pomoc s výběrem 318is

Cokoliv o čem se dá psát v souvislosti s BMW.
Dzitro
Příspěvky: 885
Registrován: 17. 10. 2010 18:50
Bydliště: Kutná hora

pomoc s výběrem 318is

Příspěvek od Dzitro » 12. 02. 2011 10:57

Zdravím Vás klubáci, ještě pár měsíců a budu se moc stát konečně jedním z Vás, a potřebuju vědět na co si dát u výběru BMW E30 318is pozor.. chtěl bych nejspíše plasťáka, poraďtě jakou motorizaci si vybrat, apod.. prosííím..

Gabo
člen E30.cz
Příspěvky: 4293
Registrován: 20. 02. 2006 18:51
Bydliště: Nížkov (ZR)

Příspěvek od Gabo » 12. 02. 2011 11:03

Ujednoť si, co vlastně chceš. 318iS je origo jen plasťák a kupé. S motorem 1,8 16v a se 100 kW

A taky nastřel na co to auto chceš. Jestli jen pro radost tak kup jakoukoliv E30 v co nejlepším stavu a užívej si ...
EX: E36 318i 4/94, e30 325iT LPG 8/88, Favo 7/90, Golf II 1.8 GT 1986, Škoda 120 M1 1984
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA

Uživatelský avatar
Mattles
člen E30.cz
Příspěvky: 1281
Registrován: 26. 07. 2007 21:55
Bydliště: Praha

Příspěvek od Mattles » 12. 02. 2011 11:28

Přesně, jak píše Gabo. Jinak myslim, že to tady na foru bylo už hodněkrát omílané, tak si to tady pročti a budeš vidět. Taky napiš, jaký máš nároky a kolik máš zhruba rozpočet, protože ceny se dost různěj, podle stavu, motoru, typu karoserie a tak. Konkrétně 318iS dneska co tak pozoruju moc na trhu nejsou, mimo pár velmi pěknejch leštěnek za odpovídající cenu :wink:
E30 320i 87' Zinnoberrot

Dzitro
Příspěvky: 885
Registrován: 17. 10. 2010 18:50
Bydliště: Kutná hora

Příspěvek od Dzitro » 12. 02. 2011 12:44

ahaaa.. to jsem nevedel :/ nemam toho jeste tolik proctenyho, to je pravda informace doplnim.. beru to takhle chtel bych auto ktery by me kazdej den vozilo na vejsku, ALE chci neco co i pekne jede, nejradsi bych iS ze sperou.. spotrebu jako takovou bych zatim moc nehrotil, ackoliv jsem student, ale i tak.. myslim si ze me to vyjde levneji nez tedka moje motorka (: chtel bych tu verzi iS jak ma okolo 100kw, a rozpocet nekde kolem 80tis... za to si myslim ze uz se da sehnat hodne pekna lestenka.. (: do is se dela ale vice motoru ne? kazdopadne zatim diky (:

Uživatelský avatar
PÁREK
Příspěvky: 1493
Registrován: 30. 09. 2008 20:14

Příspěvek od PÁREK » 12. 02. 2011 13:12

is byly pouze 1.8 a pak myslim ze 2.0. Na 2.0 zapomen. Pokud resis koupeni vozu, tak se rid porad dokola omylanou pisnickou. Zkontroluj si korozi, zda sedi vin, jestli drzi tepltu, co mlati, jestli neni voda v oleji, jestli ti nekolisaj otacky, zasahy (tuning). Pokud se ti auto jako celek libi, tak nevahej. 318is je hodne, daji se ale sehnat i jine motorizace ve slusnym stavu. Osobne pokud bych bral auto na denni jezdeni bych spis resil stav vozu, co majitel udelal a co muze podlozit ze opravdu udelal. Jestli mas na auto 80 tisic a budes brat neco kde nevis co bylo delane, nech si rezervu na klasiku svicky, filtry, rozvody, nejakej kulak a tak...
Obrázek

Uživatelský avatar
Mattles
člen E30.cz
Příspěvky: 1281
Registrován: 26. 07. 2007 21:55
Bydliště: Praha

Příspěvek od Mattles » 12. 02. 2011 13:42

PÁREK píše:is byly pouze 1.8 a pak myslim ze 2.0.
E30 318iS se dělali pouze s motorem M42 (tzn. 1.8 - výkon 103kW). Až do pozdějších E36 318iS se dával motor M44 s objemem 1.9, lišil se snad krouťákem myslim. Co se týče spotřeby, tak tenhle motor si v tomhle ohledu lidi docela chválej a za těch 80k. by se dalo sehnat určitě pěkný iSo :wink:
EDIT: Máš recht jaradaf :oops: Ale psal jsem jen o 318iS, tzn. M42 a M44 u pozdějších e36. Na S14 jsem nepomyslel, navíc je trochu mimo zmiňovanou cenouvou kategorii :D
Naposledy upravil(a) Mattles dne 12. 02. 2011 14:30, celkem upraveno 1 x.
E30 320i 87' Zinnoberrot

Uživatelský avatar
jaradaf
Příspěvky: 831
Registrován: 20. 04. 2008 10:15
Bydliště: ZLINSKO

Příspěvek od jaradaf » 12. 02. 2011 14:00

Mattles píše:
PÁREK píše:is byly pouze 1.8 a pak myslim ze 2.0.
E30 318iS se dělali pouze s motorem M42 (tzn. 1.8 - výkon 103kW). Až do pozdějších E36 318iS se dával motor M44 s objemem 1.9, lišil se snad krouťákem myslim. Co se týče spotřeby, tak tenhle motor si v tomhle ohledu lidi docela chválej a za těch 80k. by se dalo sehnat určitě pěkný iSo :wink:
Kecas :D e30 318is 100kw motor M42, e30 320is motror S14 :) tzv. mala M3,e 36 318is 103kw motor M42(promenliva delka sani 3kw navrch), a od 1995 e36 318is M44
Obrázek
BMW e30 318is
BMW e39 530d m-packet
DAF XF 510 FT ANNIVERSARY EDITION

Petulka
Příspěvky: 816
Registrován: 05. 03. 2009 16:34
Bydliště: Olomouc

Příspěvek od Petulka » 12. 02. 2011 21:08

jaradaf píše:
Mattles píše:
PÁREK píše:is byly pouze 1.8 a pak myslim ze 2.0.
E30 318iS se dělali pouze s motorem M42 (tzn. 1.8 - výkon 103kW). Až do pozdějších E36 318iS se dával motor M44 s objemem 1.9, lišil se snad krouťákem myslim. Co se týče spotřeby, tak tenhle motor si v tomhle ohledu lidi docela chválej a za těch 80k. by se dalo sehnat určitě pěkný iSo :wink:
Kecas :D e30 318is 100kw motor M42, e30 320is motror S14 :) tzv. mala M3,e 36 318is 103kw motor M42(promenliva delka sani 3kw navrch), a od 1995 e36 318is M44
no, vsechno to sou tak trosku kecy (kdyby to zas nekoho urazilo, muze si pod slovem kecy predstavit treba, nepresnosti). ve tricitce je iso jen jedno a to 100 kw a tomu se rika mala m3, i kdyz, je to blbost. 320 is (s14) je prakticky m3 se snizenym objemem (motorove), protoze se to vozilo nekam (spanelsko?) kde za pojisteni auta nad 2 litry maji rakety jak svina. jinak se to bezne dodavalo, tusim, ze v mtech 2 a mtech podvozku.
e30 327i Z4.45 touring

"Nemusime se bat tech, co nic nevedi, ale tech, co si mysli, ze vedi vsechno!" (asi gerhard schroder)

Uživatelský avatar
WilD
Příspěvky: 3765
Registrován: 11. 07. 2008 22:50
Bydliště: Praha-Vysočany(720676062)

Příspěvek od WilD » 12. 02. 2011 21:53

Ne, bylo to do Itálie a bylo to kvůli emisním limitům, když už se chcete šťourat v mikrohovnech :twisted: :lol:

Jinak k věci zájmu a to 318iS. Pokud budeš objíždět iSa...jedna ze zásadních věcí jsou rozvody...udělání je investice zhruba 15 tis Kč...projevuje se rezonancí kolem 3 tis a to pásmo rezonance se postupně rozšiřuje... Ten zbytek je na tříce udělat celkem "sranda" (myslím podvozek apod. ve srovnání s jinými auty). Jinak iSo v dobrý kondici je solidní volba. Ono nějak ultramoc nejede skoro nic seriovýho v tříce, ale svezení je to příjemný a umí to jezdit i za levno. A nebo se můžeš vykašlat na iSo a brát prostě jinou motorizaci, který jsou technoligicky trošku pozadu :lol: (zapalování, počet ventilů na válec). Ale zase rozvody jsou řemenem, takže materiál na rozvody je za symbolický litřík například... Být Tebou bych (beru naprosto obecně) vybíral zejména dle stavu kastle a motoru a pokud máš na auto 8 pětek, tak bych koupil třeba za 50, za což doufám se už dá sehnat solidní tříca a ty tři pětky bych si nechal na pikačoviny - podvozek, kola a já nevím, co bys chtěl řešit. A nebo můžeš vzít téměř všechny lováky, co máš, koupit si iSo v M tech 2 od FaMarta třeba, které je v super stavu celkově (kontroloval jsem ho na vlastní oči, je to prostě hezkej kousek) a užívat :idea:

E31 850i '92 & E38 740i '01 & trocha vysněné rejže k tomu...
=> WildWerke

Dzitro
Příspěvky: 885
Registrován: 17. 10. 2010 18:50
Bydliště: Kutná hora

Příspěvek od Dzitro » 13. 02. 2011 00:35

WilD píše:Ne, bylo to do Itálie a bylo to kvůli emisním limitům, když už se chcete šťourat v mikrohovnech :twisted: :lol:

Jinak k věci zájmu a to 318iS. Pokud budeš objíždět iSa...jedna ze zásadních věcí jsou rozvody...udělání je investice zhruba 15 tis Kč...projevuje se rezonancí kolem 3 tis a to pásmo rezonance se postupně rozšiřuje... Ten zbytek je na tříce udělat celkem "sranda" (myslím podvozek apod. ve srovnání s jinými auty). Jinak iSo v dobrý kondici je solidní volba. Ono nějak ultramoc nejede skoro nic seriovýho v tříce, ale svezení je to příjemný a umí to jezdit i za levno. A nebo se můžeš vykašlat na iSo a brát prostě jinou motorizaci, který jsou technoligicky trošku pozadu :lol: (zapalování, počet ventilů na válec). Ale zase rozvody jsou řemenem, takže materiál na rozvody je za symbolický litřík například... Být Tebou bych (beru naprosto obecně) vybíral zejména dle stavu kastle a motoru a pokud máš na auto 8 pětek, tak bych koupil třeba za 50, za což doufám se už dá sehnat solidní tříca a ty tři pětky bych si nechal na pikačoviny - podvozek, kola a já nevím, co bys chtěl řešit. A nebo můžeš vzít téměř všechny lováky, co máš, koupit si iSo v M tech 2 od FaMarta třeba, které je v super stavu celkově (kontroloval jsem ho na vlastní oči, je to prostě hezkej kousek) a užívat :idea:
presne tak, woow, celkem me zarazily ty rozvody prijde mi to jako raketa celkem :D kazdopadne dekuju moc.. uprime to auto od FaMarta je na prvnim miste, ale buhvi jestli tu bude jeste za 5mesicu.:(. jestli ano, bylo by to jedno z tech na ktery bych se jel stoprocentne kouknout a nejak by jsme se domluvili myslim (: kazdopadne dekuju moc.. takhle presne sem si to predstavoval..

Uživatelský avatar
marlin
Příspěvky: 2059
Registrován: 17. 02. 2007 22:37
Bydliště: Nový Bor/Okrouhlá
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od marlin » 13. 02. 2011 02:55

iSo je dobrá volba. Taky se těším až se s ním zase svezu. Jinak celkově u maloválů, když to je plaz, tak bacha na vana, strašně ráda mizí...
Jinak jak bylo řečeno, hlavně zkouknout stav, co sem měl já problémy, tak to byla visko a pak nefunkční jedna cívka, jinak skoro bez problémů.
BMW E30 318iS - Musta Kissa,
BMW E3O 316i touring - mrtvola, rozpordej na díly
BMW E34 525i - Bělásek - již není
Subaru Impreza - kvalita z japonska

Petulka
Příspěvky: 816
Registrován: 05. 03. 2009 16:34
Bydliště: Olomouc

Příspěvek od Petulka » 13. 02. 2011 11:24

WilD píše:Ne, bylo to do Itálie a bylo to kvůli emisním limitům, když už se chcete šťourat v mikrohovnech :twisted: :lol:

Jinak k věci zájmu a to 318iS. Pokud budeš objíždět iSa...jedna ze zásadních věcí jsou rozvody...udělání je investice zhruba 15 tis Kč...projevuje se rezonancí kolem 3 tis a to pásmo rezonance se postupně rozšiřuje... Ten zbytek je na tříce udělat celkem "sranda" (myslím podvozek apod. ve srovnání s jinými auty). Jinak iSo v dobrý kondici je solidní volba. Ono nějak ultramoc nejede skoro nic seriovýho v tříce, ale svezení je to příjemný a umí to jezdit i za levno. A nebo se můžeš vykašlat na iSo a brát prostě jinou motorizaci, který jsou technoligicky trošku pozadu :lol: (zapalování, počet ventilů na válec). Ale zase rozvody jsou řemenem, takže materiál na rozvody je za symbolický litřík například... Být Tebou bych (beru naprosto obecně) vybíral zejména dle stavu kastle a motoru a pokud máš na auto 8 pětek, tak bych koupil třeba za 50, za což doufám se už dá sehnat solidní tříca a ty tři pětky bych si nechal na pikačoviny - podvozek, kola a já nevím, co bys chtěl řešit. A nebo můžeš vzít téměř všechny lováky, co máš, koupit si iSo v M tech 2 od FaMarta třeba, které je v super stavu celkově (kontroloval jsem ho na vlastní oči, je to prostě hezkej kousek) a užívat :idea:
no boooze :D jenom sem to chtel uvest na pravou miru a tys to uvedl jeste na pravejsi. priste teda taky pouziju google nez neco napisu :twisted:
e30 327i Z4.45 touring

"Nemusime se bat tech, co nic nevedi, ale tech, co si mysli, ze vedi vsechno!" (asi gerhard schroder)

Dzitro
Příspěvky: 885
Registrován: 17. 10. 2010 18:50
Bydliště: Kutná hora

Příspěvek od Dzitro » 13. 02. 2011 12:24

a jeste dotazek, nevim myslim si ze sem to cetl u iSa, nebo nekde, je mozny aby do nejake verze od BMW davali samosvor v serii?

