Koncernove pokusy o naftovy motor vs. normalni naftovy motor

Pokec E30 pozitivních lidí - aneb to, co se jinam nevejde.
Uživatelský avatar
Vasa
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 3034
Registrován: 17. 05. 2005 17:30
Bydliště: Plzeň +420775466722

Příspěvek od Vasa » 28. 03. 2011 19:43

Pekny "vozejk" kolego :wink:

PS: nafto "skarohlidy" neber vazne. Ti "nejsilnejsi" s 3.0i nam stejne neujedou a jeste pojedou za 2x tolik :lol:
Kdyz 3.0d srovnam s cimkoliv z "koncernu lidovych vozu" tak bych jim doporucil at fabriku na TDi srovnaj buldozerem, postavi tam detsky hriste a zbytek veci z fabriky nasypou do reky. Pak muzou s brekem pritahnou do Mnichova na skoleni.
90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm

Uživatelský avatar
WilD
Příspěvky: 3765
Registrován: 11. 07. 2008 22:50
Bydliště: Praha-Vysočany(720676062)

Příspěvek od WilD » 28. 03. 2011 21:59

Jinak já nejsem naftoškarohlíd, nemůžu za to, že spousta lidem okolo nadělaly typický naftový poruchy vrásky... Proto přeju Vám oběma ať slouží, protože když slouží, tak 3.0d je prostě super, chrochtání minimální, zátah až až...a aktuální spotřebu ani při plným plynu na 90/100 jako já nedostanete :lol:
Ale Vášo, líbí se mi Tvé stanovisko ohledně TDi...něco podobnýho jsem prohlásil, když jsem vylezl z poface E90 320d a následně (E90) Alpiny D3 Bi-turbo... Přesněji to bylo něco jako, že by se v tomhle měly TDi tvůrci projet a následně se podpálit za svůj výtvor :twisted:

EDIT: samzána část, co patřila přímo do Záchvatova tématu :P
Naposledy upravil(a) WilD dne 02. 04. 2011 18:27, celkem upraveno 2 x.

E31 850i '92 & E38 740i '01 & trocha vysněné rejže k tomu...
=> WildWerke

Uživatelský avatar
kouBaMW
Příspěvky: 7094
Registrován: 09. 03. 2007 22:35
Bydliště: Vsetín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kouBaMW » 28. 03. 2011 22:08

ja to stim koncernem nevidim tak cerne, primo sem se rozhodoval mezi 530d a nim a na bezne jezdeni vybral koncern, 530d mi prisla lina a tezkopadna, nebere odspodu jako 4val, ale bude to i tim ze jezdim kratsi trasy, jinak bys hmatnul po e39

Uživatelský avatar
Semry
Příspěvky: 2164
Registrován: 07. 04. 2007 11:19
Bydliště: Vinohrady
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Semry » 29. 03. 2011 19:20

Zlatý líný D:)
Rezavějící stodvacetštyry, zinkovaná 996, W211 type RAL 1015 v astronomickym nájezdu, hrdý majitel fichtla

Uživatelský avatar
Vasa
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 3034
Registrován: 17. 05. 2005 17:30
Bydliště: Plzeň +420775466722

Příspěvek od Vasa » 29. 03. 2011 20:40

kouBaMW píše:ja to stim koncernem nevidim tak cerne, primo sem se rozhodoval mezi 530d a nim a na bezne jezdeni vybral koncern, 530d mi prisla lina a tezkopadna, nebere odspodu jako 4val, ale bude to i tim ze jezdim kratsi trasy, jinak bys hmatnul po e39
koukam, ze jsi "zmateny" z ISa a potrebujes mit i nejaky "ekvivalent" v rope. Dobre Ti tak :lol: :lol:

Ja jsem s "naftovyma verglama" od koncernu ujes pres 150t km a pokud to nebude nevyhnutelne nutne uz to nechci - ani zdarma.
Kdyby se alespon naucily udelat funkcni plynovy pedal aby cloveku motor nezdechl kazdy druhy rozjezd....
90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm

Uživatelský avatar
kouBaMW
Příspěvky: 7094
Registrován: 09. 03. 2007 22:35
Bydliště: Vsetín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kouBaMW » 29. 03. 2011 21:09

nevim proc bych mel byt z neceho zmateny, iso mam pro radost a tdi na bezne jezdeni

Uživatelský avatar
BMWHanz
Příspěvky: 1177
Registrován: 08. 10. 2008 16:03
Bydliště: Jihlava

