
Mašinky: SERGEJ + další + chyba grafiky PC:-)
- MarfyE34
- Příspěvky: 1144
- Registrován: 01. 05. 2007 12:58
- Bydliště: //MILOVICE und //MORDOR-Libeň :-)
Mašinky: SERGEJ + další + chyba grafiky PC:-)
Co znamená tahle hláška??? Pokaždé co koukám na youtube na videa tak zkolabuje (asi) grafika a takhle se ten obraz změní a vlítne tam tato hláška, pak musím restartovat a zas je to okej!


Naposledy upravil(a) MarfyE34 dne 28. 12. 2010 17:46, celkem upraveno 2 x.
Re: Chyba PC ??? Grafika?
Ten Sergej je ...1578, nebo se mi to zdá?MarfyE34 píše:Co znamená tahle hláška???
- MarfyE34
- Příspěvky: 1144
- Registrován: 01. 05. 2007 12:58
- Bydliště: //MILOVICE und //MORDOR-Libeň :-)
Re: Chyba PC ??? Grafika?
....ty máš oči VencoVenca píše:Ten Sergej je ...1578, nebo se mi to zdá?MarfyE34 píše:Co znamená tahle hláška???

Tahle fotka je z depa na Kladně:

Škoda, že je to už jen nostalgie!



viz.: http://www.youtube.com/watch?v=87n9e8b-WFk
a nebo tady super zvučák: http://www.youtube.com/watch?v=mxCsijC2 ... re=related
Naposledy upravil(a) MarfyE34 dne 28. 12. 2010 17:47, celkem upraveno 1 x.
Re: Chyba PC ??? Grafika?
Něco oprav a údržby jsem na ...1578 za 7 let napáchal, ty čísla se nedaj jen tak zapomenout.MarfyE34 píše:.. je to tak: T 679.1578 foceno někde u Jablonného v Podještědí, úžasná mašina!!!!
..
V druhý půlce 90. let byly soustředěny do Sokolova a postupně rušeny - celkem mám radost, když vidím, že je nějaká v pěkným stavu...
- MarfyE34
- Příspěvky: 1144
- Registrován: 01. 05. 2007 12:58
- Bydliště: //MILOVICE und //MORDOR-Libeň :-)
Jojo je to dieselovej dvanáctiválcovej dvoutakt, který se opravdu montoval do sovětských ponorek
má nějakých 2000 koní a dieselelektrický přenos tohoto výkonu na nápravy lokomotivy, to znamená, že diesel žene ohromnej el. generátor a ten pere šťávu do tlapových trakčních elektromotorů co jsou v nápravách lokomotivy.
Jinak ta ČR lokomotiva "Zamračená" co je na videu má dieselovej řadovej šestiválec s turbem ( 1500Ps ) a píst má průměr 31 cm !!!
tady na ukázku mám jako těžítko jeden z ventilů z tohoto motoru, jinak má jich 24. taková větší M50tka non Vanos


Jinak ta ČR lokomotiva "Zamračená" co je na videu má dieselovej řadovej šestiválec s turbem ( 1500Ps ) a píst má průměr 31 cm !!!



- MarfyE34
- Příspěvky: 1144
- Registrován: 01. 05. 2007 12:58
- Bydliště: //MILOVICE und //MORDOR-Libeň :-)
Turbo jako celek má cca metr v průměru a široké tak cca 1,5 m
vyndavá se jeřábem ostatně jako všechno na loko 
tady je pan turbový:

a tady pohled na motor s generátorem ovšem se sundaným turbem:



tady je pan turbový:

a tady pohled na motor s generátorem ovšem se sundaným turbem:

