qeuin má taky, tvrdil, že to má i ve výpisu výbavy. Taky jsem na to čučel...PÍŤÁK píše:M5 s komfortama, celkem ojedinely
Zajímavosti na prodej - POUZE BMW tématika!
Vubec nemusi bejt, bylo to uplne volitelny... origo to tak ma v m5 i Quein, co se stavuje na Cernaku...pip píše:...nechapu.Alois píše:Tak jako ty si myslím že to někdo dodělal....PÍŤÁK píše:M5 s komfortama, celkem ojedinely
Edit: fx byl rychlejsi, nez jsemto na tom mobilu natukal

E31 850i '92 & E38 740i '01 & trocha vysněné rejže k tomu...
=> WildWerke
jj, ale myslim si ze ne kazdej kupuje M5 (NOVOU!!) na to, aby s ni driftoval po okruhu a sekal okresky. A prave proto si myslim ze tihle lidi,
i kdyz je jich maly procento, si radsi koupi komfortni sedacky na dlouhy a rychly dalnicni presuny po Nemecku, nez sportsitze. Tot muj nazor.
i kdyz je jich maly procento, si radsi koupi komfortni sedacky na dlouhy a rychly dalnicni presuny po Nemecku, nez sportsitze. Tot muj nazor.
e46 330i EX, e34 ///M5 EX, e91 320d Mpaket EX |…| e38 740iA & e30 325i Cabrio Mtech II & Kia Ceed SW & Iveco Daily 35S13
Nemusi s ni driftovat a sekat okresky. Mezi "civilni" jizdou a driftovanim a sekanim okresek je taky prostor pro rekneme "beznou sportovni jizdu". A komforty jsou i na takovou nedostacujici.Syrup píše:jj, ale myslim si ze ne kazdej kupuje M5 (NOVOU!!) na to, aby s ni driftoval po okruhu a sekal okresky. A prave proto si myslim ze tihle lidi,
i kdyz je jich maly procento, si radsi koupi komfortni sedacky na dlouhy a rychly dalnicni presuny po Nemecku, nez sportsitze. Tot muj nazor.
A co se tyce rychleho dalnicniho presunu, stejnou sluzbu jako M5 ti udela i 530D/530i/540i - tim myslim naprosto nerealnou situaci v podobe dalnicniho presunu z bodu A do 200km vzdaleneho bodu B, kdy M5 a 530D vystartuji najednou a M5 bude v cilu o 5 min. driv.
Takze dal nevim...napadaji me jeste dve moznosti.
Chci proste mit M5 proto abych mel M5, i kdyz mi vubec nevyhovuje, protoze je to nejvyssi a nejdrazsi model.
Nebo si chci uzivat pouze to zrychleni v primce, pricemz ale zatacky jezdim pomalejc nez Fritz od vedle, ktery vytahne svatecni Punto z garaze pouze kdyz jede na navstevu na velikonoce ke znamym. Coz je podle me ale docela nerealna situace, jelikoz jsem nepotkal, ani si nedovedu predstavit, ze existuje nekdo takovy, kdo si z lasky ke brutalnimu zrychleni poridi M5, ale zaroven jede zatacky na 20 procent.
Ja nehanim komfortsizte jako takove. Jedna z veci, ktere me "stvou" na moji E39 jsou sportsitze. Hned bych je vymenil za komforty. Ale sportsitze a komfortsitze maji dobry duvod proc se jmenujou jak se jmenujou. V komfortsitze clovek lita jak hadr, kdyz to zacne trochu honit. Ja 530d nehonim vubec, proto by mi vyhovovali vic. Ale nenapada me jediny duvod proc bych si je objednal do M5.Fx píše:M3 sedačky v E36 taky neposkytují větší boční vedení než obyčejné sportsitze, jen líp vypadají. Sám jsem byl překvapen, že v těch komfortsitze se sedí úplně v pohodě... Nějakej ten kilometr jsem v té M5 s nima seděl.
ED-text
Myslím si, že řešit tohle je naprosto zbytečné, stejně jako proč někdo kupoval novou 740i v hadru, manuálu a se sporákem...
Pokud si kupuju ojeté auto, tak si holt vyberu takové, jaké mi vyhovuje
a nemudruju nad tím, proč si ten debil objednal tohle a ne tamto, když to kupoval nové.
Je to asi jako u E36, kde digiklima stála stejně jako šíbr. Proč si teda lidi objednávali často šíbr a ne klimu?


Je to asi jako u E36, kde digiklima stála stejně jako šíbr. Proč si teda lidi objednávali často šíbr a ne klimu?

