e30 318is - problém s chlazením - teplotou
- marlin
- Příspěvky: 2059
- Registrován: 17. 02. 2007 22:37
- Bydliště: Nový Bor/Okrouhlá
- Kontaktovat uživatele:
e30 318is - problém s chlazením - teplotou
mám takový delikátní problém. Než začalo mrznout, tak v pohodě. Ještě jsem měřil do kolika je chladící kapalina a je do -16, ale objevil se dnes problém. V autě jsem začal cítit chladící kapalinu, chvilku jsem s tím stál, najednou se zevnitř všechno orosilo, teplota vyběhla do červeného a netopilo to. Motor je studený a voda po nakouknutí do chladiče zmrzlá není (teploty jsou kolem nuly) NEvíte někdo, v čem může být problém? Nerad bych riskoval to co v loni, že mi pak odešel kvůli takovéhlemu problému motor.
BMW E30 318iS - Musta Kissa,
BMW E3O 316i touring - mrtvola, rozpordej na díly
BMW E34 525i - Bělásek - již není
Subaru Impreza - kvalita z japonska
BMW E3O 316i touring - mrtvola, rozpordej na díly
BMW E34 525i - Bělásek - již není
Subaru Impreza - kvalita z japonska
- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
Re: problém s chlazením - teplotou
dira v topeni, nejspis radiator nebo jeho vedenimarlin píše:mám takový delikátní problém. Než začalo mrznout, tak v pohodě. Ještě jsem měřil do kolika je chladící kapalina a je do -16, ale objevil se dnes problém. V autě jsem začal cítit chladící kapalinu, chvilku jsem s tím stál, najednou se zevnitř všechno orosilo, teplota vyběhla do červeného a netopilo to. Motor je studený a voda po nakouknutí do chladiče zmrzlá není (teploty jsou kolem nuly) NEvíte někdo, v čem může být problém? Nerad bych riskoval to co v loni, že mi pak odešel kvůli takovéhlemu problému motor.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
Ahoj,nemusi to byt radiator,nekdy netesni ten ventil na topeni a tece pod koberec,mel sme to same.
Moc se omlouvam ze ti lezu do tematu!!
Muzu mit take prosbu o radu??
Mam 318is,proste mi to malo topi a fouka tak malo teple,ze mi ani nerozmrzne predni okno.Nejaka rada?Vymeneno:chladic-novej,termostat-novej,vodni pumpa-nova,termo ventil na topeni-otvira jak ma.Navic motor se mi ohreje nej pred carku na pulce.Kdyz sundam visko s vrtuli,tak to pomalinku leze nahoru a topi to znatelne lepe tesne pred cervenym.Uz nevim co s tim,uz uvazuji v tech mrazech ze e30 ZAPALIM!!
Diky za jakoukoliv radu,uz sem nestastnej.
Moc se omlouvam ze ti lezu do tematu!!
Muzu mit take prosbu o radu??
Mam 318is,proste mi to malo topi a fouka tak malo teple,ze mi ani nerozmrzne predni okno.Nejaka rada?Vymeneno:chladic-novej,termostat-novej,vodni pumpa-nova,termo ventil na topeni-otvira jak ma.Navic motor se mi ohreje nej pred carku na pulce.Kdyz sundam visko s vrtuli,tak to pomalinku leze nahoru a topi to znatelne lepe tesne pred cervenym.Uz nevim co s tim,uz uvazuji v tech mrazech ze e30 ZAPALIM!!
Diky za jakoukoliv radu,uz sem nestastnej.
E 30 1.8iS a E 30 1.8iS
Odvzdusneno nekolikrat,v tom problem nevidim.Jen nevim proc to tak malo topi,kdyz horka voda do radiatoru jde,to si staci sahnout na hadice za motorem.Predtim to netopilo vubec,prisel sem na stelovani klapky teply/studeny vzduch na stane topeni od spolujezdce,to sem posteloval a zlepsilo se to.Nedovirala mi klapka na studeny vzduch a do tepleho mi to michalo ledovi vzduch z venku.
Dekuji,nejaka dalsi rada?V tom aute se neda existovat podkud je venku min jak 0.Navic jezdim 33km kazdy den do prace.Vcera sem stravil 3,5h v zamrzlem aute.Vcera sem tam mel 14stupnu ,vic ani tuk.
Diky moc
Dekuji,nejaka dalsi rada?V tom aute se neda existovat podkud je venku min jak 0.Navic jezdim 33km kazdy den do prace.Vcera sem stravil 3,5h v zamrzlem aute.Vcera sem tam mel 14stupnu ,vic ani tuk.
Diky moc
E 30 1.8iS a E 30 1.8iS
ja to vidím na zanesený radiator topení
EX e30 1,8 m40 TURBO EVO II http://www.youtube.com/watch?v=YUUkI4YJC-U
EX e30 1,8 m42 Touring
EX e36 2,5 m52 BEZVANOS Saloon
e39 3,0 m57 Touring
e46 3,0 m54 compost
EX e30 1,8 m42 Touring
EX e36 2,5 m52 BEZVANOS Saloon
e39 3,0 m57 Touring
e46 3,0 m54 compost
- marlin
- Příspěvky: 2059
- Registrován: 17. 02. 2007 22:37
- Bydliště: Nový Bor/Okrouhlá
- Kontaktovat uživatele:
já měl první zimu u Isa raky podobný problém, ale to mi odešly uhlíky na ventilátoru. Ale předpokládám že ti to točí.... Jinak nevím. Já vyměnil rovnou celé topení.