Naposledy upravil(a) MarfyE34 dne 28. 12. 2010 14:21, celkem upraveno 2 x.
- Dudek Lubomír
- Příspěvky: 381
- Registrován: 13. 08. 2006 18:17
- Bydliště: Žatec,Habartov
Jako sokolovskej a momentálně vláčkař tělem i duší potvrzuji,že v Sokolově bylo jejich poslední veliké útočiště
Jeden je zrekonstruovanej v Lužné u rakovníka,něco maj slováci a pár vraků je možno do teď vidět v LD Cheb.
Hoši informace o lokomotivních řadách mašin na našich kolejích najdete na prototypy.cz a já osobně chodim na Diskuzní fórum modelová železnice.Mimochodem je tam co vim registrovaný i člen právě tohoto fóra.
Železnice je krásnej koníček,kterej v sobě snoubí všechny odvětví strojařiny i stavařiny a má milion podob a proto to žeru jak malej kluk.
Dřív mě zajímaly tanky II války,ale po pár letech člověk zjistí,že už tak nějak všechno viděl a všechno četl,ale železnice hoši to je studna informací na celá desetiletí
Jeden je zrekonstruovanej v Lužné u rakovníka,něco maj slováci a pár vraků je možno do teď vidět v LD Cheb.
Hoši informace o lokomotivních řadách mašin na našich kolejích najdete na prototypy.cz a já osobně chodim na Diskuzní fórum modelová železnice.Mimochodem je tam co vim registrovaný i člen právě tohoto fóra.
Železnice je krásnej koníček,kterej v sobě snoubí všechny odvětví strojařiny i stavařiny a má milion podob a proto to žeru jak malej kluk.
Dřív mě zajímaly tanky II války,ale po pár letech člověk zjistí,že už tak nějak všechno viděl a všechno četl,ale železnice hoši to je studna informací na celá desetiletí

- MarfyE34
- Příspěvky: 1144
- Registrován: 01. 05. 2007 12:58
- Bydliště: //MILOVICE und //MORDOR-Libeň :-)
Také se motor "chcípá" držením takového čudlíku na přístrojovce a trvá to než zdechne
ale mnohem horší je to startování, též čudlíkem který se zmáčkne a musí držet cca minutu, nejdřív sepne přídavné olejové čerpadlo, které důkladně promaže motor a teprv poté se motorem točí pomocí toho generátoru který se změní na startér, je to věda
Jinak ten motor má plný výkon už při 770ot./min. Čili takřka nesmrtelný


Jinak ten motor má plný výkon už při 770ot./min. Čili takřka nesmrtelný

- DAN
- Věčně nespokojený
- Příspěvky: 3683
- Registrován: 24. 07. 2003 11:35
- Bydliště: Mrdákov
- Kontaktovat uživatele:
ten motor byl původně navržen do anglických ponorek - je to anglická technoplogie ( říkalo se americká ), ale nevyhovoval z důvodu vys. hlučnostiMarfyE34 píše:Jojo je to dieselovej dvanáctiválcovej dvoutakt, který se opravdu montoval do sovětských ponorek![]()


BMW The Ultimate Driving Machine
Starší řada Sergejů měla ještě motory shodné s lodní verzí - např. 7811239, 7811184.DAN píše:ten motor byl původně navržen do anglických ponorek - je to anglická technoplogie ( říkalo se americká ), ..MarfyE34 píše:Jojo je to dieselovej dvanáctiválcovej dvoutakt, který se opravdu montoval do sovětských ponorek![]()
Ve strojovně to vypadalo jinak, detaily se bohužel nepamatuju...
- Dudek Lubomír
- Příspěvky: 381
- Registrován: 13. 08. 2006 18:17
- Bydliště: Žatec,Habartov
Startuje se to podobně jako BVP a některý tanky,ale tam je normál startér s pomocnym startovánim vzduchem.MarfyE34 píše:Také se motor "chcípá" držením takového čudlíku na přístrojovce a trvá to než zdechneale mnohem horší je to startování, též čudlíkem který se zmáčkne a musí držet cca minutu, nejdřív sepne přídavné olejové čerpadlo, které důkladně promaže motor a teprv poté se motorem točí pomocí toho generátoru který se změní na startér, je to věda
![]()
Jinak ten motor má plný výkon už při 770ot./min. Čili takřka nesmrtelný
zapneš aku,pustíš palivo,odvzdušníš,nastavíš žaluzie chlazení,pustíš vzduch,předmažeš,zatroubíš a startuješ.Pak natáhneš klapky proti vniknutí vody do motoru a jedeš
V kostce.V zimě je to složitější
- MarfyE34
- Příspěvky: 1144
- Registrován: 01. 05. 2007 12:58
- Bydliště: //MILOVICE und //MORDOR-Libeň :-)
To DAN a VENCA aha, no o Sergejích toho moc nevím neb jsem je už moc nezažil, ale o "zamračené" si myslím vím dost, z toho motoru jsem psal závěrečnou maturitní práci
(na průmce obor auta-ukecal jsem kantora
) jinak jak psal Dan, že sergej má parádní zvuk, ani bych neřekl jen tak zvláštně píská a duní ale oproti tomu "zamráča" ta má úúúžasnej zvuk (pokud nemá již namontovanej tlumič výfuku) který je slyšet na hoodně daleko! Úplně řve do světa jakou ten motor má sílu fakt parádní stroj! 


