Cokoliv o čem se dá psát v souvislosti s BMW.
-
Jerrykx
- člen E30.cz
- Příspěvky: 862
- Registrován: 14. 08. 2008 13:57
- Bydliště: Klatovy
Příspěvek
od Jerrykx » 01. 12. 2010 10:35
Čaues vrtulkáři,
zimu je tu a už i sníh, nějak mi přestalo bavit jezdit na hory(Šumava,Špičák) vlakem a tak bych chtěl vytáhnout 5er

Jakpa Vy a škrábání bramborama do hor?jezdíte?dosáhnete občas cíle?
Já osobně okupuji stařičkou e34 s dobrýma zimákama

ale zatim bez svoru

a moc zkušeností s cestama do hor nemám, tak mi napadlo udělat takovou malou anketu: bmw +hory,lyže,prkno,boby..atd

-
Macek
- Příspěvky: 4100
- Registrován: 12. 02. 2003 06:11
- Bydliště: Psáry
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Macek » 01. 12. 2010 10:47
1x Isola2000 - cca 100km od středozemního moře, jel jsem ixem, ale vůbec jsem ho nepotřeboval... nějaký ty Krkonoše a tak...
tel. 777595357
GPS: 49°56'13.208"N, 14°31'2.521"E
Nic neposílám poštou, prosím nežádejte mě o to. Díky
-
Jerrykx
- člen E30.cz
- Příspěvky: 862
- Registrován: 14. 08. 2008 13:57
- Bydliště: Klatovy
Příspěvek
od Jerrykx » 01. 12. 2010 11:42
já měl před 34 třículy, opět bez svoru a to byl docela děs, jednou sem zaparkoval na absolutně rovným parkovišti a zadním levým kolem sem přejel takovou zmrzlou hromádku sněhu, když sem se poté snažil vycouvat(vepředu byla zeď), tak díky té dementní hromádce, která byla těsně za kolem, se mi to nepovedlo. Pokaždé sem se vyškrabal tak do poloviny tý hromádky a konec, rozhoupat to moc nešlo protože nebylo místo, zrovna sem chvátal a málem sem bouchl vzteky, když sem viděl jak to levý kolo vztekle hrabe a to druhý na něj čumí...nakonec mi pomohl kolemjdoucí kamarád, kterej mě popotlačil...jestli mě nikdo viděl tak si asi musel ťukat na hlavu
samosvor je věc k nezaplacení,ale nevim jestli by v této situaci pomohl
-
Kubajz von Odry
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3689
- Registrován: 25. 05. 2004 13:22
- Bydliště: Odry
Příspěvek
od Kubajz von Odry » 01. 12. 2010 12:13
Jerrykx píše:...když sem viděl jak to levý kolo vztekle hrabe a to druhý na něj čumí...

hezky napsáno - stejné pocity mívám s prázdným transitem na namrzlém rovném parkovišti...
-
Pů
- člen E30.cz
- Příspěvky: 4253
- Registrován: 15. 04. 2008 15:32
- Bydliště: Praha
Příspěvek
od Pů » 01. 12. 2010 12:24
-
douby
- Příspěvky: 2991
- Registrován: 19. 11. 2005 20:08
- Bydliště: Litovel, Olomouc
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od douby » 01. 12. 2010 20:37
Jerrykx píše:Čaues vrtulkáři,
zimu je tu a už i sníh, nějak mi přestalo bavit jezdit na hory(Šumava,Špičák) vlakem a tak bych chtěl vytáhnout 5er

Jakpa Vy a škrábání bramborama do hor?jezdíte?dosáhnete občas cíle?
Já osobně okupuji stařičkou e34 s dobrýma zimákama

ale zatim bez svoru

a moc zkušeností s cestama do hor nemám, tak mi napadlo udělat takovou malou anketu: bmw +hory,lyže,prkno,boby..atd

no co na tohle napsat.... bmw+hory+lyze/prkno = super
do hor jezdim a chci iX ať je špéra tuplovaná

(vlastně triplovaná)
'92 318iS Touring M-technic II
'88 318i Touring - ex
'02 E39 530d Touring M-Packet - ex
'97 E38 735i TOP - ex
'03 E65 730i Logic 7
'94 E30 318i Touring - RIP
'09 E61 530d xDrive M-Packet - ex
'17 G31 530d xDrive M-packet
-
zahy
- Příspěvky: 1295
- Registrován: 21. 10. 2003 20:06
- Bydliště: Plzeň-Praha
Příspěvek
od zahy » 01. 12. 2010 21:05
uz jsem bawem dlouho na horach nebyl,ale kdyz jsem jezdil na sumavu,tak s 2,4d jsem vyjel vsude kam jsem potreboval,aniz bych mel cokoliv (zatez)v kufru,staci jen kvalitni gumy

