Cau, mam BMW bavaria RDS a potrebuji ji dát do kupy, protoze za ni v dobrym stavu vsichni chteji dost penez.
Potrebuji dat do kupy displej - vysypany caj. Obcas vynecha apod.
Jediny podsvit ktery mi funguje, tak je podsvit displeje, jinak nic a to me radne stve. Takze potrebuju udelat neco, aby svitily tlacika.
Kdyz se nekdo najde, tak at se ozve. DIKY...!
Shaním někoho kdo mi opraví origo rádio
- dvermanapred
- Příspěvky: 582
- Registrován: 12. 10. 2007 14:43
- Bydliště: Praha
Mel jsem v aute klasicky ISO a profik autoelektrikar mi delal redukci na origo kostku k BMW radiu. Kdyz jsem se za nim vracel s tim, ze mi nesviti tlacitka, tak mi rekl, ze to musi byt radiem, protoze si nasel nekde nejakej manual primo k te kostce a ma to udajne zapojeny dle normy - odkyval jsem mu to, protoze tomu vubec nerozumim.dvermanapred píše:pokud ti nesvítí tlačítka a jen displej, tak asi nemáš zapojenej jeden drát..
.... displej svití pořád a tlačítka až se světlama, aspon myslim..
nevim jestli se vyplatí oprava displeje apod, ale cena max 500 je myslim rozumná bud za hrající plně fční rádio, nebo za odblokování, víc ne.
Pablo diky - Vase zkusim.
Redukce k radiim jsou kapitola sama pro sebe. Ano, jsou vetsinou zapojeny dle normy, ale temer na 100% te normy kousek nekde chybi... 
Tlacitka u BMW radii jsou podsviceny pouze z externiho zdroje = musi byt privedeno napeti na pin pro podsviceni (tohle ta redukce mit nejspis nebude a kdyz ano tak na jiny pin). Toto problem neni, lze udelat bud upravu v zapojeni redukce a nebo zmeni napajeni podsviceni primo z radia.
"Vyhrezle" zobrazovace v BMW jsou obecnym problemem a lze s tim bojovat s vetsim ci mensim uspechem. Uplne vitezstvi ale necekejte. Proste tohle technologove podcenili.
Gangsta: mas SZ

Tlacitka u BMW radii jsou podsviceny pouze z externiho zdroje = musi byt privedeno napeti na pin pro podsviceni (tohle ta redukce mit nejspis nebude a kdyz ano tak na jiny pin). Toto problem neni, lze udelat bud upravu v zapojeni redukce a nebo zmeni napajeni podsviceni primo z radia.
"Vyhrezle" zobrazovace v BMW jsou obecnym problemem a lze s tim bojovat s vetsim ci mensim uspechem. Uplne vitezstvi ale necekejte. Proste tohle technologove podcenili.
Gangsta: mas SZ
90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm