pomoc s výběrem 318is

Cokoliv o čem se dá psát v souvislosti s BMW.
Hotty E30
Příspěvky: 782
Registrován: 11. 08. 2008 20:44
Bydliště: Jevíčko (M.Třebová)

Příspěvek od Hotty E30 » 13. 02. 2011 16:23

Lidé co maj na r6 a motorvý vraždy ve tříce ti řeknou že je is slabý,ale to si nemyslím. Jestli to má bejt tvoje první auto Bmw a koupíš kus s motorem ve stavu jakým má být tak budeš nadšenej,dá se stím pěkně zablblount a jede neskutečně. Moje to bylo první auto a najel jsem sním málinko ale vždycky když člověk přidal a táhal ho tak přestal dýchat dokud nevypnul motor :wink: .Byl tam nějakej tuning výfuk co řval jak kráva+sport hříbek a bez špéry.S dobrým motorem jede opravdu dostatečně.
Myslím že špéru zjistíš když zvedneš jedno kolo a budeš sním točit nebo ne? tak mne kluci opravte. Nebo při rozjedu kdy má každý kolo jiný povrch pod sebou jedno asfalt druhé led/bláto.

Uživatelský avatar
marlin
Příspěvky: 2059
Registrován: 17. 02. 2007 22:37
Bydliště: Nový Bor/Okrouhlá
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od marlin » 13. 02. 2011 18:23

Dzitro píše:
marlin píše:
Dzitro píše:a jeste dotazek, nevim myslim si ze sem to cetl u iSa, nebo nekde, je mozny aby do nejake verze od BMW davali samosvor v serii?
Já vždycky, když kupoval třícu, tak ta špéru měla :D A bylo kupodivu, že ani o tom majitel neveděl že tam je.
závist, kazdopadně dá se nějak poznat že to auto ma špéru při normalní jizdě? nebo není třeba nějakej poznavací znak na diferaku? (:
je to napsané na špéře, myslím že to je i v FAQ jak to poznat. Jinka já se to vždycky dozveděl, když sem si nechával podle vinka vyjíždět výbavu a byla tam špéra. Pak zkouška jedno kolo tráva, druhý asfalt a stejně dlouhé čáry, a pak test na heveru, když je zadek ve vzduchu a obě kola se točí stejným směrem, když budeš točit jenom jedním. Při normální to zas moc nepoznáš, je to dobré, když jedeš ostře, tak to utahuje zatíčku, nebo pak na boky. A na sněhu je k nezaplacení, zatím se mi nestalo, že bych se s tím nikde nevyškrábal. Sesvoří a jede.
BMW E30 318iS - Musta Kissa,
BMW E3O 316i touring - mrtvola, rozpordej na díly
BMW E34 525i - Bělásek - již není
Subaru Impreza - kvalita z japonska

Petulka
Příspěvky: 816
Registrován: 05. 03. 2009 16:34
Bydliště: Olomouc

Příspěvek od Petulka » 13. 02. 2011 18:34

praskni mu na jednicku z mista plnej s vytocenyma kolama a poznas to hned. "hodiny" nebo jak se tomu rika bez spery neudelas. a na zvedaku se obe kola musi tocit stejnym smerem. a te vybave jak pise marlin bych asi moc neveril, ty tricitky jsou dneska vetsinou nepuvodni a vsechno je natrikrat sundavany nebo dodelavany
e30 327i Z4.45 touring

"Nemusime se bat tech, co nic nevedi, ale tech, co si mysli, ze vedi vsechno!" (asi gerhard schroder)

Uživatelský avatar
pip
Příspěvky: 2161
Registrován: 28. 09. 2006 18:05

Příspěvek od pip » 13. 02. 2011 19:05

Petulka píše:praskni mu na jednicku z mista plnej s vytocenyma kolama a poznas to hned...
To bude prodavajici majitel nadsen.

Tou vybavou se ridit ale je fakt blbost. Trici jsou vsechny uz proskladany na tricet krat.

Jinak je ale iSo perfektni priklad auta, ktere dokaze skvele pobavit i bez vykonu. Je to proste kvalitni sportovni auto.

Petulka
Příspěvky: 816
Registrován: 05. 03. 2009 16:34
Bydliště: Olomouc

Příspěvek od Petulka » 13. 02. 2011 19:12

pip píše:
Petulka píše:praskni mu na jednicku z mista plnej s vytocenyma kolama a poznas to hned...
To bude prodavajici majitel nadsen.

Tou vybavou se ridit ale je fakt blbost. Trici jsou vsechny uz proskladany na tricet krat.