E39 535i sedan
To mi rozhodne neprijde byt to same. To s M5 a komfortsitze nedava smysl, kdezto tady proste nekdo nepotrebuje klimu a naopak ma rad nejaky ten kontakt s prostredim prostrednictvim sibru. Ja treba klimu nepouzivam, radsi si otevru okna, za to sibr mam otevrenej casto. Preferuji jizdu v noci a sibr mam otevrenej leto/zima, skoro porad. Delsi cesta - sednu do auta, zapnu svetla, zapnu pasy, otevru sibr - rutinaFx píše:Myslím si, že řešit tohle je naprosto zbytečné, stejně jako proč někdo kupoval novou 740i v hadru, manuálu a se sporákem...Pokud si kupuju ojeté auto, tak si holt vyberu takové, jaké mi vyhovuje
a nemudruju nad tím, proč si ten debil objednal tohle a ne tamto, když to kupoval nové.
Je to asi jako u E36, kde digiklima stála stejně jako šíbr. Proč si teda lidi objednávali často šíbr a ne klimu?

A zbytecne o tom diskutovat kazdopadne je. Jako o 90% veci, o kterych lide bezne diskutuji. Ale co bychom pak delali, ze...

- Jirkoj
- člen E30.cz
- Příspěvky: 2029
- Registrován: 12. 02. 2010 08:29
- Bydliště: Kolín
- Kontaktovat uživatele:
A nene, MŮJ TÁTA je nejlepší!!!
Jak malý kluci.
Jak malý kluci.

Autodiagnostika, převozy na platě, opravy - Kolín, Kutná Hora, Poděbrady, Nymburk a okolí - Tel.:+420 703 494 595
Cyklo servis, prodej kol, elektro kol, koloběžek atd.... www.cyklogaraz.cz
Cyklo servis, prodej kol, elektro kol, koloběžek atd.... www.cyklogaraz.cz
Neviem preco mam pocit, ze pisat spravy tohto typu sa dnes stava v internetovom svet jakousi modou.:Jirkoj píše:A nene, MŮJ TÁTA je nejlepší!!!
Jak malý kluci.
"Prisel jsem to sem rozlousknout a na normalni debatu napisu post kterym "s nadhledem degraduji diskuteri" predchozi debaty, protoze ja jsem ohromne nad veci a dospelej."
No kdyz chces byt nad veci a dospelej, musis se tak chovat a vyjadrovat. Bohuzel tvuj prispevek postrada jaksi navaznost na predeslou debatu a vlastne smysl obecne. Zvolit typickej a zauzivanej internetovej kec, kterym se nekdo snazi postavit nad ty druhe v nejake diskusi bohuzel nestaci na to, aby mohl byt bran vazne.
Na tuto debatu muzu tvoje "muj tata" a "maly kluci" aplikovat jakkoliv chci, ale smysl bohuzel zadny.
Jmenuje no. Niekedy sa ale reakcia na reakciu vyvinie celkom pochopitelne v debatu, ktora sa moze vymknut striktnemu nazvu prvotnej temy. Povodna diskusia sa ale stale vztahovala k predavanemu autu.Max-Max píše:mam pocit, ze tohle tema se jmenuje Zajimavosti na prodej, panove
332iXT 
Tak mě napadá, že brzdy by mohly být v cajku, ne?

E36 cabrio s hardtopem za 45
E39 540 v M packetu za 7 pětek... "trochu" odbastlit no...
Fialko E38 za solidní prachy

Tak mě napadá, že brzdy by mohly být v cajku, ne?


E36 cabrio s hardtopem za 45

E39 540 v M packetu za 7 pětek... "trochu" odbastlit no...

Fialko E38 za solidní prachy
E31 850i '92 & E38 740i '01 & trocha vysněné rejže k tomu...
=> WildWerke
to je raketa..kouBaMW píše:http://www.sportovnivozy.cz/13604-bmw-750ia
Ex 316i coupe, jetzt kombajn driver mit 318i touring....
muj plne pojizdny stroj: viewtopic.php?f=22&t=45091&p=344990#p344990
muj plne pojizdny stroj: viewtopic.php?f=22&t=45091&p=344990#p344990
- Crazytony
- Příspěvky: 1420
- Registrován: 13. 05. 2006 20:01
- Bydliště: Cheb+Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
speciální model se dvěma převodovkama
http://sauto.cz/detail-inzeratu/osobni/ ... -3/8624534
http://sauto.cz/detail-inzeratu/osobni/ ... -3/8624534
Nejkrásnější pohled na svět je z BMW
325ic
325ic
Tohle auto mi děsně vrtá hlavou
To by byl mnohem lepší dailycar než P106
http://auto.bazos.cz/inzerat/8774032/BM ... ouring.php
Kupte to někdo ať mám klid

To by byl mnohem lepší dailycar než P106

http://auto.bazos.cz/inzerat/8774032/BM ... ouring.php
Kupte to někdo ať mám klid
Vypadá opravdu k světu
Už ho máš dávno mít 
Edit: Chvalda: Jj, vím, u té Z3 už jsem si to taky vyzkoušel...nedalo mi to to nezkusit, kdyby náhodou



Edit: Chvalda: Jj, vím, u té Z3 už jsem si to taky vyzkoušel...nedalo mi to to nezkusit, kdyby náhodou


Naposledy upravil(a) WilD dne 15. 02. 2011 01:01, celkem upraveno 1 x.