Problem m40
Zdravím mám podobnej problém, 318i m40.
Za studena motor naskočí v pohodě, drží volnoběh. Jakmile se začne teplota pohybovat okolo těch 90° musím jemněji přidávat plyn jinak se auto udusí, když se motor zahřeje a přidám plyn tak se udusí a nechce naskočit. Po ochlazení naskočí, zřídka drží volnoběh a při normálním sešlápnutí plynu se zase udusí, plyn se musí přidávat opravdu jemně jinak motor jednoduše vypne. Nemáte někdo nějaký tipy? Teďka sem podle tohoto tématu rozdělal váhu vzduchu a čistím dráhy jezdce.
Za studena motor naskočí v pohodě, drží volnoběh. Jakmile se začne teplota pohybovat okolo těch 90° musím jemněji přidávat plyn jinak se auto udusí, když se motor zahřeje a přidám plyn tak se udusí a nechce naskočit. Po ochlazení naskočí, zřídka drží volnoběh a při normálním sešlápnutí plynu se zase udusí, plyn se musí přidávat opravdu jemně jinak motor jednoduše vypne. Nemáte někdo nějaký tipy? Teďka sem podle tohoto tématu rozdělal váhu vzduchu a čistím dráhy jezdce.
Netěsnosti v sacím traktu to můžou dělat taky - prohlídni stav všech hadic a hadiček, kterýma jde vzduch.Syky_y píše:Zdravím mám podobnej problém, 318i m40.
Za studena motor naskočí v pohodě, drží volnoběh. Jakmile se začne teplota pohybovat okolo těch 90° musím jemněji přidávat plyn jinak se auto udusí, když se motor zahřeje a přidám plyn tak se udusí a nechce naskočit. Po ochlazení naskočí, zřídka drží volnoběh a při normálním sešlápnutí plynu se zase udusí, plyn se musí přidávat opravdu jemně jinak motor jednoduše vypne. Nemáte někdo nějaký tipy? Teďka sem podle tohoto tématu rozdělal váhu vzduchu a čistím dráhy jezdce.
.
váha...to že si ji vyměnil, neznamená, že si tam dal dobrou..Já řešil na M40 problémy s volnoběhem už mockrát a vždy to byla váha..
Ex 316i coupe, jetzt kombajn driver mit 318i touring....
muj plne pojizdny stroj: viewtopic.php?f=22&t=45091&p=344990#p344990
muj plne pojizdny stroj: viewtopic.php?f=22&t=45091&p=344990#p344990
Zdravím,
Všechny hadice, spojovačky, těsnění u sacího systému sem vyměnil a auto pořád chcípá. Když odpojím váhu vzduchu jede v pohodě když ji ale hned po tom zapojím tak auto zas nejde (logicky). Při výměně hadiček sem dal průhlednou hadičku mezi regulátor tlaku paliva a škrtící klapku, po celou dobu zahřívání motoru sem ji sledoval a neprošlo ní vůbec nic. Je to dobře? Je to špatně?
Všechny hadice, spojovačky, těsnění u sacího systému sem vyměnil a auto pořád chcípá. Když odpojím váhu vzduchu jede v pohodě když ji ale hned po tom zapojím tak auto zas nejde (logicky). Při výměně hadiček sem dal průhlednou hadičku mezi regulátor tlaku paliva a škrtící klapku, po celou dobu zahřívání motoru sem ji sledoval a neprošlo ní vůbec nic. Je to dobře? Je to špatně?
A jak jsi sledoval, co tam jde nebo nejde? Nebo snad máš nadpřirozený schopnosti a očima poznáš, kam tečou bezbarvý molekuly a kolik jich je?Syky_y píše:Z...Při výměně hadiček sem dal průhlednou hadičku mezi regulátor tlaku paliva a škrtící klapku, po celou dobu zahřívání motoru sem ji sledoval a neprošlo ní vůbec nic. Je to dobře? Je to špatně?
.
Samozřejmě, že na vzduch. Podtlak v sacím traktu tahá za membránu regulátoru, tím regulátor přivírá odtok do zpětný cesty a drží vyšší tlak paliva.Syky_y píše:Tak dal sem si dohromady regulátor tlaku paliva a škrtící klapku a vyšlo mi z toho že by tam mělo téct palivo. Ale když teď o tom tak přemejšlím tak ta hadička bude nejspíš na vzduch aby ten regulátor vůbec pracoval. Je tak? Nemáte někdo nějaký další nápady čím by to mohlo bejt?
Tak se taky přidám se svými problémy. Měl jsem stejny problem, jak tu někdo popisoval, za studena po nastarování to chcíplo, po dalším nastartování OK, ale otáčky spadly k 500. Mam 318i M40 v automatu, takže to nešlo roztlačovat a tak a nastartování bylo prostě pro rozjezd nutny. Poté mi to cukalo do cca tech 2tis otáček a pak se to ohřálo, přeplo se mi to na LPG a vše Ok. Hledal jsem taky všude, poměnil kabely svíček, novy svičky, novy filtry, přetěsněný sání, hadice nová, novy těsnění pod hlavou, pod vejfukem, jediné, co už mi zbejvalo byl rozdělovač a tomu věřim, že je OK. Nepomohlo nic a nějak mě napadlo, když jsem před pul rokem kupoval hadici sání, že mi k ní dal i váhu vzduchu a já jí namontoval...........tak jsem to včera vyměnil, za moji starou váhu, co jsem měl dřív a světe div se, za studena chytne a hned drží otáčky 700 a žádný ztrácení výkonu do 2 tis, vše OK, byla to váha, nechci to zakřiknout ale na 99% byla. Takže díky za rady i tady, pročítal jsem, měnil jsem a nakonec to byla věc, kterou jsem vyměnil s tim, že mi bylo řečeno, ta je dobrá, ale prdlajs 


