kompresní tlaky
- honza_strnad
- Příspěvky: 125
- Registrován: 03. 04. 2007 20:52
- Bydliště: Usa
- Kontaktovat uživatele:
- honza_strnad
- Příspěvky: 125
- Registrován: 03. 04. 2007 20:52
- Bydliště: Usa
- Kontaktovat uživatele:
honza_strnad píše:tak to dopadlo takhle: sice ojnice to vydržely, ale ohly se ojniční čepy, sice o trochu, ale na zničení komprese to stačilo.
auto jezdí s jiným motorem za 1500,-
poprosim foto ohnutych ojnicnych capov.....nejak mi to hlava nebere

šiska + laďak = /-8 ps/
Na vykon sa musi ist cez železo
Na vykon sa musi ist cez železo
to je dost mozny taky jsem na svoji m20 nameril hodnoty v rozmezi 12-13 bar na vsech valcichDAN píše:A nebo ať se zdvořile rovnou obrátí na Macka.weNTyll píše:Podivej se do klubovek na Mackovo iXo a uvidis co se stane kdyz si motor natahne "trochu" vody. Ten zmereny tlak by tomu mohl odpovidat.![]()
Voda je prostě nestlačitená = lámou se ojnice, ohýbaj ventily,....
Njesem odborník,nemám zkušenost, ale jestli se ti ohly ojnice, což se dá zjistit jedině měřením - rozebráním komplet motoru, tak je ten kompresní tlak jasně menší.
Asi budeš muset udělat generálku motoru. Má to jedno pozitivum,ten motor pak bude k nepoznání, tlaky v pohodě přes 10 atm,.. i když je třeba v tabulkách udávaná hodnota 8,8 ( dávám příklad ). Kamarád mi říkal, že měl po generálce ve všech válcích 13 barů- u atmosferickýho motoru.

http://www.cardiagova.cz
[b][url=http://www.bimmer-tech.cz]htt ... er-tech.cz[/b]
FB: Róbert CabrioLetec Dunička
E30 328iC - dráždidlo debilů
E65 745i
E39 525iA
[b][url=http://www.bimmer-tech.cz]htt ... er-tech.cz[/b]
FB: Róbert CabrioLetec Dunička
E30 328iC - dráždidlo debilů
E65 745i
E39 525iA
- honza_strnad
- Příspěvky: 125
- Registrován: 03. 04. 2007 20:52
- Bydliště: Usa
- Kontaktovat uživatele:
me taky moc nesys325i píše:poprosim foto ohnutych ojnicnych capov.....nejak mi to hlava nebere

fotky nemam, uz jsem to vyhodil
Proste se do nich zakousla ojnice tak o 1mm. Vyklepnout ven se mě nepodařili. Ony u tohohle motoru nejsou zrovna nejtlustší. Navíc ten motor měl pravděpodobně mizernou kompresi i předtím a dohromady to asi udělalo ty 4 bary.
Praha / Brno