Moje Bawo-možná
Tak se aspon prihlas, Dolly... tvoje argumentace a zpravy na icq me fakt bavi... ach jo.Anonymous píše:Tak jo zkuste se zeptat okoli teda spis nekoho kdo ma m3 e36 a ten ma 4ventili na valec a pouze 3,2 l obsah a za kolik jezdi ?? No za 10l to nebude BOZE![]()
Uz se k tomu vazne vracet nebudu nema to smysl az to Alberte zkusis zjistis to sam a vy vsici by ste to zjistili....
E39 535i sedan
- Fido
- Velký bratr ..... Hartge
- Příspěvky: 2117
- Registrován: 12. 02. 2003 10:27
- Bydliště: Southfork aka Chateau
- Kontaktovat uživatele:
Výborně, jsem rád, že jsi Mko zmínil. Kamarád ho má a jezdí lehkou nohou za 10 - 12, kombinace tak 13-14 a při kládě tak 17+. Jak je vidět, tak je menší rozdíl ve spotřebě avšak výrazný ve výkonu. A srovnávat M motor s "obyčejnou" sérií je poněkud mimo (já vím, že Mko je taky dělaný sériově, ale ty motory jsou fakt o něčem jiném). To jsou FAKTA Dolly, podložená praktickou zkušeností.
sanguis non est aqua
E24 635CSi Hartge & E34 525iXAT & E46 M3 Cabrio & E46 325Ci & G02 X4 & G12 M760Li
E24 635CSi Hartge & E34 525iXAT & E46 M3 Cabrio & E46 325Ci & G02 X4 & G12 M760Li
Taaakze
1) taky ve me hrklo, kdyz jsem cet inzerat....jeste ze to uz neni na prodej, nebot bych musel shanet prachy, koupit to, vsechny modry veci ledkama pocinaje neonem konce vyskubat, rozslapat a zachranit tak do origo stavu dle popisu moc pekny kousek....no alespon usetrim
2) Chvalim DCho ze zmoudrel a mluvi pro origo stav....Chipe, gratuluju, podarilo se ti to - trocha egocentrismu neuskodi
3) Co se tyka spotreby, tak prakticka zkusenost mluvi za vse a lidi co tady tu zkusenost maji, tak asi vi co mluvi.
Souhlasim, ze kazde auto ma svoji idealni motorizaci....aneb slaby chcanky zerou stejne, tak proc se nesvezt poradne.
Neznam auto, s kterym bych jezdil pod 10 KOMBINOVANE spotreby.
Dale snad o idealni motorizaci vypovida treba toto....dalkova jizda - ne jen po dalnici trasa Praha - Podstrana (par km za Splitem, Chorvatsko) cesta trvala cca 12 h. zhruba polovina cesty je po dalnici, zbytek po ruznych okreskach a silnicich ruznych trid - tedy kdyz jsem to tak jel, tak tomu tak bylo, nevim jestli uz udelali tu dalnici...
Auto: Cadillac Deville Coupe 4,5 l V8, ctyrstupnova automaticka prevodovka.... to ze ameriky, zvlast tyhle cestovni treba nemaj adekvatni kone k objemu je sice pravda, ale vsechno neni o konich...330 Nm je prijemna zalezitost...
Prumerne spotrebe pri teto ceste jsem sam neveril, neb jsem se s tim moc nemazlil...velice me bavilo predjizdet za zvuku osmivalce Zastavy a podobny sragory....takze kazdou chvili 2x kickdown a podlaha
A ted to nejlepsi: prumerna spotreba 8,8....neveril jsem tomu sam.
1) taky ve me hrklo, kdyz jsem cet inzerat....jeste ze to uz neni na prodej, nebot bych musel shanet prachy, koupit to, vsechny modry veci ledkama pocinaje neonem konce vyskubat, rozslapat a zachranit tak do origo stavu dle popisu moc pekny kousek....no alespon usetrim

2) Chvalim DCho ze zmoudrel a mluvi pro origo stav....Chipe, gratuluju, podarilo se ti to - trocha egocentrismu neuskodi