Příspěvek od BMWHanz » 29. 03. 2011 21:26

Vasa píše:
kouBaMW píše:ja to stim koncernem nevidim tak cerne, primo sem se rozhodoval mezi 530d a nim a na bezne jezdeni vybral koncern, 530d mi prisla lina a tezkopadna, nebere odspodu jako 4val, ale bude to i tim ze jezdim kratsi trasy, jinak bys hmatnul po e39
koukam, ze jsi "zmateny" z ISa a potrebujes mit i nejaky "ekvivalent" v rope. Dobre Ti tak :lol: :lol:

Ja jsem s "naftovyma verglama" od koncernu ujes pres 150t km a pokud to nebude nevyhnutelne nutne uz to nechci - ani zdarma.
Kdyby se alespon naucily udelat funkcni plynovy pedal aby cloveku motor nezdechl kazdy druhy rozjezd....
spis si myslim, ze bys mel hledat chybu mezi volantem a pedalama, nez v pedalech :twisted:
kdyz vezmes starou rotacku 1.9TDi, tak je to nesmrtelny motor. pridas k tomu dvojhmotu a je to "relativne" nehlucny motor a oproti e46kovymu 2.0 100 kw bych nepremyslel ani sekundu a bral koncerna
Kazdopadne e39 moc pekna a vyborna volba motoru. Tak at slouzi :wink:
Tchan mel v e46 tu 150 kw bestii a bylo to moc pekne pojezdeni.

Uživatelský avatar
Vasa
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 3034
Registrován: 17. 05. 2005 17:30
Bydliště: Plzeň +420775466722

Příspěvek od Vasa » 29. 03. 2011 21:59

BMWHanz píše:kdyz vezmes starou rotacku 1.9TDi, tak je to nesmrtelny motor
presne tak, ale pak bude jeste lepsi volbou stary OM615 z MB200d - ten je nesmrtelny uplne a klido vydrzi i 1 000 000km. Ma 41kW a to preci na "denni" jezdeni bohate staci :lol: :lol:
BMWHanz píše:spis si myslim, ze bys mel hledat chybu mezi volantem a pedalama, nez v pedalech :twisted:
Tak to samozrejme, ale na druhou stranu vim zcela jiste, ze cca 1s prodlevy mezi seslapnutim plynu a nejakou zmenou v motoru neni vubec v poradku. Dela to jak 1.9/77kW TDi tak i 1.4/16V/55-74kW benzin. Pravdepodobne i jine derivaty VW motoru.
Ale ve finale je to jedno, kazdy haji/hani to co se libi/nelibi :lol:
90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm

Uživatelský avatar
mamomi
Příspěvky: 795
Registrován: 12. 09. 2009 14:29

diesel.

Příspěvek od mamomi » 30. 03. 2011 12:28

Vasa píše:
BMWHanz píše:kdyz vezmes starou rotacku 1.9TDi, tak je to nesmrtelny motor
presne tak, ale pak bude jeste lepsi volbou stary OM615 z MB200d - ten je nesmrtelny uplne a klido vydrzi i 1 000 000km. Ma 41kW a to preci na "denni" jezdeni bohate staci :lol: :lol:
:) mercedes má viac takých motorov. Ja by som sa z vlastnej skúsenosti postavil za motor Mercedes 300D 3.0TD. Má už raz pretočený tachometer, nejde mu turbo už 350t KM a ten motor si stále ťahá autá na plaťáku z nemecka. Je to bývali Mníchovský taxík. Síce dymí neskutočne, ale ten motor klepoce jedna radosť. No mne taktiež nafta nevonia. Ale niektoré motory môžu stáť za to :) hlavne pri dnešných cenách PH.
1sd56gsd1

R 1 3 5
└┼┼┤ ♥
--2 4 --

Uživatelský avatar
Semry
Příspěvky: 2164
Registrován: 07. 04. 2007 11:19
Bydliště: Vinohrady
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Semry » 30. 03. 2011 19:27

Jo 41kw je to je volba znalců :lol: Hodně lidí TDI ani nechce už kvůli tomu randálu vevnitř auta, můžu potvrdit ze své zkušenosti z Octavie, hučí to šíleně, je to prostě hučák. Vibruje je to velice silně, ani u MB se silentblokama motoru před smrtí zdaleka tak netřese a to ani za studena jako čerpadlo - tryska. O 1,4 TDI se nemá snad ani cenu zminovat, se zapnutou klimou jsem nic horšího neslyšel. Prostě všechno mi to přijde na úkor všeho kromě spotřeby, ta je pochopitelně nízká, ale startrekové hodnoty z města nikomu moc nevěřím, neb tam se rozdíl smazává, jezdil jsem Prahu za 8, v MB za 9. A další co mě u toho štvalo bylo topení, mrznout v autě prostě nehodlám a jezdit v bundě i po 20km taky ne.
Rezavějící stodvacetštyry, zinkovaná 996, W211 type RAL 1015 v astronomickym nájezdu, hrdý majitel fichtla

Uživatelský avatar
kouBaMW
Příspěvky: 7094
Registrován: 09. 03. 2007 22:35
Bydliště: Vsetín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kouBaMW » 01. 04. 2011 17:27

Vaso, rekni mi prosim (bez romanu na pul strany) jednou vetou v cem je motor z koncernu napicu.