Uživatelský avatar
BOOST
E30.cz mecenáš
Příspěvky: 4835
Registrován: 07. 09. 2003 20:55
Bydliště: Někde kolem středu

Příspěvek od BOOST » 13. 02. 2011 13:12

Rozvody jsou sice dražší záležitost, dají se za míňjak 15tKč, ale minimálně na 170tkm je vyřešeno a kdo najede s třícou ještě 170tkm?
Samosvor je jako kterákoliv jiná součást výbavy, takže pokud si to kupující poručil, tak ho dostal. Ale to v dnešní době nemá cenu asi vůbec řešit, protože ho mohl klidně někdo demontovat nebo naopak namontovat.
E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power :twisted:
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7 :twisted:

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 13. 02. 2011 13:12

Dzitro píše:a jeste dotazek, nevim myslim si ze sem to cetl u iSa, nebo nekde, je mozny aby do nejake verze od BMW davali samosvor v serii?
samozrejme, muzes to mit i ty. Ta verze ma oznaceni M3 a iX

Uživatelský avatar
marlin
Příspěvky: 2059
Registrován: 17. 02. 2007 22:37
Bydliště: Nový Bor/Okrouhlá
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od marlin » 13. 02. 2011 15:02

Dzitro píše:a jeste dotazek, nevim myslim si ze sem to cetl u iSa, nebo nekde, je mozny aby do nejake verze od BMW davali samosvor v serii?
Já vždycky, když kupoval třícu, tak ta špéru měla :D A bylo kupodivu, že ani o tom majitel neveděl že tam je.
BMW E30 318iS - Musta Kissa,
BMW E3O 316i touring - mrtvola, rozpordej na díly
BMW E34 525i - Bělásek - již není
Subaru Impreza - kvalita z japonska

Uživatelský avatar
icecold
Příspěvky: 734
Registrován: 29. 12. 2009 17:11
Bydliště: Měřín

Příspěvek od icecold » 13. 02. 2011 15:38

možna jsem trošku mimo ale volil bých 6val... :wink: jsem taky student, mám šestivál (sice M50:D ) ale jsem spokojený :D, hlavně te zvuk :-)
e36 Lego Packet

Hotty E30
Příspěvky: 782
Registrován: 11. 08. 2008 20:44
Bydliště: Jevíčko (M.Třebová)

Příspěvek od Hotty E30 » 13. 02. 2011 16:12

Ahoj iS jsem mněl a na denní ježdění bych si ho už nepořídil. Volil bych něco jiného z nábídky Bmw. U mne hrála roli spotřeba a finance,nebyla to žádná leštěnka tak žádala opravy. Ale rád na něj vzpomínám jede to krásně :twisted:

Dzitro
Příspěvky: 885
Registrován: 17. 10. 2010 18:50
Bydliště: Kutná hora

Příspěvek od Dzitro » 13. 02. 2011 16:17

Hotty E30 píše:Ahoj iS jsem mněl a na denní ježdění bych si ho už nepořídil. Volil bych něco jiného z nábídky Bmw. U mne hrála roli spotřeba a finance,nebyla to žádná leštěnka tak žádala opravy. Ale rád na něj vzpomínám jede to krásně :twisted:
jde o to ze jsem odmalinka vychovávanej na autech kterejma si prosel bud otec nebo bratr.. od Lancie delty integraly, po EVO9.. jedine co nam zustalo doma je ted subo, a brachovi integralka ktera je upravena primo na zavody.. bohuzel toto vsechno co se kolem me mota me nedela klidnym a tak i ja potrebuju nejakeho tzv. "mensiho zavodaka" a myslim si ze iS by byla spravna volba..

Dzitro
Příspěvky: 885
Registrován: 17. 10. 2010 18:50
Bydliště: Kutná hora

Příspěvek od Dzitro » 13. 02. 2011 16:20

marlin píše:
Dzitro píše:a jeste dotazek, nevim myslim si ze sem to cetl u iSa, nebo nekde, je mozny aby do nejake verze od BMW davali samosvor v serii?
Já vždycky, když kupoval třícu, tak ta špéru měla :D A bylo kupodivu, že ani o tom majitel neveděl že tam je.
závist, kazdopadně dá se nějak poznat že to auto ma špéru při normalní jizdě? nebo není třeba nějakej poznavací znak na diferaku? (:

Odpovědět