3) Co se tyka spotreby, tak prakticka zkusenost mluvi za vse a lidi co tady tu zkusenost maji, tak asi vi co mluvi.
Souhlasim, ze kazde auto ma svoji idealni motorizaci....aneb slaby chcanky zerou stejne, tak proc se nesvezt poradne.
Neznam auto, s kterym bych jezdil pod 10 KOMBINOVANE spotreby.
Dale snad o idealni motorizaci vypovida treba toto....dalkova jizda - ne jen po dalnici trasa Praha - Podstrana (par km za Splitem, Chorvatsko) cesta trvala cca 12 h. zhruba polovina cesty je po dalnici, zbytek po ruznych okreskach a silnicich ruznych trid - tedy kdyz jsem to tak jel, tak tomu tak bylo, nevim jestli uz udelali tu dalnici...
Auto: Cadillac Deville Coupe 4,5 l V8, ctyrstupnova automaticka prevodovka.... to ze ameriky, zvlast tyhle cestovni treba nemaj adekvatni kone k objemu je sice pravda, ale vsechno neni o konich...330 Nm je prijemna zalezitost...
Prumerne spotrebe pri teto ceste jsem sam neveril, neb jsem se s tim moc nemazlil...velice me bavilo predjizdet za zvuku osmivalce Zastavy a podobny sragory....takze kazdou chvili 2x kickdown a podlaha
A ted to nejlepsi: prumerna spotreba 8,8....neveril jsem tomu sam.
minule nevim jak je tomu mozne jsem se nepodepsal a tak se omlouvam
Mel jsem pres tyden rozhovor s nekolika lidmi viz i majitelem m3 a jak je vyse napsano 16ventilova technika jezdi prece zamalo NE?Kdo to napsal bude vedet sam...A tady je psane 10-12l
No a po rozhovoru s vyslouzilim vrcharem sme dospeli k nazoru ze kdo bude jezdit s 3,5l min jak s 2,5l tak je opravdovy machr tod vse co jsem chtel rict..MATE fakt pravdu vsichni nu coz nenadelam nic


320I pak 325I touring->KOCAREK...a snad 318.... -- Kočárek už mám a k tomu e36 320 i MUEHEHE ----- Škoda Octavia TDI a když jedu pořád tam něco píská 

Jen tak mimo,u e34 má 2,5 papírove mensí spotrebu nez 2,0.A e28 jsem mel v 3,5 automat a jezdilo to jako cert se spotrebou 11-16l.Kamarad mel v tý dobe 520 karbec a ríkal,ze se pod 15l nedostane.Takze si mysli co chces,ale todle je daný v 1.pripade výrobcem a v 2.zivotem.Dolly píše:Jako vem to logicky proste je to vetsi obsah a ten musis necim nakrmit ono jen na vzduch to nejede a pokud mi nekdo bude tvrdit ze tomu bude stacit to same jak 2,5l tak si o nem budu myslet svoje.Jako to jen kdyz presednes z 2,0l na 2,5l tak je tam skok ktery jde poznat a ne tak 2,5l na 3,5l to je dost ale to si myslim ja to co si myslite vy to je vase vec
A jeste mimochodem,ted bylo na prime v autosalonu test e60 se 4,4 V8 a pri jizde brzda,plyn spotreba cca 13l a pri klidne (normalni) 7,5l.Je pravda,ze to je nove auto,ale.......
Ja se svoji 2,5 jezdím v prumeru za 9l/100 a bracha s Favem za 8,5l/100.A co ríkas na Trabiho,ze jezdí za 8-9l/100 nebo Wartas za 12-13l/100????????
Podle toho by 2l jezdil tak za 25l/100.
Musí se brat v potaz litrovy vykon a jiz recena optimalni motorizace,navic 16V neznamena nizsí spotreba.M motory je pomerne nestastné prirovnani,nebot pracuje trochu jinak,je to v podstate závodní motor.Proto ta spotreba je u techto motoru vyssí pri srovnani se stejnym obsahem,ale bezna produkce(mysleno klasická seriovka).
Ja se svoji 2,5 jezdím v prumeru za 9l/100 a bracha s Favem za 8,5l/100.A co ríkas na Trabiho,ze jezdí za 8-9l/100 nebo Wartas za 12-13l/100????????


Musí se brat v potaz litrovy vykon a jiz recena optimalni motorizace,navic 16V neznamena nizsí spotreba.M motory je pomerne nestastné prirovnani,nebot pracuje trochu jinak,je to v podstate závodní motor.Proto ta spotreba je u techto motoru vyssí pri srovnani se stejnym obsahem,ale bezna produkce(mysleno klasická seriovka).

Nesnaz se, Dollymu nema cenu to vysvetlovat.
Uz mu to tady reklo asi sto lidi stokrat dokola a on to stejne vi nejlip, vsude byl, vsechno zna, jezdil vsim, zna vsechny zavodniky a chodi s nima denne na pivko a ti mu jeho nazory potvrzuji.
Takze co si my hlupaci, co tady mluvime treba o svych autech, kteryma jsme kdy leta jezdili a jezdime vubec dovolujeme ho poucovat svymi zkusenostmi z praxe....jsme to ale drzi.
Uz mu to tady reklo asi sto lidi stokrat dokola a on to stejne vi nejlip, vsude byl, vsechno zna, jezdil vsim, zna vsechny zavodniky a chodi s nima denne na pivko a ti mu jeho nazory potvrzuji.
Takze co si my hlupaci, co tady mluvime treba o svych autech, kteryma jsme kdy leta jezdili a jezdime vubec dovolujeme ho poucovat svymi zkusenostmi z praxe....jsme to ale drzi.

