i, 530i manuál.....bmwklub cz i sk mám zčekovanej + základní inzerce
Kubajz von Odry: Dčka se bojim, těžkej motor, ramena, vstřiky, turbo...., kámoš koupil min. rok 530D kolem 170tis v pěknym stavu a za rok je tam snad za 100tis, jen za díly na motoru a podvozku, tedy jede jen origo díly, ale zas má velmi dobrou slevu.
Dan td: Shánim 525i, 528i, 530i manuál.....bmwklub cz i sk mám zčekovanej + základní inzerce
Kubajz von Odry: Dčka se bojim, těžkej motor, ramena, vstřiky, turbo...., kámoš koupil min. rok 530D kolem 170tis v pěknym stavu a za rok je tam snad za 100tis, jen za díly na motoru a podvozku, tedy jede jen origo díly, ale zas má velmi dobrou slevu.
ex e34 525i Diamondschwarz
ex e34 525i Delphinmetallic
ex e34 525i Silvermetallic
now e36 323i Cupe Carbonschwarz M-paket, Bilstein B8 Sprint + LOWTEC, Debaffled Airbox + Simota, Brembo MAX
+ VW Golf 1.9TDi
ex e34 525i Delphinmetallic
ex e34 525i Silvermetallic
now e36 323i Cupe Carbonschwarz M-paket, Bilstein B8 Sprint + LOWTEC, Debaffled Airbox + Simota, Brembo MAX
+ VW Golf 1.9TDi
Brácha se před cca 2 roky zpět rozhodl, že si pořídí e39.
Kritéria byla jasná. M-paket, 16:9 navi - tim pádem facelift. Barva byla fuk, automat taky fuk...motorizace v podstatě taky krom 520 nebo 540 atd...
Po dvou letech shánění a různého objíždění všeho možného se nikdy nic neobjevilo až náhle na tipcars jedna černá 530d kombík v bílé kůži, velkou navi a v mpaketu. Koukáme na to a hmm...krasavec, sice automat ale nevadí. Volám tam tedy a pán mi řiká, že to tam má jakože v komisi pro nějakýho kámoše a ať přijedeme....od Prahy cca 200km.
Cena auta byla tuším 225 nebo tak nějak.
Do telefonu mu říkám, jakej to je stav, je to shnilý ? bouraný ? Stříkaný ? Poznám to a budu nasranej....pán bazarník mě ujištoval jak je to supr TOP TOP TOP stav...
Dorazíme a výsledek : blatník u řidiče šejdrem, lakovaný předek, dveře odřené což nebylo na foto vidět a nikdo na to do telefonu neupozornil, víko kufru a růžky na zadních blatníkách shnilý, interier moc pěkný, motor zněl celkem normálně...
předtím vším jsem se informoval od jednoho zdejšího člena co vše se může stát...dle VIN mi zjistil výbavu a nějakou servisní minulost vozu...
další výsledek = nivo - nebylo prostě to někdo vybral když se asi posralo nebo nevim...
nasraný jedem zpátky 200km... tato situace se opakovala ještě několikrát a stále podobně...po této zkušenosti se nám už ani nechtělo jet mnohem dál na hranice, protože většina případů i v DE je stejná. (pokud to auto není někde u Dortmundu, Essenu apod...).
Když to shrnu a jsem tim chtěl říct, určitě se vyplatí nekupovat první šrot...počkej si a ono se objeví.
Poté zafunguje zákon schválnosti a objeví se to co si přesně představuješ.
Jako dnes...je to skoro rok co jí brácha má a cca před půl rokem zpět se objevila na bazoši krásná 530d kombi, černá, mpaket, navi, béžová kůže - sportsitze v el. s pamětí atp...
Nezbyde než sušše "hmm" 
Kritéria byla jasná. M-paket, 16:9 navi - tim pádem facelift. Barva byla fuk, automat taky fuk...motorizace v podstatě taky krom 520 nebo 540 atd...
Po dvou letech shánění a různého objíždění všeho možného se nikdy nic neobjevilo až náhle na tipcars jedna černá 530d kombík v bílé kůži, velkou navi a v mpaketu. Koukáme na to a hmm...krasavec, sice automat ale nevadí. Volám tam tedy a pán mi řiká, že to tam má jakože v komisi pro nějakýho kámoše a ať přijedeme....od Prahy cca 200km.
Cena auta byla tuším 225 nebo tak nějak.
Do telefonu mu říkám, jakej to je stav, je to shnilý ? bouraný ? Stříkaný ? Poznám to a budu nasranej....pán bazarník mě ujištoval jak je to supr TOP TOP TOP stav...
Dorazíme a výsledek : blatník u řidiče šejdrem, lakovaný předek, dveře odřené což nebylo na foto vidět a nikdo na to do telefonu neupozornil, víko kufru a růžky na zadních blatníkách shnilý, interier moc pěkný, motor zněl celkem normálně...
předtím vším jsem se informoval od jednoho zdejšího člena co vše se může stát...dle VIN mi zjistil výbavu a nějakou servisní minulost vozu...
další výsledek = nivo - nebylo prostě to někdo vybral když se asi posralo nebo nevim...
nasraný jedem zpátky 200km... tato situace se opakovala ještě několikrát a stále podobně...po této zkušenosti se nám už ani nechtělo jet mnohem dál na hranice, protože většina případů i v DE je stejná. (pokud to auto není někde u Dortmundu, Essenu apod...).
Když to shrnu a jsem tim chtěl říct, určitě se vyplatí nekupovat první šrot...počkej si a ono se objeví.
Poté zafunguje zákon schválnosti a objeví se to co si přesně představuješ.

