Škubání auta

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Odpovědět
Uživatelský avatar
nnoorrbbii
Příspěvky: 135
Registrován: 06. 01. 2010 11:04
Bydliště: Kosice

Příspěvek od nnoorrbbii » 29. 11. 2010 00:05

Mam tiez problem na ISe, ked je vonku velmi mokro, tak sem tam ked slapnem na plyn, nic sa neudeje, nechce ist do otacok, potom trosku zacne skubat a uz ide.
Dnes bol sneh ale sa topil, strasne mokro bolo, a zacalo to robit stale, auto nevladze ist, az ked ho vytocim na neutrali tak potom ide, ale ked zastavim, tak zas zacne.
Co to moze byt ? Podotykam ze to robi len vtedy ked je velmi mokro, cize niekde sa dostava voda, napada ma pozrie a pretesnit indukcnu cievku.

Uživatelský avatar
nnoorrbbii
Příspěvky: 135
Registrován: 06. 01. 2010 11:04
Bydliště: Kosice

Příspěvek od nnoorrbbii » 03. 12. 2010 17:43

nnoorrbbii píše:Mam tiez problem na ISe, ked je vonku velmi mokro, tak sem tam ked slapnem na plyn, nic sa neudeje, nechce ist do otacok, potom trosku zacne skubat a uz ide.
Dnes bol sneh ale sa topil, strasne mokro bolo, a zacalo to robit stale, auto nevladze ist, az ked ho vytocim na neutrali tak potom ide, ale ked zastavim, tak zas zacne.
Co to moze byt ? Podotykam ze to robi len vtedy ked je velmi mokro, cize niekde sa dostava voda, napada ma pozrie a pretesnit indukcnu cievku.
najpravdepodobnejsie je ze odisla lambda sonda, po jej odpojeni motor ide normalne bez tazkosti.
viete mi poradit aku lamdbu zohnat ?

Uživatelský avatar
Frogger
Příspěvky: 179
Registrován: 17. 01. 2010 22:36
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Vynechávání při napůl zahřátém motoru

Příspěvek od Frogger » 03. 12. 2010 19:31

Hezký večer,
mám takový problém.. Vždycky, když se mi motor začne ohřívat (tzn. začne se zvedat ručička teploměru), tak začne motor pokuckávat. Když ho "našlapu" tak jde dobře ale prostě nedrží volnoběh. Čím by to mohlo být?
Motor M10B18, elektronika.. :)
BMW X5 4.4i, BMW 735iA, BMW E30...

www.vasemisto.cz

Uživatelský avatar
Dušan M10B18
Příspěvky: 1376
Registrován: 19. 10. 2006 20:22
Bydliště: Zlín

Příspěvek od Dušan M10B18 » 04. 12. 2010 14:11

Zkusil bych proměřit váhu vzduchu, hlavně její vnitřní "teploměr" - je to v tomto tématu tuším napsané jak na to.

----------- taky:
V jakém stavu jsou svíce?
A co kabely a víčko rozdělovače?
Obrázek

Uživatelský avatar
Dušan M10B18
Příspěvky: 1376
Registrován: 19. 10. 2006 20:22
Bydliště: Zlín

Příspěvek od Dušan M10B18 » 04. 12. 2010 15:36

To co ti chybí je barometrický senzor. Nemyslím, že tohle by byl kámen úrazu.
Obrázek

Uživatelský avatar
Dušan M10B18
Příspěvky: 1376
Registrován: 19. 10. 2006 20:22
Bydliště: Zlín

Příspěvek od Dušan M10B18 » 04. 12. 2010 15:46

Na váze vzduchu jsou to piny 8 a 9, pokud se nepletu, zkus změřit odpor na odpojené váze doma. Při pokojové teplotě se to pohybuje okolo 200Ohm.
Obrázek

cikouny
Příspěvky: 4
Registrován: 10. 12. 2010 10:23

problem s e 34 525i

Příspěvek od cikouny » 10. 12. 2010 10:36

zdravim , mam problem s 525i kdyz se motor oreje na cca 75 stupnu ,tak mi motor zacne skubat a jede jen pres plny plyn, musim to tak na pul minuty odstavit, pak jako kdyby tam neco preplo ,otacky se uklidni tak na 850- 900 a muzu ject dal. to same se mi stava pri plne ohratem motoru a dalsim nastartovani - musim cekat cca pul minuty nez se rozjedu. pokud by mi byl nekdo ochoten poradit, tak prosim o odpoved na email martin.svagr@seznam.cz. , nebo staci odepsat pod moji otazku, predem dekuju

Uživatelský avatar
Frogger
Příspěvky: 179
Registrován: 17. 01. 2010 22:36
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Frogger » 11. 12. 2010 14:00

Mám skoro to samý, jen s tím že už to pak nezlobí jakmile se to ohřeje úplně..