Jinak je ale iSo perfektni priklad auta, ktere dokaze skvele pobavit i bez vykonu. Je to proste kvalitni sportovni auto.
tak nadsen. za 1, neprodava oktavku duchodcovi a za 2, kdyz nekdo uvede, ze to ma speru ktera zveda hodnotu auta, tak bych si to chtel overit a kdyby to kupoval s tim, ze ji to nema, tak to zkusi az po tom co prodavajici bude strak bankovky pod polstar. ale to je jedno, zas diskuze
e30 327i Z4.45 touring

"Nemusime se bat tech, co nic nevedi, ale tech, co si mysli, ze vedi vsechno!" (asi gerhard schroder)

Uživatelský avatar
pip
Příspěvky: 2161
Registrován: 28. 09. 2006 18:05

Příspěvek od pip » 13. 02. 2011 19:15

Samozrejme, overil bych jestli tam ten svor je. A kdyby to bylo moje auto, tak rad predvedu tebou zminenym zpusobem. Je to preci jenom sportovni vuz. Pouze rikam, ze by na to mel prodavajici s nejvetsi pravdepodobnosti kecy.

Uživatelský avatar
WilD
Příspěvky: 3765
Registrován: 11. 07. 2008 22:50
Bydliště: Praha-Vysočany(720676062)

Příspěvek od WilD » 13. 02. 2011 20:53

Jen upřesním, těma 15 tis. Kč za rozvody jsem myslel cca náklady matroš plus práci, že by to tak mohlo vyjít, protože ne každý se do toho pustí sám, jinak v materiálu by to mělo vyjít tak na desítku. A samozřejmě, životnost je asi tak 4x delší (km nájezd) než s řemenem. Takže ano, člověk to s největší pravděpodobností udělá jednou a pak už o tom za život své třícy pravděpodobně neuslyší, jen je to prostě taková jednorázová řádově vyšší investice, o které je dobrý vědět...

Jinak k tomu, co padlo...:
Spousta lidí (včetně mě už asi :D ) by si třícu na denní ježdění nepořídilo, nicméně když už, tak mi přijde, že iSo je na to vhodný...není to lenoch, takže, když člověk spěchá a potřebuje, tak se to docela hýbe :) nějaká zábava s tím taky je :) a přecejen se v těhle situacích nerozchlastá tak jako šestivál.

Co se týká, zkoušení samosvoru při koupi, spíš bych si to zvedl a zkoušel zmíněný točením... Zároveň se člověk na to mrkne zespod a to občas vidí věci :lol:

Svor se ale může dokoupit, vyměnit, tyhle věci bych ne že neřešil, ale pořád viděl jako vedlejší, protože jak koupíš naleštěnou vraždu, jako se povedlo mě tenkrát, tak pod tím budeš akorát rok v kuse ležet (pro příklad jsem za první rok s iSem najel 5tis km a zbylých asi 15 jsem musel Favoritem :lol: ), naliješ dvakrát pořizovačku auta, abys zjistil, že to nemá smysl, auto rozkuchal, vzal si to, co jsi sám už udělal nové, použil jinam a zahodil... Prostě bych se soustředil hlavně na to koupit dobrej základ...dořešit výbavu a všechny tyhle blbiny okolo je zábava, neříkám, že třeba levná, ale vždy to jezdí i bez toho. S tím stavem, kdy člověk neví co dřív, aby to vůbec bylo provozuschpný je to mnohem nemilejší... :? :D

Petulka: Však v poho, jen jsem to doopravil...a google to nebyl...spíš už mi to nějak uvízlo v paměti, mnohokrát se tu nejen tu omýlalo, jak to s těmahle blbinama bylo vlastně :wink:

Dzitro
Příspěvky: 885
Registrován: 17. 10. 2010 18:50
Bydliště: Kutná hora

Příspěvek od Dzitro » 13. 02. 2011 21:55

panove, dekuju mnohokrat, presne tak jsem si to predstavoval... kazdopadne jsem rad ze se mi potvrdily moje predstavy o jezdeni s iS, jsem mladej klucina co se odmala mota kolem aut, motokar, a jinejch podobnejch stroju pripominajici neco na ctyrech kolech.. proto uz mam nejaky predstavy co bych od auta vyzadoval, chtel bych to na dojizdeni do skoly a po vecerech nebo tak si jit zajezdit jakoze normalne s trochu vice nohou nakotlenou na plynu :p kazdopadne dekuju za vsechny vase odpovedi.. nejvic me rozesmala ta s tim kotlením na jednicku :D by se ten pan co by sedel vedle asi trochu prohejbal.. me spis napadlo jestli to treba neni oznacene primo na diferaku.. nejake pismeno nebo nejake blizsi oznaceni.. dekuju moc (: myslim ze jestli se mi to povede vsechno pekne splacat tak budu mit na iSo 70-80tis.. coz si myslim ze je az moc dobrej zaklad na studenta.. kazdopadne bych to do toho nechtel vrazit cele, pokud na to to auto opravdu nebude vypadat.. mam uz zase svoje vysněné upravy a designy jak bych si to auto chtel poladit.. jelikoz jsem takovej hracicka.. díky moc.. (:

