kompresní tlaky

Pokec E30 pozitivních lidí - aneb to, co se jinam nevejde.
Uživatelský avatar
Cubrd
Příspěvky: 706
Registrován: 13. 07. 2008 13:31
Bydliště: Liberec

Příspěvek od Cubrd » 22. 12. 2010 23:05

Jo to já na m50 natlačil skoro 15 Barů. Koukni jestli je na válcích vidět honování a jestli náhodou ty stěny nepopraskaly

Uživatelský avatar
honza_strnad
Příspěvky: 125
Registrován: 03. 04. 2007 20:52
Bydliště: Usa
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od honza_strnad » 27. 12. 2010 07:46

tak řeším to tak, že prostě dám celej jinej motor, pak ho ale rozdělám a mrknu se na ty ojnice
Praha / Brno

Uživatelský avatar
honza_strnad
Příspěvky: 125
Registrován: 03. 04. 2007 20:52
Bydliště: Usa
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od honza_strnad » 03. 02. 2011 23:28

tak to dopadlo takhle: sice ojnice to vydržely, ale ohly se ojniční čepy, sice o trochu, ale na zničení komprese to stačilo.

auto jezdí s jiným motorem za 1500,- :lol:
Praha / Brno

Uživatelský avatar
sys325i
Příspěvky: 843
Registrován: 27. 12. 2004 16:20
Bydliště: bratislava

Příspěvek od sys325i » 04. 02. 2011 00:48

honza_strnad píše:tak to dopadlo takhle: sice ojnice to vydržely, ale ohly se ojniční čepy, sice o trochu, ale na zničení komprese to stačilo.

auto jezdí s jiným motorem za 1500,- :lol:

poprosim foto ohnutych ojnicnych capov.....nejak mi to hlava nebere :D
šiska + laďak = /-8 ps/
Na vykon sa musi ist cez železo

Uživatelský avatar
BobbySD
Příspěvky: 2200
Registrován: 25. 02. 2007 13:00
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od BobbySD » 04. 02. 2011 11:32

DAN píše:
weNTyll píše:Podivej se do klubovek na Mackovo iXo a uvidis co se stane kdyz si motor natahne "trochu" vody. Ten zmereny tlak by tomu mohl odpovidat.
A nebo ať se zdvořile rovnou obrátí na Macka. :idea:

Voda je prostě nestlačitená = lámou se ojnice, ohýbaj ventily,....

Njesem odborník,nemám zkušenost, ale jestli se ti ohly ojnice, což se dá zjistit jedině měřením - rozebráním komplet motoru, tak je ten kompresní tlak jasně menší.

Asi budeš muset udělat generálku motoru. Má to jedno pozitivum,ten motor pak bude k nepoznání, tlaky v pohodě přes 10 atm,.. i když je třeba v tabulkách udávaná hodnota 8,8 ( dávám příklad ). Kamarád mi říkal, že měl po generálce ve všech válcích 13 barů :shock: - u atmosferickýho motoru.
to je dost mozny taky jsem na svoji m20 nameril hodnoty v rozmezi 12-13 bar na vsech valcich ;)
http://www.cardiagova.cz
[b][url=http://www.bimmer-tech.cz]htt ... er-tech.cz[/b]
FB: Róbert CabrioLetec Dunička
E30 328iC - dráždidlo debilů
E65 745i
E39 525iA

Uživatelský avatar
honza_strnad
Příspěvky: 125
Registrován: 03. 04. 2007 20:52
Bydliště: Usa
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od honza_strnad » 07. 02. 2011 09:42

sys325i píše:poprosim foto ohnutych ojnicnych capov.....nejak mi to hlava nebere :D
me taky moc ne :)

fotky nemam, uz jsem to vyhodil

Proste se do nich zakousla ojnice tak o 1mm. Vyklepnout ven se mě nepodařili. Ony u tohohle motoru nejsou zrovna nejtlustší. Navíc ten motor měl pravděpodobně mizernou kompresi i předtím a dohromady to asi udělalo ty 4 bary.
Praha / Brno

Odpovědět