E39 540i
- aristoloser
- člen E30.cz
- Příspěvky: 1312
- Registrován: 20. 01. 2008 14:52
- Bydliště: nový knín
- Kontaktovat uživatele:
chudák Drátek,autor tematu,asi má v tom taky jasno.5až 55 litrů/100 km
e21_1994-1995ex/e30_2004-2009 2x ex/e39_2009-2014-nikdy více!ex/e30_2012-2016tour 313i arbeiter wagen ex/ e36_2014-tour 318i frauen wagen,e38_allte father wagen 730i v8
http://www.filmcarsrent.cz
Fair Trade-Ardo,Konyyy,Jan Kučera,Wild,Semry, Tumage,
http://www.filmcarsrent.cz
Fair Trade-Ardo,Konyyy,Jan Kučera,Wild,Semry, Tumage,
- DAN
- Věčně nespokojený
- Příspěvky: 3683
- Registrován: 24. 07. 2003 11:35
- Bydliště: Mrdákov
- Kontaktovat uživatele:
OKy, ty budeš mít s M60 spotřebu třebat těch 60l/100km, ale Semry bude mít s motorem N62N 45l/100km při popobný kalbě - a to má o litr větší zdvih objem motoru - zdůrazňuju pro Petulku, kterej všechno přepočítává ve vztahu k objemovým jednotkám - ano, je to nezávisle proměnná, ale jsou tady ještě další významným způsobem určující faktory - ne jen zdvih. objem.BOOST píše:... Na okruhu při driftování už jsem od pár lidí četl údaje o cca 60ti litrech na 100.
A poslední věc - nasral jsem se do toho, když byly bez jakýhokoli argumentu zpochybněny Semryho slova o jeho spotřebě s E60 550iA. Už se tady začínaj trochu míchat sračky s hovnama.

BMW The Ultimate Driving Machine
Já spíš regoval na to, že se s tím nedá dostat přes 15 litrů a na okruhu to jezdí za 20, což je podle mě nesmysl. Vůbec nezpochybňuju to, že to může žrát míň jak M60, M60 je už docela starej krumpl.DAN píše:OKy, ty budeš mít s M60 spotřebu třebat těch 60l/100km, ale Semry bude mít s motorem N62N 45l/100km při popobný kalbě - a to má o litr větší zdvih objem motoru - zdůrazňuju pro Petulku, kterej všechno přepočítává ve vztahu k objemovým jednotkám - ano, je to nezávisle proměnná, ale jsou tady ještě další významným způsobem určující faktory - ne jen zdvih. objem.
A poslední věc - nasral jsem se do toho, když byly bez jakýhokoli argumentu zpochybněny Semryho slova o jeho spotřebě s E60 550iA. Už se tady začínaj trochu míchat sračky s hovnama.

A vůbec je mi to jedno, ať si každý jezdí za co chce, akorát podle mě nikdy nepřestane platit stará pravda, že ty koně se musí z něčeho vzít a ze vzduchu rozhodně ne (bohužel


E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power

SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7

Ted se vám k něčemu musim přiznat, nastartoval jsem to ted tady v -15 a necal 5 běžet a pak jel 1km k hlavní silnici a spotřeba byla 99l/100km, takže se tady všem omlouvám za mystifikaci, na těch driftech tomu asi málo dávaj když maj 65L/100. Na druhym km to bylo pořád šílenejch 37L, tak nevim nevim.
Asi to budu muset vzít na nurburgring abych se dostal nad těch 20l, bohužel mi to v reálu nejde asi jsem měkej (nebo spíš rozumnej?) když se neřítím po silnici 3 třídy v překopaný tříce bez střechy 200? Sorry BOOSTE. 


Rezavějící stodvacetštyry, zinkovaná 996, W211 type RAL 1015 v astronomickym nájezdu, hrdý majitel fichtla
Nevím proč píšeš, sorry zrovna konkrétně mě.Semry píše:Ted se vám k něčemu musim přiznat, nastartoval jsem to ted tady v -15 a necal 5 běžet a pak jel 1km k hlavní silnici a spotřeba byla 99l/100km, takže se tady všem omlouvám za mystifikaci, na těch driftech tomu asi málo dávaj když maj 65L/100. Na druhym km to bylo pořád šílenejch 37L, tak nevim nevim.Asi to budu muset vzít na nurburgring abych se dostal nad těch 20l, bohužel mi to v reálu nejde asi jsem měkej (nebo spíš rozumnej?) když se neřítím po silnici 3 třídy v překopaný tříce bez střechy 200? Sorry BOOSTE.



