Příspěvek
od Vajpr » 11. 12. 2010 14:58
Teda já mám s aukrem jen dobré zkušenosti...
Ikdyž nastal s jedním týpkem problém, tak se to vyřešilo:
Vydražil jsem za supr cenu - poslal jsem prachy dopředu (na aukru úplně běžný, většinový postup), ale balík po dvou týdnech nikde, tak volám...nic, píšu emaily, týpek výmluvy atdatd. - něco podobnýho jako tady s notebokem...a tak jsem asi po měsící a půl kontaktoval aukro - aukro zakročilo a asi do týdne vyřešeno - balík dorazil v pořádku a v -naštěstí- popisované kvalitě.
Problém je fakt, když nastane problém s takovýmhle idiotem, že tím zabijete poměrně dost času a navíc se nervujete, co to chodí po světě za darebáky a takhle cvičí s férovými lidmi...
Stalo se mi to jednou za asi 200 obchodů tzn. cca0.5%, které se vyřešilo, takže to není taková hrůza, jak by se dalo v dnešní čekat...