Jako dnes...je to skoro rok co jí brácha má a cca před půl rokem zpět se objevila na bazoši krásná 530d kombi, černá, mpaket, navi, béžová kůže - sportsitze v el. s pamětí atp...


E30 327i MK M Cabrio MTechII
E30 325i kupé MTechII
E36 318IS Motorsport International coupe
E36 323Ti Kompost power
E36 kabrio ACS3
E36 Hartge H3 2.6 Touring
E36 ALPINA B6 2.8/2
E36 M3 3.2 Individual
E46 Clubsport kupé
E30 325i kupé MTechII
E36 318IS Motorsport International coupe
E36 323Ti Kompost power
E36 kabrio ACS3
E36 Hartge H3 2.6 Touring
E36 ALPINA B6 2.8/2
E36 M3 3.2 Individual
E46 Clubsport kupé
byly tam 2,5 - jeste stary dobry tds se 105kW, byly do rv 2000 a jeste pred fl je nahradil motor jiz CR se 120 kWKubajz von Odry píše: co se naft týč máte nějaké obecné postřehy u motoru montovaných do 39?
dale pak 3,0 - do fl 135 kW, potom 142 kW (fl se pozna mimo jine, ze uz nema kulatou diagnostickou zasuvku v motorovem prostoru)
no a nakonec se jeste daval 2,0 - pred i po fl mel 100 kW
pro labuzniky je jeste alpina D10 biturbo, ktera vychazi z 530ky. ma ale 180 kW, automat pouziva od ZF (ne sraci GM), nebo 6 kvalt manual (skoda ze nebyl i u klasicky 530d)
Za sebe bych doporucoval kdyz CR, tak jedine 3,0, provozni naklady jsou v podstate stejny s 2,5, ale jede to lip...
e24 635csi & e28 m535i & e28 524td
má někdo představu jakej je finanční rozdíl mezi standartním podvozkem a M podvozkem? díky
http://www.sportovnivozy.cz/15322-bmw-e ... op-tyniste
http://www.sportovnivozy.cz/15322-bmw-e ... op-tyniste
ex e34 525i Diamondschwarz
ex e34 525i Delphinmetallic
ex e34 525i Silvermetallic
now e36 323i Cupe Carbonschwarz M-paket, Bilstein B8 Sprint + LOWTEC, Debaffled Airbox + Simota, Brembo MAX
+ VW Golf 1.9TDi
ex e34 525i Delphinmetallic
ex e34 525i Silvermetallic
now e36 323i Cupe Carbonschwarz M-paket, Bilstein B8 Sprint + LOWTEC, Debaffled Airbox + Simota, Brembo MAX
+ VW Golf 1.9TDi
díky za uvedení do obrazu..., ona to teď neni žádná prdel sehnat pěknou nebouranou e39 v manuálu, teď sem jich pár viděl a každá měla nějakou chybu. Teď je pěkná k prodeji tady na fóru, ale zas je to automatDan td píše:Rozdíl je ve výšce podvozku, cca 1,5 cm. Jiné pružiny a tlumiče, ale cenově plus mínus nastejno.
Ten odkaz co jsi dal, to je za ten rok a ještě sedan celkem palba, to by musel být opravdu výjimečný top stav

ex e34 525i Diamondschwarz
ex e34 525i Delphinmetallic
ex e34 525i Silvermetallic
now e36 323i Cupe Carbonschwarz M-paket, Bilstein B8 Sprint + LOWTEC, Debaffled Airbox + Simota, Brembo MAX
+ VW Golf 1.9TDi
ex e34 525i Delphinmetallic
ex e34 525i Silvermetallic
now e36 323i Cupe Carbonschwarz M-paket, Bilstein B8 Sprint + LOWTEC, Debaffled Airbox + Simota, Brembo MAX
+ VW Golf 1.9TDi
- Night.chimera
- Příspěvky: 2639
- Registrován: 12. 08. 2004 17:30
- Bydliště: Praha 5