Zkus si proměřit taky tu váhu, viz příspěvky výše.. Já jdu na to teď :wink:
BMW X5 4.4i, BMW 735iA, BMW E30...

www.vasemisto.cz

Uživatelský avatar
Dušan M10B18
Příspěvky: 1376
Registrován: 19. 10. 2006 20:22
Bydliště: Zlín

Příspěvek od Dušan M10B18 » 14. 12. 2010 12:56

Stále nevyřešeno. :(
Vyměnil jsem vstřiky i s regulátorem. Brutální škubání zmizelo. Ale pořád se sem tam objeví malý cuk.
Ručička teploty a hladiny paliva chvilkama trilkují, už né tak brutálně, ale šijou sebou o 1-2mm doleva doprava. Je to zvláštní.
Obrázek

cikouny
Příspěvky: 4
Registrován: 10. 12. 2010 10:23

Příspěvek od cikouny » 19. 12. 2010 18:23

Ja sem dnes vyzkousel jinou vahu vzduchu rano na studenym motoru a nemel sanci udrzet volnobezne otacky ,tak jsem tam dal zpatky tu puvodni a bylo to o moc lepsi ,ale problem tam porad je. sehnal sem origo vzduch filtr (byl tam nejaky no name konus) uz pri jizde nemusim zastavovat ,ale jen pocituji pokles vykonu. na priklad kdyz na trojku drzim cca ctvrtinu plynu ,tak to od 1500 otacek netahne a kdyz se to dostane do vyssich otacek ,tak najednou jako kdyby tam neco preplo a jede to zase normalne. takze zkusim sehnat nejakou zanovni vahu vzduchu a uvidim.

Uživatelský avatar
ericss8
Příspěvky: 312
Registrován: 09. 02. 2007 14:23
Bydliště: Ziar nad Hronom SR

...

Příspěvek od ericss8 » 19. 12. 2010 22:17

M40B16 dva krat za sebou cuklo pocas jazdy a potom skapal uplne.Starter toci ale vobec nechyta,mal som podozrenie na umrete palivove cerpadlo,ale to je v poriadku(odskusane na baterke).Moze to byt upchatym filtrom?
EX:
e30 318i M10
e28 524tdA M21
e21 316 M10
e30 325ix M20
e30 318is M42 touring
e30 324d M21 saloon
e30 320i M20 touring
AKT:
e30 335i M30 convertible
e30 327ix M20 saloon

Venca
Příspěvky: 3497
Registrován: 04. 04. 2004 08:09

Re: ...

Příspěvek od Venca » 19. 12. 2010 22:34

ericss8 píše:M40B16 dva krat za sebou cuklo pocas jazdy a potom skapal uplne.Starter toci ale vobec nechyta,mal som podozrenie na umrete palivove cerpadlo,ale to je v poriadku(odskusane na baterke).Moze to byt upchatym filtrom?
Jak vypadaj svíčky po pokusu o start?

Uživatelský avatar
budha
člen E30.cz
Příspěvky: 1391
Registrován: 16. 04. 2006 13:28
Bydliště: Kladno/Praha

Příspěvek od budha » 20. 12. 2010 10:27

to jak čerpadlo vyndáš a zkoušíš ho na baterce ho mohlo zase oživit..stalo se mi to opakovaně, že jsem ho vyndal, běželo, vyflusalo ze sebe všechen benzín, no a po 100 km opět kleklo. jsou tam prostě vyjetý uhlíky nebo ten měděnej kroužek..
Ex 316i coupe, jetzt kombajn driver mit 318i touring....
muj plne pojizdny stroj: viewtopic.php?f=22&t=45091&p=344990#p344990

Uživatelský avatar
Dušan M10B18
Příspěvky: 1376
Registrován: 19. 10. 2006 20:22
Bydliště: Zlín

Příspěvek od Dušan M10B18 » 20. 12. 2010 16:26

------------- Aktualizace...
Mám pocit, že škubání začíná opět nabírat na síle.
Dnes jsem zkusil vše odpojit, tzn. zůstalo:
Váha ................... OK
Snímač teploty......... OK
Snímač otáček............... ? snad OK, jiskra jde pořád
Řj zapalování...... OK
Řj ............. OK
regulace předstihu ........ ? ( zapomněl jsem ji odpojit )
budíky+jejich čidlo teploty ................. ? (nechtěl jsem je zatím odpojovat)

