Potom ještě elektrika, nešla by ta Eta na dvoulitrovou (asi ne co??)
Prosim poradte.
Dikas

To by mě zajímalo jak sis změřilrozdíl když máš "velké" nebo "malé" kola..podle otáček a tachometru nemůžeš poznat jak rachle skutečně jedeš, protože při stejných točkách budeš mít stejnou rychlost dle tachometruAnonymous píše:ja mam etu a na velkejch kolech pri 4800 tak 200-210 km/h...ted tam ale mam 195/50/15 takze min...nevim presne pac se mu do toho nejak nechce...
...a při vyšších otáčkách urveš vačku.Honza píše:Podle mě je tahle výměna blbost. Eta je výborná v tom, že je úsporná - nízkootáčková. K tomu potřebuješ dif z ety. Ale jak jsem to pochopil, ty nejsi prototyp úsporného řidiče. Udělal bych to jinak (stejně nemáš ten difer): použij pouze motor. Převodovku a spojku si vezmeš svoji dvoulitrovou (odpružený setrvačník, který vytáhneš, výhodně prodáš). Elektriku předělej taky z toho dvoulitra. Jestli to máš chromáka, tak největší problém bude s rozdělovačem, ale jde to předělat. Dále přehodíš sání a celé to zapojíš.
Vyřadíš tím ten omezovač na 4800 ot. Pojede to asi jako 2.5i
Takhle to vypadá trochu složitě, ale v podstatě to nic není
to mas recht ... nemuzu vedet kolik jedu ve skutecnosti...ja to sleduju jen podle tachace a otackomeru...na 195/50/15 motor jde lip do ot a na vytocenou petku to jede max. 200 ale musim ho fakt dusit...na velekjch kolech co je u me 195/60/14 to auto litalo v pohode pres 200 podle tachace a vubec mu to nedelalo problemy...jen na základe teto zkusenosti jsem psal svuj prispevek...kolik jedu v realu to nevim ... ale obrovskej rozdil od tachace to stejne nebude...Huska píše:To by mě zajímalo jak sis změřilrozdíl když máš "velké" nebo "malé" kola..podle otáček a tachometru nemůžeš poznat jak rachle skutečně jedeš, protože při stejných točkách budeš mít stejnou rychlost dle tachometruAnonymous píše:ja mam etu a na velkejch kolech pri 4800 tak 200-210 km/h...ted tam ale mam 195/50/15 takze min...nevim presne pac se mu do toho nejak nechce...