E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power

SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7

...
DANE me nemusis nic zduraznovat a vysvetlovat. ja myslim, ze moje inteligence je na tak vysokem levelu, abych nesral matce v obyvaku a tudiz chapu, ze technologicky pokrok, je holt technologicky pokrok
nicmene BOOST ma pravdu a to, co je pro nekoho ekonomicka jizda muze byt pro nekoho pila a naopak. ale presne jak jiz bylo receno, do tech valcu se proste neco vleze a musis to v prime umere dokrmit tim druhym (palivoxvzduch). a logicky z toho vyplivam ze kurva petilitr toho asi vcucne vic jak htp. a tohle extremni prirovnani prosim berte na vsechny motorizace, ne pouze na vyse zminovane, spolu rovnatelne
i kdyz to zere asi stejne jak tak posloucham, protoze kdyz htp otevres, tak tech 15 veme
pokud nekomu petilitr na okruhu zere min jak 50 tak ho asi ucil ridit muj deda. a k tomu, kde to vetrat 200 a kde ne, by slo zalozit dalsi tema, takze to mlcky(hehe..) prejdu.



e30 327i Z4.45 touring
"Nemusime se bat tech, co nic nevedi, ale tech, co si mysli, ze vedi vsechno!" (asi gerhard schroder)
"Nemusime se bat tech, co nic nevedi, ale tech, co si mysli, ze vedi vsechno!" (asi gerhard schroder)
Re: ...
Jebat RESTECPaaula píše:Petulka píše:a treba zrovna tebe wilde a dane jsem hodne respektoval, co se tyce vasich nazorum, ael tyhle saskarny fakt zrat nebudu. howgh a sorry
Wilde, vše popři a řekni, že to pod 15 nikdy nejde, abys neztratil respekt

Žere to jak protržený, nikdo si to nekupujte......ráno musím jezdit obloukem kolem zastávek, aby to náhodou nevcuclo nějaký dítě, jak je to studený...to dojezd odečítá kilometry po sto ujetých metrech...
Prostě těch 12LPG+2N95 na sto jako průměr za 3/4 roku (jo, zapisuju si každý tankování jak jelito, no a?

A teď jeden příklad vývoje...jde o údaje z BC, skrytý test č.5 - dojezdová spotřeba...jeli jsme za sebou (=stejný tempo atd) s Davidem...po Praze (špička to nebyla, provoz byl ještě docela v poho), jeden sprint ze světel, jinak docela normální jízda, skončili jsme na Strahově a porovnání dojezdových spotřeb vypadalo tak, že já měl 14,3 (M60B40) a on 11,6 (M62B44) ... další věc je, že na Břeskáči jsem se nechal Semrym svézt v 550i a mimo jiné jsem docela sledoval i ekonoměr...v momentě, kdy si říkám, hele, taky mu to leze až za roh, tak jsem si všiml, že to má jen do 20... Proto ty standartní údaje mi nepřijdou vůbec tak sci-fi jako některým (co se týká toho nad 15 nejdu...viz dále)
Dále pak tu máme tu relativnost kudla vs. piánko... Je jasný, že např. BOOST pojede opravdu v mezích se ždímáním toho motoru do plna, protože jede na projížďku, zejména testovací a s trasou řekněme do 100km, tak je to něco jinýho, když já řeknu, že jsem jel "kudlu" po cestě do Špk, což je 250km, nějakej provoz, omezení atd...
Ale hlavně, když už to tu Petulka (ne, není to osobní výpad proti Tobe

Trošičku anoDAN píše:...Už se tady začínaj trochu míchat sračky s hovnama.

A jinak pro Drátka: Obávám se, že z téhle debaty už pro Tebe žádné užitečné info nevzejde, takže můžeš už v klidu projíždět inzeráty, zatímco my si tu vyměňujem dohady za zkušenosti a tak...

