Škubání auta
- nnoorrbbii
- Příspěvky: 135
- Registrován: 06. 01. 2010 11:04
- Bydliště: Kosice
Mam tiez problem na ISe, ked je vonku velmi mokro, tak sem tam ked slapnem na plyn, nic sa neudeje, nechce ist do otacok, potom trosku zacne skubat a uz ide.
Dnes bol sneh ale sa topil, strasne mokro bolo, a zacalo to robit stale, auto nevladze ist, az ked ho vytocim na neutrali tak potom ide, ale ked zastavim, tak zas zacne.
Co to moze byt ? Podotykam ze to robi len vtedy ked je velmi mokro, cize niekde sa dostava voda, napada ma pozrie a pretesnit indukcnu cievku.
Dnes bol sneh ale sa topil, strasne mokro bolo, a zacalo to robit stale, auto nevladze ist, az ked ho vytocim na neutrali tak potom ide, ale ked zastavim, tak zas zacne.
Co to moze byt ? Podotykam ze to robi len vtedy ked je velmi mokro, cize niekde sa dostava voda, napada ma pozrie a pretesnit indukcnu cievku.
- nnoorrbbii
- Příspěvky: 135
- Registrován: 06. 01. 2010 11:04
- Bydliště: Kosice
najpravdepodobnejsie je ze odisla lambda sonda, po jej odpojeni motor ide normalne bez tazkosti.nnoorrbbii píše:Mam tiez problem na ISe, ked je vonku velmi mokro, tak sem tam ked slapnem na plyn, nic sa neudeje, nechce ist do otacok, potom trosku zacne skubat a uz ide.
Dnes bol sneh ale sa topil, strasne mokro bolo, a zacalo to robit stale, auto nevladze ist, az ked ho vytocim na neutrali tak potom ide, ale ked zastavim, tak zas zacne.
Co to moze byt ? Podotykam ze to robi len vtedy ked je velmi mokro, cize niekde sa dostava voda, napada ma pozrie a pretesnit indukcnu cievku.
viete mi poradit aku lamdbu zohnat ?
Vynechávání při napůl zahřátém motoru
Hezký večer,
mám takový problém.. Vždycky, když se mi motor začne ohřívat (tzn. začne se zvedat ručička teploměru), tak začne motor pokuckávat. Když ho "našlapu" tak jde dobře ale prostě nedrží volnoběh. Čím by to mohlo být?
Motor M10B18, elektronika..
mám takový problém.. Vždycky, když se mi motor začne ohřívat (tzn. začne se zvedat ručička teploměru), tak začne motor pokuckávat. Když ho "našlapu" tak jde dobře ale prostě nedrží volnoběh. Čím by to mohlo být?
Motor M10B18, elektronika..

- Dušan M10B18
- Příspěvky: 1376
- Registrován: 19. 10. 2006 20:22
- Bydliště: Zlín
- Dušan M10B18
- Příspěvky: 1376
- Registrován: 19. 10. 2006 20:22
- Bydliště: Zlín
- Dušan M10B18
- Příspěvky: 1376
- Registrován: 19. 10. 2006 20:22
- Bydliště: Zlín
problem s e 34 525i
zdravim , mam problem s 525i kdyz se motor oreje na cca 75 stupnu ,tak mi motor zacne skubat a jede jen pres plny plyn, musim to tak na pul minuty odstavit, pak jako kdyby tam neco preplo ,otacky se uklidni tak na 850- 900 a muzu ject dal. to same se mi stava pri plne ohratem motoru a dalsim nastartovani - musim cekat cca pul minuty nez se rozjedu. pokud by mi byl nekdo ochoten poradit, tak prosim o odpoved na email martin.svagr@seznam.cz. , nebo staci odepsat pod moji otazku, predem dekuju
- Dušan M10B18
- Příspěvky: 1376
- Registrován: 19. 10. 2006 20:22
- Bydliště: Zlín
Ja sem dnes vyzkousel jinou vahu vzduchu rano na studenym motoru a nemel sanci udrzet volnobezne otacky ,tak jsem tam dal zpatky tu puvodni a bylo to o moc lepsi ,ale problem tam porad je. sehnal sem origo vzduch filtr (byl tam nejaky no name konus) uz pri jizde nemusim zastavovat ,ale jen pocituji pokles vykonu. na priklad kdyz na trojku drzim cca ctvrtinu plynu ,tak to od 1500 otacek netahne a kdyz se to dostane do vyssich otacek ,tak najednou jako kdyby tam neco preplo a jede to zase normalne. takze zkusim sehnat nejakou zanovni vahu vzduchu a uvidim.
...
M40B16 dva krat za sebou cuklo pocas jazdy a potom skapal uplne.Starter toci ale vobec nechyta,mal som podozrenie na umrete palivove cerpadlo,ale to je v poriadku(odskusane na baterke).Moze to byt upchatym filtrom?
EX:
e30 318i M10
e28 524tdA M21
e21 316 M10
e30 325ix M20
e30 318is M42 touring
e30 324d M21 saloon
e30 320i M20 touring
AKT:
e30 335i M30 convertible
e30 327ix M20 saloon
e30 318i M10
e28 524tdA M21
e21 316 M10
e30 325ix M20
e30 318is M42 touring
e30 324d M21 saloon
e30 320i M20 touring
AKT:
e30 335i M30 convertible
e30 327ix M20 saloon
Re: ...
Jak vypadaj svíčky po pokusu o start?ericss8 píše:M40B16 dva krat za sebou cuklo pocas jazdy a potom skapal uplne.Starter toci ale vobec nechyta,mal som podozrenie na umrete palivove cerpadlo,ale to je v poriadku(odskusane na baterke).Moze to byt upchatym filtrom?
to jak čerpadlo vyndáš a zkoušíš ho na baterce ho mohlo zase oživit..stalo se mi to opakovaně, že jsem ho vyndal, běželo, vyflusalo ze sebe všechen benzín, no a po 100 km opět kleklo. jsou tam prostě vyjetý uhlíky nebo ten měděnej kroužek..
Ex 316i coupe, jetzt kombajn driver mit 318i touring....
muj plne pojizdny stroj: viewtopic.php?f=22&t=45091&p=344990#p344990
muj plne pojizdny stroj: viewtopic.php?f=22&t=45091&p=344990#p344990
- Dušan M10B18
- Příspěvky: 1376
- Registrován: 19. 10. 2006 20:22
- Bydliště: Zlín
------------- Aktualizace...
Mám pocit, že škubání začíná opět nabírat na síle.
Dnes jsem zkusil vše odpojit, tzn. zůstalo:
Váha ................... OK
Snímač teploty......... OK
Snímač otáček............... ? snad OK, jiskra jde pořád
Řj zapalování...... OK
Řj ............. OK
regulace předstihu ........ ? ( zapomněl jsem ji odpojit )
budíky+jejich čidlo teploty ................. ? (nechtěl jsem je zatím odpojovat)
A škubání bylo znatelné. Co donutí Řj dát tak dlouhý impulz aby to uchlastala? Je možné, že by třeba byl špatný regulátor na altíku a pouštěl do sítě něco co nemá?? (mulťák ukázal stabilních 13,85V a bez světel 13,97V...)
Nebo je špatný snímač otáček tak, že by pro jiskru ty impulzy stačily a pro řj už ne?