[oo]=[][]=[oo] E36 328 Coupe+OO=[][]=OO E34 520iLPG Touring
Tak váha vyřešila předchozí věc, ale mezitím mi odešel altík a po jeho výměně /novy regulator s uhlikama) začlo auto dělat to, že jakoby za studena chcípe a i za tepla občas jedu, plynule, třebas 120km/h a auto jakoby vynechá, jakoby došel benzín, nebo nepálila indučka, nebo nešel signál od kliky a indučka vynechala, nevim. Pokaždé ale motor škubne a ukazatel okamžitý spotřeby spadne na nulu a už tam zůstane do dalšího nastartování. Maličko podezřívam někde nějakou vlhkost, protože tedka jak je hezky, tak to po 2 dnech nepršení přestalo dělat, ale tak to bylo i minulý týden, pak sprchlo a zas se začlo oběvovat škubání. Také mi přijde, že z rádia vycházejí jakoby zvuky praskání, což dřív nedělalo, jakoby cívka pálila jinam, než má. No už mě napadá jen vyměnit rozdělovač, nebo čidlo na klice, jinak je snad už vše jiny. M40 je nekonečnej příběh sakra. Máte někdo nějaký nápad, radu??Dík, já už přestávam mít naději, že to bude jezdit aspon měsíc bez problémů 


[oo]=[][]=[oo] E36 328 Coupe+OO=[][]=OO E34 520iLPG Touring
No včera jsem ještě pročistil všechny ty relátka a dnešní cesta do práce po týdnu bez jediného škubnutí, na 100% bych řekl že to je to relátko, co je na jednotku, je bílí u relátek na palivovou pumpu. Co nejdřív koupim nový, stojí pár kaček
Ventil u uhlí jsem zkoušel a přijde mi, že maká

Ventil u uhlí jsem zkoušel a přijde mi, že maká


[oo]=[][]=[oo] E36 328 Coupe+OO=[][]=OO E34 520iLPG Touring
Na E30 je spoustu dedukcí a rad na M40, by stálo za to je shrnout do jednoho faqu, musim uznat, že ten, kdo pořádně popsal svoji závadu na M40-M10, tak podle toho jsem i já dokázal diagnostikovat přesně i muj problem. Tímto děkuji aifelovi, který měl stejné problémy i závadu jako já a před 3mi lety ji popsal a napsal i řešení, díky 


[oo]=[][]=[oo] E36 328 Coupe+OO=[][]=OO E34 520iLPG Touring
jojo, M40 je velka skola logickeho i nelogickeho mysleni a dedukci
me delal Touring neco podobneho, ale bylo to rele palivovy pumpy. Napr. prejezd vymolu - otres - konec. Prvni faze diagnostiky zavady byla celkem "humorna", napr. po zhodnoceni typu "tezko rict co tomu je" (na ulici) a naslednem zabouchnuti kapoty to zase chytlo a jelo dal
Fakt FUNNY zavada jsou ta relatka.

me delal Touring neco podobneho, ale bylo to rele palivovy pumpy. Napr. prejezd vymolu - otres - konec. Prvni faze diagnostiky zavady byla celkem "humorna", napr. po zhodnoceni typu "tezko rict co tomu je" (na ulici) a naslednem zabouchnuti kapoty to zase chytlo a jelo dal

90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm
jj, přesně tak, já na tom motoru vyměnil už vše krom víčka a palce v rodělovači a generátoru impulzů u kliky. A stalo se mi to po tom, co mi odešel altík, uhlíky. Možná jak jednotka měla málo proudu a suplovala vše z baterky, mohla se vytvořit nějaká pecka, nebo nějaký přechodový odpor v relátku a blblo to fakt když bylo vlhko hodně, když bylo sucho, tak jen občas, tyhle závady je fakt těžký řešit, radši mam věci, co bud fungujou, nebo ne, tohle je fakt vomrd, ale klepu na stul, a doufam, že mam snad zas na chvíli klid.
kua................a ted jsem to určitě zakřiknul 



[oo]=[][]=[oo] E36 328 Coupe+OO=[][]=OO E34 520iLPG Touring