pomoc s výběrem 318is
pomoc s výběrem 318is
Zdravím Vás klubáci, ještě pár měsíců a budu se moc stát konečně jedním z Vás, a potřebuju vědět na co si dát u výběru BMW E30 318is pozor.. chtěl bych nejspíše plasťáka, poraďtě jakou motorizaci si vybrat, apod.. prosííím..
Ujednoť si, co vlastně chceš. 318iS je origo jen plasťák a kupé. S motorem 1,8 16v a se 100 kW
A taky nastřel na co to auto chceš. Jestli jen pro radost tak kup jakoukoliv E30 v co nejlepším stavu a užívej si ...
A taky nastřel na co to auto chceš. Jestli jen pro radost tak kup jakoukoliv E30 v co nejlepším stavu a užívej si ...
EX: E36 318i 4/94, e30 325iT LPG 8/88, Favo 7/90, Golf II 1.8 GT 1986, Škoda 120 M1 1984
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA
Přesně, jak píše Gabo. Jinak myslim, že to tady na foru bylo už hodněkrát omílané, tak si to tady pročti a budeš vidět. Taky napiš, jaký máš nároky a kolik máš zhruba rozpočet, protože ceny se dost různěj, podle stavu, motoru, typu karoserie a tak. Konkrétně 318iS dneska co tak pozoruju moc na trhu nejsou, mimo pár velmi pěknejch leštěnek za odpovídající cenu 

E30 320i 87' Zinnoberrot
ahaaa.. to jsem nevedel :/ nemam toho jeste tolik proctenyho, to je pravda informace doplnim.. beru to takhle chtel bych auto ktery by me kazdej den vozilo na vejsku, ALE chci neco co i pekne jede, nejradsi bych iS ze sperou.. spotrebu jako takovou bych zatim moc nehrotil, ackoliv jsem student, ale i tak.. myslim si ze me to vyjde levneji nez tedka moje motorka (: chtel bych tu verzi iS jak ma okolo 100kw, a rozpocet nekde kolem 80tis... za to si myslim ze uz se da sehnat hodne pekna lestenka.. (: do is se dela ale vice motoru ne? kazdopadne zatim diky (:
is byly pouze 1.8 a pak myslim ze 2.0. Na 2.0 zapomen. Pokud resis koupeni vozu, tak se rid porad dokola omylanou pisnickou. Zkontroluj si korozi, zda sedi vin, jestli drzi tepltu, co mlati, jestli neni voda v oleji, jestli ti nekolisaj otacky, zasahy (tuning). Pokud se ti auto jako celek libi, tak nevahej. 318is je hodne, daji se ale sehnat i jine motorizace ve slusnym stavu. Osobne pokud bych bral auto na denni jezdeni bych spis resil stav vozu, co majitel udelal a co muze podlozit ze opravdu udelal. Jestli mas na auto 80 tisic a budes brat neco kde nevis co bylo delane, nech si rezervu na klasiku svicky, filtry, rozvody, nejakej kulak a tak...
E30 318iS se dělali pouze s motorem M42 (tzn. 1.8 - výkon 103kW). Až do pozdějších E36 318iS se dával motor M44 s objemem 1.9, lišil se snad krouťákem myslim. Co se týče spotřeby, tak tenhle motor si v tomhle ohledu lidi docela chválej a za těch 80k. by se dalo sehnat určitě pěkný iSoPÁREK píše:is byly pouze 1.8 a pak myslim ze 2.0.

EDIT: Máš recht jaradaf


Naposledy upravil(a) Mattles dne 12. 02. 2011 14:30, celkem upraveno 1 x.
E30 320i 87' Zinnoberrot
KecasMattles píše:E30 318iS se dělali pouze s motorem M42 (tzn. 1.8 - výkon 103kW). Až do pozdějších E36 318iS se dával motor M44 s objemem 1.9, lišil se snad krouťákem myslim. Co se týče spotřeby, tak tenhle motor si v tomhle ohledu lidi docela chválej a za těch 80k. by se dalo sehnat určitě pěkný iSoPÁREK píše:is byly pouze 1.8 a pak myslim ze 2.0.