Uživatelský avatar
Apple324D
Sponzor e30.cz
Příspěvky: 2181
Registrován: 06. 02. 2008 20:14
Bydliště: Čáslav/ Praha

Příspěvek od Apple324D » 13. 02. 2011 22:12

tak taky doufám že se potom pochlubíš :wink:
E30...a sny se plní


koroze na voze? opravíme, nalakujeme
renovace-karoserii-veteranu-a-youngtimeru-t94960.html

Uživatelský avatar
marlin
Příspěvky: 2059
Registrován: 17. 02. 2007 22:37
Bydliště: Nový Bor/Okrouhlá
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od marlin » 13. 02. 2011 22:44

Petulka píše:
Tou vybavou se ridit ale je fakt blbost. Trici jsou vsechny uz proskladany na tricet krat.
Mě ta výbava plus mínus vždy seděla. Ale poté jsem vždy dělal test asfalt/tráva a hever.
Wild píše: Spousta lidí (včetně mě už asi ) by si třícu na denní ježdění nepořídilo, nicméně když už, tak mi přijde, že iSo je na to vhodný...není to lenoch, takže, když člověk spěchá a potřebuje, tak se to docela hýbe nějaká zábava s tím taky je a přecejen se v těhle situacích nerozchlastá tak jako šestivál.
Tak proč já si jí koupil :)
BMW E30 318iS - Musta Kissa,
BMW E3O 316i touring - mrtvola, rozpordej na díly
BMW E34 525i - Bělásek - již není
Subaru Impreza - kvalita z japonska

Uživatelský avatar
marlin
Příspěvky: 2059
Registrován: 17. 02. 2007 22:37
Bydliště: Nový Bor/Okrouhlá
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od marlin » 13. 02. 2011 22:50

Dzitro, tady máš jak poznáš svor

diferencial-jak-poznat-samosvor-jeho-po ... 13347.html


Wilde, ještě jedna vec, pokud se nepletu tak 320iS byla pro španělsko a itálii, kvůli normám jak jsi říkal, resp prostě snížily S14ku na dvoulitr.

A co se týká mě, tak já si kupovat iSo, tak sháním právě 320iS....

Jo a jinak, ona i ta 1.6ka v combíku jede. Až se divím co to auto občas dělá :)
BMW E30 318iS - Musta Kissa,
BMW E3O 316i touring - mrtvola, rozpordej na díly
BMW E34 525i - Bělásek - již není
Subaru Impreza - kvalita z japonska

Uživatelský avatar
pip
Příspěvky: 2161
Registrován: 28. 09. 2006 18:05

Příspěvek od pip » 13. 02. 2011 23:02

marlin píše:Dzitro, tady máš jak poznáš svor

diferencial-jak-poznat-samosvor-jeho-po ... 13347.html


Wilde, ještě jedna vec, pokud se nepletu tak 320iS byla pro španělsko a itálii, kvůli normám jak jsi říkal, resp prostě snížily S14ku na dvoulitr.

A co se týká mě, tak já si kupovat iSo, tak sháním právě 320iS....

Jo a jinak, ona i ta 1.6ka v combíku jede. Až se divím co to auto občas dělá :)
No ale 320iS s 1.8iS tazko porovnavat. Je to de facto M3. Uzky profil a cena uplne inde.