E31 850i '92 & E38 740i '01 & trocha vysněné rejže k tomu...
=> WildWerke
- Radek_750iA
- Příspěvky: 3262
- Registrován: 16. 09. 2003 22:16
- Bydliště: K. Vary
jestli muzu prispet s trochou...mel jsem 735i M30, 535i M62, 735i M62 Vanos, 735i N62 a co se tyce prumerne spotreby tak nejnizsi byla samozrejme u N62 kde jsem prumer mel kolem 12-13l/100km coz je o nejaky 4l min nez u M30. S kazdym z tech aut jsem najel nekolik tisic km a ty spotreby proste s modernejsim motorem jdou dolu i pres vyssi vykon a hmotnost auta. U N62 nebyl problem jet dalku podle predpisu i okolo 8,5l/100km...a nikdy jsem se nedostal prumerem na dalku pres nejakych 12l/100km a to i kdyz jsem jel Pha-K.V za nakych 45min (v noci a bez provozu)...
205GTi, 318i, 323i, 325i, 730iA, 750iA, 325iC, R5 ALPINE, 324td, 520i,320i/2,5, 520i, 735iAl, & 750iA, 318i,525iAT,525TDS e39,528iT e39,535iA e39,735iA e38 FL,335iC M-Tech II,735i e65,M5 e34 91,e30 325i M-Tech I,T4VR6,A6 3.0TDi --> 850Ci & 535d
Jsem se zase nechal unes, omlouvam se booste, nebylo to mysleno zle, ani nemyslim ze mas prekopanou tricu a obdivuju zes to postavil, ale proste trochu mi tech 200km/h vyrazilo dech, jeste jsem v tom nejel.....
Už si tady fakt jenom vyměnujem zkušenosti a názory, zakladateli topicu už to nepomůže, průměr u E39 psal dan.
Už si tady fakt jenom vyměnujem zkušenosti a názory, zakladateli topicu už to nepomůže, průměr u E39 psal dan.
Rezavějící stodvacetštyry, zinkovaná 996, W211 type RAL 1015 v astronomickym nájezdu, hrdý majitel fichtla
Re: ...
Možná nejsi vlezdoprdelka, ale za názorem si taky nestojíš. Napřed bleješ ve fikuksovo tématu a pak si to edituješPetulka píše: a nejsem vlez doprdelka. pokud nejakyho chces videt, podivej se na prvni 3 klubovy auta a komentare: jeeeee to je ale pekny auto pane clene xy...

325iC: LSD, StarTec, semi M-Technic I, Smoked Hella
- MattyX
- Příspěvky: 12535
- Registrován: 06. 07. 2008 17:31
- Bydliště: Zatáčka před Wídňou - Štatl - Vopičí hory
Re: ...
no jo on to fakt smazalaula píše:Napřed bleješ ve fikuksovo tématu a pak si to edituješ



Strongflex - E30,E36,E46,E90 a i jiné značky ! pro info o cenách a dodání SZ

http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8

http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8
...
i mistr tesar se nekdy utne, proto sem to smazal .to byl ulet no
ale to uz je jinej pribeh, hlavne ze to hlidate

e30 327i Z4.45 touring
"Nemusime se bat tech, co nic nevedi, ale tech, co si mysli, ze vedi vsechno!" (asi gerhard schroder)
"Nemusime se bat tech, co nic nevedi, ale tech, co si mysli, ze vedi vsechno!" (asi gerhard schroder)
V pohodě, já z toho taky nic nedělám, každý se nechá někdy trochu unést.Semry píše:Jsem se zase nechal unes, omlouvam se booste, nebylo to mysleno zle, ani nemyslim ze mas prekopanou tricu a obdivuju zes to postavil, ale proste trochu mi tech 200km/h vyrazilo dech, jeste jsem v tom nejel.....
Už si tady fakt jenom vyměnujem zkušenosti a názory, zakladateli topicu už to nepomůže, průměr u E39 psal dan.



E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power

SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7

- Dolfa 325i
- Příspěvky: 372
- Registrován: 12. 11. 2005 11:33
- Bydliště: Blansko