Mám pocit, že škubání začíná opět nabírat na síle.
Dnes jsem zkusil vše odpojit, tzn. zůstalo:
Váha ................... OK
Snímač teploty......... OK
Snímač otáček............... ? snad OK, jiskra jde pořád
Řj zapalování...... OK
Řj ............. OK
regulace předstihu ........ ? ( zapomněl jsem ji odpojit )
budíky+jejich čidlo teploty ................. ? (nechtěl jsem je zatím odpojovat)
A škubání bylo znatelné. Co donutí Řj dát tak dlouhý impulz aby to uchlastala? Je možné, že by třeba byl špatný regulátor na altíku a pouštěl do sítě něco co nemá?? (mulťák ukázal stabilních 13,85V a bez světel 13,97V...)
Nebo je špatný snímač otáček tak, že by pro jiskru ty impulzy stačily a pro řj už ne?


Že by regulátor, to se mi nezdá.Dušan M10B18 píše:Je možné, že by třeba byl špatný regulátor na altíku a pouštěl do sítě něco co nemá?? (mulťák ukázal stabilních 13,85V a bez světel 13,97V...)
Nebo je špatný snímač otáček tak, že by pro jiskru ty impulzy stačily a pro řj už ne?
Snímač v rozdělovači taky ne...
Měl jsem podezření, že to přizemňuje přístrojovka, ale tu možnost už jsi zkoušel vyloučit odpojením, jestli se nepletu...
- Dušan M10B18
- Příspěvky: 1376
- Registrován: 19. 10. 2006 20:22
- Bydliště: Zlín
Ano, už jsem ji odpojoval, ale ještě ji odpojím projistotu znovu. Jinak už mi došly nápady.Venca píše:Měl jsem podezření, že to přizemňuje přístrojovka, ale tu možnost už jsi zkoušel vyloučit odpojením, jestli se nepletu...
Jak to teď poškubávalo malinko, tak se s tím dalo jet, ale jestli to začne nanovo, tak to potěš.

zkus vytahnout celou vstřikovací lištu včetně vstřiku a ať ti někdo zatočí motorem a sleduj jak to rozprašuje benzin
EX e30 1,8 m40 TURBO EVO II http://www.youtube.com/watch?v=YUUkI4YJC-U
EX e30 1,8 m42 Touring
EX e36 2,5 m52 BEZVANOS Saloon
e39 3,0 m57 Touring
e46 3,0 m54 compost
EX e30 1,8 m42 Touring
EX e36 2,5 m52 BEZVANOS Saloon
e39 3,0 m57 Touring
e46 3,0 m54 compost
Zkus změřit střídavé napětí na baterce ,při chodu motoru,nemělo by překročit přes 1Volt...Dušan M10B18 píše: Ano, už jsem ji odpojoval, ale ještě ji odpojím projistotu znovu. Jinak už mi došly nápady.
Jak to teď poškubávalo malinko, tak se s tím dalo jet, ale jestli to začne nanovo, tak to potěš.
Jiskra je "silná" ??
- Dušan M10B18
- Příspěvky: 1376
- Registrován: 19. 10. 2006 20:22
- Bydliště: Zlín
Tak zkus odpojit kabely k alternátoru a projeď to . Uvidíš co a jak.Dušan M10B18 píše:Vstřiky jsou vyměněné i s regulátorem tlaku a práší víc než dobře.
Jiskra je též silná.
Co se týče té střídavé složky... tak tam bylo 29,3V po celou dobu jízdy.
Ovšem nakolik je to spolehlivá hodnota netuším (čínský mulťák)