Citroen Xm 2,1td 780 500km
e34 525tds touring 258 500km
e30 325tds rekonstruktion-new motor pripraven
-
Záchvat
- Příspěvky: 2553
- Registrován: 12. 02. 2003 08:40
- Bydliště: Jindř. Hradec
Příspěvek
od Záchvat » 01. 12. 2010 21:08
Tak tak, pneu jsou zaklad.Taky jsem jezdil na hory s 2.4d a pak 2.4td s dobryma pneu a uplne bez problemu. Clovek musi predvidat a jet rozume a pak se da vyjet hodne.
------------------------
e39 530d
e39 525TDS touring
KTM EXC 520
-
budha
- člen E30.cz
- Příspěvky: 1391
- Registrován: 16. 04. 2006 13:28
- Bydliště: Kladno/Praha
Příspěvek
od budha » 01. 12. 2010 22:58
je to bez šance, bez svoru opravdu je to spíš hop nebo trop, protože když je tolik sněhu a není vidět krajnice, stačí málo, jedno kolo se nadlehčí a tím jste zkončili..Já mám epesní Semperity ultra grip nebo co a v pondělí jsem bez zatlačení nevyjel ani ze dvora...

a to mám jako zátěž v Touringu rezervu, 2 hevery, Woofer a zesík..
-
Tom....
- Příspěvky: 817
- Registrován: 30. 07. 2007 20:36
- Bydliště: Severní Morava
Příspěvek
od Tom.... » 01. 12. 2010 23:03
zadokolka (teda mám zkušenost s E30)s dobrýma zimákama vyjede dost,ale nesmíš zastavit,ix je úplně jiný level,ta vyjede i tam kam nechceš,resp.tam kde by to málokdo čekal a strasně mě baví pozorovat vykulené oči kolem jdoucích jak zírají kam se drápe staré bmw,o kterém si věčina myslí že nikam nevyjede.

jinak ix má špéru double.
BMW 740I
BMW 325ix touring-winter car
BMW M3 cabrio E36
-
Chuck47
- E30.cz mecenáš
- Příspěvky: 2076
- Registrován: 13. 05. 2007 20:52
- Bydliště: Drnovice Bk, JM kraj
Příspěvek
od Chuck47 » 01. 12. 2010 23:05
když jsme u zimy, jak je to v zimě s visko svorem? je záludnější nebo naopak předvídatelnější než obyčejná špéra?

Mazda Miata 1.8 Moss MP45
-
WilD
- Příspěvky: 3765
- Registrován: 11. 07. 2008 22:50
- Bydliště: Praha-Vysočany(720676062)
Příspěvek
od WilD » 01. 12. 2010 23:12
Chuck47 píše:když jsme u zimy, jak je to v zimě s visko svorem? je záludnější nebo naopak předvídatelnější než obyčejná špéra?
Neřekl bych, že je předvídatelnější, ale vzhledem ke své schopnosti zašpérovat až do 100% v určitých situacích, si myslím, že na zimu je tak nějak vhodnější, alespoň co se týče vyhrabávání od někud... Při jízdě je dle mého o něco záludnější...
E31 850i '92 & E38 740i '01 & trocha vysněné rejže k tomu...
=> WildWerke
-
And
- Všechno vím, všechno znám... ;-)
- Příspěvky: 1707
- Registrován: 14. 03. 2004 00:28
Příspěvek
od And » 02. 12. 2010 00:44
je to predevsim o gumach a o zatizeni hnany napravy ale i tak to bude spatny co se tyce trakce.
ale zase zabava jak to nedokaze jet chvili rovne, jak ostatni auta brzdi a uhybaj, to se vzdycky bavim.
mam e39 a taky sem uz parkrat zustal nekde viset, zapadlej, jedno kolo hrabe a zdar
----------------------:)
-
Jerrykx
- člen E30.cz
- Příspěvky: 862
- Registrován: 14. 08. 2008 13:57
- Bydliště: Klatovy
Příspěvek
od Jerrykx » 02. 12. 2010 09:36
tak já vam teda nevim, asi máme všichni zkušenosti se sněhem s jiným čísle klouzavosti

...jeden bez špéry v zimě nevykoukne z garáže, druhýmu stačí dobrý pryže a bez špéry se vyškrábe i na Mont Blanc
...copa majitelé třicetčtvíry?podělte se o zkušenosti, e34 má velkou nádrž a až za zadní nápravou, takže tam plná musí dělat asi hodně, jenom držet plných 80l ropy je už horší

-
KuaJa
- Příspěvky: 1596
- Registrován: 31. 08. 2004 11:34
- Bydliště: J. Čechy
Příspěvek
od KuaJa » 02. 12. 2010 11:04
zahy píše:uz jsem bawem dlouho na horach nebyl,ale kdyz jsem jezdil na sumavu,tak s 2,4d jsem vyjel vsude kam jsem potreboval,aniz bych mel cokoliv (zatez)v kufru,staci jen kvalitni gumy

