co teprve taková 2,5 v turbu to musí byt hukot
AUDI TT
AUDI TT
Měl jste někdo možnost si vyzkoušet tuhle káru
Já jsem ji měl v sobotu pučenou 1,8 turbo Qvatro 224 Ps z 6 rychlostní převodovkou.Můžu vám říct že je to dělo jak kráva.Já mám BMW 325i to se teda nedá srovnat,ten zátach na tu jedničku je fakt ukrutnej.Kilo tam mohlo bejt tak za 3,5s
.Nechápu jak muže tak malej obsah mít takovej výkon
co teprve taková 2,5 v turbu to musí byt hukot
.
co teprve taková 2,5 v turbu to musí byt hukot
- Blumen_071
- member of yacht club Monaco
- Příspěvky: 2422
- Registrován: 11. 02. 2003 08:52
- Maranelo
- Bublik a Ondrášek
- Příspěvky: 3777
- Registrován: 24. 02. 2003 00:52
- Bydliště: někde v CZ... možná
- Kontaktovat uživatele:
Nejaky cas jsem si v tom vozil zadek a jede to jako cune a sedi jeste lip
pokud znate zatacku kdyz se jede smer CCM hned za tou pumpou co je pak ten kopec nahoru dneska uz tam je ale misto zatacky kruhac
tak tuhle zatacku smer CCM jsem dal 150km/h a auto v poho ale srdce jsem mel az u pedalu
a ze by z toho byl nejak spatnej vyhled se mi nezdalo a najezdil jsem s tim dost tis. km
Pokud chcete videt jedno kratky video s TT Roadster tak skemrejte u Ondry_m jedno ma ale......

Pokud chcete videt jedno kratky video s TT Roadster tak skemrejte u Ondry_m jedno ma ale......
No je fakt že okna jsou dost nízký ale při výhledu mi to nějak nevadilo akorát se mi z toho blbě lezlo ven hrozně širokej práh vždy jsem si umazal nohavice.No to kilo za 3,5 s jsem jenom odhad protože jsem to neměřil ale pokaždé co jsem kouknul na budíky tak tam bylo 150 ale na dálnici jsem ho vytáhl až na 260 km h fakt hukot
Ale benzín tam kurva tekl spotřebu bych vyděl tak 10-17litrů 
ja se vezl jen ve 180k s prednim nahonem a nic moc 
pro DC: a k ty 740i, myslis, ze bude tak lina? 286k neni zas tak malo, ja jel v 725TDS 145k a to liny bylo, ale taky to celkem jelo, 740i- to uz musi jet at je to tezky jak chce..
pro DC: a k ty 740i, myslis, ze bude tak lina? 286k neni zas tak malo, ja jel v 725TDS 145k a to liny bylo, ale taky to celkem jelo, 740i- to uz musi jet at je to tezky jak chce..
([316i e30], 318i e36, M530xdA e60), 324td tour e30, 318i e21, 324d e30, 732iA e23, 524td e28,
535i e28, 325i e30 coupe, 635CSi e24, 540i tour 6q e34 -> 318i tour e30
535i e28, 325i e30 coupe, 635CSi e24, 540i tour 6q e34 -> 318i tour e30samozrejme je to relativni, ale to je jako kdyz se porovnava 2 litr s 2,5Raon píše:pro DC: a k ty 740i, myslis, ze bude tak lina? 286k neni zas tak malo, ja jel v 725TDS 145k a to liny bylo, ale taky to celkem jelo, 740i- to uz musi jet at je to tezky jak chce..
tak 745i je příjemnější než 740i
když jsem se tim vez, tak jako hezký, tichý, ale při kickdownu, to chvilku přemejšlelo co jako dál, pak teda jako že podřazení, nějaká reakce, ale takový bezprostřední...
ale doma by takový auto nevadilo
Docent Chocholoušek BMW světa...
pořádám BIG BMW Classic a sbírám starý klumpry
pořádám BIG BMW Classic a sbírám starý klumpry
Kamarád ho bude kupovat tak ho budu mít na chvilku pučeníDC píše:pohodlná líná bestie, to Ti můžu říct hned...Stany píše:Příští týden budu testovat BMW 740 v8 z roku 95 tak dám vědět první dojmy
A dokonce mi ho i nabízí 170 litříků ale nejsou penízky
Mělo by to mít šesti stupňoví automat a plná paráda i GPS.
zkontrolujte veškerou elektroniku, pokud je tam jakejkoliv problem s el. tak to bejvá hooodně nepříjemný a drahýStany píše:Kamarád ho bude kupovat tak ho budu mít na chvilku pučeníDC píše:pohodlná líná bestie, to Ti můžu říct hned...Stany píše:Příští týden budu testovat BMW 740 v8 z roku 95 tak dám vědět první dojmy.
A dokonce mi ho i nabízí 170 litříků ale nejsou penízky![]()
Mělo by to mít šesti stupňoví automat a plná paráda i GPS.
Docent Chocholoušek BMW světa...
pořádám BIG BMW Classic a sbírám starý klumpry
pořádám BIG BMW Classic a sbírám starý klumpry

