
a sakra teď jsem si to u bagráků posral

ale to je přeci úplně jiná liga a jiný hřiště, tož to su klidný
Jinak být zavřený ve strojovně těhle gigantů a koukat na start motoru je opravdu trochu strašidelný, člověk si říká že ten motor každou minutou exploduje a roseká vše co mu stojí v cestě

a úplně nejvíc drsné je zalézt do strojovny "zamračené" když jede na plný výkon ( 8 stupeň na kontroléru) to je uvnitř asi tak 130 dB hluk a vše se tak úžasně chvěje (jen 770ot./min

) prostě mazec, to se musí zažít! Jinak nejdelší nákladní vlak, co jsem táhl z Kladna do Všetat, měl 30 Wapek s uhlím, já dřepěl ve dvojčatech Zamračených a na prdeli nás strkala Bangláda, mazec vlak! ani do některých menších nádraží se ta potvora nešla vejít (Kladno ostrovec třebas

) A rozjet to na konstantní rychlost stálo hodně sil, písku a nafty!

Sakra zase bych si do těch mašin rád sednul! Ale jak psal Venca na pořádnej nákladní vlak dnes už člověk zkoro nenarazí

Všude samé Regiohovny, Elephanty a já nevim co ještě a pořádné stroje chátrají na odstavných kolejích nebo je čmoudi řežou autogenem

je to bída pro nás fanoušky diesel-elektrické trakce
Jinak v Rusku je opravdu širokej rozchod kolejí: 1620 mm a v Evropě 1435mm (čili i u nás

) také ČKD vyrábělo na vývoz do SSSR širokorozchodné lokomotivy řady ČME3 ( naše 770,771,atd.) takzvaní Čmeláci.

A ty měli identický motor jako Zamračená K6S310DR tady je natočený ten
jeho start jak jsem o něm psal:
http://www.youtube.com/watch?v=w_12r14o ... re=related