no, vsechno to sou tak trosku kecy (kdyby to zas nekoho urazilo, muze si pod slovem kecy predstavit treba, nepresnosti). ve tricitce je iso jen jedno a to 100 kw a tomu se rika mala m3, i kdyz, je to blbost. 320 is (s14) je prakticky m3 se snizenym objemem (motorove), protoze se to vozilo nekam (spanelsko?) kde za pojisteni auta nad 2 litry maji rakety jak svina. jinak se to bezne dodavalo, tusim, ze v mtech 2 a mtech podvozku.jaradaf píše:KecasMattles píše:E30 318iS se dělali pouze s motorem M42 (tzn. 1.8 - výkon 103kW). Až do pozdějších E36 318iS se dával motor M44 s objemem 1.9, lišil se snad krouťákem myslim. Co se týče spotřeby, tak tenhle motor si v tomhle ohledu lidi docela chválej a za těch 80k. by se dalo sehnat určitě pěkný iSoPÁREK píše:is byly pouze 1.8 a pak myslim ze 2.0.e30 318is 100kw motor M42, e30 320is motror S14
tzv. mala M3,e 36 318is 103kw motor M42(promenliva delka sani 3kw navrch), a od 1995 e36 318is M44
e30 327i Z4.45 touring
"Nemusime se bat tech, co nic nevedi, ale tech, co si mysli, ze vedi vsechno!" (asi gerhard schroder)
"Nemusime se bat tech, co nic nevedi, ale tech, co si mysli, ze vedi vsechno!" (asi gerhard schroder)
Ne, bylo to do Itálie a bylo to kvůli emisním limitům, když už se chcete šťourat v mikrohovnech
Jinak k věci zájmu a to 318iS. Pokud budeš objíždět iSa...jedna ze zásadních věcí jsou rozvody...udělání je investice zhruba 15 tis Kč...projevuje se rezonancí kolem 3 tis a to pásmo rezonance se postupně rozšiřuje... Ten zbytek je na tříce udělat celkem "sranda" (myslím podvozek apod. ve srovnání s jinými auty). Jinak iSo v dobrý kondici je solidní volba. Ono nějak ultramoc nejede skoro nic seriovýho v tříce, ale svezení je to příjemný a umí to jezdit i za levno. A nebo se můžeš vykašlat na iSo a brát prostě jinou motorizaci, který jsou technoligicky trošku pozadu
(zapalování, počet ventilů na válec). Ale zase rozvody jsou řemenem, takže materiál na rozvody je za symbolický litřík například... Být Tebou bych (beru naprosto obecně) vybíral zejména dle stavu kastle a motoru a pokud máš na auto 8 pětek, tak bych koupil třeba za 50, za což doufám se už dá sehnat solidní tříca a ty tři pětky bych si nechal na pikačoviny - podvozek, kola a já nevím, co bys chtěl řešit. A nebo můžeš vzít téměř všechny lováky, co máš, koupit si iSo v M tech 2 od FaMarta třeba, které je v super stavu celkově (kontroloval jsem ho na vlastní oči, je to prostě hezkej kousek) a užívat 


Jinak k věci zájmu a to 318iS. Pokud budeš objíždět iSa...jedna ze zásadních věcí jsou rozvody...udělání je investice zhruba 15 tis Kč...projevuje se rezonancí kolem 3 tis a to pásmo rezonance se postupně rozšiřuje... Ten zbytek je na tříce udělat celkem "sranda" (myslím podvozek apod. ve srovnání s jinými auty). Jinak iSo v dobrý kondici je solidní volba. Ono nějak ultramoc nejede skoro nic seriovýho v tříce, ale svezení je to příjemný a umí to jezdit i za levno. A nebo se můžeš vykašlat na iSo a brát prostě jinou motorizaci, který jsou technoligicky trošku pozadu


E31 850i '92 & E38 740i '01 & trocha vysněné rejže k tomu...
=> WildWerke
presne tak, woow, celkem me zarazily ty rozvody prijde mi to jako raketa celkemWilD píše:Ne, bylo to do Itálie a bylo to kvůli emisním limitům, když už se chcete šťourat v mikrohovnech![]()
![]()
Jinak k věci zájmu a to 318iS. Pokud budeš objíždět iSa...jedna ze zásadních věcí jsou rozvody...udělání je investice zhruba 15 tis Kč...projevuje se rezonancí kolem 3 tis a to pásmo rezonance se postupně rozšiřuje... Ten zbytek je na tříce udělat celkem "sranda" (myslím podvozek apod. ve srovnání s jinými auty). Jinak iSo v dobrý kondici je solidní volba. Ono nějak ultramoc nejede skoro nic seriovýho v tříce, ale svezení je to příjemný a umí to jezdit i za levno. A nebo se můžeš vykašlat na iSo a brát prostě jinou motorizaci, který jsou technoligicky trošku pozadu(zapalování, počet ventilů na válec). Ale zase rozvody jsou řemenem, takže materiál na rozvody je za symbolický litřík například... Být Tebou bych (beru naprosto obecně) vybíral zejména dle stavu kastle a motoru a pokud máš na auto 8 pětek, tak bych koupil třeba za 50, za což doufám se už dá sehnat solidní tříca a ty tři pětky bych si nechal na pikačoviny - podvozek, kola a já nevím, co bys chtěl řešit. A nebo můžeš vzít téměř všechny lováky, co máš, koupit si iSo v M tech 2 od FaMarta třeba, které je v super stavu celkově (kontroloval jsem ho na vlastní oči, je to prostě hezkej kousek) a užívat


