Opravit m20 nebo rovnou sehnat m30?
-
- člen E30.cz
- Příspěvky: 283
- Registrován: 30. 10. 2008 10:08
- Bydliště: Praha-Trenčín
Opravit m20 nebo rovnou sehnat m30?
Ahoj, jsem amater, tak bych rad poprosil o radu zkusenejsi..
Mam e30 320 s motorem m20b25, ktery je pry padly na klice-proste to hrozne mlati a moc nejede. Co jsem se ptal tak je to na G.O opravu-kolem 10t. tak mi napadlo, ze za ty penize se tu prodavaj silnejsi motory.. na kolik muze vyjit zastavba treba m30(asi nejlevnejsi cesta k vyssimu vykonu)?? Pripadne dalsi vicenaklady jako treba brzdy?(podvozek uz mam snad v kupě)
Podotykam, ze sam si umim vymenit tak olej nebo kolo, takze celou praci musim nekomu zaplatit a navic jako student na to nemam 50t-kdyby mi nekdo chtel radit v8(kterou bych samozrejme chtel taky:)
Predem dekuji za radu ci napad
Mam e30 320 s motorem m20b25, ktery je pry padly na klice-proste to hrozne mlati a moc nejede. Co jsem se ptal tak je to na G.O opravu-kolem 10t. tak mi napadlo, ze za ty penize se tu prodavaj silnejsi motory.. na kolik muze vyjit zastavba treba m30(asi nejlevnejsi cesta k vyssimu vykonu)?? Pripadne dalsi vicenaklady jako treba brzdy?(podvozek uz mam snad v kupě)
Podotykam, ze sam si umim vymenit tak olej nebo kolo, takze celou praci musim nekomu zaplatit a navic jako student na to nemam 50t-kdyby mi nekdo chtel radit v8(kterou bych samozrejme chtel taky:)
Predem dekuji za radu ci napad
- Kubajz von Odry
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3689
- Registrován: 25. 05. 2004 13:22
- Bydliště: Odry
tak prve bych tě uvedl na pravou míru tím že máš buď 325i a tedy m20b25 a nebo máš 320i a tedy m20b20. dále, pokud jak říkáš si umíš max. vyměnit vyměnit kolo tak počítej s tím, že zástavba motoru m30 není uplně jednoduchá a když to budeš chtít někomu zaplatit tak se klidně k 25 000 můžeš dostat. - záleží na koho narazíš a jdo jak bude ochoten ti pomoct. - další problém pak budou papíry....
má rada tedy je udělat GO toho co míš teď (obvzláště pokud je to m20b25) a uvidíš že po důkladné GO ti bude výkon stačit až až.
má rada tedy je udělat GO toho co míš teď (obvzláště pokud je to m20b25) a uvidíš že po důkladné GO ti bude výkon stačit až až.
- Radek_750iA
- Příspěvky: 3262
- Registrován: 16. 09. 2003 22:16
- Bydliště: K. Vary
pokud by sis to nedelal sam, tak bych sel cestou opravy, bo spis vymeny puvodniho motoru....nedavno tu byla na prodej e34 s M20B25 motorem tusim za 8000,- ??
205GTi, 318i, 323i, 325i, 730iA, 750iA, 325iC, R5 ALPINE, 324td, 520i,320i/2,5, 520i, 735iAl, & 750iA, 318i,525iAT,525TDS e39,528iT e39,535iA e39,735iA e38 FL,335iC M-Tech II,735i e65,M5 e34 91,e30 325i M-Tech I,T4VR6,A6 3.0TDi --> 850Ci & 535d
-
- člen E30.cz
- Příspěvky: 283
- Registrován: 30. 10. 2008 10:08
- Bydliště: Praha-Trenčín
Lepší asi bude, když rovnou řekneš, jakej máš rozpočet. Osobně to vidím podobně jak Radek. Tohle prodat na díly a koupit dobrou M20B25, nebo jen blok a hlavu si dát ze stávajícího. Pokud má bejt zástavba M30 kvalitní, tak to rozhodně levný není, to platí tuplem, když si to člověk nechává dělat.
325iC: LSD, StarTec, semi M-Technic I, Smoked Hella
-
- člen E30.cz
- Příspěvky: 283
- Registrován: 30. 10. 2008 10:08
- Bydliště: Praha-Trenčín
a ono to chce vetsinou udelat i celou hlavu, plno tesneni apod. a ses na 20ti minimalneMacek píše:Jestli jen klepe na klice, tak přebrus kliky cca 1500-2000kč, lágry cca 3000kč, těsnění vana,nový olej, filtr, práce... cca za tu osmičku tak akorát...
Nabizim bezny servis na starsi BMW ale i jine znacky. Zastavby a upravy prevazne E36 a E30 
Tel.: 736 231 838

Tel.: 736 231 838
- Radek_750iA
- Příspěvky: 3262
- Registrován: 16. 09. 2003 22:16
- Bydliště: K. Vary
tak to se podle me asi pletesMaty Praha píše:Dekuju za tipy.
Rozpocet- prijde mi nesmysl davat do toho vic jak cca 25-jinak bych mohl svoje prodat na dily a koupit si 335i nebo se pletu?

205GTi, 318i, 323i, 325i, 730iA, 750iA, 325iC, R5 ALPINE, 324td, 520i,320i/2,5, 520i, 735iAl, & 750iA, 318i,525iAT,525TDS e39,528iT e39,535iA e39,735iA e38 FL,335iC M-Tech II,735i e65,M5 e34 91,e30 325i M-Tech I,T4VR6,A6 3.0TDi --> 850Ci & 535d
-
- člen E30.cz
- Příspěvky: 283
- Registrován: 30. 10. 2008 10:08
- Bydliště: Praha-Trenčín
to icecold: myslel jsem koupit 335i-cely auto, ale ne za 25(to je pry cena prestavby, jenom prace) ale za 25 plus cena motoru a penize ktery bych ziskal prodejem svyho na dily, takze nejakych40-50t. a za to jsem jich uz par videl. Prave proto jsem tedy psal, ze mi prijde nesmysl dat jenom za praci na prestavbe 25t.
jinak mam radost, ze jste se jeste ozvali.
Momentalne jsem ve fazi, ze asi opravim tu kliku-muzu ji vzit z puvodniho motoru a uvidim, jak dal. Navic ted prisla moznost odkoupit od otce e46 323i v perfektnim stavu za rodinny peniz, takze muj rozpocet na tricu se dal komplikuje. Tesim se na dalsi ohlasy
jinak mam radost, ze jste se jeste ozvali.
Momentalne jsem ve fazi, ze asi opravim tu kliku-muzu ji vzit z puvodniho motoru a uvidim, jak dal. Navic ted prisla moznost odkoupit od otce e46 323i v perfektnim stavu za rodinny peniz, takze muj rozpocet na tricu se dal komplikuje. Tesim se na dalsi ohlasy
Koupit od otce e46 za rodinný peníz, prodat za normální peníz a vydělaný peníze nasrat do třícyMaty Praha píše: Navic ted prisla moznost odkoupit od otce e46 323i v perfektnim stavu za rodinny peniz, takze muj rozpocet na tricu se dal komplikuje. Tesim se na dalsi ohlasy


e28 525i, e83 X3
EX : e28 528i, e34 535i, e34 530i, e34 525tds, e46 318ci, e39 523i
EX : e28 528i, e34 535i, e34 530i, e34 525tds, e46 318ci, e39 523i