Tak teda jo nebudu vas presvedcovat nema to smysl mam svuj nazor a vy taky svuj a to ze je vas vetsina teda v pomeru 1:100 mi nevadi...To o cem tady ja pisu mam potvrzeny.Vy asi vsichni mate znameho co ma m3 e30 a kazdy jezdite se svym milackem pod deset ale ja sem asi jiny a tak muj 2,5l jezdi za 12 a za deset jsem jezdil s 2,0 ktery byl po GO...Proste ja nevim ale tady u nas v horach (okoli Pradedu) je asi kazde auto troskui zravejsi nebo je nas tu trochu vic zavodaku..More lidi tady jezdi vrchy a ten Wartas jesdi aj za 27 kdyby vas to zajimalo ale to je jedno proste ukoncim diskuzi a vazne ja se nechtel hadat tak prominte a snad se nekdy potkame a pokecame o tom no nic 

320I pak 325I touring->KOCAREK...a snad 318.... -- Kočárek už mám a k tomu e36 320 i MUEHEHE ----- Škoda Octavia TDI a když jedu pořád tam něco píská 

No tak vidíš,že spotřeba nekoresponduje s obsahem.Taky znám lidi co s 1,8 nešli pod 12/100,ale jen proto,že neuměli jezdit s BMW.
BMW má svůj styl ve využívání otáček.Ono totiž např.:jet po silnici 80km/h na 5 je horší než na 4. A naopak,sportovní jízda si taky veme svý.Vždyť třeba Subaru Impreza dokáže spapat svou plnou nádrž již po 150km(při plně využitých jízdních a motorických možnostech),ale to je trochu mimo,než o čem je řeč.
My se ti akorát snažíme říct,že spotřeba,kterou uvádíme je dlouhodobá.Tedy ne za týden denního ježdění do práce 5-10km,ale i cesty na výlet,dovolenou apod.
A ještě jen tak mimochodem s e28 535i a plaťákem Laussane(CH)tam prázdný zpět VW Pasat 4x4 ('89) za 13,5l/100 a to z K.Varů do toho kopce předjeli VW jettu se 4 lid.
Jinak ber to jako debatu,ale je to s tebou jako přesvědčování zapřísahlých zastánců,že jezdit s BMW je hrozně drahý(spotřeba,náhr. díly apod.)
Já mám již 3. BMW a neznám servis (ve smyslu poruchy,ne běžný),jen teď u posledního odešel automat,ale řešeno s bazarem.Dal jsem manuál z 323i spolu s difer. a super (jinak je to 325i touring).Kdež to kamarád koupil Renaulta 19 chamade a jezdí o zhruba1,5-2l méně, ale tak 4-5x do roka řeší nějakou závadu.Takže vcelku nás oba stojí provoz stejně.
Ale to už je někde jinde.
Tak jsem se vykecal.

BMW má svůj styl ve využívání otáček.Ono totiž např.:jet po silnici 80km/h na 5 je horší než na 4. A naopak,sportovní jízda si taky veme svý.Vždyť třeba Subaru Impreza dokáže spapat svou plnou nádrž již po 150km(při plně využitých jízdních a motorických možnostech),ale to je trochu mimo,než o čem je řeč.
My se ti akorát snažíme říct,že spotřeba,kterou uvádíme je dlouhodobá.Tedy ne za týden denního ježdění do práce 5-10km,ale i cesty na výlet,dovolenou apod.
A ještě jen tak mimochodem s e28 535i a plaťákem Laussane(CH)tam prázdný zpět VW Pasat 4x4 ('89) za 13,5l/100 a to z K.Varů do toho kopce předjeli VW jettu se 4 lid.
Jinak ber to jako debatu,ale je to s tebou jako přesvědčování zapřísahlých zastánců,že jezdit s BMW je hrozně drahý(spotřeba,náhr. díly apod.)
Já mám již 3. BMW a neznám servis (ve smyslu poruchy,ne běžný),jen teď u posledního odešel automat,ale řešeno s bazarem.Dal jsem manuál z 323i spolu s difer. a super (jinak je to 325i touring).Kdež to kamarád koupil Renaulta 19 chamade a jezdí o zhruba1,5-2l méně, ale tak 4-5x do roka řeší nějakou závadu.Takže vcelku nás oba stojí provoz stejně.
Ale to už je někde jinde.
Tak jsem se vykecal.