Dekuji

Uživatelský avatar
BMWHanz
Příspěvky: 1177
Registrován: 08. 10. 2008 16:03
Bydliště: Jihlava

Příspěvek od BMWHanz » 01. 04. 2011 17:39

Vasa píše:
BMWHanz píše:kdyz vezmes starou rotacku 1.9TDi, tak je to nesmrtelny motor
presne tak, ale pak bude jeste lepsi volbou stary OM615 z MB200d - ten je nesmrtelny uplne a klido vydrzi i 1 000 000km. Ma 41kW a to preci na "denni" jezdeni bohate staci :lol: :lol:
BMWHanz píše:spis si myslim, ze bys mel hledat chybu mezi volantem a pedalama, nez v pedalech :twisted:
Tak to samozrejme, ale na druhou stranu vim zcela jiste, ze cca 1s prodlevy mezi seslapnutim plynu a nejakou zmenou v motoru neni vubec v poradku. Dela to jak 1.9/77kW TDi tak i 1.4/16V/55-74kW benzin. Pravdepodobne i jine derivaty VW motoru.
Ale ve finale je to jedno, kazdy haji/hani to co se libi/nelibi :lol:
Na normalni popojizdeni jo, ale zkus s tim jet praha brno :wink:
No ze to delaji PD to jo, ale u u starych TDi (ahl, afn, z1 atd atd) jsem se s tim nesetkal. a mas pravdu ze u benzinu to posrali. kdyby tam nechali plynovy lanko, tak by udelali nejlip

kouba: konrketne PD o kterych pise vasa jsou na hovno pocinaje vstrikama, pres cerpadla, zadiraji se vacky, serou se tlakovy/podtlakovy ventily atd atd je toho celkem dost, ale nedela to kazdy motor. PD si nejvic potrpi na kvalitu nafty a kdyz tady v CR kazdy tankuje ONO, Papoil atd a ani do toho neprida nejake aditivum, neschlazuje po jizde turbo a nevymenuje pravidelne filtry oleje atd, tak pak jde do kytek nehlede na oblibene 2hmotnostni setrvaky setrvacniky :lol:

Semry: s tim topenim ale pravdu nemas. bud si tam nemel predehrev vody nebo ti nefungoval. me auto topi do 2-4 min

Uživatelský avatar
kouBaMW
Příspěvky: 7094
Registrován: 09. 03. 2007 22:35
Bydliště: Vsetín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kouBaMW » 02. 04. 2011 18:01

BMWHanz píše:kouba: konrketne PD o kterych pise vasa jsou na hovno pocinaje vstrikama, pres cerpadla, zadiraji se vacky, serou se tlakovy/podtlakovy ventily atd atd je toho celkem dost, ale nedela to kazdy motor...
podobne bachorky sem uz slysel, v mem okoli neco pres 5 pd a vsechny cajk, jo srat se to muze a sere, ale to i 3.0d

Uživatelský avatar
Fusion
Sponzor Prodejce $$
Příspěvky: 904
Registrován: 14. 11. 2004 23:11
Bydliště: Brno

Příspěvek od Fusion » 02. 04. 2011 19:25

Kámoš má passat 2.0tdi pd, cca 2007, po origo 70tis. dělal teď jeden vstřik za 15 tisíc a podle zkušeností postupně zdechnou všechny. Drahej špás.
Obrázek
Sleeper status advocate

Uživatelský avatar
WilD
Příspěvky: 3765
Registrován: 11. 07. 2008 22:50
Bydliště: Praha-Vysočany(720676062)

Příspěvek od WilD » 02. 04. 2011 19:54

Však to není tak dávno, co tu Douby vypsal servisní náklady u Octy s PD, co měl za rok a částka se rovnala pořízení mé 7er... Je mi jasný, je to prostě kus od kusu, ale co je moc, to je moc...

Nicméně, tyhle naftové věci kolem servisu, to se až tak neliší u BMW a koncernu...
Spíš ale při tomhle srovnání, který tuším, že měl Váša na mysli, jde o to, jakým způsobem to funguje, když to funguje... Kultivovanost chodu je prostě někde úplně jinde, i když se mi tomu nejdřív nechtělo věřit. Obecně, když srovnám úpně křížem krážem generacema atd. prostě jen koncern vs. BMW diesely, tak projev koncernu je "mlácení až chrochtání", BMW prostě "vrní", což je alespoň pro mě značně méně nasrávající. U R6 je to docela pochopitelný, ale ono takhle celkem příjemně vrní i E90 obyč R4 2.0d. Poslední ještě docela srovnatelně s koncernem chrochtající mi přišla E46 předFC 320d, ale tu trochu omlouvá, že jsem ji vyparkovával ráno, takže zastudena, což zněla asi jako Octa II zatepla...

