Adaptér na uchcení kola na centrální šroub
Adaptér na uchcení kola na centrální šroub
Zdravím, nevíte někdo kde tady v čechách sehnat toto:
http://www.s14.net/forums/showthread.php?t=28841
http://www.maxbimmer.com/forums/showthread.php?t=106051
http://www.s14.net/forums/showthread.php?t=30287
jde mi o ty adaptéry na uchycení kola na centrální šroub. Zajímá mne na kolik by tahle sranda na všechny čtyři kola vyšla. Dík za odpovědi
http://www.s14.net/forums/showthread.php?t=28841
http://www.maxbimmer.com/forums/showthread.php?t=106051
http://www.s14.net/forums/showthread.php?t=30287
jde mi o ty adaptéry na uchycení kola na centrální šroub. Zajímá mne na kolik by tahle sranda na všechny čtyři kola vyšla. Dík za odpovědi
BMW 523i Touring M-Packet
Orientblau mettalic
Orientblau mettalic
- DAN
- Věčně nespokojený
- Příspěvky: 3683
- Registrován: 24. 07. 2003 11:35
- Bydliště: Mrdákov
- Kontaktovat uživatele:
Kolik je to podle tebe pár peněz a z jakýho materálu ?hyry píše:Ahoj.Si myslím,že by to trochu šikovnej soustružník dokázal udělat za pár peněz.Jde o to co tím řešíš?Vždyt ty naváděcí trny budou stejně vidět.Ale jinak je to zajímaví.
Pár peněz znamená, že materál by někde ukradl ?
Řekl bych, že tohle chce progrmovatelnej soustr a v ideálním případě i NC frézku.
Podle mě pár peněz znamená tak 4000,- jen za práci. Materiál rozhodně nebude zadarmo. Ten bude stát ještě víc než práce.
BMW The Ultimate Driving Machine
U nás jsem tuhle přestavbovou sadu našel pouze od firmy Braid:
http://www.braid.cz/download/braid.pdf
http://www.braid.cz/download/braid.pdf
E31 850i '92 & E38 740i '01 & trocha vysněné rejže k tomu...
=> WildWerke
Nevím jak je to tam u vás DANe, ale většinou takový obráběči, co něco bokem nabízejí, tak to dělají jako fušku v práci a tam se ten materiál nějak "sežene" a cena za práci je taky víc než příznivá. Poslední příklad mám od jednoho kolegy z práce, který scháněl něco na NCčku a ofiko by to stálo 4000Kč a takhle to bude mít bokem za 300Kč, věř tomu nebo ne.DAN píše:Kolik je to podle tebe pár peněz a z jakýho materálu ?
Pár peněz znamená, že materál by někde ukradl ?
Řekl bych, že tohle chce progrmovatelnej soustr a v ideálním případě i NC frézku.
Podle mě pár peněz znamená tak 4000,- jen za práci. Materiál rozhodně nebude zadarmo. Ten bude stát ještě víc než práce.

E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power

SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7

- DAN
- Věčně nespokojený
- Příspěvky: 3683
- Registrován: 24. 07. 2003 11:35
- Bydliště: Mrdákov
- Kontaktovat uživatele:
U nás se už krást nesmí. Věř tomu, nebo ne.BOOST píše:Nevím jak je to tam u vás DANe, ale většinou takový obráběči, co něco bokem nabízejí, tak to dělají jako fušku v práci a tam se ten materiál nějak "sežene" a cena za práci je taky víc než příznivá. Poslední příklad mám od jednoho kolegy z práce, který scháněl něco na NCčku a ofiko by to stálo 4000Kč a takhle to bude mít bokem za 300Kč, věř tomu nebo ne.DAN píše:Kolik je to podle tebe pár peněz a z jakýho materálu ?
Pár peněz znamená, že materál by někde ukradl ?
Řekl bych, že tohle chce progrmovatelnej soustr a v ideálním případě i NC frézku.
Podle mě pár peněz znamená tak 4000,- jen za práci. Materiál rozhodně nebude zadarmo. Ten bude stát ještě víc než práce.