Zahy, já myslím, že on se ptá na to, co na horách v zimě a na sněhu - je pěkné a jistě i pozoruhodné, že tvoje auto vyjede v létě velký kopec, ale o tom tenhle dotaz není
e30 je náročná na gumy a je problém se do kopce rozjet, ale vždycky jsem byjel všechno, co jsem potřeboval a řetězy nikdy nenasadil. Hodil jsem si do kufru vždycky na timu závaží cca 30 kg na slunečníky a bylo to hodně znát.
Myslím, že v zimě se hodně projevuje prvek mezi volantem a sedačkou.
-
WilD
- Příspěvky: 3765
- Registrován: 11. 07. 2008 22:50
- Bydliště: Praha-Vysočany(720676062)
Příspěvek
od WilD » 02. 12. 2010 11:45
Jerrykx píše:
...copa majitelé třicetčtvíry?
Bohužel jen jako bývalý majitel, kterému se tak trochu stýská
Dozadu kola šířky 225 nebo víc...samo s dobrým vzorkem (nad těch 6mm), jinak se to boří a je to napikaču...párkrát jsem zapadl (195 šířka) na nesmyslným místě, protože jsem se zařezal do sněhu (nebylo potřeba, aby byl hlubokej) a zůstal na něm viset na bříše...
E31 850i '92 & E38 740i '01 & trocha vysněné rejže k tomu...
=> WildWerke
-
Jerrykx
- člen E30.cz
- Příspěvky: 862
- Registrován: 14. 08. 2008 13:57
- Bydliště: Klatovy
Příspěvek
od Jerrykx » 02. 12. 2010 11:58
WilD píše:Jerrykx píše:
...copa majitelé třicetčtvíry?
Bohužel jen jako bývalý majitel, kterému se tak trochu stýská
Dozadu kola šířky 225 nebo víc...samo s dobrým vzorkem (nad těch 6mm), jinak se to boří a je to napikaču...párkrát jsem zapadl (195 šířka) na nesmyslným místě, protože jsem se zařezal do sněhu (nebylo potřeba, aby byl hlubokej) a zůstal na něm viset na bříše...
a safra, já tam mam 205, ale už takový nemasný neslaný, tak chci dozadu koupit nový, 225 na zimu to jsou slušný boty

hlavně vepředu mam 195 a jako nový, tak nevim jestli můžu mít takevej razantní rozdíl předek/zadek v šířce pryží. Mam to nazutý na origo fuj- tchuj hlínách bmw-styling 2
http://bmwfans.info/parts/catalog/E34/S ... ng_styl_2/
takže ani nevim jestli tam větší než 205 nazuju, vyznáte se někdo v těch rozměrech disků?co tam můžu nazout?
-
zahy
- Příspěvky: 1295
- Registrován: 21. 10. 2003 20:06
- Bydliště: Plzeň-Praha
Příspěvek
od zahy » 02. 12. 2010 17:56
KuaJa píše:zahy píše:uz jsem bawem dlouho na horach nebyl,ale kdyz jsem jezdil na sumavu,tak s 2,4d jsem vyjel vsude kam jsem potreboval,aniz bych mel cokoliv (zatez)v kufru,staci jen kvalitni gumy

Zahy, já myslím, že on se ptá na to, co na horách v zimě a na sněhu - je pěkné a jistě i pozoruhodné, že tvoje auto vyjede v létě velký kopec, ale o tom tenhle dotaz není
e30 je náročná na gumy a je problém se do kopce rozjet, ale vždycky jsem byjel všechno, co jsem potřeboval a řetězy nikdy nenasadil. Hodil jsem si do kufru vždycky na timu závaží cca 30 kg na slunečníky a bylo to hodně znát.
Myslím, že v zimě se hodně projevuje prvek mezi volantem a sedačkou.
vole,s cernym kupe jsem jezdil i v zime(to ani nepamatujes)jinak souhlasim je to hodne o gumach a mezikusu,ale vzdy jsem vyjel kam jsem potreboval,bez jakekoliv zateze v kufru
Citroen Xm 2,1td 780 500km
e34 525tds touring 258 500km
e30 325tds rekonstruktion-new motor pripraven
-
pragdejf
- Příspěvky: 760
- Registrován: 25. 06. 2010 18:38
- Bydliště: prágl
Příspěvek
od pragdejf » 02. 12. 2010 18:40
hele je to snadny. o kloudnejch gumach se nema smysl bavit. nejvetsi vyhodu vidim v "likvidaci nedotacivosti" v zatacce, vcera vecer sem pri kratky projizdce prahou furt jenom nekam odbocoval. sice me tady asi sezerou, ale kloudnej "seveřan" spolu s citlivou nohou umozni udrzet rychlost v zatackach a to je pul uspechu. zatim jezdim bez svoru, az si z toho postavim 525i, tak tam pude i svor. jo a s plnou nadrzi je to fakt pohoda, ale kdyz mas v kufru dalsi tri metraky, tak to jede jak tank...
i kdyz obcas se pristihnu pri myslence, ze to ixo by stalo za hrich...
E34 525iT. ale je to nekonecnej pribeh. sekery koupeny, hura na renovaci, opraveno, jde se lakovat. M50B30TU stroker v pozvolné výrobě...