- marlin
- Příspěvky: 2059
- Registrován: 17. 02. 2007 22:37
- Bydliště: Nový Bor/Okrouhlá
- Kontaktovat uživatele:
iSo je dobrá volba. Taky se těším až se s ním zase svezu. Jinak celkově u maloválů, když to je plaz, tak bacha na vana, strašně ráda mizí...
Jinak jak bylo řečeno, hlavně zkouknout stav, co sem měl já problémy, tak to byla visko a pak nefunkční jedna cívka, jinak skoro bez problémů.
Jinak jak bylo řečeno, hlavně zkouknout stav, co sem měl já problémy, tak to byla visko a pak nefunkční jedna cívka, jinak skoro bez problémů.
BMW E30 318iS - Musta Kissa,
BMW E3O 316i touring - mrtvola, rozpordej na díly
BMW E34 525i - Bělásek - již není
Subaru Impreza - kvalita z japonska
BMW E3O 316i touring - mrtvola, rozpordej na díly
BMW E34 525i - Bělásek - již není
Subaru Impreza - kvalita z japonska
no booozeWilD píše:Ne, bylo to do Itálie a bylo to kvůli emisním limitům, když už se chcete šťourat v mikrohovnech![]()
![]()
Jinak k věci zájmu a to 318iS. Pokud budeš objíždět iSa...jedna ze zásadních věcí jsou rozvody...udělání je investice zhruba 15 tis Kč...projevuje se rezonancí kolem 3 tis a to pásmo rezonance se postupně rozšiřuje... Ten zbytek je na tříce udělat celkem "sranda" (myslím podvozek apod. ve srovnání s jinými auty). Jinak iSo v dobrý kondici je solidní volba. Ono nějak ultramoc nejede skoro nic seriovýho v tříce, ale svezení je to příjemný a umí to jezdit i za levno. A nebo se můžeš vykašlat na iSo a brát prostě jinou motorizaci, který jsou technoligicky trošku pozadu(zapalování, počet ventilů na válec). Ale zase rozvody jsou řemenem, takže materiál na rozvody je za symbolický litřík například... Být Tebou bych (beru naprosto obecně) vybíral zejména dle stavu kastle a motoru a pokud máš na auto 8 pětek, tak bych koupil třeba za 50, za což doufám se už dá sehnat solidní tříca a ty tři pětky bych si nechal na pikačoviny - podvozek, kola a já nevím, co bys chtěl řešit. A nebo můžeš vzít téměř všechny lováky, co máš, koupit si iSo v M tech 2 od FaMarta třeba, které je v super stavu celkově (kontroloval jsem ho na vlastní oči, je to prostě hezkej kousek) a užívat


e30 327i Z4.45 touring
"Nemusime se bat tech, co nic nevedi, ale tech, co si mysli, ze vedi vsechno!" (asi gerhard schroder)
"Nemusime se bat tech, co nic nevedi, ale tech, co si mysli, ze vedi vsechno!" (asi gerhard schroder)
Rozvody jsou sice dražší záležitost, dají se za míňjak 15tKč, ale minimálně na 170tkm je vyřešeno a kdo najede s třícou ještě 170tkm?
Samosvor je jako kterákoliv jiná součást výbavy, takže pokud si to kupující poručil, tak ho dostal. Ale to v dnešní době nemá cenu asi vůbec řešit, protože ho mohl klidně někdo demontovat nebo naopak namontovat.
Samosvor je jako kterákoliv jiná součást výbavy, takže pokud si to kupující poručil, tak ho dostal. Ale to v dnešní době nemá cenu asi vůbec řešit, protože ho mohl klidně někdo demontovat nebo naopak namontovat.
E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power

SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7

- marlin
- Příspěvky: 2059
- Registrován: 17. 02. 2007 22:37
- Bydliště: Nový Bor/Okrouhlá
- Kontaktovat uživatele:
Já vždycky, když kupoval třícu, tak ta špéru mělaDzitro píše:a jeste dotazek, nevim myslim si ze sem to cetl u iSa, nebo nekde, je mozny aby do nejake verze od BMW davali samosvor v serii?

BMW E30 318iS - Musta Kissa,
BMW E3O 316i touring - mrtvola, rozpordej na díly
BMW E34 525i - Bělásek - již není
Subaru Impreza - kvalita z japonska
BMW E3O 316i touring - mrtvola, rozpordej na díly
BMW E34 525i - Bělásek - již není
Subaru Impreza - kvalita z japonska
jde o to ze jsem odmalinka vychovávanej na autech kterejma si prosel bud otec nebo bratr.. od Lancie delty integraly, po EVO9.. jedine co nam zustalo doma je ted subo, a brachovi integralka ktera je upravena primo na zavody.. bohuzel toto vsechno co se kolem me mota me nedela klidnym a tak i ja potrebuju nejakeho tzv. "mensiho zavodaka" a myslim si ze iS by byla spravna volba..Hotty E30 píše:Ahoj iS jsem mněl a na denní ježdění bych si ho už nepořídil. Volil bych něco jiného z nábídky Bmw. U mne hrála roli spotřeba a finance,nebyla to žádná leštěnka tak žádala opravy. Ale rád na něj vzpomínám jede to krásně
závist, kazdopadně dá se nějak poznat že to auto ma špéru při normalní jizdě? nebo není třeba nějakej poznavací znak na diferaku? (:marlin píše:Já vždycky, když kupoval třícu, tak ta špéru mělaDzitro píše:a jeste dotazek, nevim myslim si ze sem to cetl u iSa, nebo nekde, je mozny aby do nejake verze od BMW davali samosvor v serii?A bylo kupodivu, že ani o tom majitel neveděl že tam je.