BMW The Ultimate Driving Machine
Adaptér na uchcení kola na centrální šroub
Takže, kdyby to někoho zajímalo cena adaptéru na náboj pro centrální matku od firmy braid je 8536Kč s DPH za 1kus (bez klíče). Což je celkem raketa
Případná úprava disku pro centrální matku 711Kč s DPH za úpravu 1disku. Asi by opravdu vyšlo levněji si ty adaptéry vyrobit
. Jinak díky za tip WilDe


BMW 523i Touring M-Packet
Orientblau mettalic
Orientblau mettalic
Re: Adaptér na uchcení kola na centrální šroub
tak to mi nerikejte ze by to tu nekdo nesvedl levnejijokano píše:Takže, kdyby to někoho zajímalo cena adaptéru na náboj pro centrální matku od firmy braid je 8536Kč s DPH za 1kus (bez klíče). Což je celkem raketaPřípadná úprava disku pro centrální matku 711Kč s DPH za úpravu 1disku. Asi by opravdu vyšlo levněji si ty adaptéry vyrobit
. Jinak díky za tip WilDe


-
- člen E30.cz
- Příspěvky: 757
- Registrován: 28. 07. 2006 15:01
- Bydliště: Ostrava,rozkoukávám se, Žilina 608 741 574
Materiál třída 15-16,není nejlevnější,zkuste propočítat odhadem váhu na 4 kusy,jde to dobře udělat i na klasickem soustruhu,někde může být problém kvalitné tepelné zpracování,....ALE......udělat takovou věc a mít odpovědnost za člověka.....no.nedělal bych to ani pro sebe,nikdo neví co se může stát,takže podle mě,jenom zaručenou kvalitu s ATESTEM
ex E 30 318i,E 30 320i ex,E 30 316i A Blue Angel ex, E 30 325 Silver Lady, chromáčik,ex E36 325i kupé,now e36 kupé 2.5 White homeless
- DAN
- Věčně nespokojený
- Příspěvky: 3683
- Registrován: 24. 07. 2003 11:35
- Bydliště: Mrdákov
- Kontaktovat uživatele:
Je ptořeba mít 4 špalky o průměru aspoň 120 mm. Tyč Rd. 120 z materiálu 42CRMo4 ( dle ČSN 15 142 )- a to je k tomuto účelu docela ještě bláto stojí cca 30 000,- = 1m stojí cca 5000,- a ten na to možná padne - takže tu máme krádež za 5 litrů - oni si naúčtují i cenu dopravy, až to budou zlodějovi počítat, cenu práce práce těch, kdo to objednávali, pořizovali fakturu, účtovali,... Takže už to máme trestný čin.Oldman píše:Materiál třída 15-16,není nejlevnější,zkuste propočítat odhadem váhu na 4 kusy,jde to dobře udělat i na klasickem soustruhu,někde může být problém kvalitné tepelné zpracování,....ALE......udělat takovou věc a mít odpovědnost za člověka.....no.nedělal bych to ani pro sebe,nikdo neví co se může stát,takže podle mě,jenom zaručenou kvalitu s ATESTEM
Ještě se někomu chce krást hutní materiál pro upínání centrální matkou ?
Zapomněl jsem na to, že se bude muset udělat matka - 4 kusy.
Jo a jak píše kolega - ten kdo krade matroš - doloží jeho jakost hutním atestem ?
Ať to někdo udělá - jsem zvědav na cenu. A další věc je, jestli to neupadne při první čočce.
A posl. věc - při předělání na centr šroub bude podvozek odcházet daleko rychleji. Tady už nejsou ve hře milimetry jako u malýho ET - páky se zvětší aspoň o 1 cm, aby to mělo nějakou pevnost.
- ty budeš jezdit okruhy a budete měnit kola na čas ?
BMW The Ultimate Driving Machine