
Myslím že špéru zjistíš když zvedneš jedno kolo a budeš sním točit nebo ne? tak mne kluci opravte. Nebo při rozjedu kdy má každý kolo jiný povrch pod sebou jedno asfalt druhé led/bláto.
je to napsané na špéře, myslím že to je i v FAQ jak to poznat. Jinka já se to vždycky dozveděl, když sem si nechával podle vinka vyjíždět výbavu a byla tam špéra. Pak zkouška jedno kolo tráva, druhý asfalt a stejně dlouhé čáry, a pak test na heveru, když je zadek ve vzduchu a obě kola se točí stejným směrem, když budeš točit jenom jedním. Při normální to zas moc nepoznáš, je to dobré, když jedeš ostře, tak to utahuje zatíčku, nebo pak na boky. A na sněhu je k nezaplacení, zatím se mi nestalo, že bych se s tím nikde nevyškrábal. Sesvoří a jede.Dzitro píše:závist, kazdopadně dá se nějak poznat že to auto ma špéru při normalní jizdě? nebo není třeba nějakej poznavací znak na diferaku? (:marlin píše:Já vždycky, když kupoval třícu, tak ta špéru mělaDzitro píše:a jeste dotazek, nevim myslim si ze sem to cetl u iSa, nebo nekde, je mozny aby do nejake verze od BMW davali samosvor v serii?A bylo kupodivu, že ani o tom majitel neveděl že tam je.
To bude prodavajici majitel nadsen.Petulka píše:praskni mu na jednicku z mista plnej s vytocenyma kolama a poznas to hned...
tak nadsen. za 1, neprodava oktavku duchodcovi a za 2, kdyz nekdo uvede, ze to ma speru ktera zveda hodnotu auta, tak bych si to chtel overit a kdyby to kupoval s tim, ze ji to nema, tak to zkusi az po tom co prodavajici bude strak bankovky pod polstar. ale to je jedno, zas diskuzepip píše:To bude prodavajici majitel nadsen.Petulka píše:praskni mu na jednicku z mista plnej s vytocenyma kolama a poznas to hned...
Tou vybavou se ridit ale je fakt blbost. Trici jsou vsechny uz proskladany na tricet krat.
Jinak je ale iSo perfektni priklad auta, ktere dokaze skvele pobavit i bez vykonu. Je to proste kvalitni sportovni auto.
Mě ta výbava plus mínus vždy seděla. Ale poté jsem vždy dělal test asfalt/tráva a hever.Petulka píše:
Tou vybavou se ridit ale je fakt blbost. Trici jsou vsechny uz proskladany na tricet krat.
Tak proč já si jí koupilWild píše: Spousta lidí (včetně mě už asi ) by si třícu na denní ježdění nepořídilo, nicméně když už, tak mi přijde, že iSo je na to vhodný...není to lenoch, takže, když člověk spěchá a potřebuje, tak se to docela hýbe nějaká zábava s tím taky je a přecejen se v těhle situacích nerozchlastá tak jako šestivál.
No ale 320iS s 1.8iS tazko porovnavat. Je to de facto M3. Uzky profil a cena uplne inde.marlin píše:Dzitro, tady máš jak poznáš svor
diferencial-jak-poznat-samosvor-jeho-po ... 13347.html
Wilde, ještě jedna vec, pokud se nepletu tak 320iS byla pro španělsko a itálii, kvůli normám jak jsi říkal, resp prostě snížily S14ku na dvoulitr.
A co se týká mě, tak já si kupovat iSo, tak sháním právě 320iS....
Jo a jinak, ona i ta 1.6ka v combíku jede. Až se divím co to auto občas dělá
iSo jako iSo.... podle mě nejlepší motorizace do tříci. 320iS.pip píše:No ale 320iS s 1.8iS tazko porovnavat. Je to de facto M3. Uzky profil a cena uplne inde.marlin píše:Dzitro, tady máš jak poznáš svor
diferencial-jak-poznat-samosvor-jeho-po ... 13347.html
Wilde, ještě jedna vec, pokud se nepletu tak 320iS byla pro španělsko a itálii, kvůli normám jak jsi říkal, resp prostě snížily S14ku na dvoulitr.
A co se týká mě, tak já si kupovat iSo, tak sháním právě 320iS....
Jo a jinak, ona i ta 1.6ka v combíku jede. Až se divím co to auto občas dělá
Zajímalo by mě kolik je v ČR těchto aut. Řekl bych, že jedna tady možná bude - nejspíš neofiko na jiných papírech - pravděpodobně právě na TP 318iS.marlin píše: A co se týká mě, tak já si kupovat iSo, tak sháním právě 320iS....
Tipuju, že je to tak na hranici aby ti stačily prsty (ruce+nohy). Pár jich prošlo i tímhle fórem, občas se objeví někde v inzerátu, ale masovka to neni v žádném případě...DAN píše: Zajímalo by mě kolik je v ČR těchto aut. Řekl bych, že jedna tady možná bude - nejspíš neofiko na jiných papírech - pravděpodobně právě na TP 318iS.
Třeba se zadaří jak sviň ( náhoda je blbec ) a koupíš právě ji.