Gabo
člen E30.cz
Příspěvky: 4293
Registrován: 20. 02. 2006 18:51
Bydliště: Nížkov (ZR)

Příspěvek od Gabo » 13. 02. 2011 23:25

Já mám na běžná ježdění 325iT na prdíky a vůbec si nestěžuju. Jezdim za ekvivalent asi 7,5 litru a svezu se slušně. I když už je tzo celkem dědek, v automobilovym světě spíš důchodce. Stav auta je kapku jiná věc, snažim se, ale pomalu mě to přestává bavit. Byť hlavní muchy jsou vychytaný, ovšem s nákladama činícíma cca 150% pořizovací ceny.
Já osobně, pokud bych kupoval auto, do kterýho se nechci vyszpat, budu jako první a jedinou důležitou věc řešit celkovej stav. Ona vylítaná 325 jede stejně jak 318 M10 v echt stavu.
EX: E36 318i 4/94, e30 325iT LPG 8/88, Favo 7/90, Golf II 1.8 GT 1986, Škoda 120 M1 1984
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA

Uživatelský avatar
marlin
Příspěvky: 2059
Registrován: 17. 02. 2007 22:37
Bydliště: Nový Bor/Okrouhlá
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od marlin » 13. 02. 2011 23:36

pip píše:
marlin píše:Dzitro, tady máš jak poznáš svor

diferencial-jak-poznat-samosvor-jeho-po ... 13347.html


Wilde, ještě jedna vec, pokud se nepletu tak 320iS byla pro španělsko a itálii, kvůli normám jak jsi říkal, resp prostě snížily S14ku na dvoulitr.

A co se týká mě, tak já si kupovat iSo, tak sháním právě 320iS....

Jo a jinak, ona i ta 1.6ka v combíku jede. Až se divím co to auto občas dělá :)
No ale 320iS s 1.8iS tazko porovnavat. Je to de facto M3. Uzky profil a cena uplne inde.
iSo jako iSo.... podle mě nejlepší motorizace do tříci. 320iS.
BMW E30 318iS - Musta Kissa,
BMW E3O 316i touring - mrtvola, rozpordej na díly
BMW E34 525i - Bělásek - již není
Subaru Impreza - kvalita z japonska

Uživatelský avatar
pip
Příspěvky: 2161
Registrován: 28. 09. 2006 18:05

Příspěvek od pip » 13. 02. 2011 23:45

marlin píše:
iSo jako iSo.... podle mě nejlepší motorizace do tříci. 320iS.
Tak to je jako rict, ze nejlepsi E30 je M3. Samozrejme je. Ale nemuzes srovnavat M3 s 1.8iS. To jsou proste dve rozdilna auta. Cenove i vykonove.

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 14. 02. 2011 00:15

srovnavat Mko a beznou tricu je mirne mimo misu, spolecne maji snad jen typove oznaceni a par dilu.

320iS byla pro Italii.

Uživatelský avatar
DAN
Věčně nespokojený
Příspěvky: 3683
Registrován: 24. 07. 2003 11:35
Bydliště: Mrdákov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DAN » 14. 02. 2011 08:29

marlin píše: A co se týká mě, tak já si kupovat iSo, tak sháním právě 320iS....
Zajímalo by mě kolik je v ČR těchto aut. Řekl bych, že jedna tady možná bude - nejspíš neofiko na jiných papírech - pravděpodobně právě na TP 318iS.

Třeba se zadaří jak sviň ( náhoda je blbec ) a koupíš právě ji. :twisted:
BMW The Ultimate Driving Machine

Petulka
Příspěvky: 816
Registrován: 05. 03. 2009 16:34
Bydliště: Olomouc

Příspěvek od Petulka » 14. 02. 2011 10:06

iso jak iso ... :D jasny. tak to muzem zuzit uplne. auto jak auto, ne :D kup zigula a zavar ho a este ti zbyde na garazove stani
e30 327i Z4.45 touring

"Nemusime se bat tech, co nic nevedi, ale tech, co si mysli, ze vedi vsechno!" (asi gerhard schroder)

Uživatelský avatar
Marosh
Příspěvky: 842
Registrován: 21. 02. 2004 09:50

Příspěvek od Marosh » 14. 02. 2011 11:07

DAN píše: Zajímalo by mě kolik je v ČR těchto aut. Řekl bych, že jedna tady možná bude - nejspíš neofiko na jiných papírech - pravděpodobně právě na TP 318iS.

Třeba se zadaří jak sviň ( náhoda je blbec ) a koupíš právě ji. :twisted:
Tipuju, že je to tak na hranici aby ti stačily prsty (ruce+nohy). Pár jich prošlo i tímhle fórem, občas se objeví někde v inzerátu, ale masovka to neni v žádném případě...

Uživatelský avatar
Kubajz von Odry
člen E30.cz
Příspěvky: 3689
Registrován: 25. 05. 2004 13:22
Bydliště: Odry

Příspěvek od Kubajz von Odry » 14. 02. 2011 11:30

občas se oběví v inzerátu i 320is - zpravidla jen motor s převodovkou - vybrakované z auta takže jejich stav moc neposoudíš a cenovka za tyto komponenty kolem 100 000,-
Obrázek

Odpovědět