BMW E30 318iS - Musta Kissa,
BMW E3O 316i touring - mrtvola, rozpordej na díly
BMW E34 525i - Bělásek - již není
Subaru Impreza - kvalita z japonska
BMW E3O 316i touring - mrtvola, rozpordej na díly
BMW E34 525i - Bělásek - již není
Subaru Impreza - kvalita z japonska
ahoj,jedine co je puvodni je radiator.chladici soustavu sem cistil uz nekolikrat,vzdy vytekl humus. Maca: tebe mam nejbliz,navic auto je od tebe,tak se zkusim u tebe zastavit. Kdyz je voda ohrata a dam packu aby to topilo z palubky,tak fouka vlazny az studeny. Nejlepe to topi na nohy,ale to mi je k nicemu,kdyz mi zamrza predni okno. Diky za rady
E 30 1.8iS a E 30 1.8iS
Vyreseno-TOPIME
Tak vcera sem se stavil za Mackem ve Psarech,kouknul na auto,zapnul vetrak a rekl ze to malo fouka.Dneska sem se stavil u Konyyho vzal cele topeni a pri te prilezitosti vymenil i palubku.Zavada-zaneseny radiator topeni a ucpana zebra bordelem.Vynenil sem radiator,poradne vycistil cele topeni,vetrak.Tim to jim dekuji
E 30 1.8iS a E 30 1.8iS
zdravím vas.....ja mam problém take s topením,ale takovy že se mi motor v klidu ohřeje a za jízdy pěkně topí,ale jak mile zastavím stačí na 2min tak mi začne foukat studeně i když ma motor provozní teplotu.Hned po rozjezdu je vše zase ok a mužu jet klidně pouhych 15km v hod.Jak je to možné???Díky za jakoukoliv radu 

Takhle se radi spatne,ale zkus vzadu za motorem odpojit hadici do topeni,nastartuj,musi z toho tect voda proudem,jinak spatne proudi voda.To mi delalo take,vyndal sem vodni pumpu a byly ulomene 2 lopatky.Nerikam ze to muze byt ta sama zavada,ja sem jeste udelal cistici vyplach motoru,dal novej termostat a chladici smes.Musis proste postupovat jedno po druhem.Pokud ti voda potece proudem,tak je snizeny prutok radiatorem a na volnobeh to proste neprotlaci.Vymena radiatoru!
E 30 1.8iS a E 30 1.8iS
zdar nejdřív vám díky za info a myslím si,že to bude tím lehkým zavzdušněním,protože jsem měnil chladič,ale už jsem neměl origo ovzušnovací šroub a tak já idiot tam narval s toho starého chladiče šroub který rozhodně není origo a tak se mi to nepodařilo pořádně ovzdušnit jelikož ten šroub origo je i přetlakoví ventil a mě to ted neplní funkci takže to bude ono.
- nnoorrbbii
- Příspěvky: 135
- Registrován: 06. 01. 2010 11:04
- Bydliště: Kosice
ja mam len maly problem s topenim.
a to ked chcem aby fukalo v strede teply vzduch tak musim nastavit na max teplotu aby siel teply vzduch (a samozrejme ide po zohriati uz horuci) a ked potrebujem trosku ubrat teplotu tak mi prestane fukat teply a zacne fukat studeny, a to staci len trosku ubrat z teploty.
Na nohy a na okna fuka normalne ako ma podla nastavenia teploty. Zrejme to je v tej klapke na prepinanie tepla/studena, ale ked mi viete lepsie poradit budem len rad
a to ked chcem aby fukalo v strede teply vzduch tak musim nastavit na max teplotu aby siel teply vzduch (a samozrejme ide po zohriati uz horuci) a ked potrebujem trosku ubrat teplotu tak mi prestane fukat teply a zacne fukat studeny, a to staci len trosku ubrat z teploty.
Na nohy a na okna fuka normalne ako ma podla nastavenia teploty. Zrejme to je v tej klapke na prepinanie tepla/studena, ale ked mi viete lepsie poradit budem len rad

Uprostřed má foukat chladný vzduch - není to tak pro legraci, BMW věnuje hodně prostředků vývoji a ergonomii...nnoorrbbii píše:ja mam len maly problem s topenim.
a to ked chcem aby fukalo v strede teply vzduch tak musim nastavit na max teplotu aby siel teply vzduch (a samozrejme ide po zohriati uz horuci) a ked potrebujem trosku ubrat teplotu tak mi prestane fukat teply a zacne fukat studeny, a to staci len trosku ubrat z teploty.
Na nohy a na okna fuka normalne ako ma podla nastavenia teploty. Zrejme to je v tej klapke na prepinanie tepla/studena, ale ked mi viete lepsie poradit budem len rad