Tak jsem si (nebo Touringu?) nadelil OBC a hned druhy den ho nachytal s chybou: Na rovine jedu 60 km/h na tempomat, prepnu na ukazatel prumerne rychlosti, vynuluju a naskoci mi prumer 55,9 coz je chyba necelych 7% Rychlomer jde snad dobre, v Plesnicich mi Simir nameril o tloustku ruky rychlomeru mene, tedy rychlomer ukazuje asi o 1% vice nez je skutecna rychlost. Code stecker v OBC mam spravny pro motor M20B25.
Paklize se rychlost vypocitava z ujete vzdalenosti a casu bude obdobnou chybou zatizen i vypocet prumerne spotreby, jeji odchylku zjistim az vezmu plnou a vypoctu to.
Tusi nekdo zda se da OBC kalibrovat? Nejakym magickym trojhmatem na tlacitkach nebo nejakou utajenou sekvenci tlacitek?
OBC a kalibrace?
- Francis
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3445
- Registrován: 11. 02. 2003 11:06
- Bydliště: Lánov
- Kontaktovat uživatele:
OBC a kalibrace?
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
Re: OBC a kalibrace?
Pri bezicim motoru, nebo aspon klicku v poloze II zmackni zaroven cudly 10 a 1000. Objevi se cislo.cislo TYP.Francis píše:Tusi nekdo zda se da OBC kalibrovat? Nejakym magickym trojhmatem na tlacitkach nebo nejakou utajenou sekvenci tlacitek?
U M20B25 by to tusim melo byt 4.6 TYP. Melo by se to shodovat i s tim co je napsano na kodovacim svabu.
Nesedici hodnota by mela jit udajne doladit trimrem pod zaslepkou naproti cudliku na tuzku, kterym se nastavujou hodiny.
Cau chci se jen zeptat na tu kalibraci kdyz zmacknu 10 a 1000 nic se nestane ale kdyz zmacknu 1 a 10 zobrazi se mi 4.2 TYP ale pri otacenim potenciometru se nic nedeje a kdyz zmacknu 1000 a 1 zobrazi se 51L a dojezd mi ukazuje + 623 km pritom mam v nadrzi 15l nevis cim to muze byt?
BMW E30 320i Ex
BMW E39 528i Ex
BMW E36 325i Touring Ex
BMW E46 323i Ex
BMW E30 318is Coupe Ex
BMW E46 330dA TouringEx
BMW E36 328i Coupe
BMW E39 528i Ex
BMW E36 325i Touring Ex
BMW E46 323i Ex
BMW E30 318is Coupe Ex
BMW E46 330dA TouringEx
BMW E36 328i Coupe