E31 850i '92 & E38 740i '01 & trocha vysněné rejže k tomu...
=> WildWerke

Uživatelský avatar
BMWHanz
Příspěvky: 1177
Registrován: 08. 10. 2008 16:03
Bydliště: Jihlava

Příspěvek od BMWHanz » 02. 04. 2011 21:53

kouBaMW píše:
BMWHanz píše:kouba: konrketne PD o kterych pise vasa jsou na hovno pocinaje vstrikama, pres cerpadla, zadiraji se vacky, serou se tlakovy/podtlakovy ventily atd atd je toho celkem dost, ale nedela to kazdy motor...
podobne bachorky sem uz slysel, v mem okoli neco pres 5 pd a vsechny cajk, jo srat se to muze a sere, ale to i 3.0d
todle nejsou bachorky, ale skutecne pripady z praxe od 2 nezavislych kamaradu co delaji v autorizovanym servisu VW a Skoda

Uživatelský avatar
Radek_750iA
Příspěvky: 3262
Registrován: 16. 09. 2003 22:16
Bydliště: K. Vary

Příspěvek od Radek_750iA » 03. 04. 2011 09:47

ja ted ridil A6 3.0tdi 07...z auta celkem zklamani, 225koni moc netahne, rizeni nako o nicem, ovladani trochu zmatene -zlaty i drive v e65, proste me to auto nejak zvlast neoslovilo.... 3.0d v e46 jede podle me srovnatelne a 3.0d v e91 X-drive podstatne lepe...spotreba 10l mi taky neprijde nejak zazracna
205GTi, 318i, 323i, 325i, 730iA, 750iA, 325iC, R5 ALPINE, 324td, 520i,320i/2,5, 520i, 735iAl, & 750iA, 318i,525iAT,525TDS e39,528iT e39,535iA e39,735iA e38 FL,335iC M-Tech II,735i e65,M5 e34 91,e30 325i M-Tech I,T4VR6,A6 3.0TDi --> 850Ci & 535d

Uživatelský avatar
Iwan
Příspěvky: 4111
Registrován: 01. 02. 2004 20:36
Bydliště: Praha

Příspěvek od Iwan » 06. 04. 2011 14:48

je to uplne fuk..v praci mame asi 5x pd, 4x tdci, crdi, a jiny sracky...(vsichni jezdi na alternativni palivo :lol: ) a nikdy se nic nestalo a to maj ty auta dohromady najeto nekolik mil.km ... takze s kvalitou nafty to nema nic spolecnyho..spis jde o servis..

naopak kamos ma ve firme 330d, xd, 530xd blabla...asi 6aut..( vsechny od novejch..) a neni mesic, kdy by se neposral vstrik, turbo, cerpadlo nebo nejaky cidlo..

takze je to relativni..

jinak moje td ma teda na volnobeh lepsi beh nez 110kw 204D4 :lol: kde lomcuje cely auto..

u auta co ma 250tkm jde spis uz o to, co je ti bliz k srdci :D
B ílo M odrá W rtule
To sem zvedavej, jak dlouho to vydrzi tentokrat..14372km
Opravy, upravy, G.O... :arrow: nepotrebujete-pomoc-plati-stale-t53547.html

Uživatelský avatar
Rostik
Příspěvky: 1221
Registrován: 23. 02. 2006 21:13
Bydliště: Šenov u Ostravy

Příspěvek od Rostik » 06. 04. 2011 15:32

Mám teď asi 5 měsíců 2,0 TDI PD DSG v Octavii 2 a už se těším až se toho zbavím není týden co by nepřišel nějaký problém už jsem to chtěl prodat dávno jenže to nemůžu dostat do prodejného stavu vzhledem k tomu že se to furt sere... Když jsem to koupil věděl jsme že do toho budu muset 20 sypnout ale opravilo se to a pak se furt něco sralo takže sem do toho dal už dalších 40tis :lol: auto je rok 2006 a má poctivých 160 000Km.. Koncern na P..u a je to čímdál s kvalitou horší....
Obrázek
Ex316, 318i, 318is, 327i,335i, 535i, 540iA touring,740i 6kvalt manual na 20''BBS, 328i cabrio,740iA

Uživatelský avatar
Tweety
Příspěvky: 6122
Registrován: 16. 07. 2004 17:52
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tweety » 07. 04. 2011 06:29

Kde jsou ty časy, kdy náš Vasa ani palcem u nohy o diesel by nezavadil :)

Odpovědět