A škubání bylo znatelné. Co donutí Řj dát tak dlouhý impulz aby to uchlastala? Je možné, že by třeba byl špatný regulátor na altíku a pouštěl do sítě něco co nemá?? (mulťák ukázal stabilních 13,85V a bez světel 13,97V...)
Nebo je špatný snímač otáček tak, že by pro jiskru ty impulzy stačily a pro řj už ne?
Obrázek
Obrázek

Venca
Příspěvky: 3497
Registrován: 04. 04. 2004 08:09

Příspěvek od Venca » 20. 12. 2010 17:24

Dušan M10B18 píše:Je možné, že by třeba byl špatný regulátor na altíku a pouštěl do sítě něco co nemá?? (mulťák ukázal stabilních 13,85V a bez světel 13,97V...)
Nebo je špatný snímač otáček tak, že by pro jiskru ty impulzy stačily a pro řj už ne?
Že by regulátor, to se mi nezdá.
Snímač v rozdělovači taky ne...

Měl jsem podezření, že to přizemňuje přístrojovka, ale tu možnost už jsi zkoušel vyloučit odpojením, jestli se nepletu...

Uživatelský avatar
Dušan M10B18
Příspěvky: 1376
Registrován: 19. 10. 2006 20:22
Bydliště: Zlín

Příspěvek od Dušan M10B18 » 20. 12. 2010 17:34

Venca píše:Měl jsem podezření, že to přizemňuje přístrojovka, ale tu možnost už jsi zkoušel vyloučit odpojením, jestli se nepletu...
Ano, už jsem ji odpojoval, ale ještě ji odpojím projistotu znovu. Jinak už mi došly nápady.

Jak to teď poškubávalo malinko, tak se s tím dalo jet, ale jestli to začne nanovo, tak to potěš.
Obrázek

Uživatelský avatar
M40TURBO
sponzor E30.cz
Příspěvky: 1630
Registrován: 26. 06. 2007 21:49
Bydliště: Prdel na kopci

Příspěvek od M40TURBO » 21. 12. 2010 02:05

zkus vytahnout celou vstřikovací lištu včetně vstřiku a ať ti někdo zatočí motorem a sleduj jak to rozprašuje benzin
EX e30 1,8 m40 TURBO EVO II http://www.youtube.com/watch?v=YUUkI4YJC-U
EX e30 1,8 m42 Touring
EX e36 2,5 m52 BEZVANOS Saloon
e39 3,0 m57 Touring
e46 3,0 m54 compost

Uživatelský avatar
Pinki
Příspěvky: 1788
Registrován: 12. 05. 2005 06:37
Bydliště: Ostrava-Bartovice

Příspěvek od Pinki » 21. 12. 2010 08:25

Dušan M10B18 píše: Ano, už jsem ji odpojoval, ale ještě ji odpojím projistotu znovu. Jinak už mi došly nápady.

Jak to teď poškubávalo malinko, tak se s tím dalo jet, ale jestli to začne nanovo, tak to potěš.
Zkus změřit střídavé napětí na baterce ,při chodu motoru,nemělo by překročit přes 1Volt...
Jiskra je "silná" ??

Uživatelský avatar
Dušan M10B18
Příspěvky: 1376
Registrován: 19. 10. 2006 20:22
Bydliště: Zlín

Příspěvek od Dušan M10B18 » 21. 12. 2010 09:40

Vstřiky jsou vyměněné i s regulátorem tlaku a práší víc než dobře.
Jiskra je též silná.

Co se týče té střídavé složky... tak tam bylo 29,3V po celou dobu jízdy.
Ovšem nakolik je to spolehlivá hodnota netuším (čínský mulťák)
Obrázek

Uživatelský avatar
Pinki
Příspěvky: 1788
Registrován: 12. 05. 2005 06:37
Bydliště: Ostrava-Bartovice

Příspěvek od Pinki » 21. 12. 2010 11:11

Dušan M10B18 píše:Vstřiky jsou vyměněné i s regulátorem tlaku a práší víc než dobře.
Jiskra je též silná.

Co se týče té střídavé složky... tak tam bylo 29,3V po celou dobu jízdy.
Ovšem nakolik je to spolehlivá hodnota netuším (čínský mulťák)
Tak zkus odpojit kabely k alternátoru a projeď to . Uvidíš co a jak.

Odpovědět